071-91009294  | 021-88724227  |

ارزانترین کشور اروپایی برای زندگی

ارزانترین کشور اروپایی برای زندگی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی، هرفردی دنبال زندگی در کشوری مناسب با هزینه های پایین می باشد. به همین دلیل برای این افراد یافتن ارزان ترین کشورها برای زندگی مسئله ای قابل اهمیت است. با موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد همراه شوید تا در این مقاله پاسخ سوالات خود را در رابطه با ارزان ترین کشور اروپایی برای زندگی و اعزام دانشجو و تحصیل در خارج از کشور را بیابید.

ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

اگر شما توانایی مالی برای پرداخت هزینه سالانه متوسطی در حدود 20000 پوند برای تحصیل در اروپا را دارید، اگر توانایی پرداخت چنین هزینه ای را نیز نداشته باشید، اما بتوانید به هر صورتی که شده کمک هزینه تحصیلی ای برای خود فراهم کنید، در این صورت باید خودتان را فردی خوش شانس به حساب آورید.

اگر همیشه هدف شما تحصیل در اروپا یا تحصیل رایگان یا ارزان پزشکی در اروپا بوده اما پول و یا کمک هزینه تحصیلی ندارید در این صورت نیز می توانید رویای خود را برای تحصیل در اروپا را به حقیقت تبدیل کنید. در واقع ممکن است شما نتوانید در آکسفورد یا کمبریج تحصیل کنید و بایستی به دنبال دانشگاه هایی ارزان تر و رده پایین تری در اروپا بگردید. بر این اساس در ادامه فهرستی از دوازده مورد از بهترین دانشگاه های ارزان ترین کشورهای اروپایی آورده شده است که در آن جا می توانید مدرک دانشگاهی معتبری را دریافت نمایید.

نروژ ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

عموما هزینه های زندگی در نروژ بالاست، اما دانشجویان از برخی مزایا برخوردارند. اول این که باید بدانید بیشتر دانشگاه های نروژ از دانشجویان خارجی شهریه نمی گیرند. اگر به عنوان یک دانشجوی خارجی در یک دانشگاه دولتی نروژ از شما شهریه اخذ شد (احتمالا به دلیل دوره انتخابی شما برای تحصیل) در این صورت شرایط کمی سخت خواهد شد.

دوم اینکه هزینه زندگی برای دانشجویان در نروژ می تواند به میزان زیادی به دلیل مالیات اجباری تحت عنوان هزینه دانشجویی، کاهش یابد. مزایای پرداخت این مالیات عبارت اند از هزینه شرکت در امتحانات دانشگاه، تخفیف در حمل و نقل عمومی، موزه ها و غیره.

هلند ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

هلند هم یکی از کشورهای اروپایی است که یکی از ارزان ترین شهریه هایی که می توانید فکرش را بکنید از شما دریافت می کند. بر خلاف نروژ شهریه برای دانشجویان خارجی رایگان نیست و دانشجویان بایستی هر سال تحصیلی مبالغ معینی را بپردازند، اما این شهریه به میزان اکثر کشورهای توسعه یافته نیست.

علی رغم این که هزینه تحصیل در هلند بسیار ارزان است، دانشگاه های این کشور ترجیح می دهند دانشجویان داخل کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا حوزه اقتصادی اروپا یا سورینام را جذب نمایند.

اسپانیا هلند ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

اسپانیا به عنوان یک مقصد توریستی برای گردشگران سرتاسر دنیا شناخته شده است. علاوه بر این موضوع برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در اروپا هستند هم گزینه بسیار محبوبی است. هر ساله دولت اسپانیا هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور را در پایین ترین حد ممکن نگه می دارد.

دانشگاه های خصوصی در اسپانیا هم تلاش می کنند تا با قانون های وضع شده از سوی دولت هماهنگ باشند. هزینه تحصیل در این دانشگاه ها ممکن است چندان مقرون به صرفه نباشد، اما به زیادی بسیاری دانشگاه های خصوصی هم رده آن ها در کشورهای دیگر هم نیست.

لوکزامبورگ ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

این کشور را می توان همانند یک شهر بسیار کوچک دانست، تنها حدود نیم میلیون نفر در لوکزامبورگ زندگی می کنند. لوکزامبورگ در زمینه تحصیل و آموزش، هم در سطح ملی و هم بین المللی، یکی از بلند پرواز ترین کشور هاست. علاوه بر آن اکثر دانشگاه های این کشور اقامتگاه های دانشجویی را با قیمتی بسیار کمتر از هزینه اقامت در دیگر مکان ها، ارائه می کنند.

بلژیک ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

سه ناحیه جغرافیایی مختلف در بلژیک وجود دارد و همگی شهریه های ارزانی را به دانشجویان ارائه می دهند. اما شما باید در مورد این که این کشور برای شما گزینه ای مقرون به صرفه هست یا خیر، پرس و جو نمایید. دلیل این امر هم این است که دانشگاه های بلژیک عموما دانشجویان اهل کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به دیگر دانشجویان ترجیح می دهند.

اتریش ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل
اتریش ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

اتریش ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

این کشور بسیار جذاب است. دانشجویان اهل کشورهای عضو اتحادیه اروپا در دانشگاه های دولتی اتریش انتظار پرداخت تنها 18 یورو در هر نیم سال تحصیلی را دارند و این در حالی است که دانشجویان اهل کشورهای خارج از این اتحادیه در هر نیم سال باید در حدود 726.72 یورو را بپردازند. این اختلاف بسیار فاحش است، اما در مقایسه با پرداخت شهریه 20000 یورویی بسیار مقرون به صرفه است.

سوئد ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

کشور سوئد عضو اتحادیه اروپاست، بنابراین دانشجویان کشورهای عضو اتحادیه اروپا، حوزه اقتصادی اروپا و یا سوئیس هزینه ای برابر با دانشجویان سوئدی را پرداخت می کنند. در سمت مقابل دانشجویان انتقالی شهریه خود را مطابق با توافق دو جانبه بین سوئد و دانشگاه های خارجی پرداخت خواهند کرد. یکی از ارزانترین راه مهاجرت به اروپا، تحصیل در سوئد می باشد.

فنلاند ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

دانشگاه های فنلاند، تحصیلی ارزان را به دانشجویان خارجی ای که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیستند، ارائه می دهد. هزینه تحصیل در فنلاند از 8000 دلار در سال شروع می شود که بدون شک برای بسیاری از افراد جزء هزینه های بالا به شمار می رود (همچنین هزینه های اضافی برای زندگی در این کشور را هم فراموش نکنید).

 با این حال شما می توانید به عنوان یک دانشجوی خارجی که اهل کشورهای عضو اتحادیه اروپا، حوزه اقتصادی اروپا و یا سوئیس، نیست در این کشور به رایگان تحصیل نمایید. البته برای این کار شرایط خاصی هم لازم است. برای مثال اگر شما تصمیم بگیرید به جای انگلیسی به زبان سوئدی یا فنلاندی تحصیل کنید، از پرداخت شهریه معاف خواهید شد.

آلمان ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

در سال 2014 دولت آلمان شهریه های دانشجویان دوره های کارشناسی را لغو کرد. این موضوع هم تنها به دانشجویان آلمانی یا دانشجویان اهل کشورهای خاصی محدود نمی شود. این قانون هم شامل دانشجویان خارجی و هم دانشجویان آلمانی می شود. آلمان یکی از کم هزینه ترین کشور برای تحصیل پزشکی به شمار می آید.

 تنها چیزی که باید نگران آن باشید پرداخت هزینه های زندگی است. حال که صحبت از هزینه های زندگی در آلمان شد، باید اشاره شود که این هزینه ها در حدود 300 دلار در ماه تخمین زده می شود که این رقم در سال چیزی کمتر از 4000 دلار می شود.

ایتالیا ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

شما می توانید بدون هیچ مشکلی با هزینه شخصی در ایتالیا تحصیل کنید. توجه داشته باشید که شهریه ها به موسسه آموزشی و اینکه تصمیم به تحصیل در چه رشته ای را گرفته اید، بستگی دارد. دوره های مقطع کارشناسی ارشد معمولا گران تر از دوره های مقاطع کارشناسی هستند.

در رابطه با هزینه های زندگی، می توان گفت که تقریبا بالا هستند و شما باید آمادگی پرداخت حداقل 700 یورو در ماه را داشته باشید.

مجارستان ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

مجارستان هم یکی از ارزان ترین کشورها برای تحصیل در اروپاست. شهریه های دانشگاه های مجارستان به دانشگاه مورد نظر و دوره تحصیلی انتخاب شده بستگی دارد. دوره هایی نظیر پزشکی و دندان پزشکی با شهریه ای در حدود 20000 یورو در سال از گران ترین ها هستند توجه داشته باشید که این رقم هزینه های زندگی را به حساب نیاورده است. غالبا، برای دوره های نه چندان گران شهریه ها می تواند هر رقمی از 3000 یورو به بالا باشد. هزینه زندگی هم در حدود 450 تا 500 یورو در ماه است.

اوکراین ارزانترین کشور اروپایی برای تحصیل

در سال های اخیر بسیاری از دانشجویان خارجی برای تحصیل به اوکراین رفته اند و این روند هر ساله رو به افزایش بوده است. یکی از دلایل این امر هزینه های تحصیل پایین در دانشگاه های اوکراین است. شهریه های دانشگاه های این کشور در هر سال از 1750 دلار شروع ودر برخی رشته ها به 5000 دلار هم می رسد.

تحصیل در خارج می تواند بسیار گران باشد، اما هنوز هم جاهای بسیاری در اروپا وجود دارند که کاملا مقرون به صرفه اند. امیدواریم تا فهرست ارزان ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل به شما در تصمیم گیری تان کمک نماید.

ارزانترین کشورهای اروپایی برای زندگی

اگر به دنبال جابجایی و آسایش زندگی با بودجه بسیار کمتری هستید، این لیست ارزان ترین کشورها را برای زندگی در اروپا را بررسی کنید. اروپا اغلب با هزینه های بالای زندگی در کشورهایی مانند سوئیس و آلمان همراه است. این لیست ارزانترین کشورها برای زندگی در اروپا برای هرکسی که به دنبال یک مقصد مقرون به صرفه برای بازدید یا جابجایی دائمی باشد ایده آل است.

اتحادیه اروپا دارای 28 کشور است، در حالیکه اروپا به عنوان یک قاره دارای 50 کشور می باشد. ممکن است فکر کنیم که این کشورها اکثرا کشورهای گران قیمتی هستند، که قیمت اجاره گران آنها یک معضل به شمار می آید. با این حال واقعیت ملل اروپایی کاملا متفاوت است در حالیکه برخی از کشورها واقعا گران هستند و برخی دیگر به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه می باشند. ما دلایل زیادی را برای تعیین ارزانترین کشورها برای زندگی در اروپا در نظر میگیریم و همه آنها به شدت وابسته به امور مالی نیستند.

هزینه های زندگی، مراقبت های بهداشتی، ایمنی و سرگرمی برخی از معیار های مهم برای انتخاب کشورها در این لیست هستند. اینها نه تنها ارزانترین کشورها برای زندگی در اروپا، بلکه متعادل ترین آنها نیز هستند. شما می توانید برای بخشی از هزینه های مورد نیاز خود در ایالت متحده و اکثر کشورهای اروپای غربی زندگی عالی در هریک از این کشورها داشته باشید. این کشورها عبارتند از:

  • مونته نگرو
  • بلغارستان
  • رومانی
  • مجارستان
  • پرتغال
  • جمهوری چک
  • گرجستان
امن ترین کشور اروپایی برای زندگی
امن ترین کشور اروپایی برای زندگی

امن ترین کشور اروپایی برای زندگی

امنیت شخصی عامل مهمی در هنگام انتخاب یک کشور میزبان برای تحصیل در خارج از کشور است. از این گذشته، در یک محیط جدید و ناشناخته قرار گرفته، و هزاران کیلومتر از خانه دور خواهید شد. اروپا به طور کلی مقصد ایمنی برای دانشجویان بین المللی است.

کشور های امن برای تحصیل در خارج از کشور در اروپا:

  • از بین 20 کشور امن جهان، 14 کشور در اروپا و 30 کشور اروپایی در میان 50 کشور برتر جهان قرار دارند.
  • تقریباً همه کشور ها در اروپا نسبت به ایالات متحده آمریکا برای دانشجویان بی خطر هستند.
  • اروپا به طور کلی امن ترین منطقه در جهان محسوب می شود.

با این وجود، ممکن است تفاوت هایی از کشور به کشور دیگر وجود داشته باشد. بیایید نگاهی به چند مورد از امن ترین کشور ها در اروپا بیاندازیم و ببینیم واقعاً چقدر برای دانشجویان بین المللی ایمن هستند.

فنلاند امن ترین کشور اروپایی برای زندگی

با توجه به شعار ” زندگی کن و اجازه زندگی بده ” فنلاندی ها بسیار آسان گیر هستند. برای دانشجویان بین المللی، تقریباً هیچ جایی آرام تر از فنلاند وجود ندارد. در مورد شهر های بزرگ مانند هلسینکی (پایتخت) یا تامپره نیز صادق است، اما حتی در مورد شهر های کوچکتر در شمال کشور نیز بیشتر است.

بنابراین شاید تنها چیزی که باید از آن بترسید، زمستان های سرد فنلاند باشد. دمای هوای منفی 20 درجه سیلیسیوس سانتیگراد غیر معمول نیست، بنابراین حتما هنگام ورود یک کت زمستانی مناسب تهیه کنید.

سوئد امن ترین کشور اروپایی برای زندگی

سوئد از دیرباز مقصد برتر برای دانشجویان از سراسر جهان بوده است، همچنین شرکت ها و استارت آپ های آن نیز افراد با تجربه را برای کار جذب می کنند. طی دهه های گذشته، شهر های بزرگ سوئد مانند استکهلم یا گوتنبرگ به مراکز چند فرهنگی با اجتماعات بزرگ مهاجران تبدیل شده اند.

مانند فنلاند، تمام آن چه شما برای محافظت لازم دارید لباس های زمستانی خوب است. نه تنها نرخ پایین جرم و جنایت است که سوئد را به گزینه ای مناسب برای افرادی که به دنبال یک مقصد امن هستند تبدیل می کند. کشور اروپای شمالی همچنین با کمترین تعداد مرگ و میر در اروپا، و کمترین ترافیک همراه می باشد.

آلمان امن ترین کشور اروپایی برای زندگی

آلمان کشوری بزرگ با صد ها دانشگاه است که بیش از 1000 برنامه تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می کند. میهمانان بین المللی بیش از این مورد استقبال قرار می گیرند. حتی دلیلی ندارد در شهر های بزرگی مانند برلین یا فرانکفورت، احساس امنیت نکنید، اگرچه اگر خیلی بی دقت باشید دزدی ممکن است رخ دهد.

ایمنی دغدغه اصلی شماست و نگران زندگی در شهر بزرگ هستید. شما می توانید بسیاری از دانشگاه های کلاس جهانی را در شهر های کوچکتر که تقریباً هیچ جرم و خشونت نداشته باشند مانند ساربروکن، هایدلبرگ، فرایبورگ یا لونبورگ پیدا کنید.

اتریش امن ترین کشور اروپایی برای زندگی

یک سال نمی گذرد که وین، پایتخت اتریش، رتبه شهر های پرمحتوا در جهان را به خود اختصاص داد. واقعاً جای تعجب ندارد زیرا که زندگی پرمحتوائی با هزینه متوسط، محیط استقبال و تحمل و میزان جرم بسیار پایین وجود دارد. همین مورد در مورد سایر شهرهای اتریش نیز صادق است. برای تکمیل این مزایا، سیستم آموزش عالی اتریش با داشتن شهریه مناسب برای دانشجویان خارجی از شهرت عالی برخوردار است.

انگلستان امن ترین کشور اروپایی برای زندگی

شکی نیست که انگلستان یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در خارج از کشور است. صدها هزار دانشجو از سراسر جهان در انگلستان تحصیل می کنند، و دانشگاه های این کشور در جدول های بین المللی لیگ رتبه بالایی دارند.

اگرچه انگلیس به طور کلی کشوری امن است، اما برخی اختلافات منطقه ای وجود دارد. به طور کلی، شهر های کوچکتر مانند ناتینگهام یا فالموت معمولاً از شهر های بزرگ مانند منچستر یا لندن امن تر هستند.

ایرلند امن ترین کشور اروپایی برای زندگی

دانشگاه های ایرلند قول ” گرم ترین استقبال ” را می دهند و این دقیقاً همان چیزی است که می توان انتظار داشت. یک محیط دوستانه و جهان بینی که دانشجویان را از سراسر جهان دعوت می کند. در حقیقت، ایرلند نه تنها یکی از امن ترین مکان ها برای تحصیل در خارج از کشور است، بلکه ملیت کوچکش نیز به طور مرتب به عنوان یکی از دوستانه ترین کشور ها رای داده می شود.

علاوه بر این واقعیت که دانشگاه ها و موسسات فناوری آن برای آموزش با کیفیت بالا شناخته شده است، همچنین شما خواهید فهمید که چه چیزی ایرلند را در بین دانشجویان خارجی محبوب می کند.

کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

اگر می خواهید در اروپا تحصیل کنید، درآمد والدین شما عامل تعیین کننده کیفیت تحصیلاتتان نمی باشد. در کشورهای اروپایی همچون نروژ، سوئد، آلمان، دانمارک و فنلاند دانشگاه های رایگان در سطح جهانی (برای دانشجویان بین المللی نیز) وجود دارد و شاید مجبور می شوید تنها هزینه‌ های اداری در حد چند صد یورو را پرداخت کنید. اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید، این دانشگاه های ممکن است ارزان ترین گزینه برای اخذ ارزانترین مدرک از دانشگاه های برتر اروپا باشند.

 در نظر داشته باشید که هزینه های زندگی، بیمه درمانی و غیره تحت پوشش قرار نمی گیرند (با این وجود می توانید در صورت امکان، بورس های تحصیلی دریافت کنید)

نروژ کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

دانشجویان بین المللی برای تحصیل به نروژ می روند، چراکه در دانشگاه های این کشور می توانند بدون هیچ هزینه ای تحصیلاتی با کیفیت بالا دریافت کنند. دولت نروژ هزینه تحصیلات را از طریق مالیات تامین می کند تا دانشجویان بین المللی به همراه دانشجویان بومی بتوانند در دانشگاه های ایالتی از تحصیلی رایگان لذت ببرند. اما هزینه زندگی در نروژ در حدود 8،900 کرون (تقریبا 897 یورو) در ماه است که می تواند زیاد باشد. این مبلغ هزینه اتاق، لباس، حمل و نقل، مراقبت های بهداشتی و هزینه های متفرقه را پوشش می دهد.

سوئد کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

 تا سال 2010 سوئد یکی از محدود کشور های اروپایی بود که هیچ شهریه ای دریافت نمی کرد. فرقی نداشت که تابعیت چه کشوری را دارید، چرا که مالیات دهندگان سوئدی صورتحساب تحصیل را پرداخت می کردند. در حال حاضر همه چیزهای خوب به پایان رسیده و در سال 2010 پارلمان سوئد قانونی را برای دریافت شهریه و هزینه های درخواست پذیرش از دانشجویان خارج اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا صادر کرد. همزمان، برنامه های بورس تحصیلی نیز ارائه می شد.

آلمان کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

 دانشگاه های آلمان به تازگی شروع به دریافت شهریه بابت برنامه های تحصیل در مقطع لیسانس نموده است. در حال حاضر تنها 4 فدرال از 16 ایالت فدرال (ایالت های بادن، وورتمبرگ، باواریا، هامبورگ ولور ساکونی)، هزینه شهریه دریافت می کنند که هزینه آنها در هر ترم 500 یورو بیشتر نمی باشد. دیگر ایالت فدرال ها فقط حدود 50 یورو در هر ترم به عنوان سهم مشارکت درخواست می کنند و شهریه نمی گیرند.

برنامه های کارشناسی ارشد با پرداخت شهریه همراه هستند. در این کشور هزینه ها از 650 یورو تا 3.000 یورو در هر ترم متغیر است. هزینه تخمینی تحصیل و زندگی در آلمان بسیار کمتر از سایر کشور های می باشد.

دانمارک کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

اکثر کالج های دانمارک آموزش رایگان ارائه میدهند (برای شهروندان، افراد ساکن منطقه اقتصادی اروپا با نوع خاصی از ویزا، و غیره). دانشگاه ها بزرگ (که یکی از بهترین های اروپا هستند) عبارتند از دانشگاه کپنهاگن و دانشگاه کیل. به همه شهروندان دانمارکی کمک هزینه تحصیلی و بورسیه نیز ارائه می شود.

فنلاند کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

از سال 2017 دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا مجبور به پرداخت شهریه شده اند (برای دوره های ارائه شده به زبان انگلیسی). هر دانشگاه ساختار هزینه مخصوص به خود را دارد. دانشگاه هلسینکی و دانشگاه تورکو دانشگاههای برتر فنلاند هستند. دانشجویان باید هزینه های زندگی خود را تأمین نمایند.

اتریش کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

تحصیل در اتریش رایگان نیست اما شهریه و هزینه ها بسیار پایین هستند. برای اتباع اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا شهریه تقریبا ناچیز است و برای کشورهای غیر اروپایی 1000 یورو در هر ترم مشخص شده است. برخی از دانشگاه های برتر این کشور عبارتند از دانشگاه وین، دانشگاه علوم پزشکی وین، دانشگاه اینسبروک، دانشگاه فناوری وین.

یونان کشور اروپایی رایگان برای تحصیل
یونان کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

یونان کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

تحصیل در یونان برای اتباع منطقه اقتصادی اروپا نیز رایگان است (برای اکثر برنامه ها)، حتی شهریه و هزینه های مربوط به دانشجویان بین المللی نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر (مانند ایالات متحده کانادا، انگلستان و استرالیا) بسیار پایین است.

فرانسه کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

تحصیلات در فرانسه رایگان نیست، اما شهریه در آنجا بسیار پایین است. اگر اهل منطقه اتحادیه اروپا یا تبعه فرانسوی باشید، تنها مبلغ چند صد یورو برای شهریه خود می پردازید که بسیار کم است. حتی هزینه های دانشجویان بین المللی نسبت به انگلستان، آمریکا، کانادا یا استرالیا بسیار پایین است. شهریه دانشجویان بین المللی (در موسسات دولتی) حدود 3000 تا 4000 یورو در سال خواهد بود.

نروژ و سایر کشورهای نوردیک کشور اروپایی رایگان برای تحصیل

به طور متوسط، دانشجویان آلمانی تقریبا 800 یورو در ماه بابت اقامت، حمل و نقل، مواد غذایی و سایر وسایل مورد نیاز خود هزینه می کنند. برنامه های تحقیقاتی آلمان دارای برترین امتیاز هستند و الهام بخش مدارس تحصیلات تکمیلی امروز آمریکا می باشند.

امیدواریم با مطالعه مقاله فوق بتوانید به راحتی مقصد مورد نظرتان جهت مهاجرت را انتخاب کنید. موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد در تهران و شیراز آماده یاری رساندن به شما در رابطه با ویزای کار بعد ازتحصیل در خارج از کشور و ثبت شرکت در خارج از کشور می باشد.

اسکرول به بالا