071-91009294  | 021-88724227  |

اجاره بهای خوابگاه در روسیه

اجاره بهای خوابگاه در روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر دانشگاه شما خوابگاه نداشته باشد یا به دلایلی شما آن را به عنوان یک گزینه درنظر نگیرید، بهتر است به دنبال محاسبه اجاره بهای خوابگاه در روسیه یک آپارتمان یا اتاق اجاره ای باشید.

پرداخت اجاره بهای خوابگاه در روسیه

به طور طبیعی، اجاره یک اتاق برای زندگی در روسیه نسبت به خوابگاه های دانشجویی گران تر خواهد بود، اما قادر خواهید بود مکان و میزانی از راحتی را پیدا کنید که برای شما مناسب است. اگر شما قصد اجاره یک آپارتمان با دانشجویان و یا اقامت با یک خانواده میزبان را دارید، قادر به انتخاب همسایگان خود نیز خواهید بود.

پرداخت اجاره بهای خوابگاه در روسیه

 هزینه های اقامت دانشجویی روسیه

مسکو   و   سنت پترزبورگ   دارای گران ترین آپارتمان ها هستند.  هر چه شهر کوچکتر و دورتر از شهرهای بزرگ است، اجاره  بهای پایین تری دارد. به عنوان مثال، در سال 2015 در مسکو، بسته به محل و امکانات موجود، هزینه ی یک آپارتمان برای شما درحدود 30-35   هزار روبل در ماه، و یک اتاق در حومه   15-20   هزار روبل در ماه می باشد. در Novosibirsk، گزینه های مشابه 50٪ ارزان تر خواهد بود.

بعضی از دانشگاه ها کمک می کنند تا دانشجویان منزلی را پیدا کنند که شامل پیدا کردن خانواده های میزبان می شود. بنابراین، ابتدا از نمایندگان دانشگاه خود بپرسید آیا آنها چنین خدماتی را ارائه می دهند یا خیر. این امر جستجوی سریع و مطمئن گزینه های مسکن را تضمین می کند. تا زمان یافتن یک آپارتمان مناسب  می توانید در خوابگاه بمانید.

پس از مهاجرت تحصیلی به روسیه اگر دانشگاه شما چنین خدماتی را ارائه نمیدهد، از مشاورین موسسه حقوقی میرداماد بخواهید تا با بررسی شرایط شما، تحقیقی را دست و پا کنند و مقصدی مناسب طبق ویژگی ها شما بیابند تا شما بتوانید برای مهاجرت به روسیه اقدامات لازم را انجام دهید.

بدین منظور ابتدا می توانید ضمن تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد از مدت زمان رایگان مشاوره بهره ببرید و سپس در صورت نیاز وقت خود را برای ملاقات حضوری تعیین کنید.

اسکرول به بالا