071-91009294  | 021-88724227  |

آمادگی آزمون IMAT

آمادگی آزمون IMAT

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه های ایتالیا از باری، میلان، پاویا، روم لا اسپینزا، روم تور ورگاتا و دانشگاه دوم نپال اکنون دوره های آمادگی آزمون IMAT پزشکی و جراحی را به زبان انگلیسی ارائه می کنند.

هدف از آمادگی آزمون IMAT

به منظور دسترسی به این برنامه های آکادمیک، متقاضیان باید آزمون پذیرش پزشکی ایتالیا IMAT، آزمون بین المللی پذیرش پزشکی را پاس کنند، که یک آزمون ورودی رسمی ست که توسط وزارت تحصیلات عالی و تحقیق ایتالیا (MIUR) در همکاری با ارزیابی کمبریج از خدمات آزمون پذیرش توسعه یافته است.

هدف از آمادگی آزمون IMAT

اسکولا لئوناردو دا وینچی یک دوره خاص دانشگاهی آماده سازی برای IMAT را در میلان و روم سازمن دهی کرد، که هدف آن ایجاد مهارت های علمی و منطقی برای تمام دانشجویان خارجی ست که مایل به شرکت در IMAT برای ورود به دانشکده پزشکی ایتالیا هستند.

رشته های IMAT

محتوای علمی. هدف این بخش آماده سازی کارشناسان در زمینه های تحت پوشش آزمون است. هر چند در همین زمان، توجه ویژه ای به واژگان فنی تخصصی می کند. دانش دقیق واژگان تخصصی یک ابزار ضروری در طی مسیر آکادمیک خواهند بود.

  • الف. شیمی (شیمی فیزیکی؛ الکتروشیمی؛ شیمی غیر آلی؛ شیمی آلی؛ قوانین گاز)
  • ب)بیولوژی (سلول ها؛ شیمی آلی؛ انرژی حیات؛ باکتری؛ ویروس؛ قارچ ها و پاتوژن های اصلی (عوامل بیماری زا)؛ تولید مثل و وراثت؛ آناتومی و فیزیولوژی حیوانات و انسان ها؛ زنجیره های غذایی؛ چرخه های بیوژیو شیمی).
  • ج) فیزیک (مکانیک سیالات؛ دینامیک؛ سینماتیک؛ ترمولوژی و ترمودینامیک؛ الکترواستاتیک و الکترودینامیک؛ اندازه گیری ها؛ نورشناسی و آکوستیک)
  • د) ریاضیات (توابع، تعیین نظریه و جبر؛ هندسه)

رشته های پزشکی IMAT

رشته های پزشکی IMAT

سایر شرایط آزمون ها از جمله آزمون YOS ترکیه را از متخصصین تحصیلی ما بخواهید. مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد آماده ارائه هرگونه مشاوره در این زمینه به شما متقاضیان محترم می باشند.

اسکرول به بالا