071-91009294  | 021-88724227  |

اعزام دانش آموز به استرالیا

اعزام دانش آموز به استرالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

زندگی در استرالیا یک تجربه جدید خواهد بود، استرالیا یکی از شادترین کشورهای جهان است. قبل از پذیرش و پرداخت هزینه های تحصیل، باید اطمینان حاصل کنید که شرایط مورد نیاز برای ویزای دانشجویی را برآورده می کنید. خدمات پشتیبانی اعزام دانش آموز به استرالیا برای کمک به تنظیم راحت تر زندگی در این کشور وجود دارد، که مشاورین ما در موسسه (میرداماد) در اختیار شما قرار می دهند.

شرایط اعزام دانش آموز به استرالیا

اولین قدم برای اعزام دانش آموز به استرالیا این است که برای دوره مربوطه درخواست دهید، که به دو صورت می توانید انجام دهید. اولین راه اعمال مستقیم به ارائه دهنده آموزش است که در این روش باید فرم درخواست را از وب سایت ارائه دهنده خدمات آموزشی دانلود کنید. اگر برای چندین دوره درسی بیش از یک موسسه درخواست می کنید، باید یک برنامه مجزا برای هر موسسه ارسال کنید. روش دوم از طریق یک نماینده آموزشی استرالیا می باشد، که در این روش اکثر نهادها با تعدادی از عوامل همکاری می کنند. جزئیات موسسات را می توان در وب سایت موسسه (میرداماد) پیدا کرد و یا با تماس مستقیم با آنها ارتباط داشته باشید.

ویزای دانشجویی استرالیا

اگر درخواست ویزای دانشجویی خود را از طریق اداره امور داخلی درخواست می کنید، برای تکمیل درخواست ویزا باید جزئیات تأیید ثبت الکترونیکی خود را درخواست کنید. اگر شما درخواست ویزای کاغذی را ارائه می دهید، باید قبل از دریافت ویزا تایید الکترونیکی ثبت نام را ارائه دهید. دانش آموزان مدارس متوسطه که توسط هر دو امور خارجی حمایت می شوند (در یک پنجره جدید باز می شوند) یا وزارت دفاع تنها دانش آموزانی هستند که نیازی به تأیید گواهی ثبت نام نخواهند داشت.

ویزای دانشجویی استرالیا

پادکست اخذ اقامت استرالیا از طریق تحصیل در مدارس این کشور

پادکشت پایین تهیه شده توسط مشاورین موسسه حقوقی میداماد تهیه شده تا به طور جامع و سریع شما را در جهت دریافت اقامت اروپا از طریق تحصیل در مدارس این کشور کمک کند.

درخواست اعزام دانش آموز به استرالیا

درخواست جهت اعزام دانشجو را باید ارسال کنید، بعد از آن شما نامه ای از پیشنهاد دریافت خواهید کرد. برای تأیید پیشنهاد شما باید با امضا و ارسال پیشنهاد پذیرش به موسسه، به این نامه پاسخ دهید. این معمولا می تواند توسط پست یا در بعضی موارد توسط اسکن و ارسال نامه انجام شود، نامه پیشنهاد یک قرارداد بین شما و موسسه است. دوره ای را که شما در آن ثبت نام می کنید، شرایط ثبت نام، هزینه هایی که باید پرداخت کنید و هزینه بازپرداخت، اگر شما دوره خود را با ارائه دهنده کامل نکنید، تعیین می کند. این توافق نامه کتبی برای تعیین اینکه آیا شما بازپرداخت دریافت خواهید کرد، مورد استفاده قرار می گیرد.

اسناد اعزام دانش آموز به استرالیا

شما باید مستندات پشتیبان را برای ارسال درخواست خود تهیه کنید. اسناد متفاوت است بسته به دوره، ارائه دهنده و شرایط تحصیلی که در آن تحصیل می کنید. مهمترین اسناد برای اعزام دانش آموز و همچنین نکات جهت دریافت نامه عبارتند از:

  • گواهینامه هایی که تحصیل قبلی خود را تأیید کرده اند، از قبیل مدارک مورد نیاز
  • مدارک تحصیلی زبان انگلیسی شما
  • گواهینامه ها یا اسنادی که در مورد تحصیل قبلی یا تجربه کاری مورد تأیید قرار می گیرند، اگر شما به دنبال اعتبار دوره هستید.
  • دریافت نامه ای از پیشنهاد شما
  • اطمینان حاصل کنید که تمام حقوق خود را، از جمله ترتیبات بازپرداخت، درک خواهید کرد.
  • نامه ای از پیشنهاد را قبول نکنید اگر شما با هیچ یک از شرایط آن موافق نیستید. یک کپی از نامه پیشنهاد را نگه دارید. شما به این کپی نیاز دارید تا از حقوق شما آگاهی داشته باشید.

مشاورین ما در موسسه میرداماد می توانند شما را از شرایط تحصیل و همچنین ویزای دانشجویی استرالیا به صورت کامل آشنا کنند.

اسکرول به بالا