071-91009294  | 021-88724227  |

اقامت گرجستان از طریق ازدواج

اقامت گرجستان از طریق ازدواج

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شهروندی گرجستان توسط یک ساز و کار ساده برای اقامت گرجستان از طریق ازدواج با یک شهروند گرجستانی که بصورت قانونی و مستمر در 2 سال پیش از ارائه درخواست شهروند گرجستان بوده است اعطا خواهد شد. همچنین، فرد مور نظر باید با زبان محلی، تاریخ گرجستان و قوانین اساسی گرجستان آشنایی کافی را داشته باشد.

اخذ مجوز اقامت گرجستان از طریق ازدواج

برای دریافت شهروندی گرجستان توسط تحصیل در گرجستان و یا ساز و کار معمول، شهروند خارجی می تواند درخواست خود را به فرد مسئول ارائه دهد. دستورات ریاست جمهوری در رابطه با اعطای شهروندی به یک شهروند خارجی به محض آنکه مقامات دولتی مسئول در گرجستان سند تایید کننده رد شهروندی خارجی وی را دریافت نمایند اجرا خواهد شد.

ساز و کار مستثنا برای دریافت شهروندی گرجستان می تواند در رابطه با شهروند خارجی ای که همکاری چشمگیری با گرجستان داشته و یا در مواردی که ارائه شهروندی گرجستان در موافقت زیادی با ملیت فرد مورد نظر باشد صورت پذیرد. این وضعیت ها استثنایی توسط قوانین اساسی گرجستان تعیین خواهند شد.اقامت گرجستان از طریق ازدواج

زمانی که شهورندی گرجستان بعنوان یک استثنا به فرد اعطا می گردد، کمیسیون مسائل مربوط به شهروندی تحت نظارت آژانس توسعه خدمات عمومی شرایط موجود در قانون اساسی گرجستان را بررسی و تعیین خواهد نمود. در مواردی خاص کمیسیون ممکن است که فرد خارجی را به مصاحبه دعوت نماید.

قوانین اقامت گرجستان

هر کشور دارای قوانین خاص خود در رابطه با ازدواج شهروندانش با افراد خارجی می باشد. ازدواج به یک فرد گرجستانی با هدف جابجایی وی به کانادا برای زندگی در آن مکان دارای مراحل بسیار زیادی خواهد بود. دولت گرجستان مقررات سختگیرانه ای را افراد خارجی ای که با شهروندان گرجستان ازدواج می نمایند بعنوان روشی پیشگیرانه برای پیشگیری از مهاجرت شهروندان خود اعمال می نماید.

شما باید به مقامات گرجستانی ثابت کنید که در حال حاضر با فرد دیگری ازدواج نکرده اید – یعنی یا تاکنون ازدواج نکرده اید یا مراحل طلاق بصورت کامل پشت سر گذاشته شده است – هویت خود را اثبات و مشخص کنید که تاکنون در گرجستان مرتکب هیچ جرمی نشده اید. این موارد با تهیه ی مدارک مختلف شامل تاییدیه ی مجرد بودن توسط دولت گرجستان و یا توسط یکی از سفارت های گرجستان صورت خواهد پذیرفت.

مهاجرت به کانادا از گرجستان

طبق قوانین جدید مهاجرتی گرجستان در صورتی که می خواهید همسر گرجستانی خود را برای زندگی در کانادا با خود ببرید، باید پرونده ی حمایتی ای برای آن ها تهیه نمایید تا بصورت دائم ساکن گردند. در صورتی که آن ها در زمان بررسی مدارکشان تمایل به بازدید شما در کانادا داشته باشند، باید برای دریافت ویزای بازدید اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه موسسه حقوقی میرداماد مراجعه نمایید.

الزامات اساسی برای ازدواج در گرجستان

بمنظور ازدواج با یک شهروند گرجستانی، باید برای دولت گرجستان اثبات نمایید که واقعا هدفی جز ازدواج نخواهید داشت. این مورد شامل نکات زیر خواهد بود:

  • اثبات کشور زادگاه
  • اثبات وضعیت تجرد
  • اثبات شرایط سنی مورد لزوم

اینک فرصت آن است که به پشتوانه اطلاعات و دانسته ها و تجربیات مشاورین موسسه حقوقی میرداماد دست به اقدام بزنید و اقامت دائم گرجستان خود را از هر طریقی و یا حتی اعزام دانشجو به گرجستان موسسه میرداماد، کسب کنید.

اسکرول به بالا