071-91009294  | 021-88724227  |

اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو

اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در تاریخ ملی؛ اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو به عنوان اولین آکادمی ها در نظر گرفته شدند و به عنوان اولین دانشکده ها جدید شناخته شدند.

اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو روسیه

اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو I.M.Sechenov (MSMU) همکاری های علمی گسترده ای با مراکز تحقیقاتی و آموزشی پزشکی و در خارج از کشور داشته است. این انجمن عضو دانشگاه های جهانی می باشد. به طور کلی تمامی کنگره های بین المللی دانشکده های بین المللی در کشور روسیه می باشد. علاوه بر این؛ این کشور مواردی نظیر: کنفرانس ها، سمپوزیوم ها و سمینارها را با پشتیبانی آکادمی یا با دیگر همکاری ها در خود جای داده است. تعدادی از دانشمندان شناخته شده در MMA ؛متخصصان و یا کارشناسان در سازمان های ملل، سازمان بهداشت جهانی و یونسکو نیز شرکت خواهند داشت.اولین دانشگاه علوم پزشکی مسکو روسیه

پس از دو سال تحصیل، بهترین دانش آموزان آکادمی قابلیت تحصیل در موسسات پژوهشی و دیگر موسسات پزشکی روسیه را پیدا کردند و علاوه بر این کارکنان آموزش های بسیار گسترده ای را فرا گرفتند. این امر دانش آموزان را در جهت تبدیل شدن به یک دانشمند برجسته دانشگاهی یاری کرد. بخاطر داشته باشید که دانشجویان در این راستا مهارت های لازم را کسب می نمایند و نسبت به انجام تحقیقات مبادرت می ورزند.

روند جدید آموزشی در دانشگاه های روسیه

دانشگاه ها در راستای پایبندی به استانداردهای بین المللی روند جدیدی را در آموزش عالی حرفه ای پزشکی در روسیه ایجاد کرده اند – آموزش پرستاران با تحصیلات عالی. دانشکده پرستاری پرستاران متخصصین پرستاری را با زمینه ای در مدیریت و آموزش آموزش می دهد.

در این کشور حدود 160 دانشگاه وجود دارد که متشکل از 2000 متخصص ؛ 86،5٪ سرپرست اداری و با مقاطع تحصیلی مختلف خواهد بود. در این آکادمی ها 34 درصد از دانشمندان عضو هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی روسیه (RAMS) می باشند.  دانشمندان فدراسیون روسیه برنده جوایز ایالتی خواهند بود. بسیاری از صندلی ها بر اساس مراکز و موسسات تحقیقاتی نیز می باشد.

مدارک دکتری دانشگاه مسکو روسیه

سالانه حدود 30 مدرک دکترا و بیش از 100 مدرک دیگر به اشخاص اعطا می گردد. اکثر موضوعات مربوط به مشکلات و اهمیت کشور می باشد؛ موضوعاتی که مواردی نظیر: توسعه روش های جدید درمان و پیشگیری، تشخیص و درمان شرایط مشترک، هنجارهای بهداشتی و اقداماتی در جهت حفاظت از محیط زیست، ایجاد شرایط مطلوب برای کار و اوقات فراغت، رژیم منطقی، تحول داروهای جدید و فرم های دوز و تکنولوژی پزشکی؛ مطالعات مورفوفنکشن و بیوشیمیایی فعالیت های حیاتی بدن؛ جنبه های روش شناختی و روش شناختی فعالیت های آموزشی و تدریس را در بر خواهد گرفت.

این دانشگاه دارای روابط گسترده ای با سازمان های بین المللی مختلف می باشد. در میان آنها انجمن بین المللی برنامه های دانشگاهی متعددی را در زمینه مدیریت بهداشت، سازمان جهانی کالج ها، دانشگاه ها و پزشکان عمومی، اتحادیه بین المللی آمریکا در زمینه مسائل بهداشتی، انجمن اروپایی مدیریت سلامت، آکادمی آموزش پزشکی ایالات متحده را برای افراد در نظر می گیرد.

اعتبار آکادمی پزشکی مسکو روسیه

اعتبار بین المللی آکادمی پزشکی آی.M.Sechenov Moscow Medical Academy با کسب امتیازات بالا به دست آمده است که در سازمان رقابت دانشگاهی یونسکو به تایید رسیده است. در سال 2010، آکادمی پزشکی مسکو ارتقا یافت و به دانشگاه پزشکی اولی مسکو تغییر نام داد.

  • سال تاسیس: 1758
  • تعداد دانشجویان: 15000 نفر / دانشجویان بین المللی: 200 نفر
  • دانشکده ها: 7 / گروه ها: 144
  • برنامه های آموزشی اصلی برای دانشجویان بین المللی آینده: 102

برنامه های کارشناسی 4 /  برنامه کارشناسی ارشد8 / برنامه های تخصصی 9 / آموزش کارکنان با صلاحیت 81

  • برنامه های آموزشی اضافی برای دانشجویان بین المللی آینده نگر: 2

برنامه های آموزشی پیش از دوره دانشگاهی:1 / زبان روسی به عنوان زبان خارجی

  • بیمارستان های بالینی دانشگاه: 7
  • خدمات تشخیصی و درمان بین کلینیکی: 16
  • موسسات تحقیقاتی: 7
  • ساختمان های آموزشی و پزشکی: 20
  • تعداد بیمارانی که سالانه مراقبت های پزشکی را در کلینیک های دانشگاهی دریافت می کنند: 62،000
  • تعداد بیمارانی که سالانه مراقبت های سرپایی را در کلینیک های دانشگاه دریافت می کنند: 300،000

برنامه های آموزشی دانشگاه مسکو روسیه جنبه های تحصیلی پر محتوایی را برای دانشجویان ایجاد میکند.و شما نیز می توانید با بررسی هایی که کارشناسان موسسه میرداماد انجام می دهند روال قانونی کار را برای مهاجرت تحصیلی به روسیه پیگیری کنید.

اسکرول به بالا