071-91009294  | 021-88724227  |

اخذ گذرنامه سوئیس

اخذ گذرنامه سوئیس

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

بیاد داشته باشید که قوانین جدید برای اخذ گذرنامه سوئیس تنها برای متقاضیانی که مجوز اقامت دائم را در اختیار دارند و به عنوان مجوز C شناخته می شوند نیز در نظر گرفته می شود. کانتون واد انتظار دارد که این قانون جدید محدود کننده تعداد متقاضیان و به عدد 15 درصد نیز باشد.

قانون اخذ گذرنامه سوئیس

این مقاله در Swissinfo به توصیف وابستگی قوی برخی از ویژگی های انحصاری در کشور سوئیس نیز پرداخته است. برخلاف آنچه که بسیاری از اشخاص تصور می نماین این قانون در سال 2012  تغییر بسیار گسترده ای بر اساس شرایط زندگی در سوئیس یافته است.قانون اخذ گذرنامه سوئیس
وقتی قانون جدید به اجرا در می آید، شرایط اقامت 12 ساله مادری 10 ساله کاهش می یابد، با این حال، بالاترین نیاز اقامت در اروپا بر اساس swissinfo.ch نیز می باشد.

شرایط اقامت در سوئیس

تبدیل شدن به یک شخص سوئیسی به معنای پیوستن به یک کشور، یک کانتون و یک کمون می باشد که هر یک از این موارد شرایط اقامتی خاص خود را خواهند داشت.
در سطح ملی، قوانین موجود مستلزم 12 سال اقامت در پنج سال گذشته می باشد.
علاوه بر این، شرایط اقامت و سکونت جداگانه ای وجود دارد که با مکان نیز متفاوت است. کانتون واد شرایطی است که به 3 سال اقامت نیاز دارد. ژنو، بازل و زوریخ همگی به 2 سال اقامت نیاز دارند.

اقامت در سوئیس

شرایط اقامت یک تا سه ساله به صورت جداگانه ای می باشد که در هر کمون نیز متفاوت است. قانون جدید فدرال که توسط مجلس فدرال در ژوئن 2014 تصویب شده است شرایط مقرر در مورد شرایط اقامت کانونی را محدود می کند. هنگامی که این قانون در حال اعمال است، نیازهای اقامت دائم کانادایی باید مابین 2 تا 5 سال باشد. برای اکثر اشخاص این امر به معنای اعمال هیچ تغییر خاصی نمی باشد.

برخی از کانتینرها، مانند اوری نیاز به 10 سال اقامت دارند؛ این در حالیست که سنت گالن نیاز به 8 سال اقامت دارد. به طور کلی انتظار می رود که شما تمامی موارد را جز به جز بررسی نمایید. در این مقاله گفته شده است که اشخاص بایستی برای اعمال تغییرات کانتونی به مدت 20 دقیقه آلمانی صحبت نمایند.
به طور کلی کمون مفهوم منحصر به فردیست که تاریخ آن به قرون وسطی باز می گردد.

مجوز اقامت در سوئیس

در حال حاضر شما امکان دادن درخواست برای مهاجرت به سوئیس و مجوز اقامت (مانند اجازه نامه B، L یا F) یا مجوز اقامت دائم (authorization C permit) را خواهید داشت. تنها در صورتی که اطلاعاتی را که مشاورین حقوقی موسسه میرداماد به شما می دهند به طور کامل بررسی نموده و سپس اقدام کنید.

اسکرول به بالا