071-91009294  | 021-88724227  |

اعزام دانشجو به فیلیپین

اعزام دانشجو به فیلیپین

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت تحصیلی از میان روش های مهاجرتی جزو یکی از پر طرفدار ترین روش ها محسوب می شود که دانشجویان بسیاری به آن علاقه مند هستند. در واقع برای مهاجرت تحصیلی به اطلاعات بسیاری هم نیاز است. شما برای مهاجرت تحصیلی می بایست در ابتدا با کشور مقصد خود به خوبی آشنا شوید و سپس به کسب اطلاعات در ارتباط با دانشگاه های این کشور پرداخته و در نهایت برای دریافت پذیرش تحصیلی و در نهایت اخذ ویزای تحصیلی نیز اقدام نمایید. در همین راستا ما در این مقاله به بررسی شرایط مرتبط با اعزام دانشجو به فیلیپین می پردازیم.

مهاجرت به فیلیپین علاوه بر روش مهاجرت تحصیلی به فیلیپین یا همان اعزام دانشجو به فیلیپین روش ها و راه های دیگری هم دارد که بسته به شرایط هر فرد متقاضی مهاجرت متفاوت خواهد بود. به طور مثال شما می توانید برای روش های مهاجرتی خاصی اقدام کنید که این روش ها عبارتند از: مهاجرت کاری به فیلیپین، مهاجرت سرمایه گذاری به فیلیپین، مهاجرت از طریق تولد فرزند در فیلیپین، مهاجرت از طریق ازدواح در فیلیپین و … . برای این که بتوانید در ارتباط با این شرایط اطلاع پیدا کنید لازم است تا با مشاوران و کارشناسان زبده موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد ارتباط برقرار کنید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

اعزام دانشجو به فیلیپین

فیلیپین یک کشور تازه صنعتی و دارای بازار در حال ظهور در آسیا ، در سال های اخیر از تعداد بسیاری از دانشجویان بین المللی استقبال کرده است ، و همچنین یک مقصد گردشگری محبوب اس. کسانی که در فیلیپین تحصیل می کنند ، می توانند ترکیبی جذاب از تأثیرات اسلامی ، مالایی ، اسپانیایی و آمریکایی را بر فرهنگ فیلیپین مشاهده نمایند. فیلیپین نه تنها یک کشور زیبا است بلکه یکی از بهترین سیستم های آموزش عالی در آسیا را نیز دارد که در رتبه بندی های قدرتمند سیستم آموزش عالی QS در رتبه چهل و ششم قرار دارد. از این رو می توان گفت که تحصیل در فیلیپین دارای مزایای بسیار زیادی است. البته به غیر از تحصیل در فیلیپین راه های دیگری برای مهاجرت به فیلیپین و اقامت فیلیپین موجود است. به طور مثال شما می توانید برای کار در فیلیپین و اخذ ویزای کاری فیلیپین نیز اقدام نمایید.

البته یکی دیگر از روش های مهاجرتی به فیلیپین با نام سرمایه گذاری در فیلیپین شناخته می شود. سرمایه گذاری در فیلیپین نیز راه های خاصی دارد مانند ثبت شرکت در فیلیپین، خرید ملک در فیلیپین و … . در نهایت این که فیلیپین یکی از بهترین مکان ها برای دانشجویانی است که می خواهند در خارج از کشور خودشان با قیمت مناسب و کیفیت بالا تحصیل کنند. فیلیپین گزینه های آموزش بسیار خوبی را در دانشگاه های خود برای دانشجویانی که علاقه مند به دوره های انگلیسی ، آموزش خلبانی و MBBS / MD / دوره های مرتبط با پزشکی هستند ارائه می دهد. از این رو شما می توانید در دانشگاه های فیلیپین برای تحصیل در دوره های مختلف مشغول شده و از اعتبار دانشگاه ها و مدارک تحصیلی استفاده ببرید.

سیستم آموزش عالی فیلیپین برای اعزام دانشجو

آموزش عالی در فیلیپین توسط سه نهاد اداره می شود که عبارتند از: کمیسیون آموزش عالی (CHED)، وزارت آموزش (DepEd) و اداره آموزش فنی و مهارت (TESDA). از سال دو هزار و هفده میلادی در کشور فیلیپین هزار و هفتصد و ده موسسه آموزش عالی خصوصی و دویست و سی و سه موسسه دولتی با شهریه مناسب برای دانشجویان مشغول به فعالیت هستند. هر ساله ، فیلیپین از هزاران دانشجوی خارجی که مایل به ادامه تحصیلات عالی خود به زبان انگلیسی هستند ، استقبال می کند. توجه داشته باشید که این کشور دارای بهترین سیستم آموزش عالی آسیا است که چهل درصد از اعضای هیئت علمی دارای فوق لیسانس و سیزده درصد دکتری هستند.

سیستم آموزش عالی فیلیپین
سیستم آموزش عالی فیلیپین

علاوه بر این ، هزینه ثبت نام و دوره ها نسبت به بسیاری از کشورها پایین تر است. فیلیپین مستعمره اسپانیا بود و بعد از انقلاب صنعتی مستعمره ایالات متحده آمریکا. به همین دلیل ، زبان انگلیسی در مشاغل ، دولت ، سیستم حقوقی ، پزشکی و علوم حاکم است و همچنین در کلیه دانشکده های آموزش عالی دانشگاه های این کشور حضور دارد. زبان فیلیپینی صرفا در خانواده و دوستان استفاده می شوذ. تحصیل در دانشگاه های فیلیپین در مقاطه کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است و دانشجویان نیز می توانند از انواع بورسیه های تحصیلی استفاده نمایند.

بورسیه های تحصیلی فیلیپین هم در حالت بورسیه تحصیلی دولتی فیلیپین و هم برای دانشگاه ها جداگانه وجود دارد که مزایای بسیاری را برای دانشجویان بین المللی خواهد داشت. نکته مهم دیگر این است که فیلیپین از الگوی آموزش مبتنی بر نتیجه یادگیری مانند استاندارد آمریکایی پیروی می کند. دوره پزشکی در فیلیپین MD (دکتر پزشکی) مشابه دوره پزشکی در ایالات متحده آمریکا نامیده می شود.

معرفی دانشگاه های فیلیپین برای اعزام دانشجو

در این بخش از مقاله با هدف اخذ پذیرش از دانشگاه های فیلیپین به معرفی این دانشگاه ها می پردازیم و در این باره نکات بسیار مهمی را برای شما ارائه می دهیم. اگر می خواهید در فیلیپین تحصیل کنید ، باید بدانید کدام یک از دانشگاه های آن برای شما مناسب است. رتبه های دانشگاه جهانی آموزش عالی تایمز مؤسسات برتر جهان را به خود اختصاص داده و به عملکرد آنها در تمام اهداف اصلی خود نگاه می کند: آموزش ، تحقیق ، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. فیلیپین دارای دو دانشگاه در رتبه بندی کلی دانشگاه های آموزش عالی تایمز است.

بالاترین رتبه دانشگاه در فیلیپین ، دانشگاه فیلیپین است که در رنکینگ جهانی رتبه چهارصد و یک را به خود اختصاص داده است. بسیاری از دانشگاه ها در کشور فیلیپین در جایی که با عنوان کمربند دانشگاه نامیده می شود، در شهر کوزون متمرکز شده اند. از جمله دانشگاه های مهم در این کشور عبارتند از: دانشگاه فیلیپین دلیمان، دانشگاه سانتو توماس، دانشگاه اتنه د مانیلا، دانشگاه د لا ساله، دانشگاه پلی تکنیک فیلیپین، دانشگاه فیلیپین مانیل، دانشگاه فیلیپین، موسسه فناوری Mapua، دانشگاه سان کارلوس و … . اما ما در بخش های بعدی مهم ترین دانشگاه های این کشور را برای اعزام دانشجو معرفی می کنیم. طبق رتبه بندی دانشگاه های جهان برای کیو اس، چهار دانشگاه فیلیپین در بین دویست دانشگاه برتر آسیا قرار دارند. آن ها عبارتند از: دانشگاه فیلیپین ، دانشگاه آنتئوئو مانیلا ، دانشگاه د لا سالل و دانشگاه سانتو توماس.

بررسی دانشگاه فیلیپین دلیمان برا یاعزام دانشجو

دانشگاه فیلیپین (UP) با رتبه سیصد و شصت و هفت ام در رده بندی دانشگاه های جهانی و هفتاد و پنجم در آسیا، در واقع یک سیستم دانشگاهی دولتی است که از هفت دانشکده و دز مجموع از پانزده نمایندگی در سراسر کشور فیلیپین تشکیل شده است. پردیس اصلی این دانشگاه در شهر کوزون واقع شده است و حدودا بیست و دو هزار و هفتصد و پنجاه و شش دانشحو را در رشته های مختلف آموزش می دهد. این دانشگاه در سال هزار و نهصد و هشت میلادی توسط دولت آمریکا در فیلیپین تاسیس شد و از آن زمان شهرت بسیاری را کسب نموده است. این دانشگاه سالیان سال است که به عنوان برترین دانشگاه فیلیپین شناخته می شود. از نظر موضوعی این دانشگاه دارای رتبه صد و پنحاه در موضوع ادبیات و زبان انگلیسی در کل دنیا و دارای رتبه دویست پنجاه در میان دانشگاه های دنیا برای رشته علوم اجتماعی و مدیریت قرار دارد.

بررسی دانشگاه اتنه د مانیلا برای اعزام دانشجو به فیلیپین

دانشگاه Ateneo de Manila یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی است که در رتبه بندی های جهانی در رتبه پانصد و پنجاه و یک قرار گرفته است. چهار پردیس آن در منطقه مترو مانیل واقع شده و مرکز اصلی آن در شهر کوزون است. این دانشگاه که در سال هزار و هشتصد و پنحاه و نه میلادی توسط انجمن عیسی مسیح تأسیس شد ، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور فیلیپین است. این دانشگاه به عنوان یکی از دویست دانشگاه برتر جهان در زمینه زبان و ادبیات انگلیسی شناخته می شود و دانشکده هنر و علوم انسانی آن به عنوان یکی از سیصد و پنجاه دانشگاه برتر جهان شناخته می شود.

بررسی دانشگاه د لا سالل برای اعزام دانشجو به فیلیپین

از بین دانشگاه های برتر در فیلیپیندانشگاه د لا سالل در رتبه هفتصد و یک جهان با رتبه بندی کیو اس و در رتبه صد و سی و چهار آسیا قرار دارد. DLSU یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی کاتولیک رومی است که در سال هزار و نهصد و یازده میلادی توسط برادران مسیحی تأسیس شد و در ابتدا یک مدرسه پسرانه بود. امرزوه این دانشگاه حدود هجده هزار و پانصد دانشجو دارد و یک پردیش اصلی در قلب مانیل دارد. DLSU مانند دانشگاه Ateneo de Manila و دانشگاه فیلیپین در بین 200 دانشگاه برتر جهان برای زبان و ادبیات انگلیسی قرار دارد.

بررسی دانشگاه سانتو توماس برای اعزام دانشجو


دانشگاه سانتو توماس (UST ، همچنین به عنوان دانشگاه پونتیک و سلطنتی سانتو توماس یا همان دانشگاه کاتولیک فیلیپین شناخته می شود)
در رتبه بندی جهانی بین هزار دانشگاه برتر دنیا قرار دارد و در آسیا دارای رتبه صد و پنجاه و هفت می باشد. UST یک دانشگاه تحقیقاتی کاتولیک خصوصی است که در مانیل واقع شده است و از قدیمی ترین دانشگاه ها در فیلیپین و آسیا می باشد که در سال هزار و ششصد و یازده میلادی تأسیس شده است. همچنین یکی از بزرگترین دانشگاه های کاتولیک جهان با بیش از چهل و دو هزار دانشجو می باشد.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی فیلیپین برای اعزام دانشجو

برای دریافت ویزای تحصیلی فیلیپین توجه داشته باشید که اگر حداقل 18 سال داشته باشید واجد شرایط تحصیل در فیلیپین هستید و باید بودجه کافی برای حمایت از خود در طول اقامت در کشور فیلیپین نیز داشته باشید. شما در ابتدا باید با دانشگاه یا موسسه آموزش عالی که دوست دارید تحصیل کنید تماس بگیرید، زیرا دانشگاه های مختلف الزامات خاصی برای برنامه ها و دوره های تحصیلی خود دارند. اما به طور کلی حداقل شرایط ورود به دانشگاه های این کشور شامل موارد زیر است: فرم درخواست تکیل شده، هزینه درخواست، نتایج آزمون ورودی دانشگاه، توصیه نامه تحصیلی، رزومه به زبان انگلیسی، گواهی تمکن مالی یا گواهی بورسیه های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه، گذرنامه، مدارک هوریتی، سوابق تحصیلی و … .

بررسی هزینه های تحصیل و زندگی برای اعزام دانشجو به فیلیپین

در این بخش از مقالهبه بررسی هزینه های تحصیل در فیلیپین و هزینه زندگی در فیلیپین می پردازیم. هزینه تحصیل به دانشگاه، رشته و مقطع مورد نظر بستگی دارد. به طور کلی در ارتباط با هزینه های تحصیل در فیلیپین ذکر این نکته ضروری است که تحصیل در مقطع کارشناسی دارای هزینه ای بین چهارصد تا هشتصد دلار در هر ترم می باشد. هزینه تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در کشور فیلیپین حد.د هفتصد تا هزار و پانصد دلار در هر ترم می باشد.

هزینه تحصیل و زندگی در فیلیپین
هزینه تحصیل و زندگی در فیلیپین

هزینه تحصیل در رشته پزشکی در فیلیپین و داروسازی در فیلیپین بین پانصد تا ششصد و پنجاخ دلار در هر ترم می باشد. اما هزینه تحصیل دندانپزشکی در فیلیپین بسیار بیش تر است. تحصیل دندانپزشکی در فیلیپین سالیانه دو هزار و پانصد تا پنج هزار دلار می باشد.اما در زمینه هزینه زندگی در فیلیپین باید گفت که هزینه زندگی در این کشور به طور میانگین بین ششصد تا نهصد دلار می باشد.

سوالات متداول در ارتباط با اعزام دانشجو به فیلیپین

  1. آيا فیلیپین کشوری مناسب برای زندگی و تحصیل است؟

    بله فیلیپین یکی از بهترین کشور های آسیایی با مزایای بسیار برای زندگی و تحصیل است.

  2. آيا سیستم آموزشی فیلیپین برای اعزام دانشجو به فیلیپین مناسب است؟

    بله فیلیپین یکی از بهترین سیستم های آموزشی آسیا را دارد.

  3. آيا مدارک تحصیلی دانشگاه ها برای اعزام دانشجو به فیلیپین معتبر هستند؟

    بله مدارک تحصیلی ارائه شده در فیلیپین در کل دنیا اعتبار بسیاری دارند.

  4. آیا در روند اعزام دانشجو به فیلیپین می توان برای کار در زمان تحصیل اقدام کرد؟

    بله دانشجویان می توانند برای کار در زمان تحصیل اقدام نمایند.

  5. آیا در زمینه اعزام دانشجو به فیلیپین می توان برای بورسیه تحصیلی اقدام نمود؟

    بله امکان دریافت بورسیه های تحصیلی متنوعی در فیلیپین برای دانشجویان موجود است.

  6. هزینه زندگی در فیلیپین برای اعزام دانشجو به فیلیپین چقدر است؟

    هزینه زندگی در این کشور به طور میانگین بین ششصد تا نهصد دلار می باشد.

  7. هزینه تحصیل در فیلیپین چقدر می باشد؟

    هزینه تحصیل در فیلیپین برای رشته های مختلف متفاوت است اما می تواند تا پنج هزار دلار در سال باشد.

  8. کدام دانشگاه ها برای اعزام دانشجو به فیلیپین مناسب هستند؟

    از جمله این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه فیلیپین دلیمان، دانشگاه سانتو توماس، دانشگاه اتنه د مانیلا، دانشگاه د لا ساله، دانشگاه پلی تکنیک فیلیپین و … .

  9. زبان تحصیل در فیلیپین چیست؟

    زبان تحصیل در این کشور انگلیسی می باشد.

  10. اعزام دانشجو به فیلیپین برای چه مقاطعی امکان پذیر می باشد؟

    اعزام دانشجو به فیلیپین در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است.

  11. آیا دوره های پزشکی در فیلیپین برای اعزام دانشجو به فیلیپین معتبر هستند؟

    بله دوره های پزشکی مانند دوره های پزشکی آمریکا هستند و بسیار معتبر می باشند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا