071-91009294  | 021-88724227  |

اخذ ویزای استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

افرادی که قصد اخذ ویزای استرالیا را در سر دارند برای اینکه قادر به اخذ این ویزا باشند میبایست ابتدا انگیزه خود از اخذ این ویزا را مشخص نمایند و پس از آن از طریق throughSkillSelect  نیز اقدام نمایند. بعد از آنکه شما درخواست دادید نیز به عنوان یک نامزد برگزیده خواهید شد.

الزامات اخذ ویزای استرالیا

ایالت یا منطقه ای که شما می خواهید به دنبال نامزد شدن باشید در کشور استرالیا نیز قرار دارد. اگر شما یک دعوت نامه در اختیار دارید، پیشهاد می شود که در عرض 60 روز نسبت به دادن درخواست به صورت آنلاین و برای اخذ ویزا نیز مبادرت ورزید.پس از آن، شما قادر به گسترش اطلاعات خود EOI  نیز می باشید.اگر اولین دعوت نامه شما منقضی شود، شما لازم نیست که برای ارسال یک EOI جدید نیز درخواست دهید.الزامات اخذ ویزای استرالیا

شرایط اخذ ویزای استرالیا

طبق شرایط و راه های مهاجرت به استرالیا هنگامی که شما EOI خود را ارائه کردید؛ یک ایالت یا منطقه دولتی دراسترالیا به نمایندگی از شما میبایست به مشاهده بپردازد و تصمیم خود در خصوص اخذ ویزا را به شما معرفی نماید. افراد انتخاب شده میبایست معیارهای خود برای تصمیم گیری را مشخص نمایند. در برخی موارد، ممکن است نماینده تعیین شده قدرت بحث در مورد کسب و کار و سرمایه گذاری را داشته باشد و امکانات آن را برای شما فراهم نماید. در برخی موارد دیگر، پیشنهاد می شود که صبر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

دعوت نامه اقامت استرالیا

شما به طور خودکار به وضعیت ارسال در SkillSelect بازگشت داده خواهید شد. افراد منتخب از سمت دولت قابلیت دسترسی و بررسی EOI خود را نیز خواهند نخواهند داشت. پس از اخذ دعوت نامه دوم فرد منتخب شده مجددا قابلیت دریافت آن هزینه را خواهد داشت. اگر دعوتنامه دوم جهت دادن درخواست و برای اخذ ویزا باشد؛ به صورت خودکار EOI شما نیز از SkillSelect حذف خواهد شد. اگر شما هنوز هم می خواهید برای گرفتن ویزا اقدام نمایید شما نیاز به ارائه یک EOI جدید خواهید داشت.
اگر چه شما نیازی به ارائه اسناد EOI ندارید؛ چرا که برای دادن درخواست و اخذ ویزا به احتمال زیاد به مدارک گسترده تر نیز نیاز خواهید داشت. بخاطر داشته باشید که طی 60 روز شما پاسخ دعوت نامه را دریافت خواهید کرد.

شرکت های دولتی در استرالیا

اطلاعات در مورد شرکت های دولتی و خزانه داری قلمرو؛ ارائه سرمایه گذاری تعیین شده برای جریان ویزای سرمایه گذاری استرالیا در وب سایت موسسه ما مربوطه موجود می باشد و بدین شرح خواهد بود:

  • نیو ساوت ولز
  • قلمرو شمالی
  • کوئینزلند
  • استرالیای جنوبی
  • تاسمانی
  • ویکتوریا
  • استرالیای غربی.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با مشاورین موسسه حقوقی میرداماد مشاوره خود را ترتیب دهید.

اسکرول به بالا