071-91009294  | 021-88724227  |

آموزش زبان مجاری در مجارستان

آموزش زبان مجاري در مجارستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه‌های کشور مجارستان جزو برترین دانشگاه‌های اروپا و در رنکینگ‌های جهانی حضور دارند. شما برای تحصیل در دانشگاه‌های کشور مجارستان در برخی از رشته‌ها نیاز دارید به زبان مجاری مسلط باشید. اگر قصد شما زندگی و کار در این کشور است نیز بی شک به زبان مجاری برای برقراری ارتباط نیاز دارید. در ادامه می‌خواهیم درمورد آموزش زبان مجاري در مجارستان اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

شرایط عمومی کشور مجارستان

مجارستان کشور واقع در مرکز اروپا است که به عنوان پلی بین اروپپای شرقی و اروپای مرکزی شناخته می‌شود. بوداپست پایتخت کشور مجارستان است که می‌توان این شهر را یکی از زیباترین شهرهای جهان دانست. ودخانه دانوب از مرکز این شهر رد شده و اطراف آن با ساختمان فوق العاده از تمام سبک های معماری پوشش داده شده است. جمعیت این کشور در حدود نه میلیون و هفتصد هزار نفر می باشد و مساحت آن 93 هزار کیلومتر مربع است. از دیگر شهرهای بزرگ کشور مجارستان می‌توانی به شهرهای بوداپست، دبرسن، میشکولتس، سگد و پکس اشاره کرد.

زبان رسمی مردم کشور مجارستان کجاری است که البته بسیاری از مردم این کشور به زبان انگلیسی مسلط هستند و بسیاری از رشته‌ها در دانشگاه‌های کشور مجارستان به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. در کشور مجارستان دوره‌هایی برای زبان‌های متفاوت برگزار می‌شود که به دلیل هزینه‌های ارزان آن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

دوره‌‌های زبانی که در کشور مجارستان برگزار می‌گردد که مهم‌ترین آن‌ها دوره‌های زبان مجاری است.

  • دوره‌های زبان مجاری
  • دوره‌های زبان آلمانی
  • دوره‌های زبان انگلیسی
  • دوره‌های زبان فرانسوی

همه چیز درباره زبان مجاری

آموزش زبان مجاري در مجارستانزبان مجاری یکی از زبان‌هایی است که به دسته زبان‌های Uralic متعلق می‌باشد.زبان‌های Uralic ارلیک زبان‌هایی هستند که در کشورهای که در سلسله کوه‌های اورال قرار دارند صحبت می‌شود. این زبان‌ها بیشتر در ناحیه شمالی اوراسیا قرار دارد و زبان مجارستانی، فنلاندی و اتونی را شامل می‌شود. این زبان یکی از 24 زبان اصلی اتحادیه اروپا است.

الفبای زبان مجاری کاملا شبیه به الفبای زبان لاتین است. این الفبا دارای 44 حرف است که البته بیشتر آن‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و فقط برای نوشتن کلماتی با ریشه مختلف نسبط به مجاری استفاده می‌شوند.

در زبان مجاری کلمات بسیار صرف می‌شوند به طوری که یک اسم می‌تواند بیش از 200 شکل مختلف به خود بگیرد. زبان مجاری یک زبان ترکیبی است به این معنی که پیشوندها و پسوندها با اضافه شدن به کلمه‌های مختلف نقش جدیدی به کلمه در جمله بدهند. اگر شما قصد مهاجرت به مجارستان را دارید بهتر است با وکلای مهاجرتی ما در موسسه میرداماد در ارتباط باشید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

آموزش زبان مجاري در مجارستان

برای آموزش زبان مجاري در مجارستان دوره‌های متفاوتی وجود دارد که با توجه به سطح زبان متقاضی می‌تواند 6 ماه تا 1 سال باشد. علاوه بر دوره‌های آموزش زبان دانشکده‌هایی وجود داردند که صفر تا صد زبان مجاری را آموزش می‌دهند. همچنین با توجه به نوع موسسه دوره زبان در مجارستان مزایای شامل سرویس های آموزشی به صورت کامل، امکان اسکان، وعده غذایی، برنامه های اوقات فراغت و فرهنگی و برنامه های ورزشی می‌شوند.

برای تحصیل در دوره‌های زبانی مجارستان دو راه وجود دارد. اولین راه اقدام کردن فقط برای تحصیل در دوره‌های آموزش زبان است البته با توجه به سخت گیری‌های اخیر سفارت مجارستان در صدور ویزا توصیه می‌گردد دانشجویان صرفا برای دوره‌های زبان اقدام نکنند. اگر برای فقط 6 ماه تا 1 سال که دوره‌های آموزش زبان زمان می‌برند اقدام به دریافت ویزا کنید شرایط قبول آن بسیار سخت است.

راه بعدی این است که شما برای تحصیل در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی به کشور مجارستان مهاجرت کنید و سپس در حالی که در به تحصیل در کشور مجارستان می‌پردازید برای دوره‌های آموزش زبان نیز اقدم کنید. دانشجویانی که برای مقطع لیسانس و فوق لیسانس اقدام کرده و سطح زبان پائینی دارند و دانشگاه به آنان پذیرش مشروط داده است نیز می‌بایست ابتدا تحصیل دوره زبان مجارستان را به پایان رسانده و بعد وارد کورس اصلی شوند.

برای مهاجرت به کشور مجارستان شما می‌توانید از راه‌های متفاوتی اقدام کنید. این راه‌ها شامل مهاجرت به مجارستان از طریق ازدواج، مهاجرت سرمایه گذاری به مجارستان، ویزای کار مجارستان، ویزای تحصیلی مجرستان و راه اندازی رستوران در مجارستان می‌شود. اقامت کشور مجارستان همان طور که اشاره شد با مسلط بودن به زبان مجاری بسیار راحت‌تر می‌شود.

دوره‌های ترمیک آموزش زبان مجاری

  • مدرک: دوره بدون مدرک
  • طول دوره: 5/10/15 ماه
  • زبان تدریس: مجاری(با انگلیسی بعنوان زبان واسطه)
  • نوع آزمون: کتبی و شفاهی

دوره‌های ترمیک برای دانشجویانی طراحی شده که در دانشگاه‌های مجارستان در حال تحصیل هستند و علاقه‌مند به یادگیری زبان مجاری هستند. ISC دوره‌‌ها را در گروه‌های کوچک(4 تا 10 دانشجو در یک گروه) در پنج سطح برنامه ریزی کرده است. برای دوره های ترمیک که 48 ساعت مکالمه دارد، دو کلاس 90 دقیقه ای در طول هفته برگزار می‌شود. دانشجویان ممتاز می‌توانند بصورت رایگان برای دوره Neptun درخواست دهند. شرایط تکمیل این دوره بصورت آزمون شفاهی و کتبی در انتهای ترم است.

دوره‌های آموزش زبان مجاری در مجارستان

آموزش زبان مجاري در مجارستانمرحله ابتدایی

برای زبان آموزان مبتدی طراحی شده است. اگر مهارت زبان مجاری شما پایین تر از سطح متوسط باشد(B1)، نیاز است که بطور خاص مهارت‌های شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن خود را تقویت کنید. کلاس‌های فعال با ارتباطات زیاد به شما کمک می‌کند تا به این سطح B1 برسید. دانشجویانی که در حال آماده سازی هستند و متقاضیانی که در سطح متوسط هستند، می‌توانند مطالعات خود را در سطح بالاتر ادامه دهند.

مرحله بالا

روی پیشرفت زبانی شما تمرکز دارد در حالیکه بیشتر شبیه به بافتار آکادمیک است. 400 ساعت آموزشی با تمرکز روی آموزش زبان به شما کمک می‌کند که به سطح بالاتر از متوسط B2 برسید. دانشجویانی که در حال آماده سازی هستند، و دانشجویانی که به این مرحله رسیده‌اند، می‌توانند مطالعات خود را در مرحله Gateway ادامه دهند.

مرحله Gateway

بطور خاص برای دانشجویانی طراحی شده است که مهارت‌های زبان مجاری خارق العاده ای دارند(به سطح B2 رسیده و یا در حال رسیدن هستند). دانشجویان این مرحله بعد از دریافت سطح B2  وارد این مرحله می‌شوند. 400 ساعت آموزش زبان مجاری بطور آکادمیک با آموزش دروس خاص رشته مورد نظر انجام می‌شود. بنابراین دانشجویان مهارت‌های زبانی خود را در حالیکه دانش خود را نسبت به رشته خود بالا می‌برند تقویت می‌کنند.

شرط ورود به دوره‌های زبان مجاری در مجارستان

دوره آماده سازی با یک آزمون تعیین سطح(کتبی یا شفاهی) شروع می‌شود بنابراین ما قادر هستیم که مرحله ای از مطالعات خوب را برای شما مهیا کنیم و سپس دوره با آزمون شناخته شده زبان ECL در سطح پیشرفته انجام می‌شود. حتی دانشجویان متقاضی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی درمجارستان نیز گاها از این قواعد امتحانات تعیین سطح مستثنی نیستد. مهلت ارسال مدارک 30 می برای دوره‌هایی که در آگوست و سپتامبر شروع می‌شوند، 30 نوامبر برای دوره‌هایی که در ماه فوریه آغاز می‌شوند.

هزینه دوره آموزش زبان مجاري در مجارستان

عموما هزینه‌های تحصیل در دوره زبان انگلیسی در مجارستان و دوره زبان آلمانی در مجارستان با دوره‌های آمادگی که در کالج ها برگزار می‌گردد برابر است. هزینه دوره زبان مجارستان حدودا بین 5 تا 7 هزار یورو می‌باشد. بنا بر این امکان تحصیل رایگان در مجارستان به زبان انگلیسی وجود ندارد و همین امر در خصوص هزینه کالج زبان آلمانی در مجارستان صدق می‌کند.

در این مقاله اطلاعات مهمی درمورد آموزش زبان مجاري در مجارستان در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اگر می‌خواهید به کشور مجارستان مهاجرت کنید و مناسب‌ترین راه برای خود را نمی‌دانید با مشاوران موسسه مهاجرتی میرداماد در ارتباط باشید. اگر می‌خواهید از طریق مهاجرت تحصیلی به کشور مجارستان اقدام کنید مقاله هزینه زندگی دانشجویی در مجارستان می‌تواند اطلاعات مهمی در اختیار شما قرار دهد.

نظرات کاربران

  • توسط کریمی
    تاریخ: اسفند 24, 1397
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید
    اگر دوره زبان مجاری رو در مجارستان بخونیم ایا میشه بعدش وارد دانشکاه شد وایا دانشگاه رایگانه ؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اسفند 8, 1397
      نفر
      نفر

      سلام تحصیل در دانشگاه های مجارستان اکثرا با زبان انگلیسی می باشد و‌ تحصیل رایگان نمی باشد.

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اسفند 28, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست گرامی با گذراندن دوره ی پریمدیکال بر اساس پایه زبان انگلیسی نیز شما می توانید پذیرش را دریافت نمایید و تحصیل بر پایه زبان مجاری رایگان نخواهد بود و مزید بر علت نیست.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا