071-91009294  | 021-88724227  |

املاک در فرانسه

املاک در فرانسه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برخلاف بسیاری از کشورهای در حال توسعه ی دیگر، از جمله: بریتانیا، بخش خصوصی املاک و مستغلات، در اروپا، املاک در فرانسه همواره از یکی از بازار های تورمی در جهان برخوردار بوده.

مطالعه بیشتر:

تحصیل در فرانسه

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

املاک در فرانسه

فرانسه در میان بحران مالی و ظاهری اخیر، مانند بسیاری از کشورهای غربی، رنج می برد.  ترکیبی از افزایش مالیات، دستمزدهای راکد و رشد کم، موجب شده تا بازار املاک پس از سقوط بانکداری در سال 2007 تا حدودی به نزاع برسد.

با این حال، برخلاف بسیاری از کشورهای در حال توسعه ی دیگر، از جمله: بریتانیا و اخذ تابعیت انگلستان، بخش خصوصی املاک و مستغلات، در اروپا، فرانسه همواره از یکی از بازار های تورمی مسکن در جهان برخوردار بوده است و افرادی که از سرمایه گذاری املاک در کشور استفاده می کنند دلایل خوشایندی دارند و همچنان بدنبال اخذ اقامت و مهاجرت به فرانسه از این طریق می باشند.

املاک در فرانسه

بازار املاک و مستغلات فرانسه

FNAIM  یک سازمان حرفه ای در فرانسه است که نمایندگی های املاک را ارائه می دهد و پیش بینی می کند که در سال جاری میلادی قیمت های متوسط ​​املاک بین 1 تا 5 درصد کاهش یابد. با این حال صاحبان املاک در شهرهای بزرگ فرانسه می توانند قیمت های بین 3 تا 8 درصد را انتظار داشته باشند. این بهبود اقتصادی به برای آینده بازار املاک افسرده ی فرانسه خوب است و این می تواند به معنی بازگشت به رشد قیمت پایدار باشد که بیش از حد دور نیست.

به نظر می رسد که تصمیم دولت فرانسه برای اتخاذ نرخ بالاتر مالیات بر درآمد اجاره ی افرادی که در خارج از فرانسه زندگی می کنند، بر تعداد خریداران انگلیسی که علاقه مند به بازار املاک فرانسه هستند تاثیر چشمگیری نگذارد. با این حال، تاریخ نشان می دهد که روند بلند مدت قیمت خانه در فرانسه به سمت بالا است.

سرمایه گذاری املاک در فرانسه

یک فرصت برای سرمایه گذاران
در حالی که نشانه ها برای آینده خوب هستند، فرانسه در معرض خطر متوسط ​​قیمت ملک خود قرار دارد که بیشتر کشورهای توسعه یافته را تحت تاثیر قرار داده است. اگر چه از زمان وقوع بحران بانکی در سال 2007 دچار درد شدیدی شده است، اما فرصت بزرگی برای سرمایه گذاران بریتانیا که به دنبال معامله هستند، می باشد. در حالی که قیمت ها کاهش یافته اند و کمی در بعضی مناطق افت می کنند، طبق کتاب های تاریخی، چشم انداز کلی دهه های آینده مثبت است.

موسسه ی ملی مطالعات آماری و اقتصادی اخیرا اعلام کرد که قیمت خانه های شهری در سال 2012 به میزان 1.63٪ کاهش یافته است. این رقم در مقایسه با تورم، بیش از 3٪ تنظیم شده است. ثروتمندترین و پرجمعیت ترین منطقه ی فرانسه، منطقه ی Ile-de-France  است.

متخصصین حوزه مهاجرت در موسسه حقوقی میرداماد آماده آنند که شما را در جهت اخذ بهترین شرایط و تملک کامل منزل خود و روش های مهاجرت یاری دهند. با مشاورین و وکلای ما در صورت نیاز برای اقدام، به حتم گفت و گو کنید.

 

اسکرول به بالا