071-91009294  | 021-88724227  |

قرعه کشی جدید اکسپرس اینتری برای داوطلبان

نوا اسکوشیا کانادا از داوطلبان اکسپرس اینتری در قرعه کشی جدید دعوت می کند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کانادا کشوری مهاجر پذیر با راه‌های بسیاری برای مهاجرت است. افراد زیادی با راه های مختلف وارد کانادا می شوند. مهاجرت به کانادا علاوه بر راه‌های معمولی،روش‌های ویژه‌ای نیز دارد. قوانین مهاجرتی به کانادا شرایط خاصی دارند. هر فرد باید بر مبنای این قوانین برای مهاجرت به کانادا و ایالت های مختلف آن اقدام نماید. قرعه کشی اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا هم به تازگی در حال برگزاری است.

نوا اسکوشیا کانادا از داوطلبان اکسپرس اینتری در قرعه کشی جدید دعوت می کند

برای مهاجرت به کانادا از راه های بسیاری می توان اقدام کرد. شما می توانید از راه کار در کانادا یا تحصیل در کانادا هم اقدام کنید. با این حال روش های ویژه ای نیز برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. به طور مثال شما می توانید از روش اکسپرس اینتری کانادا برای مهاجرت به این کشور استفاده کنید.

نوا اسکوشیا دعوت نامه های جدیدی را برای درخواست ثبت نام اقامت دائم در اول دسامبر صادر کرد. این ایالت از راه جریان مهاجرت اولویت های بازار کار مرتبط با Express Entry این کار را انجام داد. با این حال برنامه نامزد های نوا اسکوشیا (NSNP) مشخص نکرده که چه تعداد دعوتنامه در قرعه کشی صادر شده است.

جریان اولویت‌های بازار کار، جستجو نامزدهای مورد نیاز بازار را در لیست فدرال اکسپرس انتری برای NSNP ممکن کرده است. قرعه کشی های گذشته، برنامه نویسان، توسعه دهندگان رسانه ها، کارگران صنعت خودرو و پرستاران را مورد هدف قرار می داد. 

دعوت نامه های جدید نوا اسکوشیا

دعوت‌نامه‌‌های صادر شده در 1 دسامبر، به کاندیداهای واجد شرایط دارای پیشنهاد کار تمام وقت از کارفرماها در نوا اسکوشیا، ارسال شدند. پیشنهاد کار باید برای مدت حداقل یک سال پس از صدور ویزای اقامت دائم باشد. اصطلاح “تمام وقت” به معنای کار در طول سال و حداقل ۳۰ ساعت در هفته است.

داوطلبان باید دارای یک سال سابقه کار حرفه‌ای مرتبط با شغل و مدرک دیپلم کانادا یا معادل آن باشند. همچنین داوطلبان باید یک کپی از آزمون های زبان، مدارک تحصیلی و پیشنهاد شغلی را با درخواست خود همراه داشته باشند. کسانی که دعوت نامه اکسپرس اینتری را دریافت می کنند سی روز فرصت دارند تا یک برنامه کامل را برای دولت نوا اسکوشیا ارسال نمایند.

کاندیداها برای اینکه از طریق جریان اولویت‌‌‌‌‌های بازار کار نامزد استانی نوا اسکوشیا شوند، اول باید در اکسپرس انتری نامزد شوند. اکسپرس انتری برنامه‌های مربوط به اقامت دائم کانادا را از طریق سه برنامه مهاجرت فدرال برای متقاضیان مدیریت می‌کند.

اسکرول به بالا