071-91009294  | 021-88724227  |

ویزای تجاری ایتالیا

ویزای تجاری ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

حداقل مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز ویزای تجاری ایتالیا  500،000 یورو می باشد که این وجه برای ایجاد حداقل سه موقعیت جدید در ایتالیا نیز نیاز خواهد بود.

انواع دیگر ویزاها:

ویزای توریستی ایتالیا

ویزای تحصیلی ایتالیا

ویزای ایتالیا

ویزای کار ایتالیا

اخذ ویزای تجاری ایتالیا

از طریق انتشار آخرین فرمان مهاجرتی (فرمان نخست وزیر از 14 دسامبر 2015)، دولت ایتالیا تعدادی از ویزا های خودکفا را برای کارآفرینان خارجی و با برنامه های سرمایه گذاری که برای اقتصاد ایتالیا مفید است نیز ایجاد کرد. اطلاعات اضافی هنوز صادر نشده است و انتظار می رود که در آینده توسط وزارتخانه صادر شود.

اخذ ویزای تجاری ایتالیا

سرمایه گذاران برنامه ERV ایتالیا

ERV به برنامه های سرمایه گذاری مناسب اختصاص داده شده است که نزدیک ترین ویزاهای ایتالیا و ویزاهای انتخابی را به همراه دارد. باید بدانید که تمامی این موارد براساس (ماده 11 فرمان 394/99 نیز تنظیم شده است علاوه بر این؛ این امر به تعداد محدودی از افراد نیز اختصاص داده شده است.  :

  • دسترسی به مقدار قابل توجهی از وجوه و در کشور مبدا نیز وجود دارد.
  • بدون نیاز به کار در ایتالیا زندگی کردن نیز امکان پذیر است.

افرادی که در این شرایط قرار دارند میبایست فرایند مالکیت و زندگی در ایتالیا را اختیار نمایند چرا که بدون فرایند مالکیت شانس زیادی برای دریافت ویزا نخواهد بود. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در فوق شخص متقاضی میبایست:

  • محل اقامت مناسب  داشته باشد و یا آن را اجاره نماید. (یک قرارداد اجاره نامه بایستی به ثبت برسد)..
  • ارائه شواهدی که درآمد شخص، اشتغال فعلی و یا سایر کارهای دیگر را نشان دهد. به عنوان مثال، این درآمد می تواند از مالکیت املاک و مستغلات، پس انداز، حقوق بازنشستگی، اوراق قرضه / سهام در شرکت ها، سپرده های بانکی (در صورتی که پایدار باشند) نیز حاصل شود.

هزینه زندگی در ایتالیا

برای مهاجرت به ایتالیا و زندگی در این کشور بید بدانید که درآمد به معنای واقعی پس انداز نمی باشد، بلکه منافع سالیانه ناشی از پس انداز و سرمایه گذاری را به همراه دارد؛ علاوه بر این حدود 20 درصد از این مبلغ به همراه اختصاص داده شده است.

با این حال، کنسولگری می تواند درآمد بسیار بیشتری را درخواست کند. علاوه بر این کنسولگری قابلیت دادن درخواست های مالی اصلی از بانک ها، شرکت های سرمایه گذاری / کارگزاری یا تامین اجتماعی برای اثبات درآمد متقاضی را خواهد داشت.  این در حالیست که شخص متقاضی باید ثابت کند که دارای ثروتی ثابت باشد و مجوز زندگی و کار در استرالیا را دارد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای ایتالیا

یک متقاضی باید درخواست خود را به کنسولگری محلی ایتالیا ارسال کند که باید شامل موارد ذکر شده در زیر باشد:

  1. اسناد اثبات شده
  2. وضعیت مالی
  3. دسترسی به اقامت ایتالیایی (اجاره کردن).
  4. بیمه درمانی بین المللی که در ایتالیا معتبر باشد.
  5. در بعضی موارد، کنسولگری می تواند یک گواهی نامه از سمت مقامات پلیس محلی نیز داشته باشد.

اما باید بدانید که در موسسه حقوقی میرداماد شرایط برای کسب آگاهی و دانستن پیشنیاز های مهاجرت و وضعیت کار ایتالیا، فراهم است، چرا که مشاورین و وکلای حقوقی ما دارای تجربه زیادی  در این عرصه می باشند.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل پزشکی در ایتالیا
  3. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

اسکرول به بالا