071-91009294  | 021-88724227  |

واقعیت هایی از زبان اسپانیایی

واقعیت هایی از زبان اسپانیایی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

در سال ۱۹۹۹، اسپانیایی زبان مادری ۳۵۸ میلیون نفر و مجموعاً ۴۱۷ میلیون سخنور بوده‌است. در حال حاضر این ارقام به ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیون نفر افزایش یافته‌اند. در ایالات متحده حدود ۱۶ درصد جمعیت به زبان اسپانیایی تکلم می‌کنند، زبان اسپانیایی زبان دوم در ایالات متحده آمریکا است. و همین امر واقعیت هایی در خصوص زبان اسپانیایی بیان میکند که به مطالعه میپردازیم.

واقعیت هایی در خصوص زبان اسپانیایی

 12 مورد که شما در رابطه با زبان اسپانیایی نمی دانید:

برخی از اشخاص تصور می کنند که همه چیز را در رابطه با زبان اسپانیایی می دانند و می گویند که زبان اسپانیایی در ماورای ماست.

دانستن زبانی خاص در امور مختلف به انسان کمک می کند. برای مثال افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به فرانسه را دارند بایستی ابتدا با شرایط مهاجرت به فرانسه را بدانند تا رو امور مربوط به آن پیشروی کنند

زبان اسپانیایی زبانی در حال گسترش می باشد.

زبانی بسیار زیبا که تاثیر جهانی بر تجارت و فرهنگ نیز گذاشته است.

یادگیری زبان اسپانیایی

این زبان به صورت گسترده ای مورد استفاده جهانیان واقع شده است؛ این در حالیست که زبان اسپانیایی قابلیت برقراری ارتباط با تمامی اشخاص و در اکثر موقعیت ها را خواهد داشت.

با یادگیری این زبان منحصر به فرد شما از برخی از جزئیات زبان اسپانیایی نیز بهره مند خواهید شد.

برخی از وقایع جالب در زبان اسپانیایی وجود دارد که باعث می شود حس کنجکاوی در اشخاص نیز فوران شود.

دانلود: این وبلاگ به صورت خاصی در فایل PDF آورده شده است که شما قابلیت دسترسی به آن را در هر جایی خواهید داشت. برای کپی کردن و یا دانلود اینجا را کلیک نمایید.

حقایق زبان اسپانیایی

مقاومت ناپذیری در خصوص حقایق زبان اسپانیایی

این را بخاطر داشته باشید که بیش از 400 میلیون نفر به زبان اسپانیایی تکلم می نمایند

از نظر جایگاه کشور اسپانیا رتبه دوم را پس از چین به خود اختصاص داده است؛ زبانی که مورد استفاده بیش از بیلیون نفر مورد استفاده واقع می شود. امروزه تحصیل در چین با وجو دشواری های پذیرش و یادگیری زبان چینی در زمره مقصد های پر طرفدار قرار دارد.

زبان اسپانیایی از جهت تعداد متکلمان از زبان انگلیسی پیشی گرفته است و از این جهت زبان اسپانیایی رتبه سوم را با در اختیار داشتن 335 متکلم بومی در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

واقعیت هایی از زبان اسپانیایی

گستره کاربرد زبان اسپانیایی

به طور کلی 21 کشور وجود دارد که از زبان اسپانیایی به عنوان زبان رسمی استفاده می نمایند:

به طور کلی زبان اسپانیایی در 21 کشور و در میان اروپا؛ آفریقا؛ مرکز و شمال آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است و این فرایند نزد جهانیان از اهمیت والایی برخوردار است.

نه تنها این زبان به عنوان زبان اصلی 21 دولت خارجی می باشد؛ بلکه به عنوان یک زبان کلیدی در دسترس دیگر قلمروهای مستقل خواهد بود.

برای بسیاری از افرادی که در این جایگاه قرار دارند این روش راهی برای برقراری ارتباط و ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی نیز می باشد.

در حال حاضر زبان اسپانیایی توسط 112 کشور برتر جهان مورد استفاده واقع می شود. این در حالیست که زبان انگلیسی با وجود متقاضیان زیاد تحصیل در انگلستان و طرفدراران سراسری، به صورت گسترده ای مورد استفاده نیز قرار می گیرد. زبان فرانسوی به عنوان دومین زبان مورد استفاده 60 کشور قرار می گیرد. زبان عربی رتبه سوم را از جهت برقراری ارتباط به خود اختصاص داده است چرا که مورد استفاده 57 کشور قرار گرفته است.

با این حال زبان اسپانیایی و استقبال از آن آنچنان چشمگیر نمی باشد که قابل تامل شود. اما شما می توانید در این باره از کارشناسان ما بخواهید تا با شمامشورت کنند. مشاورین و کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد آماده پاسخگویی تماس شما می باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اسکرول به بالا