071-91009294  | 021-88724227  |

اجازه کار در کانادا بدون ترک این کشور

مجوز کار در کانادا بدون ترک این کشور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کار در کانادا چه برای افرادی که برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کرده اند و چه برای افرادی که با روش های دیگری اقدام به مهاجرت به کانادا کرده اند اهمیت بسیار زیادی دارد. سابق بر این برای افرادی که در این کشور حضور داشتند و ویزای کاری کانادا را داشتند شرایط یافتن شغل و مشغول به کار شدن در این کشور با سختی ها و چالش هایی همراه بود. اما جدیدا خبری مبنی بر اخذ مجوز کار در کانادا بدون ترک این کشور منتشر شده است. این خبر برای افرادی که در کانادا حضور دارند و قصد زندگی دائمی در این کشور را دارند اهمیت بسیار زیادی دارد.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

اجازه کار در کانادا بدون ترک این کشور

با اجازه اخذ مجوز کار در کانادا بدون ترک این کشور متقاضیانی که برای زندگی در کانادا حضور دارند می توانند به راحتی برای کار در این کشور اقدام نموده و نیاز به ترک کانادا نخواهند داشت. در واقع دولت کانادا اطلاعات دقیق تری را در مورد افرادی که واجد شرایط سیاست موقت جدیدی هستند که همراه با پیشنهادات شغلی برای افراد مقیم موقت است، منتشر کرد.

این سیاست جدید که ماه گذشته اعلام شد، به اتباع خارجی واجد شرایط با وضعیت معتبر اجازه می دهد تا از داخل کانادا برای اجازه کار با پشتیبانی پیشنهاد کار درخواست کنند. همچنین به این معنی است که اگر اتباع خارجی واجد شرایط شرایط خاص اقامت موقت را رعایت نکنند ، از اجازه کار محروم می شوند. علاوه بر این ، کارگران خارجی موقت قدیمی و واجد شرایط ممکن است مجاز به کار باشند در حالی که تصمیم گیری در مورد اجازه کار آن ها در حال بررسی های نهایی است. اما در ادامه شرایط مجوز کار در کانادا با این سیستم جدید را بررسی می کنیم. جالب است بدانید شغل جواهر سازی در کانادا یکی از مشاغلی است که افراد از طریق آن ها به این کشور مهاجرت می کنند.

در صورتی که علاقمند به تحصیل در کانادا هستید می توانید با مشاوران ما در موسسه میرداماد تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

شرایط اجازه کار در کانادا بدون ترک این کشور

برای واجد شرایط بودن برای درخواست مجوز کار ویژه کارفرمایان بدون خروج از کشور، شهروند خارجی باید دارای وضعیت اقامت قانونی در کانادا باشد. این افراد باید حضور فیزیکی در کانادا داشته باشند. آن ها فقط می توانند درخواستی را برای اجازه کار مخصوص کارفرما ارسال کنند. به افسران مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) دستور داده می شود که تاریخ انقضا مدت اقامت مجاز را تاریخ تصمیم در مورد درخواست ارسالی در نظر بگیرند. در گروه دیگری این افراد باید در دوازده ماه گذشته و قبل از تاریخی که درخواست خود را ارائه داده اند، مجوز کار معتبر داشته باشند. علی رغم این که در زمان کنونی شغلی نداشته باشند.

این افراد برای دریافت مجوز کاری موقت خود باید با استفاده از وب سایت اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا نیز اقداماتی را صورت دهند. ممکن است تصور بر این باشد که با وجود ویروس کرونا شرایط در این زمینه سخت شده است. اما در واقع وزیر مهاجرت کانادا این اقدام جدید را برای کمک به مهاجران و کارفرمایان کانادایی قدمی بزرگ می داند. وی همچنین در این باره گفته است که اقدامات مربوط به کنترل بیماری کرونا در مرز های کانادا و ورود و خروج به این کشور هم با قدرت بسیار برقرار است. 

اسکرول به بالا