071-91009294  | 021-88724227  |

ارزانترین کشور برای تحصیل در رشته دندانپزشکی

ارزانترین کشور برای تحصیل در رشته دندانپزشکی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

بسیاری از کشورهای جهان شرایط تحصیل ارزان یا کم هزینه را برای متقاضیان تحصیل در رشته دندانپزشکی فراهم می کنند. بر این اساس در این مقاله به بررسی ارزان ترین کشورها برای تحصیل دندانپزشکی می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • اهمیت رشته دندانپزشکی
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در آلمان
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در اتریش
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در فرانسه
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در اسپانیا
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در بلژیک
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در ترکیه
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در چین
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در لهستان
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در پرتغال
  • تحصیل ارزان دندانپزشکی در روسیه
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد ارزان ترین کشور برای تحصیل دندانپزشکی

اهمیت رشته دندانپزشکی

رشته دندانپزشکی از برترین رشته های تحصیلی محسوب می شود که سالانه متقاضیان بسیاری برای تحصیل در این رشته راهی کشورهای مختلف جهان می شوند. متقاضیان تحصیل در این رشته بر اساس نوع دانشگاه باید در آزمون های ورودی شرکت کنند و یا دوره های پیش-دندانپزشکی را بگذرانند. برخی از دانشگاه های اروپایی شرایط تحصیل رایگان و برخی شهریه کم هزینه و ارزان را برای متقاضیان فراهم کرده اند. بر این اساس کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) این مقاله را تهیه کرده اند تا ارزان ترین دانشگاه های دندانپزشکی را ارائه دهند.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در آلمان

کشور آلمان از ارزان ترین کشورهای برای تحصیل دندانپزشکی محسوب می شود. متقاضیان برای تحصیل رایگان در دوره دندانپزشکی آلمان باید دارای مدرک زبان آلمانی B2 و یا C1 باشند. دارا بودن رزومه علمی تحصیلی و مهارت زبان آلمانی از شرایط مهم تحصیل دندانپزشکی آلمان می باشد. متقاضیانی که فاقد مدرک مهارت زبان آلمانی می باشند، می توانند در دوره های زبان آلمانی در کالج های کشور آلمان شرکت کنند. هزینه این دوره ها از ۴۰۰۰ یورو تا ۵۰۰۰ یورو می باشد. متقاضیان پس از اخذ مدرک و مهارت لازم زبان آلمانی می توانند در دانشگاه های آلمان تحصیل کنند. دانشجویان با اخذ مجوز کار دانشجویی پاره وقت می توانند تا هفته ای ۲۰ ساعت به کار و اشتغال بپردازند و تا حدودی هزینه های تحصیل و زندگی در آلمان را تامین کنند. میانگین هزینه های زندگی در کشور آلمان ماهانه در حدود ۴۰۰ یورو می باشد.دانشگاه دندانپزشکی هایدلبرگ آلمان از جمله دانشگاه های ارزان دندانپزشکی محسوب می شود. این دانشگاه که یک دانشگاه کامل و جامع است، رشته های پزشکی، دندانپزشکی، علوم اجتماعی، علوم انسانی و حقوق را به متقاضیان ارائه می دهد. متقاضیان برای تحصیل در دوره های مختلف این دانشگاه نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشند. هزینه های زندگی برای دانشجویان این دانشگاه ماهانه در حدود ۶۷۰ یورو می باشد.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در آلمان
تحصیل ارزان دندانپزشکی در آلمان

تحصیل ارزان دندانپزشکی در اتریش

کشور اتریش از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل دندانپزشکی می باشد. متقاضیان ایرانی به منظور تحصیل در دوره پزشکی رایگان دانشگاه های دولتی اتریش باید در کنکور سراسری ایران شرکت کرده و در رشته پزشکی پذیرفته شده باشند. متقاضی برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های اتریش باید در آزمون ورودی نمره لازم را کسب کند. متقاضی برای شرکت در دوره دندانپزشکی این کشور نیز باید در دوره پیش-پزشکی یا پری-مدیکال دانشگاه های این کشور شرکت کند. در این دوره متقاضیان به تحصیل دروس زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضیات می پردازند. دانشگاه های دندانپزشکی اتریش به زبان آلمانی تدریس می کنند، البته برخی دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی نیز تدریس می کنند.متقاضیان برای تحصیل دندانپزشکی اتریش باید دارای مدرک مهارت زبان آلمانی C1 باشند. متقاضی در ابتدای کار نیازی به ارائه مدرک زبان آلمانی ندارد و می تواند از دانشگاه پذیرش مشروط بگیرد و در طی یک سال همزمان با شرکت در دوره پیش-پزشکی به تحصیل زبان آلمانی نیز بپردازد.متقاضیان برای تحصیل در رشته دندانپزشکی این کشور متحمل هیچ هزینه ای نمی شوند و فقط باید بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند. متقاضیان برای تحصیل فقط ملزم به پرداخت هزینه اندک سالانه ۶۰۰ یورو تا ۱۵۰۰ یورو برای تحصیل در این کشور می باشند. از مهم ترین دانشگاه های رایگان اتریش برای تحصیل دندانپزشکی، دانشگاه وین، دانشگاه اینسبورگ، دانشگاه گراس، دانشگاه آنتون بروکنر، دانشگاه جووان نیوم و دانشگاه پزشکی گراس را می توان نام برد.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در فرانسه

متقاضیانی که قصد تحصیل در دوره دندانپزشکی فرانسه را دارند، در صورتی که دارای مدرک زبان فرانسوی B2 باشند، می توانند به صورت تقریبا رایگان در این رشته تحصیل کنند. در صورتی که متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان فرانسه باشد، می تواند در دوره ها و کورس های زبان فرانسه این کشور شرکت کند و مهارت و نمره لازم را اخذ کند. سال اول رشته های دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی در فرانسه مشترک است و متقاضیان برای تحصیل در سال های بعد باید در آزمونی پذیرفته شوند که در پایان سال اول برگزار می شود وبا کسب نمره لازم می توانند دوره دندانپزشکی را ادامه دهند.دانشگاه های دندانپزشکی فرانسه علی رغم تصور عموم دارای شهریه های مقرون به صرفه و ارزان می باشند. شهریه رشته دندانپزشکی این کشور در مقایسه با شهریه دانشگاه کشورهای دیگر بسیار مقرون به صرفه می باشد. در مقایسه، شهریه دندانپزشکی آمریکا در حدود ۳۴۲۵۰ یورو، استرالیا در حدود ۴۰.۰۰۰ یورو. کانادا در حدود ۱۵۰۰۰ یورو، انگلستان در حدود ۱۰.۰۰۰ یورو می باشد اما شهریه این رشته در فرانسه فقط ۴۵۰ یورو است.دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته دندانپزشکی فرانسه با برخورداری از بورسیه های فراوان و کمک هزینه های دانشجویی می توانند بخش زیادی از هزینه های زندگی و تحصیل در فرانسه را برای خود تامین کنند. از جمله مهم ترین بورسیه های مختص دانشجویان دندانپزشکی فرانسه، بورسیه Charpak Masters Program به میزان ماهانه ۵۰۰۰ یورو، بورسیه Eiffel Scholarship Program Of Excellence به میزان ۱۰۳۰ یورو، بورسیه lle-de-France Masters Scholarship به میزان ۱۰۵۰۰ یورو را می توان نام برد.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در اسپانیا

کشور اسپانیا را می توان از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل دندانپزشکی محسوب کرد. متقاضیانی که دارای مدرک مهارت زبان اسپانیایی می باشند، می توانند به صورت تقریبا رایگان در رشته دندانپزشکی این کشور تحصیل کنند. متقاضی برای تحصیل دندانپزشکی نیازمند پذیرش در آزمون جامع می باشد. علاوه بر این بالا بودن معدل متقاضی در دوره دبیرستان الزامی است. متقاضیان با ورود به دوره دندانپزشکی این کشور تا حدود یک سال و نیم به فراگیری همزمان زبان اسپانیایی و دروس دندانپزشکی می پردازند. هزینه تحصیل در دوره ۵ ساله دندانپزشکی این کشور سالانه در حدود ۲۰.۰۰۰ یورو می باشد.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در اسپانیا
تحصیل ارزان دندانپزشکی در اسپانیا

تحصیل ارزان دندانپزشکی در بلژیک

به طور کلی هزینه های تحصیل و زندگی در دانشگاه های بلژیک در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه و ارزان می باشد. بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی، پایین بودن هزینه های زندگی و ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی از مهم ترین دلایل متقاضیان در تحصیل در کشور بلژیک می باشد. میانگین شهریه دندانپزشکی برای متقاضیان سالانه در حدود ۳۰۰۰ یورو تا ۵۰۰۰ یورو می باشد. دانشگاه های Leuve و دانشگاه Vrije و دانشگاه ULB از برترین و ارزان ترین دانشگاه های بلژیک برای تحصیل دندانپزشکی می باشند.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در ترکیه

دانشگاه های دندانپزشکی ترکیه که زمینه تحصیل رایگان را فراهم می کنند در لیست برترین دانشگاه های جهان قرار دارند و مدارک آن ها از اعتبار جهانی برخوردار است. از جمله این دانشگاه ها می توان دانشگاه بزرگ حاجت تپه ترکیه را نام برد. دانشجویان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی می توانند تا حد زیادی از هزینه های تحصیل در ترکیه را تامین کنند. بورسیه های دندانپزشکی ترکیه، هزینه های شهریه و خوابگاه دانشجویی و بیمه دانشجویان را پوشش می دهد.هزینه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های خصوصی این کشور سالانه در حدود ۲۰.۰۰۰ دلار می باشد. هزینه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های دولتی ترکیه سالانه در حدود ۲۰۰۰ دلار می باشد، این مبلغ برای ایرانی ها کمتر و در حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در چین

به طور کلی هزینه های شهریه تحصیل در رشته دندانپزشکی چین از پایین ترین شهریه های دندانپزشکی جهان محسوب می شود، علاوه بر این دانشجویان با اخذ بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی می توانند امکان تحصیل رایگان را فراهم کنند. بورسیه های تحصیلی هزینه های شهریه، خوابگاه و محل اقامت دانشجویی، هزینه بیمه دانشجویی و هزینه های زندگی دانشجو را پوشش می دهد. بورسیه های تحصیلی دانشگاه های چین را انجمن کنفسیوس به دانشجویان ارائه می دهد. در برخی موارد علاوه بر این بورسیه ها، ماهانه مبلغی نیز به عنوان حقوق به دانشجو اعطا می شود.در کشور چین تحصیل رایگان وجود ندارد و دانشجو ملزم به پرداخت شهریه و هزینه های تحصیل می باشد. اما دانشجویان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی و همچنین اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی می توانند بخش زیادی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را تامین کنند. دانشجویان با اخذ مجوز کار دانشجویی مجاز به کار هفتگی از ۱۰ تا ۳۰ ساعت می باشند. هزینه های تحصیل در رشته دندانپزشکی چین سالانه در حدود ۶۰۰۰ دلار تا ۷۰۰۰ دلار می باشد.دانشجویان با تحصیل در رشته دندانپزشکی چین از مزیت شهریه ارزان و مقرون به صرفه نسبت به کشورهای دیگر برخوردار می شوند. این کشور را می توان ارزان ترین کشور برای تحصیل دندانپزشکی دانست چرا که هزینه شهریه دوره دندانپزشکی در این کشور برای ۶ سال تحصیلی این رشته در حدود ۳۰.۰۰۰ دلار تا ۵۰.۰۰۰ دلار می باشد، در حالی که هزینه شهریه تحصیل این رشته در دانشگاه های آمریکا در حدود ۱۵۰.۰۰۰ دلار تا ۲۰۰.۰۰۰ دلار می باشد. علاوه بر هزینه شهریه رشته های پزشکی و دندانپزشکی، هزینه زندگی در این کشور نیز پایین و به صرفه می باشد.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در چین
تحصیل ارزان دندانپزشکی در چین

تحصیل ارزان دندانپزشکی در لهستان

هزینه های تحصیل در لهستان به نسبت کیفیت آموزشی و امکانات تحصیلی و دانشگاهی این کشور ارزان و مقرون به صرفه می باشد. هزینه های تحصیل دندانپزشکی این کشور سالانه در حدود ۱۲.۰۰۰ یورو تا ۱۴.۰۰۰ یورو می باشد. متقاضی باید مبلغ ۱۲۰ یورو را نیز به منظور اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه دندانپزشکی لهستان پرداخت کند. هزینه تحصیل دندانپزشکی به زبان لهستانی در حدود ۸.۰۰۰ یورو می باشد.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در پرتغال

به طور کلی کشور پرتغال یکی از مقرون به صرفه ترین و کم هزینه ترین و معتبرترین دانشگاه های اروپا می باشد. علاوه بر این با تحصیل در پرتغال ، این کشور اروپایی دانشجو از مزایای فراوانی همچون زندگی در یک کشور اروپایی امن و آرام با همان استانداردها و کیفیت زندگی اروپایی برخوردار می شود. هزینه های تحصیل در دوره دندانپزشکی پرتغال در دانشگاه هایی که به زبان پرتغالی تدریس می کنند سالانه در حدود۴۰۰ تا ۶۰۰ یورو است. دانشجویانی که قصد تحصیل دندانپزشکی را در دانشگاه های انگلیسی زبان پرتغال دارند، باید سالانه مبلغی در حدود ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ یورو پرداخت کنند. البته دانشجویان از سال دوم به بعد رشته های پزشکی و دندانپزشکی پرتغال باید در حدود ۱۲۰۰ یورو تا ۱۵۰۰ یورو هزینه پرداخت کند.هزینه شرکت در دوره آمادگی زبان انگلیسی کالج های پرتغال در حدود ۱۲۰۰ یورو برای هر ترم می باشد. هزینه شرکت در دوره آمادگی زبان پرتغالی کالج های این کشور در حدود ۳۵۰ یورو تا ۵۵۰ یورو برای ترم است. هزینه ثبت نام برای همه مقاطع تحصیلی در پرتغال از ۲۵ یورو تا ۳۵ یورو می باشد.دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی پرتغال می توانند به منظور تامین بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود در پرتغال از بورسیه اراسموس برخوردار شوند. این بورسیه که مختص دانشجویان دوره پزشکی و دندانپزشکی است، سالانه در حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ یورو می باشد. دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی پرتغال با شروع کارآموزی در بیمارستان ها و درمانگاه ها می توانند با اخذ مجوز کار دانشجویی بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت در هفته کار کنند. بیمارستان های پرتغال هر سال باید تعدادی از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی را به کار گیرند و دانشجویان می توانند با کار در بیمارستان بخش زیادی از هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

تحصیل ارزان دندانپزشکی در پرتغال
تحصیل ارزان دندانپزشکی در پرتغال

تحصیل ارزان دندانپزشکی در روسیه

از مهم ترین دلایل مهاجرت تحصیلی متقاضیان ایرانی برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه می توان شرایط تحصیل رایگان و استفاده از بورسیه های تحصیلی روسیه را نام برد.متقاضیان برای دریافت بورسیه دندانپزشکی باید دارای مدرک مهارت زبان روسی باشند. علاوه بر این دارا بودن نمره های درسی عالی در دروس شیمی و زیست شناسی و همچنین دارا بودن انگیزه نامه عالی به زبان روسی از دیگر شرایط برخورداری از بورسیه های تحصیلی دندانپزشکی روسیه محسوب می شود.بورسیه های دندانپزشکی روسیه از نوع بورسیه های فول فاند نمی باشند. بورسیه های فول فاند به بورسیه هایی اطلاق می شود که همه هزینه های تحصیلی و زندگی دانشجو در روسیه را پوشش می دهند و دانشجو دیگر نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی برای تحصیل و زندگی در این کشور ندارد. اما بورسیه دندانپزشکی در روسیه فقط هزینه شهریه و خوابگاه را پوشش می دهد و هزینه های خورد و خوراک و حمل و نقل به عهده خود دانشجو می باشد.در صورتی که دانشجو برای دریافت بورسیه تحصیلی دندانپزشکی واجد شرایط باشد، ماهانه کمک هزینه ای از طرف دانشگاه به وی پرداخت می شود. حداقل مبلغ بورسیه ماهانه ۴۰ دلار و حداکثر تا ۲۰۰ دلار می باشد. هزینه شهریه برخی از دانشگاه های دندانپزشکی این کشور در حدود ۲۰۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار می باشد.

سخن آخر

این مقاله به بررسی تحصیل ارزان دندانپزشکی در کشورهای جهان پرداخت. به طور کلی از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان نتیجه گیری کرد که تحصیل در رشته دندانپزشکی یکی از بهترین گزینه های مهاجرت تحصیلی برای متقاضیان ایرانی می باشد. برخی از کشورها با حذف آزمون پذیرش دندانپزشکی و پایین آوردن هزینه های شهریه و کمک های مالی و اعطای بورسیه شرایط مناسبی را برای تحصیل رایگان دندانپزشکی برای متقاضیان ایرانی فراهم کرده اند. برخی کشورها نیز با کاهش هزینه های دندانپزشکی متقاضیان بسیاری را به سوی خود جلب می کنند.

اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد ارزان ترین کشورها برای تحصیل دندانپزشکی می باشید، می توانید از کمک و مشاوره مهاجرت تحصیلی مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) بهره مند شوید. این مشاوران مجرب در شعبه های تهران و شیراز به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری در خدمت شما می باشند تا بهترین گزینه ممکن و مناسب مهاجرتی را به شما ارائه دهند.در این مقاله ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل دندانپزشکی را مورد بررسی قرار دادیم. اگر قصد تحصیل ارزان و کم هزینه دندانپزشکی را دارید، اگر قصد تحصیل در دانشگاه های برتر و اخذ مدرک معتبر دندانپزشکی را دارید، اگر فاقد تمکن مالی کافی برای تحصیل در دانشگاه های دندانپزشکی برتر اروپا می باشید، این مقاله را مطالعه کنید تا با شرایط ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل دندانپزشکی آشنا شوید. با تحصیل در برخی کشورها و برخورداری از بورسیه های تحصیلی این کشورها دیگر نیازمند پرداخت شهریه، خوابگاه و بیمه نمی باشید و امکان تحصیل رایگان برای شما فراهم می شود و حتی ماهانه دانشگاه به شما کمک هزینه نیز پرداخت می کند. برای مشاوره های مهاجرت تحصیلی می توانید از مشاوره های کارشناسان مجرب و برجسته موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد ارزان ترین کشور برای تحصیل دندانپزشکی

1- شرایط تحصیل ارزان دندانپزشکی در آلمان چیست؟

متقاضیان برای تحصیل رایگان در دوره دندانپزشکی آلمان باید دارای مدرک زبان آلمانی B2 و یا C1 باشند.

2- هزینه ارزان تحصیل دندانپزشکی در اتریش چقدر است؟

متقاضیان برای تحصیل فقط ملزم به پرداخت هزینه اندک سالانه ۶۰۰ یورو تا ۱۵۰۰ یورو برای تحصیل در این کشور می باشند.

3- شرایط تحصیل ارزان دندانپزشکی در فرانسه چیست؟

متقاضیان در صورتی که دارای مدرک زبان فرانسوی B2 باشند، می توانند به صورت تقریبا رایگان در این رشته تحصیل کنند.

4- هزینه تحصیل ارزان دندانپزشکی در بلژیک چقدر است؟

میانگین شهریه دندانپزشکی برای متقاضیان سالانه در حدود ۳۰۰۰ یورو تا ۵۰۰۰ یورو می باشد

5- هزینه تحصیل ارزان دندانپزشکی در ترکیه چقدر است؟

هزینه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های خصوصی سالانه در حدود ۲۰.۰۰۰ دلار و در دانشگاه های دولتی ترکیه سالانه در حدود ۲۰۰۰ دلار می باشد.

6- هزینه های تحصیل در رشته دندانپزشکی چین چقدر است؟

سالانه در حدود ۶۰۰۰ دلار تا ۷۰۰۰ دلار

7- هزینه های تحصیل ارزان دندانپزشکی در لهستان چقدر است؟

هزینه های تحصیل دندانپزشکی این کشور سالانه در حدود ۱۲.۰۰۰ یورو تا ۱۴.۰۰۰ یورو می باشد.

8- هزینه های تحصیل ارزان دندانپزشکی در پرتغال چقدر است؟

هزینه های تحصیل در دانشگاه های زبان پرتغالی سالانه در حدود۴۰۰ تا ۶۰۰ یورو و در دانشگاه های انگلیسی زبان سالانه در حدود ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ یورو

9- هزینه شهریه دانشگاه های دندانپزشکی روسیه چقدر است؟

در حدود ۲۰۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار

10- بورسیه تحصیلی دندانپزشکی چین چه مواردی را پوشش می دهد؟

هزینه های شهریه، خوابگاه و محل اقامت دانشجویی، هزینه بیمه دانشجویی و هزینه های زندگی

11- دانشگاه های رایگان اتریش برای تحصیل دندانپزشکی کدامند؟

از مهم ترین دانشگاه های رایگان اتریش برای تحصیل دندانپزشکی، دانشگاه وین، دانشگاه اینسبورگ، دانشگاه گراس، دانشگاه آنتون بروکنر، دانشگاه جووان نیوم و دانشگاه پزشکی گراس را می توان نام برد.

نظرات کاربران

  • توسط Asgari
    تاریخ: فروردین 17, 1398
    نفر
    نفر

    سلام و وقت بخیر ‘..
    اگه ممکنه دوستان در رابطه با بهترین انتخاب از نظر کیفیت و هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی کدوم کشور و دانشکده خوبه من و راهنمایی کنید ..
    مشکل یادگیری زبان ندارم…
    زبان جدید منظورم هست فقط از نظر تحصیلی مواردی که گفتم دارا باشه …اراده ام تو یادگیری زبان بالاست …ممنون میشم از راهنمایی تون.

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: فروردین 18, 1398
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخیر ببینید در خصوص ارزیابی کشور ها نیازمند اطلاعات جامع تری از شما هستیم ولی در نظر داشته باشید شما با ارائه رزومه ی تحصیلی همچون نمرات مطلوب و مدرک زبان وشرایط سنی مناسب در بسیاری از کشور ها از نظر رتبه بندی جهانی و هزینه های مقرون به صرفه می توانید اقدام به عمل آوردید.

  • توسط haniye
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    من مدرک دندان پزشکی عمومی خودم رو از ایران گرفتم و الان در حال گذروندن دوران طرحم هستم
    برای تخصص در کشور المان شرایط به چه صورت هست؟و ایا مدرک مارو قبول دارن؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بسته به دانشگاهی که مدارک خود را دریافت کرده اید، امکان تایید و یا نیاز به بررسی بیشتر وجود دارد.

  • توسط الناز
    تاریخ: مرداد 11, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    ببخشید با توجه به قیمت دلار هزینه و شهریه سنگین خیلی برای من مقدور نیست .. از نظر زبان ، فقط زبان انگلیسی بلدم و سطح upper intermediate هستم .. پیشنهادتون برای دندانپزشکی کدوم کشور هست ؟ آیا ترکیه شرایط مناسبی داره ؟ و اینکه آزمون ورودی دانشگاه مثل کنکور ایران نداشته باشه که شانس ورود کم باشه .. ممنون میشم راهنماییم کنید

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مرداد 12, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه که شهریه پایینی دارند، آزمون ورودی دارند. در صورتیک مایل به تحصیل در دانشگاه های خصوصی ترکیه باشید باید هزینه بیشتری را بابت شهریه پرداخت نمایید.

  • توسط lola
    تاریخ: اسفند 15, 1400
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر

    ببخشید دانشگاهی در خارج هست که بدون ازمون ورودی و به زبان انگلیسی باشه و نهایتا هزینش سالی صد میلیون باشه؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: اسفند 16, 1400
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بله، کشوری مانند ترکیه، ایتالیا و ..را می توانید انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا