071-91009294  | 021-88724227  |

اقدامات ایسلند برای ورود گردشگران در دوران کرونا

اقدامات ایسلند برای ورود گردشگران در دوران کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شیوع ویروس کرونا که از سال گذشته اتفاق افتاده است برای متقاضیان مشکلات بسیاری را به همراه داشته است. از این رو کشور‌های مختلف برای جلوگیری از همه‌گیری این بیماری اقدامات بسیاری را صورت داده اند. ایسلند یکی از کشور‌های اروپایی می‌باشد که متقاضیان بسیار زیادی برای مهاجرت دارد. مهاجرت به ایسلند نیز با مشکلات بسیاری مواجه شده است. از این رو اقدامات ایسلند برای ورود گردشگران در دوران کرونا برنامه‌ریزی‌های بسیاری داشته اند.

اقدامات ایسلند برای ورود گردشگران در دوران کرونا

مهاجرت به ایسلند به روش های مختلف مانند کار یا تحصیل در ایسلند با توجه به همه گیری ویروس کرونا همراه با معضلات و مشکلات بسیاری است. این مسائل به دلیل مقابله با بیماری و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر آن می‌باشد. این بیماری بر بخش اقتصادی کشورها هم تاثیر بسیار زیادی گذاشته است و باعث شده تا کشور ایسلند هم مانند سایر کشور ها با مشکلات اقتصادی مواجه شود.

از این رو اقدامات ایسلند برای ورود گردشگران در دوران کرونا برای مقابله با مسائل اقتصادی در حال انجام است. در واقع بر طبق بررسی‌های صورت گرفته پیش شرط بهبود اقتصادی قابل توجه ایسلند برای سال آینده، تغییر توافق برای روند غربالگری مرزها است. این کار حرکت آزادانه را تسهیل می کند و ورود بیشتر افراد خارجی به کشور را مجاز می کند.

گروه کاری وزیر امور مالی و اقتصادی ایسلند به این نتیجه رسیده است که برای احیای اقتصاد، به گردشگران بیشتری نیاز است. برای آمدن گردشگران بیشتر، شرایط غربالگری مرز های این کشور باید به روز شود. از این رو بر طبق بررسی های صورت گرفته چندین روش می تواند سفر بین کشور ها را تسهیل کند. این اقدامات بدون این که مزایای اجتماعی بیماری و کنترل آن تحت تاثیر باشند، صورت می گیرد. به همین دلیل شاهد تغییراتی در روند مهاجرت به ایسلند و ورود به این کشور خصوصا برای گردشگری خواهیم بود. 

مهاجرت به ایسلند در دوران کرونا

برای مهاجرت به ایسلند در دوران همه گیری کرونا شرایطی در نظر گرفته شده که بر مبنای آن، روند اقتصادی این کشور هم رو به بهبود باشد. وزارت دارایی و امور اقتصادی ایسلند اعلام کرد: “قبل از تصمیم گیری در مورد اقدامات، خطرات گسترش بیماری کرونا باید شناسایی شوند”. در 19 آگوست، دولت این کشور یک روش غربالگری مضاعف را برای همه مسافران متقاضی ورود به ایسلند وضع کرد.

علاوه بر این دولت ایسلند اعلام کرده است مسافرانی که مایل به بازدید از ایسلند هستند دو حق انتخاب دارند. باید هنگام ورود به ایسلند بین روش دو بار غربالگری همراه با ۵ تا ۶ روز قرنطینه و دو هفته قرنطینه اجباری یکی را انتخاب کنند. طبق اعلام مقامات این کشور تمام افرادی که دو بار آزمایش را انتخاب می کنند باید دو آزمایش خود را به صورت PCR انجام دهند. در این بیانیه تأکید شده است که تا زمانی که مسافران نتیجه آزمایش را دریافت نکنند باید خود را از دیگران جدا کرده و قرنطینه کنند.

نتیجه گیری

این کشور از آن‌جایی که یک کشور گردشگری است، در دوران کرونا ضربه‌هایی را متحمل شد. سیاست‌های جدید ایسلند به هدف ورود بیشتر گردشگران برقرار شدند. مهاجران متقاضی ورود به کشور ایسلند، می‌توانند تحت شرایط کنترل شده‌‌ای سفر خود را با خیال آسوده انجام دهند.

اسکرول به بالا