071-91009294  | 021-88724227  |

بازار کار مهندسی برق در آلمان

بازارکار مهندسی برق در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

هر ساله صنعت برق آلمان، مجموعا 15 میلیارد یورو در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند و بازار کار مهندسی برق در آلمان 846 هزار کارشناس در این زمینه را استخدام می کند. علاوه بر این، روح نوآوری این بخش در شمار زیادی از پرونده های ثبت اختراع نشان داده شده است که هر ساله به 13000 نفر می رسد.

صنایع برق و بازار کار مهندسی برق در آلمان

صنایع برق و الکترونیک چند وجهی است. این نه تنها لوازم الکتریکی، الکترونیک مصرفی و تکنولوژی نور را تولید می کند، بلکه همچنین به صنایع فن آوری پیشرفته مانند فناوری نانو و تولید تراشه می پردازد. صنایع برق اغلب شامل شرکت های کوچک و متوسط ​​می باشد. نمونه محصول این صنعت بسیار وسیع و بسیار پویا است و یک سوم درآمد خود را با محصولات و نوآوری های جدید تولید می کند. بیش از 180،000 مهندس برای صنعت برق آلمان کار می کنند.

صنایع برق و بازارکار مهندسی برق در آلمان

در آمد صنعت برق در آلمان

با توجه به اشتغال، صنعت برق دومین شاخه صنعتی آلمان است که درآمد 178 میلیارد یورو را در سال 2015 تولید می کند. تولید سال 2015 در مقایسه با سال قبل 1.4 درصد افزایش یافته است. در این زمینه، تجارت خارجی بسیار مهم است. در سال 2015، حجم صادرات 174 میلیارد یورو بود که دو سوم آن به کشورهای صنعتی ارسال شد.

صادرات برق در آلمان

با این حال، کشورهای جدید صنعتی نیز ارزش محصولات الکتریکی آلمان را کشف کرده اند و سهم صادرات به این کشورها طی چند سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است که اخیرا در مقایسه با سال قبل 6 درصد افزایش یافته است.به خصوص در بازارهای در حال ظهور آسیا و آمریکای جنوبی، بهره وری انرژی یک جنبه مهمی از فن آوری است که برای هر دو از دلایل زیست محیطی و تجاری اهمیت دارد.طبق نظر کارشناسان موسسه میرداماد شرکت های آلمانی توانایی تحقیق قابل توجهی در این زمینه دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر سرمایه گذاری در آلمان و به تبع اخذ تابعیت آلمان از طریق کار در آنجا با ما درتماس باشید.

نظرات کاربران

  • توسط محسن
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    مهندس برق قدرت هستم و۲۰سال در زمینه راه اندازی خطوط تولید کارخانجات بخصوص نئوپان فعالیت میکنم .میخواستم بدونم امکان کار در شرکتهای اروپای برای من هست ؟ باسپاس

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      اخذ ویزای کاری کشور های اروپا بسته به شرایط سنی و مدرک زبان شما دارد.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا