071-91009294  | 021-88724227  |

استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN برای ورود به کانادا

استفاده از اپلیکیشین ArriveCAN برای ورود به کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کانادا یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت است که از دیدگاه مهاجران به عنوان بهشتی برای مهاجران محسوب می شود. از این رو هر ساله متقاضیان بسیاری برای مهاجرت به کانادا با روش های مختلف اقدام می کنند. هر روشی نیز شرایط خاص خود را دارد و به واسطه آن متقاضیان می توانند اقدام به روند مهاجرتی خود داشته باشند. اما در حال حاضر هر روش مهاجرتی به کانادا مانند تحصیل در کانادا یا کار در کانادا نیاز به شرایط ویژه ای دارد که بر طبق ویروس کرونا ارائه می شود. به طور مثال اخباری مبنی بر استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN برای ورود به کانادا ارائه شده است که در ادامه جزئیات آن را بیان می کنیم.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN برای ورود به کانادا

همان طور که اشاره کردیم با توجه به همه گیری ویروس کرونا و شرایط ناشی از آن برای مهاجرت به کانادا باید اقدامات ویژه ای را صورت داد. هر کدام از این اقدامات می تواند در زمینه مهاجرت به کانادا با هر روشی از جمله تحصیل در کانادا نیاز باشد. اما خبر مربوط به استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN برای ورود به کانادا به تازگی به این روند اضافه شده است. در واقع کانادا شرایط اجباری جدیدی را برای مسافران قبل و بعد از ورود اعلام می کند.

مسافران به کانادا به زودی لازم است از برنامه ArriveCAN به عنوان بخشی از تلاش برای کمک به جلوگیری از ویروس کرونا استفاده کنند. در یک رسانه دولتی کانادا در این باره آمده است که: این برنامه رایگان که از اوایل آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی ارائه شده است، در تلاش برای کمک به مسافران برای اقدامات مرزی می باشد. این اپلیکیشن جدید به عنوان یک برنامه بر روی تلفن همراه یا با ورود به سیستم آنلاین در دسترس می باشد. 

شرایط مهاجرت به کانادا در دوران کرونا

همان طور که اشاره کردیم، هر روزه قوانین جدیدی برای مهاجرت به کانادا از کشور های مختلف به دلیل همه گیری ویروس کرونا صورت می گیرد. در اینجا مواردی است که شما باید قبل و بعد از آمدن به کانادا انجام دهید. از ۲۱ نوامبر ، مسافران هوایی که مقصد نهایی آن ها کانادا است باید قبل از سوار شدن اطلاعات خود را از طریق ArriveCAN ارسال کنند. این شامل اطلاعات سفر و تماس، برنامه قرنطینه (مگر اینکه معاف شوند) و ارزیابی از علائم COVID-19 است.

مسافران هنگام ورود به کانادا باید رسید ArriveCan خود را نشان دهند. افسران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) تأیید می کنند که مسافران اطلاعات خود را به صورت دیجیتالی ارسال کرده اند. مسافرانی که این قانون را رعایت نکنند ، ممکن است تحت اجرای قانون قرار بگیرند، که می تواند از هشدار کلامی تا جریمه ۱۰۰۰ دلاری باشد. افرادی که به دلیل شرایط شخصی مانند ازکارافتادگی یا زیرساختهای ناکافی قادر به ارائه مدارک نباشند، موارد استثنایی هستند. به مسافران توصیه می شود قبل از ورود از ArriveCAN استفاده كنند تا از تاخیر جلوگیری كنند و هنگام رسیدن به مرز نقاط تماس را محدود كنند.

در طی ۴۸ ساعت پس از ورود به کانادا ، مسافران باید تأیید کنند که به محل قرنطینه خود رسیده اند و باید در طول قرنطینه یک ارزیابی روزانه از علائم COVID-19 را انجام دهند. مسافرانی که قبل از ورود به کانادا از ArriveCAN برای ارسال اطلاعات خود استفاده نکرده اند، برای ارائه اطلاعات خود لازم است روزانه در طول قرنطینه با شماره تلفن 1-833-641-0343 بصورت رایگان تماس بگیرند.

اسکرول به بالا