071-91009294  | 021-88724227  |

آمادگی آزمون ibt

آمادگی آزمون ibt

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از اهداف اصلی ما برای دنبال کردن جهت آمادگی آزمون IBT اطمینان از این بود که این امتحان ارتباط زیادی به موفقیت آینده ی شما داشته باشد که در این صورت شما تمام مهارت های آزمون از جمله خواندن و نوشتن را دریافت خواهید کرد.

شرایط آمادگی آزمون ibt

تمرینات آنلاین تافل تنها آزمون رسمی تمرین است که به شما در شرکت آزمون BMAT و همچنین آزمون واقعی تافل ای بی تی کمک می کند.شما قادر به بررسی و پاسخ سوالات آزمون معتبر و دریافت نمرات در عرض 24 ساعت با بازخورد عملکرد در تمام مهارت های اندازه گیری شده آزمون از جمله خواندن و شنیدن و نوشتن و صحبت کردن خواهید بود. شما می توانید آزمون تمرینی را در خانه و یا مدرسه و یا هر جا که اتصال به اینترنت وجود دارد به صورت 24 ساعته در هر هفت روز هفته انجام دهید. این دارای مجموعه ای مختلف از سوالات است. بنابرین شما می توانید در چند آزمون مختلف برای موفقیت در آزمون اصلی تمرین کنید.

راهنمای آزمون ibt

سازنده مجموعه تست های تافل جدیدترین ابزار تمرینی از ای تی اس را معرفی می کند. مجموعه مهارت های گفتاری آنلاین تافل به طور انحصاری برای کمک به زبان انگلیسی شما است.  مجموعه مهارت های گفتاری از سوالات آزمون قبلا بررسی شده و آزمون واقعی تافل ای بی تی را برای شما شبیه سازی می کند. مهارت ارتباط گفتاری با استفاده از ای تی اس یک تکنولوژی تشخیص گفتار که تلفظ و زبان و فرهنگ لغت و دستور زبان را ارزیابی می کند بهبود می بخشد. نمرات و پاسخ ها درعرض 24 ساعت به شما داده می شود. توجه داشته باشید که مجموعه تمرینات آنلاین تافل در مجموعه مهارت گفتار در کره پشتیبانی نمی شود.این راهنمای پر فروش شامل سه آزمون کامل و صدها راهنمایی ارزشمند است که به صورت کتاب الکترونیکی و کتاب کاغذی موجود است. این یک راهنمایی برای تهیه پیش آزمون معتبر از ای تی اس یعنی سازنده آزمون تافل است. این راهنما یک مرجع جامع است که راهنمایی ها و  مهارت های کامل تافل را برای شما در یک جا جمع کرده است و بهترین را برای شما فراهم میکند.

راهنمای آزمون ibt

آزمون های رسمی تافل ibt

این کتاب شامل 5 آزمون از تافل ای بی تی با مهارت های خواندن و صحبت کردن و گوش دادن و نوشتن تنظیم شده است. هر آزمون همراه با پاسخ های کلیدی است  و نمونه هایی برای مهارت های چهار گانه دارد. شامل فایل صوتی دی وی دی و آهنگ های صوتی برای گوش دادن است. این کتاب همچنین به عنوان کتاب دیجیتالی همراه با فایل های صوتی قابل دانلود است.دارای 5 آزمون رسمی تافل ای بی تی شامل فایل های صوتی برای هر آزمون است. همچنین این کتاب به صورت دیجیتالی همراه با صوت هایش در سایت موجود و قابل دانلود می باشد.

دانشجویانی که میخواهند در آزمون YOS ترکیه و IBT شرکت کنند و اطلاعات لازم را ندارند می توانند با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد مشورت کنند تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا