071-91009294  | 021-88724227  |

املاک در انگلستان

املاک در انگلستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

جهت خرید و فروش املاک در انگلستان باید انتقال آن از طریق تبادل یادداشت ها بین وکیل فروشنده و وکیل خریدار حاصل شود همچنین پیش نویس قرارداد توسط وکیل فروشنده که حاوی قیمت، اطلاعات مربوط به اسناد فروشنده و غیره است، تهیه می شود.

خرید و فروش املاک در انگلستان

وکیل فروشنده با وکیل خریدار تماس گرفته و یک کپی از عنوان فروشنده را ارسال می کند. سپس وکیل خریدار پرسش های مربوط به عنوان و سایر مسائل دیگر را که مربوط به آن است، مطرح می کند. وکیل همچنین لیستی از وسایل و اتصالات را درخواست خواهد کرد، تا به خریدار بگوید که چه چیزهایی در فروش قرار دارد. وکیل همچنین جستجوهای معمولی محلی را در دست خواهد گرفت.اغلب وثیقه ها در طی 5 هفته از زمان ارائه درخواست آماده می شوند.

انتقال قانونی اموال در انگلستان

انتقال قانونی اموال جهت کسانی که ویزای انگلستان را دارند، مرحله بعدی خرید ملک است. انتقال از طریق تبادل یادداشت ها بین وکیل فروشنده و وکیل خریدار حاصل می شود. “پیش نویس قرارداد” توسط وکیل فروشنده که حاوی قیمت، اطلاعات مربوط به اسناد فروشنده و غیره است، تهیه شده است.هنگامی که کار انجام شود و هر پیشنهاد وثیقه مورد نیاز توسط خریدار دریافت شود؛ وکلا درباره تاریخ مورد نیاز توسط مشتریان خود به بحث می پردازند. هنگامیکه توافق دو طرف برای پیشرفت حاصل شود، دو وکیل قراردادهای خود را ردوبدل می کنند. هنگام مبادله قراردادها، 10 درصد از نرخ خرید باید پرداخت شود و در این زمان، قرارداد اجباری بین طرفین وجود دارد و هیچ یک از طرفین نمی توانند عقب نشینی کنند.

انتقال قانونی اموال در انگلستان

نقل و انتقال ملک در انگلستان

اسناد پایه قرارداد انتقال بعد از دریافت اخذ تابعیت انگلستان توسط هر دو طرف آماده و امضا خواهد شد. بین امضای قرارداد و تاریخ تکمیل، ترتیبات مناسب با دفتر ثبت املاک انجام می شود: تمبر و دیگر هزینه های مرتبط با ثبت نام پرداخت می شود و اسناد مالکیت به شما انتقال داده می شود. پروسه خرید تمام شده است، شما الان یک مالک مفتخر هستید.

شما می توانید جهت اخذ ویزای انگلستان با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد با مشاوره تلفنی رایگان در تماس باشید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا