071-91009294  | 021-88724227  |

اعزام دانش آموز به اتریش

اعزام دانش آموز به اتریش

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

سیستم آموزش و پرورش در اتریش، اساسا یکسان و توسط دولت تنظیم شده است. در توسعه پروفیل های مدرسه خود، مدارس دارای استقلال خاصی هستند و بر روی رشته های خاصی تأکید (مثلا زبان های خارجی، موسیقی خلاق، ورزش و غیره) و آن ها را پرورش می دهند. در ادامه مقاله از شرایط اعزام دانش آموز به اتریش به صورت مختصر اشاره شده است.

شرایط اعزام دانش آموز به اتریش

به دلیل فاصله های زیادی که دانش آموزان از مناطق کوهستانی و روستایی دارند دولت مجبور شده است، شبکه ای از مدارس شبانه روزی جهت تحصیل در اتریش را توسعه دهد. این نوع مدارس شبانه روزی هیچ سازمان مستقل مدرسه ای ندارند. دانش آموزان در یک ساختمان زندگی می کنند، اما در مدرسه روزانه درس می خوانند. با این حال، بسیاری از مدارس شبانه روزی نیز وجود دارد که دانش آموزان در یک محوطه دانشگاه زندگی و تحصیل می کنند. انواع مدارس شبانه روزی در اتریش:

  • مدارس حرفه ای
  • مدارس راهنمایی
  • مدارس متوسطه پایین (کلاس ها 5-9)
  • مدارس ویژه
  • مدرسه ابتدایی
  • مدارس دولتی عمومی
  • مدارس ویژه کاتولیک
  • مدارس دولتی اجباری

هزینه تحصیل در اتریش

انواع مختلفی از تامین مالی در اتریش وجود دارد، امکانات به منطقه و مدرسه بستگی دارد. به عنوان یک قانون، والدین یا سرپرستان قانونی مسئول آموزش ابتدایی فرزندانشان هستند. علاوه بر یارانه های دولتی، مدرسه های شبانه روزی خود نیز انواع حمایت های مختلفی از قبیل کمک هزینه تحصیلی، پرداخت اقساط و غیره را ارائه می دهند. در چارچوب یارانه های دانش آموز، برای اقامت مدرسه و خانه، مشارکت در حوادث مدرسه و کاهش هزینه ها برای مراقبت در مدارس روزمره و خانه های دانش آموز، کمک هزینه می شود.

هزینه تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش

اتریش را به عنوان مقصد مدرسه شبانه روزی خود انتخاب کنید، این بهترین انتخاب است که می توانید انجام دهید. اتریش یک کشور اروپایی است که به غنی سازی فرهنگ اروپایی با متفکران معروف مانند، سیگموند فروید یا فرانتس کافکا کمک کرده است. همچنین تعدادی از موسیقی دانان معروف مانند Wolfgang Amadeus Mozart در این کشور تحصیل کرده اند. شهرهای اتریشی مانند وین، سالزبورگ، اینسبروک مکان های ایده آل برای دیدار با تاریخ، ادبیات، فلسفه و هنر اتریش هستند.

مدارس شبانه روزی در اتریش

علاوه بر جذابیت تاریخی و فرهنگی کشور اتریش، انتخاب مدارس شبانه روزی در این کشور به دلیل کیفیت آموزش بالای دانشگاه ها و موسسات عالی تحصیلی و همچنین هزینه های تحصیلات پایین می تواند گزینه خوبی جهت تحصیل باشد. علاوه بر این، هزاران نفر از دانشجویان بین المللی تصمیم به مطالعه در اینجا دارند. مدارس شبانه روزی در اتریش گران تر از مدارس روزانه هستند و حداقل زمان تحصیل در این دانشگاه ها یک ساله هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مهاجرت به اتریش می توانید به موسسه حقوقی میرداماد مراجعه کنید، مشاورین ما به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • توسط محمود آسوده
    تاریخ: تیر 1, 1399
    نفر
    نفر

    سلام و احترام فرزندم در سال 1399 در پايه يازدهم مشغول به تحصيل خواهد شد مي خواستم فرزندم را جهت تحصيل در دبيرستان به اتريش اعزام كنم ميخواستم مرا راهنمايي كنيد

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه شرایط اخذ ویزای اتریش با سخت گیری های زیادی روبرو شده است و همچنین هزینه های تحصیلی در این کشور بالاست. به شما توصیه می کنیم کشور های دیگری را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا