071-91009294  | 021-88724227  |

آموزش حضوری دانشگاه های فرانسه از اول ماه فوریه

آموزش حضوری دانشگاه های فرانسه از اول ماه فوریه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت تحصیلی یکی از راه های مهم برای حضور در کشور های مختلف می باشد. تحصیل در فرانسه نیز مزایای بسیار زیادی با خود به همراه دارد. با این حال به دلیل همه گیری ویروس کرونا شرایط مهاجرت تحصیلی به فرانسه با مشکلاتی روبرو شده است. اما به تازگی اخبار امیدوار کننده ای در ارتباط با روند آموزشی ارائه شده است. در این اخبار امانوئل مکرون به تازگی اعلام کرده که آغاز آموزش حضوری دانشگاه های فرانسه از اول ماه فوریه صورت می گیرد.

مطالعه بیشتر:

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

آموزش حضوری دانشگاه های فرانسه از اول ماه فوریه

فرانسه یکی از کشور های جذاب برای مهاجرت می باشد. دانشجویان بسیاری مسیر مهاجرت تحصیلی به فرانسه، اخذ ویزای تحصیلی فرانسه را پیش می گیرند. این افراد اما در سال جدید میلادی با مشکلاتی در این زمینه مواجه شده اند. مشکلاتی که در مسیر مهاجرت به فرانسه در سال جدید میلادی رخ داده است، ناشی از همه گیری ویروس کرونا می باشد. این مشکلات منجر به تعطیلی دانشگاه های فرانسه، آموزش های آنلاین، بسته شدن مرز ها و پرواز ها و سایر مشکلات شده است.

با این حال در خبر هایی اعلام شده است که آموزش حضوری دانشگاه های فرانسه از اول ماه فوریه ارائه می شود. امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه ، روز سه شنبه در یک سخنرانی تلویزیونی زنده خطاب به شهروندان فرانسه ، اعلام کرد که از شنبه ، ۲۸ نوامبر ، این کشور به دلیل کاهش شدید تعداد موارد عفونت ، قرنطینه سخت COVID-19 خود را کاهش می دهد.

وی در ادامه اعلام کرد که اگر روند کاهشی با همین مسیر ادامه پیدا کند، سالن های ورزشی و رستوران ها هم می توانند از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ دوباره بازگشایی شوند. او اعلام کرد که ۱۵ روز بعد، دبیرستان ها و دانشگاه ها مجاز به از سر گیری دروس حضوری هستند. اخیراً ، فرانسه همچنین اعلام کرده است که در حال ارائه خدماتی آنلاین است که به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد بدون نیاز به تعیین وقت حضوری از خانه درخواست مجوز اقامت و ویزای تحصیلی فرانسه کنند.

تحصیل در فرانسه و قوانین قرنطینه

برای تحصیل در فرانسه دانشجویان متقاضی مهاجرت به این کشور باید، شرایط قرنطینه را بدانند. این شرایط قرار است تغییراتی داشته باشد. از تاریخ ۱۵ دسامبر، فرانسه قصد دارد قرنطینه سراسری از تمام کشور را بردارد. با این حال رئیس جمهور فرانسه گفت که مقررات منع رفت و آمد روزانه از ساعت ۹ شب تا ۷ صبح برقرار می شود. علاوه بر این ، موزه ها ، سینما ها و تئاتر ها با رعایت پروتکل بهداشت مجاز به از سرگیری کار هستند.

بر طبق بررسی های جدید در فرانسه اگرچه شیوع ویروس در این کشور کند شده است ، اما هنوز هم وجود دارد ، بنابراین ، رستوران ها و کافی شاپ ها باید تا ژانویه بسته باشند. در این کشور شرایط سفر های غیر ضروری هم بسیار سخت است و طبق قوانین نباید این کار را انجام داد. از این رو اگر قصد مهاجرت به فرانسه برای تحصیل در این کشور را دارید باید این قوانین را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

اسکرول به بالا