071-91009294  | 021-88724227  |

ارزانترین راه مهاجرت به اروپا

ارزانترین راه مهاجرت به اروپا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در حال حاضر متقاضیان فراوانی به دنبال روش های مهاجرت ارزان و کم هزینه به کشورهای اروپایی می باشند. بر این اساس در این مقاله به بررسی ارزان ترین روش مهاجرت به اروپا می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • دلایل مهاجرت به اروپا
  • مهاجرت ارزان به اروپا از طریق تحصیل
  • مهاجرت ارزان به اروپا از طریق شغل
  • مهاجرت ارزان به آلمان با ویزای جست و جوی کار
  • مهاجرت ارزان به اروپا از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت ارزان به اسلواکی با سرمایه گذاری در ثبت شرکت
  • مهاجرت ارزان به اروپا از طریق ازدواج
  • مهاجرت ارزان به اروپا از طریق تولد
  • مهاجرت ارزان به اروپا از طریق پناهندگی
  • ارزان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت
  • بهترین کشور برای مهاجرت شغلی ایرانی ها
  • ارزان ترین روش برای مهاجرت ایرانی ها
  • هزینه های زندگی برای مهاجرت به اروپا
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد ارزان ترین راه مهاجرت به اروپا

دلایل مهاجرت به اروپا

راه های مهاجرت ایرانی ها به خارج از کشور با یکدیگر متفاوت است و بستگی به شرایط هر فرد دارد. دلایل مهاجرت متقاضیان به کشورهای اروپایی موارد متعددی می باشد. مهم ترین این دلایل نامساعد بودن اوضاع و شرایط جامعه، برخورداری از امکانات بهتر زندگی، کسب درآمد بالاتر و تحصیل و فرصت های شغلی بهتر می باشد. بالا بودن سطح کیفیت آموزشی دانشگاه های کشورهای اروپایی و اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاهی از جمله دلایل مهاجرت تحصیلی می باشد. عدم ثبات و امنیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی، عدم کسب درآمد بالا، عدم ثبات اقتصادی، نوسانات قیمت و بازار و تورم و بیکاری را می توان مهم ترین علل مهاجرت به خارج از کشور برای یافتن شغل با حقوق مکفی و زندگی در آرامش و امنیت دانست.علاوه بر این موارد تجربه زندگی مهاجران در کشورهای پیشرفته که به افتخارهایی نائل شده اند و در پست های مهم دولتی کشورهای اروپایی و آمریکایی اشتغال دارند، مزید بر اقدام برای مهاجرت به اروپا شده است. در این راستا مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر) به تهیه این مقاله پرداختند تا راه های ارزان و کم هزینه مهاجرت به اروپا را ارائه دهند. اگر قصد مهاجرت به اروپا را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

مهاجرت ارزان به اروپا از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی را باید بهترین نوع مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای اروپایی دانست چرا که متقاضی با ادامه تحصیل در یک دانشگاه معتبر و مورد تائید نه تنها زمینه لازم در جهت اشتغال و کار در آن کشور را فراهم می کند، بلکه با اخذ مدرک معتبر می تواند در آن کشور به موقعیت شغلی مطلوبی نائل شود و برای کار و ادامه تحصیل به دیگر کشورهای برتر جهان مهاجرت کند. متقاضیان بیشتر برای اخذ پذیرش در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای کشورهای برتر اروپایی درخواست می دهند و تا کنون بسیاری از این دانش آموختگان در کشورهای اروپایی و آمریکا و کانادا به افتخارهای جهانی نائل شده اند. در واقع با تحصیل در این کشورها و یافتن کار پس از فارغ تحصیلی و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری متقاضیان می توانند پس از چند سال کار و اشتغال اقامت آن کشور را اخذ کنند.دانشگاه های کشور آلمان و اتریش و فرانسه از ارزان ترین دانشگاه های اروپا می باشند. متقاضی برای تحصیل در دانشگاه های آلمان در صورت دارا بودن مدرک زبان آلمانی می تواند به طور رایگان و بدون پرداخت هزینه تحصیل کند. در دانشگاه های فرانسه و اتریش نیز متقاضی با دارا بودن مدرک مهارت زبان فرانسوی و آلمانی می توانند بدون پرداخت شهریه در دانشگاه های دولتی تحصیل کند. به طور کلی هزینه های تحصیل در مقطع لیسانس دانشگاه های اروپا سالانه در حدود ۱۰.۰۰۰ یورو در مقطع فوق لیسانس سالانه در حدود ۱۰.۰۰۰ یورو تا ۱۵.۰۰۰ یورو و در مقطع دکترا بر اساس نوع دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت می باشد.

مهاجرت ارزان به اروپا از طریق شغل

متقاضی اخذ اقامت و مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق اخذ مجوز کار و از طریق پیشنهاد کاری Job Offer می تواند با کارفرمای کشور مقصد قرارداد امضا کند. بدین منظور کارفرمای کشور مقصد باید آگهی درخواست کار را به مدت ۳ ماه در کشور مقصد و سپس ۳ ماه دیگر در کشورهای حوزه شینگن و اتحادیه اروپا منتشر کند، اگر در طی این ۶ ماه نیروی کار مناسب برای پر کردن این فرصت شغلی در کشور مقصد و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن پیدا نشد، آن وقت کارفرمای کشور مقصد می تواند با متقاضی خارجی قرارداد امضا کند.در روش دیگر متقاضی می تواند با مهلت جست و جوی کار Job Seeker و با اخذ ویزای جست و جوی کار در مدت مشخص به یافتن کار در کشور مقصد بپردازد و در صورت یافتن شغل با اخذ ویزای کار مقدمات اخذ اقامت این کشور را فراهم کند. مهلت ویزای جست و جوی کار در برخی کشورها ۶ ماه و در برخی تا ۲ سال نیز می باشد. کشورهای اتریش و آلمان به متقاضیان کار در این کشورها فرصت ۶ ماهه جستجوی کار ارائه می دهند تا با یافتن کار و اخذ ویزای کار مقدمات اخذ اقامت این کشورها را دریافت کنند. متقاضی اخذ ویزای کار از طریق جست و جوی کار در آلمان باید دارای مدرک مهارت زبان آلمانی B1 و مدرک تحصیلی لیسانس و حداقل ۳ سال سابقه کار باشد. متقاضی اخذ ویزای کار اتریش از طریق جست و جوی کار در اتریش باید امتیازهای لازم را کسب کند. این امتیازها بر اساس شرایط تحصیلی، سن، دارا بودن مدرک زبان، رشته تحصیلی دانشگاهی و سوابق کاری تعیین می شود.

مهاجرت ارزان به آلمان با ویزای جست و جوی کار

کشور آلمان به متقاضیان کار مهلت جست و جوی کار در این کشور را ارائه می دهد. در واقع متقاضیان در مدت ۶ ماه جست و جوی کار فرصت یافتن شغل و کار مناسب را خواهند داشت تا با یافتن کار مناسب با رشته تحصیلی خود ویزای کار آلمان را دریافت کنند. مهم ترین شرایط اخذ ویزای کار از این طریق دارا بودن سوابق کاری حداقل ۳ سال، دارا بودن مدرک مهارت زبان آلمانی A2 و یا مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۵.۵ و دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط با شغل مورد نظر می باشد. علاوه بر این ها دارا بودن بیمه تامین اجتماعی و سوابق کاری درخشان الزامی می باشد. متقاضی با اخذ ویزای کار آلمان از این طریق بدون پرداخت هزینه می تواند پس از ۳ سال کار و اشتغال اقامت دائم این کشور را دریافت کند.

مهاجرت ارزان به اروپا از طریق سرمایه گذاری

متقاضیانی که دارای تمکن مالی کافی برای سرمایه گذاری در کشورهای دیگر می باشند، می توانند از طریق سرمایه گذاری به آن کشور مهاجرت کنند. متقاضیان می توانند از روش های ثبت شرکت، خرید خانه و ملک، خرید اوراق قراضه دولتی و حساب سپرده با تمکن مالی کافی در کشورهای اروپایی اقدام به سرمایه گذاری و اقامت آن کشور را اخذ کنند. در برخی از کشورها به محض سرمایه گذاری متقاضی می تواند برای اعضای خانواده خود نیز مجوز اقامت آن کشور را دریافت کند. به طور کلی روش سرمایه گذاری برای متقاضیانی که دارای تمکن مالی عالی می باشند از بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت به آن کشور محسوب می شود. میزان سرمایه گذاری بر اساس کشور و نوع سرمایه گذاری متفاوت می باشد.متقاضی با اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور مقصد می تواند مجوز اقامت این کشور را برای یک سال دریافت کند. اگر در طی این یک سال طرح تجاری متقاضی به سوددهی قابل قبولی رسیده باشد و از گردش مالی مطلوبی برخوردار باشد و متقاضی همه مالیات های خود را پرداخت کرده باشد، می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام کند.در برخی از کشورها متقاضی با سرمایه گذاری های اندک نیز می تواند زمینه لازم در جهت مهاجرت به آن کشور را فراهم کند. متقاضی با سرمایه گذاری ۳۰۰.۰۰۰ یورویی در خرید خانه در پرتغال می تواند اقامت این کشور را اخذ کند. متقاضی می تواند با سرمایه گذاری ۳۵.۰۰۰ یورویی در ثبت شرکت در اتریش به این کشور مهاجرت کند.

مهاجرت ارزان به اروپا از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت ارزان به اروپا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت ارزان به اسلواکی با سرمایه گذاری در ثبت شرکت

در میان روش های ارزان مهاجرت به کشورهای اروپایی، ثبت شرکت در اسلواکی را می توان از ارزان ترین روش های مهاجرت به اروپا محسوب کرد. متقاضی برای ثبت شرکت در این کشور اروپایی نیازمند سرمایه گذاری نمی باشد و در واقع متقاضی بدون هزینه سرمایه گذاری می تواند در کشور اسلواکی سرمایه گذاری کند و با این سرمایه گذاری مجوز اقامت در کشورهای حوزه شینگن را دریافت کند. علاوه بر این متقاضی می تواند مجوز کار و تحصیل در کشورهای حوزه شینگن را اخذ کند و بدون نیاز به اخذ ویزا به این کشورها رفت و آمد کند. با ثبت شرکت در این کشور متقاضی می تواند برای خود و همه اعضای خانواده خود مجوز اقامت در شهرهای اروپا را اخذ کند. متقاضی برای ثبت شرکت در این کشور نیازمند هیچ گونه سرمایه گذاری نمی باشد اما برای کارهای قانونی ثبت شرکت نیازمند ۱۵۰۰۰ یورو تا ۲۰.۰۰۰ یورو می باشد.

مهاجرت ارزان به اروپا از طریق ازدواج

یکی از روش های ارزان اخذ اقامت و مهاجرت کشورهای اروپایی ازدواج با شهروند کشور مقصد می باشد. متقاضیان بسیاری به منظور مهاجرت به کشورهای دیگر با تبعه و شهروند آن کشور ازدواج می کنند. یکی از مهم ترین موارد در ازدواج متقاضی با شهروند هر کشور این است که طرف دوم ازدواج دارای تابعیت و شهروندی آن کشور باشد. البته به محض ازدواج متقاضی نمی تواند مجوز اقامت آن کشور را دریافت کند.یکی از مهم ترین موارد در اعطای مجوز اقامت از طریق ازدواج اثبات ازدواج واقعی و  زندگی مشترک می باشد. متقاضی به جز ارائه مدارک و اسناد مالی در اثبات توانایی تامین هزینه های زندگی خود و همسر خود در مدت اقامت در آن کشور نیازمند ارائه اسناد مالی دیگری نمی باشد و بر این اساس روش ازدواج را می توان یکی از ارزان ترین روش های مهاجرت به اروپا محسوب کرد.در واقع پس از این که برای مقامات مهاجرت ثابت شد که این ازدواج یک ازدواج واقعی و بر اساس علاقه و تعهد متقابل می باشد و صرفا برای دریافت اقامت آن کشور انجام نشده است و همچنین پس از گذشت چند سال از ازدواج که در برخی کشورها ۳ سال و در برخی تا ۵ سال می رسد، متقاضی در صورت واجد شرایط بودن می تواند برای اخذ مجوز اقامت دائم آن کشور اقدام کند. جدا شدن زوجین، تفاوت دین و اختلاف سنی زیاد بین دو طرف ازدواج از مهم ترین مواردی است که در اعطای اقامت و مهاجرت به کشور مقصد مورد توجه مقامات مهاجرت کشور مقصد قرار می گیرد.

مهاجرت ارزان به اروپا از طریق تولد

به طور کلی کشورهای جهان به منظور اعطای تابعیت بر اساس دو قانون خون و خاک عمل می کنند. بر اساس قانون خون اگر کودکی در یک کشور مشخص از پدر و مادری متولد شود که دارای تابعیت آن کشور باشند، آن کودک نیز تابعیت آن کشور را اخذ می کند. بر اساس قانون خاک اگر کودکی در خاک یک کشور مشخص متولد شود، صرف نظر از تابعیت پدر و مادر، این کودک تابعیت آن کشور را بر اساس تولد در خاک آن کشور اخذ می کند.بر این اساس متقاضیان فراوانی با مدیریت زمان تولد کودک خود در کشورهای مقصد و تولد کودک در کشورهایی که تابعیت را از طریق قانون خاک اعطا می کنند، تابعیت این کشورها را برای کودکان خود اخذ می کنند. متولد شدن کودک در برخی از کشورهای اروپایی نه تنها موجب اعطای تابعیت و شهروندی به کودک می شود بلکه پدر و مادر این کودک می توانند از مزایای تابعیت کودک خود برخوردار شوند. در برخی از کشورهای اروپایی پدر و مادر پس از بازنشسته شدن می توانند اقامت کشوری را اخذ کنند که کودک آن ها در آن متولد شده است. در واقع تولد کودک در کشورهای اروپایی موجب اخذ اقامت و تابعیت برای والدین این کودک نمی شود.

مهاجرت ارزان به اروپا از طریق پناهندگی

متقاضیان از طریق پناهندگی نیز می تواند اقامت کشور مقصد را اخذ کند. البته موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر) به هیچ عنوان گزینه پناهندگی را به متقاضیان مهاجرت به کشورهای جهان پیشنهاد نمی دهند و ذکر این مطلب در این مقاله صرفا در جهت آگاهی و اطلاع متقاضیان از روش های مهاجرت ایرانی ها به خارج می باشد و هدف دیگری ندارد.بر اساس کنوانسیون ژنو پناهندی فردی است که بنا به داشتن عقاید مذهبی، اجتماعی، سیاسی و قومی متفاوت در کشور خود امنیت جانی ندارد و در صورت برگشت به کشور خود مورد آسیب و تهدید و حتی مرگ قرار می گیرد. اگر برای کشور مقصد ثابت شود که متقاضی نمی تواند بنا به دلایل ذکر شده در کشور خود بماند، با درخواست پناهندگی متقاضی موافقت می کند. در صورت موافقت باید روال اداری آن طی شود، اما اگر این درخواست پذیرفته نشود متقاضی باید به کشور خود بازگردد.به همه متقاضیان مهاجرت به کشورهای جهان توصیه می شود که روش های قانونی دیگر را امتحان کنند. روش پناهندگی علی رغم ارزان و بدون هزینه بودن از سخت ترین و دشوارترین روش های مهاجرت می باشد چرا که متقاضی پناهندگی باید تا اعلام نتیجه درخواست پناهندگی و بررسی پرونده در کمپ پناهندگان اسکان یابد که شرایط ناایمن و غیربهداشتی و وضعیت دشواری برای اقامت هرچند موقت می باشد و در صورت موافقت دولت آن کشور با پناهندگی متقاضی، آن فرد از وجهه خوبی در اجتماع برخوردار نمی باشد و مشکلات فراوانی به همراه دارد.

مهاجرت ارزان به اروپا از طریق پناهندگی
مهاجرت ارزان به اروپا از طریق پناهندگی

ارزان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

متقاضیانی که دارای تمکن مالی ناکافی می باشند و به دنبال کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به خارج می باشند، می توانند با مهاجرت به برخی کشورهای اروپایی و اخذ اقامت این کشورها زمینه لازم در جهت مهاجرت به کشورهای برتر جهان را فراهم کنند. متقاضیان می توانند از طریق مهاجرت شغلی، سرمایه گذاری و تحصیلی به کشورهای کم هزینه اروپا مانند لهستان، بلغارستان و اسلواکی مهاجرت کنند و با ثبت شرکت، سرمایه گذاری، خود اشتغالی و کارآفرینی و یا ادامه تحصیل اقامت این کشورهای اروپایی را اخذ کنند و پس از چند سال کار و اشتغال برای کار و زندگی به کشورهای دیگر اروپا مهاجرت کنند. در واقع این کشورها می توانند مانند پلی در جهت مهاجرت به کشورهای برتر جهان باشند.

بهترین کشور برای مهاجرت شغلی ایرانی ها

یکی از مهم ترین دلایل متقاضیان برای مهاجرت به کشورهای دیگر یافتن شغل و حقوق مکفی برای گذران زندگی می باشد. نامساعد بودن شرایط کاری و تورم و بیکاری در ایران موجب شده است تا بسیاری از افراد دارای تحصیلات عالی و تخصص کاری و حرفه ای نتوانند به آن چه شایسته آن ها است دست پیدا کنند و ناچار راهی کشورهای دیگر شوند.کشورهای آسیایی مانند امارات متحده عربی و ترکیه و حتی عراق برای مهاجرت شغلی ایرانی ها راحت تر و بهتر می باشد چرا که این کشورها به نیروی جوان متخصص و بامهارت نیازمند می باشند. البته ایرانی های فراوانی برای کار و اشتغال به کشورهای آلمان و نروژ مهاجرت کرده اند که در حال حاضر شرایط اخذ ویزای کاری این کشورها سخت و پیچیده شده است.

بهترین کشور برای مهاجرت شغلی ایرانی ها
بهترین کشور برای مهاجرت شغلی ایرانی ها

ارزان ترین روش برای مهاجرت ایرانی ها

ارزان ترین و کم هزینه ترین روش در میان روش های مهاجرت به خارج برای متقاضیان ایرانی روش ازدواج می باشد. در روش ازدواج متقاضی ایرانی می تواند با هر مدرک تحصیلی و شغلی و بدون نیاز به تمکن مالی با تبعه و شهروند کشور مقصد ازدواج کند و پس از گذشت چند سال اقامت دائم این کشور را اخذ کند.البته ذکر این نکته ضروری است که اگر این ازدواج فقط به دلیل اخذ اقامت آن کشور انجام شود و در واقع ازدواج واقعی نباشد و یک ازدواج سوری و بر اساس دلایل مهاجرت باشد، می تواند مشکلات و موانعی را در مسیر اخذ اقامت آن کشور برای متقاضی ایرانی به وجود آورد. بر این اساس قوانین ازدواج شهروندان کشورهای جهان با متقاضیان خارجی به گونه ای است که متقاضی باید واجد شرایط باشد تا بتواند پس از چند سال اقامت آن کشور را دریافت کند. یکی از این شرایط تداوم ازدواج و زندگی مشترک متقاضی ایرانی و شهروند آن کشور خاص می باشد. دارا بودن تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی مشترک در مدت اقامت و زندگی در کشور مقصد، ثبت رسمی و قانونی ازدواج در کشور مقصد و تداوم ازدواج و زندگی مشترک از جمله شرایط لازم به منظور اخذ اقامت دائم کشور مقصد از طریق ازدواج می باشد.

هزینه های زندگی برای مهاجرت به اروپا

از مهم ترین موارد دخیل در امر مهاجرت هزینه های زندگی در کشورهای اروپایی می باشد. قاعدتا این کشورها دارای بالاترین هزینه های زندگی برای متقاضیان ایرانی می باشد. البته در این میان هزینه زندگی در برخی از کشورهای اروپایی بسیار مناسب می باشد. متقاضیان ایرانی که دارای تمکن مالی ناکافی برای تامین هزینه های زندگی خود می باشند، می توانند برای مهاجرت کشورهای آسیایی را انتخاب کنند.کشورهای همسایه ایران مانند کشور ترکیه از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانی ها از لحاظ هزینه های زندگی می باشد، چرا که هزینه های خورد و خوراک و هزینه اجاره خانه و کرایه حمل و نقل عمومی در این کشور بسیار مناسب می باشد. یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانی ها کشور اسلواکی می باشد. متقاضیان ایرانی می توانند با کم ترین هزینه زندگی در این کشور زندگی کنند و اقامت آن را اخذ کنند.این مقاله به بررسی ارزان ترین راه مهاجرت به اروپا پرداخت. اگر می خواهید از ارزان ترین راه مهاجرت به کشورهای اروپایی اطلاع پیدا کنید، اگر می خواهید در بهترین کشور جهان از لحاظ مهاجران ایرانی اقامت کنید، اگر قصد مهاجرت شغلی و یا تحصیلی و یا سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی را دارید، اگر می خواهید با روش های مهاجرت ایرانی ها به کشورهای اروپایی آشنا شوید و اگر درصدد مهاجرت به کشورهای اروپایی می باشید، مطالعه این مقاله دقیق و کامل را از دست ندهید. اگر می خواهید با ارزان ترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی و آسیایی و آمریکا و کانادا آشنا شوید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر) را دنبال کنید تا بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر در سطح کشور برخوردار شوید.

هزینه های زندگی برای مهاجرت به اروپا
هزینه های زندگی برای مهاجرت به اروپا

سخن آخر

در این مقاله ارزان ترین راه مهاجرت به اروپا مورد بررسی مستند و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضیان می توانند با تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و اخذ ویزای کاری به کشورهای اروپایی مهاجرت کنند. از میان کشورهای اروپایی کم هزینه ترین کشور برای اخذ ویزای کار کشور آلمان و کشور اسلواکی برای سرمایه گذاری در ثبت شرکت می باشد.

اگر هنوز با مطالعه این مقاله نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد ارزان ترین و کم هزینه ترین روش مهاجرت به اروپا می باشید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر) بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران و شیراز با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را بر اساس شرایط زندگی، سن، تحصیلات و بودجه به متقاضیان ارائه می دهند.

سوالات متداول در مورد ارزان ترین راه مهاجرت به اروپا

1- مهم ترین دلایل مهاجرت متقاضیان به اروپا کدامند؟

نامساعد بودن اوضاع و شرایط جامعه، برخورداری از امکانات بهتر، کسب درآمد بالاتر و تحصیل و فرصت های شغلی بهتر و عدم ثبات و امنیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی، نوسانات قیمت و بازار و تورم و بیکاری

2- ارزان ترین دانشگاه های اروپا کدامند؟

دانشگاه های کشور آلمان و اتریش و فرانسه

3- آسان ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها کدام کشور است؟

ترکیه

4- شرایط مهاجرت به اروپا از طریق ازدواج چیست؟

دارا بودن تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی مشترک در مدت اقامت و زندگی در کشور مقصد، ثبت رسمی و قانونی ازدواج در کشور مقصد و تداوم ازدواج و زندگی مشترک

5- ارزان ترین کشورها برای مهاجرت ایرانی ها کدام کشورهاست؟

کشورهای کم هزینه اروپا مانند لهستان، بلغارستان و اسلواکی

6- ارزان ترین روش مهاجرت به اسلواکی و اروپا چیست؟

سرمایه گذاری در ثبت شرکت در اسلواکی را می توان از ارزان ترین روش های مهاجرت به اروپا محسوب کرد.

7- ارزان ترین روش مهاجرت به آلمان چیست؟

مهلت جست و جوی کار. در واقع متقاضیان در مدت ۶ ماه جست و جوی کار فرصت یافتن شغل و کار مناسب را خواهند داشت.

8- شرایط مهاجرت ارزان به آلمان با ویزای جست و جوی کار چیست؟

دارا بودن سوابق کاری حداقل ۳ سال، دارا بودن مدرک مهارت زبان آلمانی A2 و یا مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۵.۵ و دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط با شغل مورد نظر

9- بهترین کشورها برای مهاجرت شغلی ایرانی ها کدامند؟

کشورهای آسیایی مانند امارات متحده عربی و ترکیه و عراق و کشورهای آلمان و نروژ

10- بهترین روش مهاجرت ایرانی ها به اروپا چیست؟

بهترین روش در میان روش های مهاجرت به خارج برای متقاضیان ایرانی روش ازدواج می باشد.

11- آیا تولد کودک در اروپا موجب اخذ تابعیت برای والدین کودک می شود؟

تولد کودک در کشورهای اروپایی موجب اخذ اقامت و تابعیت برای والدین این کودک نمی شود.

اسکرول به بالا