071-91009294  | 021-88724227  |

ویزای دانش آموزی انگلستان

ویزای دانش آموزی انگلستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شرایط ویزای دانش آموزی انگلستان و معیارهای مهاجرت عمومی توسط اداره مهاجرت این کشور رسیدگی می شود، که دارای سایت آسانی برای کمک به شما جهت تعیین اینکه آیا نیاز به یک ویزای دانش آموزی انگلیس دارید یا نه می باشد. هزینه ویزای تحصیلی کوتاه مدت برای دوره 11 ماهه 89 پوند (110 دلار) هزینه دارد.

دریافت ویزای دانش آموزی انگلستان

اگر شما در حال تحصیل در انگلستان در یک دوره کوتاه هستید و بیش از 18 سال سن دارید، ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای تحصیلی کوتاه مدت باشید. این برای بیشتر دوره های کوتاه مدت تا شش ماه معتبر است و برای دوره های زبان انگلیسی برای اقامت تا 11 ماه طول می کشد. اگر شما در حال تحصیل در دوره های طولانی تری هستید، لازم است مطمئن شوید که موسسه انتخاب شده شما دارای یک مجوز اسپانسر ویزای Tier 4 است. شما می توانید برای یک ویزای دانش آموزی Tier 4 (کودک) درخواست کنید (اگر شما 4-17 ساله باشید و بخواهید در یک مدرسه مستقل در انگلستان تحصیل کنید). ویزای دانشجویی Tier 4 (عمومی) برای افراد 16 سال و بالاتر می باشد.

درخواست ویزای Tier 4 انگلستان

اگر شما 16 یا 17 ساله هستید و درخواست ویزای انگلستان Tier 4 (عمومی) را دارید، باید از والدین/ سرپرستان رضایت نامه ای داشته باشید که می توانید مستقلانه زندگی و سفر کنید. شما باید برای ویزای دانشجویی Tier 4 (عمومی) به صورت آنلاین درخواست کنید. شما می توانید تا سه ماه قبل از شروع دوره خود درخواست کنید. هزینه فعلی برای ویزای دانشجویی Tier 4 (عمومی) 328 پوند (400 دلار آمریکا) است، با هزینه اضافی 328 پوند برای هر فرد وابسته. برای دسترسی به خدمات بهداشت ملی (NHS) در طول مدت اقامت شما نیز باید مبلغ 150 پوند در سال (180 دلار) هزینه مراقبت های بهداشتی پرداخت کنید.

درخواست ویزای Tier 4 انگلستان

شرایط ویزا دانش آموزی انگلستان

ارائه دهنده دوره تحصیل در انگلستان ممکن است مایل باشد که به شما در درخواست یک ویزای تحصیلی انگلستان کمک کند، تا زمانی که یک مکان در یک دوره آموزشی ارائه شده است. شما می توانید برای ویزا تا سه ماه قبل از تاریخ شروع دوره خود درخواست کنید. متوسط ​​زمان پردازش ویزا برای کشور خود را بررسی کنید و مطمئن باشید که دارای زمان کافی هستید. ویزای دانشجوی بریتانیا بر اساس یک سیستم مبتنی بر امتیاز اعطا می شود. برای رعایت تمام شرایط ویزا دانشجوی بریتانیا، شما نیاز دارید به:

  • جزئیات پاسپورت
  • یک عکس جدید
  • پیشنهاد بی قید و شرط از یک مکان در یک دوره ارائه شده توسط یک حامی دارای مجوز Tier 4، با “تاییدیه پذیرش برای تحصیلات” (CAS) از طرف ارائه دهنده دوره تحصیلی (به ارزش 30 امتیاز)
  • اثبات مهارت های زبان انگلیسی کافی، با قبولی در یکی از آزمون های مطمئن (SELT). اگر از یک کشور انگلیسی زبان مانند ایالت متحده هستید یا دارای یک مدرک تحصیلی معادل درجه ای در انگلیس از کشوری انگلیسی زبان هستید، نیاز به این مدرک ندارید.
  • اثبات اینکه رد طول دوره تحصیل در انگلیس دارای پشتوانه مالی هستید (به ارزش 10 امتیاز).

جهت اخذ ویزای انگلستان برای تحصیل بهتر است که با مشاورین ما در موسسه میرداماد در تماس باشید، مطمئنا بهترین و آسان ترین راه را جلوی پای شما قرار خواهند داد.

اسکرول به بالا