071-91009294  | 021-88724227  |

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور قدرتمند و مرفه و کاملا صنعتی و پیشرفته فرانسه در اروپای غربی قرار دارد. این کشور در سال های اخیر مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. بر این اساس در این مقاله به بررسی چگونگی اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • چرا اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک؟
  • شاخص های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه
  • اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری
  • سرمایه گذاری خودحمایتی در فرانسه
  • شرایط خرید خانه و ملک در فرانسه
  • هزینه های خرید خانه و ملک در فرانسه
  • بازار خانه و ملک در فرانسه
  • قوانین خرید خانه و ملک در فرانسه
  • مدارک لازم خرید خانه در فرانسه
  • مراحل قانونی خرید خانه و ملک در فرانسه
  • مزایای اقامت و خرید خانه در فرانسه
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد اقامت فرانسه از طریق خرید خانه و ملک

مطالعه بیشتر:

تحصیل در فرانسه

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

چرا اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک؟

فرانسه که سومین کشور بزرگ قاره اروپا است، دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی و طبیعی فراوانی است. بالا بودن سطح درآمد، پایین بودن هزینه ها و صنعتی بودن این کشور در کنار مزیت های دیگر موجب مهاجرت به فرانسه شده است. زندگی در این کشور با جاذبه های طبیعی و همچنین فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در بخش های صنعتی موجب رضایت مهاجران از انتخاب این کشور برای مهاجرت شده است.این کشور قدرتمند و پیشرفته همواره در صدر فهرست مهاجران تحصیلی قرار دارد. این کشور به دلیل پیشرفت های علمی و سطح آموزشی و کیفیت زندگی به یک کشور قدرتمند و پیشرفته برای مهاجرت تحصیلی تبدیل شده است. در واقع از نظر مهاجران در انتخاب این کشور نه تنها کیفیت آموزشی بلکه سطح رفاه نسبی و امنیت اجتماعی اهمیت فراوانی دارد.این کشور بی نظیر در زمینه های آموزش و تحصیل، امید به زندگی، پیشرفت های انسانی، رفاه اجتماعی، استانداردهای زندگی، کیفیت تحصیلات دانشگاهی و اعتبار مدارک علمی صادر شده از دانشگاه ها در رتبه های برتر جهانی قرار دارد. کار و تحصیل و سرمایه گذاری بر اساس شرایط و قوانین مناسب موجب شده است تا افراد فراوانی از سرتاسر جهان با شرایط زندگی مختلف به این کشور مهاجرت کنند.

بر این اساس مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) در این مقاله به بررسی دقیق روش اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید خانه و ملک پرداخته اند. اگر قصد اخذ اقامت این کشور را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

شاخص های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه

متقاضیان به منظور اقدام به سرمایه گذاری در خرید ملک و خانه و سرمایه گذاری در کشورهای دیگر باید شاخص ها و استانداردهای سرمایه گذاری در آن کشور را مورد بررسی قرار دهند. از جمله شاخص های مهم در سرمایه گذاری خارجی می توان به نرخ تورم، نرخ مصادره اموال، نرخ مالیات، میزان حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی و میزان فساد ادارای آن کشور را نام برد. نرخ مصادره اموال در کشور فرانسه نرخ معمولی می باشد که حاکی از حمایت دولت از سرمایه گذار می باشد. نرخ فساد اداری کشور فرانسه در سال های اخیر با کاهش چشمگیری مواجه می باشد که نشان دهنده مبارزه دولت فرانسه با فساد اداری می باشد.بالا بودن رشد اقتصادی فرانسه و ارزشمند شدن خانه و ملک در این کشور و همچنین پایین بودن نرخ تورم که حاکی از سلامت اقتصاد این کشور می باشد از شاخص های تعیین کننده در امر سرمایه گذاری در فرانسه محسوب می شود.

اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری

کشور فرانسه با دارا بودن اقتصاد قدرتمند و ثبات و امنیت اقتصادی یک گزینه بسیار مناسب و سودآور برای سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود که دارای تمکن مالی بالایی می باشند. متقاضی برای سرمایه گذاری در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای سرمایه گذاری دارد و متقاضی می تواند از روش های مختلف سرمایه گذاری در این کشور این ویزا را اخذ کند. یکی از روش های اخذ اقامت فرانسه روش سرمایه گذاری از طریق خرید خانه و ملک می باشد.متقاضی خارجی می تواند اقدام به خرید خانه و ملک در کشور فرانسه کند، اما خرید ملک برای این متقاضی منجر به اخذ اقامت فرانسه نمی شود. متقاضی به منظور اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید خانه باید در ابتدا از طریق سرمایه گذاری خودحمایتی مجوز اقامت این کشور را اخذ کند و پس از اخذ اقامت این کشور اقدام به خرید خانه و ملک در این کشور کند.

اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری
اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری خودحمایتی در فرانسه

متقاضی اخذ اقامت فرانسه می تواند بدون سرمایه گذاری نیز ویزای اقامت این کشور را اخذ کند. در روش خودحمایتی متقاضی باید با ارائه اسناد و گواهی مالی تمکن مالی خود و توانایی تامین هزینه های زندگی خود در فرانسه را اثبات کند. میزان تمکن مالی برای این روش برای متقاضی در حدود ۴۰.۰۰۰ یورو، برای همسر در حدود ۲۰.۰۰۰ یورو و برای هر فرزند در حدود ۱۰.۰۰۰ یورو می باشد. متقاضی با اثبات تمکن مالی کافی می تواند ویزای اقامت فرانسه را اخذ کند و در این کشور اقامت و زندگی کند. پس از اخذ اقامت فرانسه متقاضی می تواند اقدام به خرید خانه و ملک در این کشور کند و از این بابت به سوددهی برسد.

شرایط خرید خانه و ملک در فرانسه

متقاضیان خارجی که فاقد مجوز اقامت فرانسه می باشند نیز می توانند در فرانسه اقدام به خرید خانه و ملک کنند با این تفاوت که با خرید خانه و ملک نمی توانند اقامت این کشور را دریافت کنند. اما افرادی که با روش های خودحمایتی تمکن مالی خود را برای اقامت و زندگی در فرانسه اثبات کنند، می توانند با خرید خانه مقدمات اخذ اقامت این کشور را فراهم کنند.متقاضیانی که فاقد مجوز اقامت فرانسه می باشند با اخذ ویزای توریستی و ورود به این کشور می توانند برای خرید خانه و ملک در این کشور اقدام کنند. متقاضی به منظور خرید خانه در فرانسه باید بیشتر از ۱۸ سال داشته باشد. به منظور اخذ ویزای توریستی متقاضیان نیازمند ارائه آدرس محل اقامت و یا رزرو هتل در فرانسه می باشند. به منظور خرید خانه در این کشور متقاضی باید بین ۱۰۰.۰۰۰ یورو تا ۳۵۰.۰۰۰ یورو هزینه کند.

شرایط خرید خانه و ملک در فرانسه
شرایط خرید خانه و ملک در فرانسه

هزینه های خرید خانه و ملک در فرانسه

هزینه ها و قیمت خانه در فرانسه بر اساس شهر محل خرید، سال ساخت خانه و اندازه خانه و ملک متفاوت است. متقاضی علاوه بر بررسی قیمت خانه باید هزینه های بیمه خانه، هزینه کمیسیون مشاور املاک، هزینه مالیات و هزینه امور حقوقی را نیز مورد توجه قرار دهد. به طور کلی قیمت خرید خانه و آپارتمان در کشور فرانسه عبارت است از:

  • قیمت خرید هر متر آپارتمان در مرکز شهرهای فرانسه در حدود ۱۰.۳۷۵.۵۰ یورو می باشد.
  • قیمت خرید هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهرهای فرانسه در حدود ۷.۳۴۹.۲۰ یورو می باشد.
  • هزینه اجاره بهای آپارتمان یک خوابه در مرکز شهرهای فرانسه در حدود ۶۴۸.۲۴ یورو می باشد.
  • هزینه اجاره بهای آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهرهای فرانسه در حدود ۵۲۲.۹۳ یورو می باشد.

بازار خانه و ملک در فرانسه

بازار خانه و ملک در فرانسه در حال حاضر با رونق و رشد در حال افزایش مواجه است. از ۲ سال گذشته تا کنون قیمت خانه و ملک در این کشور در حدود ۸ درصد افزایش داشته است. متقاضیانی که قصد خرید ملک و خانه در فرانسه را دارند، از مزیت سودآوری این نوع سرمایه گذاری در کشور فرانسه برخوردار می شوند. گرچه با خرید خانه و ملک متقاضی نمی تواند اقامت فرانسه را اخذ کند، اما با این کار سرمایه گذاری سودآوری را در کشور فرانسه انجام می دهد.از روند افزایش ارزش قیمت خانه و ملک در فرانسه می توان پیش بینی کرد که بازار خانه و ملک در این کشور در حال گران تر شدن می باشد و با پایین بودن نرخ بهره وام ها تقاضا برای خرید ملک در این کشور افزایش می یابد. از آن جا که بازار ملک و خانه در فرانسه از باثبات ترین و منظم ترین بازارهای جهان است، پیش بینی می شود که این نوع سرمایه گذاری در سال های آینده بسیار پررونق خواهد بود.

قوانین خرید خانه و ملک در فرانسه

متقاضی برای خرید خانه و ملک در فرانسه باید مواردی را در نظر بگیرد. از جمله موارد مهم می توان به شرایط زیر اشاره کرد:

  • متقاضی از طریق اخذ ویزای توریستی می تواند وارد کشور فرانسه شود و اقدام به خرید خانه و ملک در این کشور کند.
  • متقاضی از طریق خرید خانه و ملک نمی تواند اقامت فرانسه را اخذ کند و ابتدا باید از طریق سرمایه گذاری خودحمایتی برای اخذ اقامت این کشور اقدام کند و سپس خانه و ملک را در این کشور خریداری کند.
  • متقاضی با اخذ ویزای توریستی می تواند تا ۶ ماه در کشور فرانسه اقامت کند.
  • متقاضی می تواند با اخذ ویزای توریستی و خرید خانه و ملک همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را در کشور فرانسه همراه داشته باشد.
  • متقاضی برای خرید خانه و ملک مسکونی نمی تواند از وام های خرید خانه استفاده کند.
  • متقاضی برای خرید املاک تجاری می تواند تا ۶۰ درصد ارزش ملک تجاری را وام دریافت کند.
قوانین خرید خانه و ملک در فرانسه
قوانین خرید خانه و ملک در فرانسه

مدارک لازم خرید خانه در فرانسه

متقاضی به منظور خرید خانه و ملک در فرانسه باید مدارک لازم را ارائه دهد. از مهم ترین مدارک برای این منظور می توان به اوراق شناسایی معتبر متقاضی و گواهی ازدواج و طلاق و حتی گواهی تولد و فوت همسر متقاضی اشاره کرد. دارا بودن تمکن مالی کافی برای خرید خانه و ملک در فرانسه الزامی می باشد.

مراحل قانونی خرید خانه و ملک در فرانسه

متقاضی قبل از خرید خانه و ملک در فرانسه باید از شرایط دقیق و قانونی خانه اطمینان حاصل کند. خانه و ملک نباید از لحاظ فروش محدودیت و ممنوعیتی داشته باشند. متقاضی می تواند به منظور خرید خانه در ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت یا بیعانه به مالک خانه تحویل دهد. پس از این که متقاضی همه مراحل قانونی خرید خانه در فرانسه را انجام داد، می تواند بقیه مبلغ خرید خانه را به فروشنده پرداخت کند. به منظور اطمینان از خرید قانونی و درست خانه و ملک در کشور فرانسه بهتر است از وکلای باتجربه و متخصص در این زمینه نظر خواهی کرد. مشاوران و وکلای مجرب موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) می توانند در این زمینه مشاوره های مفید و سودمندی را در اختیار متقاضیان قرار دهند. به طور کلی مراحل خرید خانه در فرانسه به ۳ روش می باشد:

  1. بازدید از املاک و خانه های مختلف :متقاضی با مشاهده خانه ها و آپارتمان های مختلف و با یافتن ملک مورد نظر با مشاور املاک در مورد قیمت خانه توافق می کند. تا قبل از امضای قرارداد متقاضی تا ۱۰ روز فرصت تصمیم گیری نهایی را دارد. در طی این مدت مالک پیشنهاد خرید خانه را از طرف خریدار دیگری نمی پذیرد.
  2. امضای قرارداد خرید خانه :پس از تصمیم قطعی خریدار با فروشنده و مالک خانه قرارداد امضا می کند. متقاضی خرید خانه در فرانسه تا ۱۰ روز مهلت دارد که خرید خانه را فسخ کند.
  3. پرداخت بیعانه و پیش پرداخت خرید خانه :متقاضی پس از امضای قرارداد در حدود ۱۰ درصد از مبلغ کل قیمت خانه را پرداخت می کند. پس از مدت ۱۰ روز از امضای قرارداد اگر هر یک از طرفین از انجام معامله اجتناب کنند، طرف مقابل می تواند ادعای خسارت کند و از وی شکایت کند.
مراحل قانونی خرید خانه و ملک در فرانسه
مراحل قانونی خرید خانه و ملک در فرانسه

مزایای اقامت و خرید خانه در فرانسه

متقاضی با اخذ اقامت فرانسه می تواند از مزیت های شگفت زندگی و اقامت در این کشور برخوردار شود، مزایایی مانند:

  1. بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی در فرانسه
  2. امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفته و صنعتی و فوق العاده
  3. امکان تحصیل در بهترین سیستم آموزشی دانشگاهی جهان
  4. فرصت یادگیری فرهنگ و آداب و رسوم و زبان کشور فرانسه
  5. امکان تحصیل رایگان در دانشگاه
  6. تسلط و مهارت به زبان فرانسوی، زبان فرانسه در ۳۲ کشور جهان رواج دارد و حدود ۲۰۰ میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند.
  7. امکان شرکت در دوره های آمادگی زبان فرانسه در کالج های فرانسه
  8. امکان رفت و آمد و سفر و کار و تحصیل در کشورهای اروپایی
  9. امکان کار و تحصیل و اقامت در کشورهای حوزه شینگن
  10. پایین بودن هزینه های تحصیل
  11. امکان کار و اشتغال در فرانسه پس از تمام شدن دوره تحصیلی
  12. زندگی و تحصیل در کشوری با تنوع فرهنگی بسیار زیاد
  13. فرصت تحقیق و پژوهش علمی در فرانسه
  14. رضایتمندی دانشجویان بین المللی از تحصیل و زندگی در فرانسه، از هر ۱۰ دانشجوی بین الملل ۹ نفر آن ها این کشور را یک کشور بی نظیر و ایده آل برای تحصیل می دانند.
مزایای اقامت و خرید خانه در فرانسه
مزایای اقامت و خرید خانه در فرانسه

 

سخن آخر

در این مقاله اقامت فرانسه از طریق خرید خانه و ملک مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی با سرمایه گذاری خودحمایتی می تواند اقامت فرانسه را اخذ کند و سپس اقدام به خرید خانه در این کشور کند. متقاضی با اخذ اقامت فرانسه از مزیت های بی شمار اقامت و زندگی در این کشور برخوردار می شود. بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی در فرانسه و امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفته و صنعتی و فوق العاده و امکان تحصیل در بهترین سیستم آموزشی دانشگاهی جهان از مزایای مهم اقامت و زندگی در این کشور محسوب می شود.متقاضیان با اقامت در این کشور فرصت یادگیری فرهنگ و آداب و رسوم و زبان کشور فرانسه و امکان تحصیل رایگان در دانشگاه و تسلط و مهارت به زبان فرانسوی را پیدا می کنند. تسلط و مهارت به زبان فرانسوی، زبانی که در ۳۲ کشور جهان رواج دارد و حدود ۲۰۰ میلیون نفر با آن صحبت می کنند و امکان شرکت در دوره های آمادگی زبان فرانسه در کالج های فرانسه از دیگر مزیت های زندگی و اقامت در این کشور شگفت است.

اگر قصد اخذ اقامت و خرید خانه و ملک در کشور فرانسه را دارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر) در شعبه های تهران و شیراز با آگاهی از جدیدترین قوانین حقوقی و مهاجرتی بهترین گزینه مهاجرتی را به شما ارائه می دهند. با اطمینان از انتخاب مشاوران برترین موسسه مهاجرتی در سطح کشور،آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید.در این مقاله به بررسی چگونگی اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید خانه و ملک پرداختیم. اگر قصد سرمایه گذاری در شرایط امن و باثبات اقتصادی را دارید، اگر قصد زندگی در کشوری با بالاترین سطح کیفیت و استانداردهای زندگی را دارید، اگر قصد زندگی و اقامت در یک کشور اروپایی پیشرفته، صنعتی، فوق العاده و تحصیل در بهترین سیستم آموزشی دانشگاهی جهان را دارید، اگر می خواهید به طور رایگان در دانشگاه تحصیل کنید، برای اخذ اقامت فرانسه اقدام کنید.با سرمایه گذاری های مختلف درفرانسه می توانید اقامت دائم و سپس تابعیت و شهروندی کشور فرانسه را دریافت کنید. علاوه بر این با سرمایه گذاری در فرانسه امکان اخذ اقامت و تابعیت و شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن نیز وجود دارد.اگر برای سرمایه گذاری و خریدخانه و ملک در کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد اقامت فرانسه از طریق خرید خانه و ملک

1- شاخص های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه

از جمله شاخص های مهم در سرمایه گذاری خارجی می توان به نرخ تورم، نرخ مصادره اموال، نرخ مالیات، میزان حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی و میزان فساد ادارای آن کشور را نام برد.

2- آیا اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید خانه و ملک امکان پذیر است؟

خرید ملک منجر به اخذ اقامت فرانسه نمی شود. باید در ابتدا از طریق سرمایه گذاری خودحمایتی مجوز اقامت این کشور را اخذ کند و پس از اخذ اقامت این کشور اقدام به خرید خانه کند.

3- شرایط سرمایه گذاری خودحمایتی در فرانسه برای خرید ملک چیست؟

متقاضی باید با ارائه اسناد و گواهی مالی تمکن مالی خود را اثبات کند. تمکن مالی برای متقاضی در حدود ۴۰.۰۰۰ یورو، برای همسر در حدود ۲۰.۰۰۰ یورو و برای هر فرزند در حدود ۱۰.۰۰۰ یورو می باشد.

4- تمکن مالی برای خرید خانه و ملک در فرانسه چقدر است؟

بین ۱۰۰.۰۰۰ یورو تا ۳۵۰.۰۰۰ یورو

5- هزینه های خرید خانه و ملک در فرانسه چقدر است؟

قیمت خرید هر متر آپارتمان در مرکز شهرهای فرانسه در حدود ۱۰.۳۷۵.۵۰ یورو و قیمت خرید هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهرهای فرانسه در حدود ۷.۳۴۹.۲۰ یورو می باشد.

6- با اخذ چه ویزایی می توان در فرانسه خانه و ملک خرید؟

متقاضی از طریق اخذ ویزای توریستی می تواند وارد کشور فرانسه شود و اقدام به خرید خانه و ملک در این کشور کند.

7- آیا با ویزای توریستی و خرید خانه می توان اعضا خانواده را در فرانسه همراه داشت؟

متقاضی می تواند با اخذ ویزای توریستی و خرید خانه و ملک همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را در کشور فرانسه همراه داشته باشد.

8- مدارک لازم خرید خانه در فرانسه کدامند؟

اوراق شناسایی معتبر متقاضی و گواهی ازدواج و طلاق و حتی گواهی تولد و فوت همسر متقاضی و دارا بودن تمکن مالی کافی برای خرید خانه و ملک در فرانسه

9- بازار خانه و ملک در فرانسه در حال حاضر چگونه است؟

از روند افزایش ارزش قیمت خانه و ملک می توان پیش بینی کرد که بازار خانه و ملک در حال گران تر شدن می باشد و با پایین بودن نرخ بهره وام ها تقاضا برای خرید ملک افزایش می یابد.

10- تسهیلات دولت فرانسه برای خرید خانه در این کشور چیست؟

متقاضی برای خرید املاک تجاری می تواند تا ۶۰ درصد ارزش ملک تجاری را وام دریافت کند.

11- مزایای اقامت در فرانسه چیست؟

امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفه و صنعتی و فوق العادهامکان رفت و آمد و سفر و کار و تحصیل در کشورهای اروپاییامکان کار و تحصیل و اقامت در کشورهای حوزه شینگن

اسکرول به بالا