071-91009294  | 021-88724227  |

اقامت موقت کانادا

اقامت موقت کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

افسر ویزا وظیفه دارد برای اقامت موقت کانادا ویزای MULTI  را براساس قوانین و موازین حقوقی این کشور صادر کند. درضمن باید خاطر نشان کرد که در صورت صدور ویزای MULTI دیگر ویزای SINGLE برای فرد متقاضی صادر نخواهد شد.

مدت اقامت موقت کانادا

برخی متقاضیان قصد دارند که بیش از شش ماه، یک سال در کشور کانادا اقامت داشته باشند. به طور مثال همسران افرادی که بواسطه ویزای تحصیلی وارد خاک کانادا شده اند  و درحال حاضر دانشجوی دانشگاه های این کشور محسوب می شوند و یا والدین افرادی که سال ها در کانادا زندگی کرده و اکنون تبعه کشور کانادا محسوب می شوند.

مدت اقامت موقت کانادا

ویزای بلند مدت کانادا

برخلاف مدارک مربوط به اخذ اقامت موقت کانادا، در این مورد علاوه بر ارزیابی متقاضی و شرایط مربوط به آن، افسر بررسی به متقاضیان می فهماند که این عزیزان می توانند ویزای بلند مدت توریستی را نیز اخذ کنند و این ویزا درمان های پزشکی را نیز  در صورت لزوم پوشش می دهد.

ویزای MULTI کانادا

اگر فردی جهت اخذ ویزای MULTI کانادا درخواست دهد و افسر ویزا متوجه شود که فرد دارای ویزای کوتاه مدت بوده و مجوز ورود به کانادا را دارد، می توان ویزای MULTI را به مدت نامحدود برای ایشان صادر کرد.

مدت زمان ویزای MULTI کانادا

زمانیکه ویزای  MULTI صادر شد، اعتبار آن می تواند به مدت اعتبار پاسپورت فرد متقاضی باشد.( ممکن است این ویزا تا بیش از 10 سال معتبر باشد.) اگر افسر مربوطه ویزای MULTI را صادر کرد ولی مدت این ویزا کمتر از مدت اعتبار پاسپورت فرد متقاضی بود ( کمتر از ده سال)، می توان به این موضوع اعتراض کرد تا دلایل مربوط به عدم صدور ویزا به میزان اعتبار پاسپورت دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

شرایط اخذ ویزای مالتیپل کانادا

زمانیکه فردی قصد اخذ ویزای MULTI دارد باید حتما به مطالب زیر توجه داشته باشد.

  • فرد متقاضی با اداره مربوط به ارائه ویزا و یا سفارت آشنایی کامل داشته باشد.
  • فرد متقاضی قبل از درخواست جهت اخذ ویزای MULTI نشان دهد که حداقل یکبار به کشور کانادا رفت و آمد داشته است.

اخذ ویزای کانادا برای تحصیل یا کار در کانادا با توجه به قوانین مهاجرت به کانادا صورت می پذیرد که این موارد را می توانید از مشاورین موسسه حقوقی میرداماد بخواهید.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

مهاجرت به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا

اسکرول به بالا