071-91009294  | 021-88724227  |

آمادگی آزمون OSD آلمانی

آمادگی آزمون OSD آلمانی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشجویان جهت آمادگی آزمون OSD آلمانی باید بتوانند بر پایه مبتدی و در موقعیت های ساده روزمره و در زندگی کاری ارتباط برقرار کنند.این مدرک موفقیت شما را در بازار کار بالا می برد.

مدارک جهت آمادگی آزمون OSD آلمانی

مدارک و آزمون ورودی دانشگاه دیپلم زبان آلمانی اتریشی OSD، یا 120 مرکز امتحانی، در 30 کشور شناخته شده است و سابقه جهانی دارد.متقاضیان آزمون A2 Grundstufe Deutsch 2 باید بتوانند بر پایه مبتدی و در موقعیت های ساده روزمره و در زندگی کاری ارتباط برقرار کنند.OSD Zertifikat B1 این مدرک مشترک با موسسه گوته، WBT و دانشگاه فریبورگ است. این مدرک بطور کلی توسط کارفرمایان بعنوان شاهدی خوب برای تسلط به زبان آلمانی است و شانس موفقیت شما را در بازار کار بالا می برد.

توانایی و مهارت در آزمون OSD

OSD Zertifikat B1/ Jugendliche بطور خاص برای جوانان بین سن 12 تا 16 سال است.متقاضیان B2 Mittelstufe Deutsch باید این توانایی را داشته باشند تا به طور واضح خود را با جزئیات و درباره انواع و اقسام موضوعات بیان کنند و مکالمه ای روان و خودکار را با مخاطب خود برقرار کنند. این مدرک بعنوان شاهدی برای توان و مهارت زبان شناختی زبان آموز در محیط عمومی و مواقع حرفه ای است. متون خاص درباره زبان آموز قابل کنترل و مدیریت است.متقاضیان آزمون OSD C1 Oberstufe Deutsch باید توانایی کار روی متون گوناگون را درباره موضوعات مختلف داشته باشد. این آزمون مهارت زبان شناختی تایید شده توسط مدارک بالا را اثبات می کند.

شرکت در آزمون OSD

آزمون ورودی دانشگاه OSD Zertifikat/Wirtschaftssprache Deutsch با همکاری OSD و اتاق های اقتصادی اتریش. حهت زبان عمومی و واژگان تخصصی در رشته اقتصاد را فراهم میکند.اگر بطور مداوم در این دوره شرکت کنید (حداقل 90 درصد)، شما مدرک حضور را با ذکر جزئیات نوع دوره، طول مدت، سطح دوره، تعداد درس ها و موضوعات پوشش داده شده خواهید گرفت.پیشنهاد می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد این آزمون و همچنین شرکت در آزمون BMAT ،آزمون YOS ترکیه با سازمان های برگزار کننده آزمون ها و یا مشاورین حقوقی موسسه میرداماد نیز در ارتباط باشید.

اسکرول به بالا