071-91009294  | 021-88724227  |

آموزش زبان روسی در شیراز

آموزش زبان روسی در شیراز

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

موسسه فرهنگی آموزشی ژیوار مفتخر است، دوره های مختلف آموزشی زبان روسی در شیراز را به صور مختلف فشرده، ترمیک و خصوصی برگزار کند.
این دوره مخصوص متاضیان اعزام دانشجو و تحصیل در روسیه و همچنین متقاضیان مهاجرت به کشورهای روس زبان مثل روسیه، اکراین، بلاروس و غیره مناسب است.

آموزش زبان روسی در شیراز

بهره مندی از اساتید برتر زبان روسی در شیراز و همچنین جمعیت کم کلاس ها از مزایای شرکت در کلاس های این موسسه می باشد. مشاورین و کارشناسان موسسه می توانند به شما در زمینه های مختلف اعزام دانشجو و تحصیل در کشورهای روسی زبان مشاوره و راهنمایی دهند.

آموزش زبان روسی در شیرازتحصیل در کشور روسیه برای رشته های مختلف پزشکی و غیر پزشکی اخیراً بسیار مورد استقبال واقع شده است و همین امر سبب شده، این موسسه دوره های مختلف زبان روسی را با اساتید نیتیو و روسی الاصل در شیراز برگزار نماید.

اصولاً زبان روسی، زبانی چندان راحت جهت یادگیری و آموزش نیست ولی شیوه خاص تدریس این زبان توسط اساتید این موسسه راه زبان آموزی را برای متقاضیان تسهیل نموده است، زبان روسی یکی از دروس اصلی دوره پاتفک برای متقاضیان تحصیل در کشورهای روسیه، اکراین و بلاروس برای تحصیل به این زبان است. طبیعتاً اطلاع از این زبان برای متقاضیان ورود به این کشور از جهاتی اجتناب ناپذیر است.

آموزش زبان روسی در شیراز فشرده و خصوصی

این موسسه برای متقاضیان اعزام و تحصیل در رشته پزشکی روسیه و سایر رشته ها، دوره های فشرده در مدت محدود برگزار می کند که این دوره ها در مدت کوتاهی برگزار می شود.
تدریس خصوصی زبان روسی در شیراز از خدمات دیگر آموزشی این موسسه می باشد، این امکان در موسسه فراهم شده است که دانشجویان می توانند دوره های آموزش زبان روسی را به صورت خصوصی و در محل موسسه انجام شود، هزینه این دوره ها از دیگر مزایای این دوره های می باشد.

شایان ذکر است آموزش زبان روسی از مبتدی می باشد و بالطبع جای نگرانی برای متقاضیان عزیز وجود ندارد.

این موسسه این افتخار را دارد که با اهداف فرهنگی و غیره اقدام به اعزام دانشجو رایگان به برخی کشورها داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بابت تاریخ برگزاری کلاس ها و دوره ها با کارشناسان موسسه ژیوار تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا