071-91009294  | 021-88724227  |

اعتبار مدرک فنی حرفه ای در کانادا

اعتبار مدرک فنی حرفه ای در کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یک متخصص خوب جهت گرفتن اعتبار مدرک فنی حرفه ای در کانادا باید اساس کسب و کار را به خوبی بشناسد تا بتواند موفق شود این دوره نیز به دانشجویان می تواند جهت مدیریت کمک چشم گیری کند.

پذیرش و اعتبار مدرک فنی حرفه ای در کانادا

به افرادی که در پست های مربوطه استخدام شده اند یا جذب سمتی مربوط به مدیریت حساب شده اند، پیشنهاد می شود که در این دوره ها شرکت نمایند.به دلیل آنکه بسیاری از سازمان ها به دنبال استخدام فارغ التحصیلان دوره های CCP هستند، این موسسه حتی قبل از اینکه این افراد در جایی مشغول به کار شوند، اقدام به پذیرش آنان می کند.به دانشجویان جدید الورود جهت تحصیل کانادا بدون مدرک زبان پیشنهاد می شود هرچه سریعتر ثبت نام خود را انجام دهند تا زمان کافی جهت آزمون نوشتاری، نصب نرم افزار و پیشرفت در مهارت های رایانه ای داشته باشند. تنظیم نرم افزارها تا زمان مشخص شده بررسی خواهد شد. نرم افزارهایی که بعد از زمان مقرر شده تحویل داده شوند امکان دارد که توسط موسسه مصادره شده و جریمه 50 دلاری دیرکرد برایشان در نظر گرفته شود.

دوره های فنی حرفه ای در کانادا

در بازار امروز، یک متخصص اعتباری خوب جهت گرفتن ویزای کاری کانادا باید پایه های کسب و کار را به خوبی بشناسد تا موفق شود. این دوره در واقع به نوعی معرفی مفهوم کلی کسب و کار و مدیریت به افراد می باشد. عناوین موجود در این دوره شامل بازاریابی، تحلیل صنعت، مذاکرات، کارآفرینی، رهبری و مدیریت افراد می باشد. این دوره همچنین بر روی مهارت های ارتباطی گفتاری و نوشتاری که در محیط کسب و کار ضروری ست تمرکز دارد. از دانشجویانی که این دوره را تمام میکنند انتظار می رود از مهارت هایی که آموخته اند جهت تحقیق و تحلیل داده های کسب و کار استفاده نمایند. در قسمتی از این دوره از دانشجویان خواسته می شود که تحلیلی از کسب و کار را نوشته و ارائه دهند.

دوره های فنی حرفه ای در کانادا

مدیریت اعتباری فنی حرفه ای در کانادا

این دوره به دانشجویان، دانش لازم جهت مدیریت یک مرکز اعتباری را اعطا می کند. موضوعات ارائه شده در این دوره شامل قوانین مراکز اعتباری، تحقیقات لازم جهت افتتاح مرکز اعتباری و سیستم اطلاعاتی مرتبط با کارگزاران و مراکز اعتباری مصرف کنندگان، تحلیل مراکز مالی، تدابیر امنیتی، ارزیابی ریسک، کلکسیون ها، ورشکستگی و رفع آن، سازمان اعتباری و گزارش نویسی می باشد.این دوره مخصوص ارتقا مهارت های تحلیلی متخصصان اعتباری طراحی شده است. در نیمه ابتدایی این دوره برخی ویژگی های نیمه حرفه ای پیرامون نرم افزار Exel به دانشجویان ارائه می شود. با ارائه هایی که داشنجویان به صورت صوتی و ویدئویی می دهند و با تمرینات و مقاله هایی که می نویسند، می آموزند که چگونه در این مطالب عمیق شوند و کارهای روزمره و تخصصی خود را بهبود بخشند.

بخش های عملی در دانشگاه های کانادا

بخش دوم این دوره دانشجویان را به یک سفر علمی در Microsoft Access می برد. در این بخش table ها، Querie ها، فرم ها و رابطه ها به دانشجویان معرفی میگردد. این مفاهیم کلید فهم این است که چگونه دیتابیس های متصل به هم کار میکنند. برای آنکه دید دانشجویان به بخش های عملی باز شود، یک دیتابیس مدیریت پورتفولیو به صورت نمونه، که با MS Access ساخته شده است، برای معرفی برخی اعمالی که متخصصین اعتباری به صورت روتین انجام می دهند، به دانشجویان ارائه می شود.

با این دیتابیس دانشجویان موارد زیر را می آموزند:

  • ساخت لیست Follow up برای مشتریان
  • گزارش سنی
  • محدودیت های اعتباری
  • گزارش های بیش از محدوده اعتباری

شما می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید و از تجارب ما در زمینه تحصیلی و همچنین دریافت اقامت کانادا استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا

اسکرول به بالا