071-91009294  | 021-88724227  |

آموزش زبان ترکی استانبولی در شیراز

آموزش زبان ترکی استانبولی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

افق های وسیع تری از طریق آموزش زبان ترکی استانبولی بروی شما باز میشود که شامل میراث فرهنگی و سیاسی تمدن های ترک و همجوار است. موسسه میرداماد دوره های مختلف زبان ترکی را به صورت خصوصی و گروهی برگزار می کند.

چرا آموزش زبان ترکی استانبولی

نه تنها مردمان ترک به زبان ترکی صحبت می کنند بلکه این زبان یکی از زبان های رسمی در قبرس، برخی از شهرداری های مقدونیه و منطقه پریزرن کشور کوزوو است. بخشی از جمعیت بلغارستان، رومانی، یونان، آلمان، آذربایجان، صربستان و عراق نیز به این زبان صحبت می کنند. بومی زبانان بیشتر از 63 میلیون نفر هستند.

چرا آموزش زبان ترکی استانبولی

دلایل یادگیری زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی متعلق به یک خانواده ی بالغ بر 30 زبان ترکی استانبولی است که در بخش هایی از قفقاز، آسیای مرکزی و اروپای شرقی بکار می رود. شباهت های این زبان ، یادگیری سایر زبان و گویش های ترکی استانبولی را برای ترک زبانان آسان کرده است.

دانشجویانی که به تاریخ عثمانی و اروپای شرقی یا مطالعات اوراسیایی (اروپا آسیایی) معاصر می پردازند، از منابع تحقیقاتی در زبان اصلی بهره می برند.

ترکیه جزو 10 مقصد برتر و پر بازدید جهان است. سالانه 26 میلیون بازدید کننده پایگاههای معروف آن را که به دوران باستان و کتاب مقدس برمیگردد ، کشف می کنند. چاتال‌هویوک  (Çatalhöyük) در جنوب آناتولی بزرگترین مستعمره  دوران نوسنگی است که علی رغم قدمت به خوبی حفظ شده است، و در حال حاضر به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته می شود. زائران مذهبی مسیرهایی را که سنت پل از آن عبور کرده می پیمایند  یا از خانه مریم مقدس درشهر افسوس بازدید می کنند. اعتقاد بر این است که بقایای کشتی نوح  بر روی کوه آرارات قرار دارد. عبادتگاه های مقدس مسیحی در این سرزمین شگفت انگیز با معماری اسلامی ترکیب شده است.

مزایای یادگیری زبان ترکی

یادگیری این زبان می تواند به درک عمیق و قدردانی از هنر، موسیقی، تجارت، داد و ستد، سیاست و جامعه ترکی کمک شایانی کند. این دانش ارزشمند فرصت های شغلی و تجاری را در بخش های دولتی، صنعتی و رسانه ارتقاء می دهد. آشنایی با این زبان، یک دارایی برای سازمان های خدماتی است که تلاش های مشترک را در پیشبرد علایق عمومی دو کشور اروپایی و آسیایی دنبال می کنند.

اهمیت زبان ترکی در اروپا

هنگامی که اسکریپت عثمانی به الفبای لاتین و تلفظ آوایی راه یافت، زبان ترکی به صورت استاندارد مدرن شد. دیگر زبانهای اروپایی، مخصوصا آلمانی و فرانسوی، نقش مثبتی در زبان ترکی داشته اند. اصطلاحاتی که اساسا برای معرفی تکنولوژی و ایده های نوین از لغات انگلیسی وام گرفته شد، باعث ارزشمند تر شدن این واژگان شده است.

تعداد قابل توجهی از موقعیت های تحصیلی در رشته های مختلف برای افراد حرفه ای که به زبان ترکی صحبت می کنند، وجود دارد. طبق گفته های کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد بیش از 2 میلیون نفر در آلمان به زبان ترکی صحبت می کند. جوامع ترکی زبان نیز در بریتانیا، ایالات متحده، بلژیک، اتریش، فرانسه، سوئیس و هلند پررونق است. با ما برای اطلاعات بیشتر حتی در مورد تحصیل دوره زبان در ارمنستان و یا آموزش زبان روسی در شیراز در موسسه حقوقی میرداماد، در تماس باشید.

اسکرول به بالا