071-91009294  | 021-88724227  |

مشاغل پر تقاضا در کانادا 2023

مشاغل پر تقاضا در کانادا 2018

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شما می توانید مشاغل پر تقاضای کانادا را در این مقاله ببینید، مشاغلی که امنیت شغلی دارند و حقوق آن ها بسیار بالا است. بسیاری از شغل های درخواست شده در کانادا برای پنج سال آینده فرصت های زیادی را برای کسب درآمد از کارفرمایان به دلیل کمبود نیروی کار پیش بینی می کنند. در ادامه به مشاغل پر تقاضا در کانادا 2023 اشاره شده است.

لیست مشاغل پر تقاضا در کانادا 2023

میانسالان بزرگترین گروه جمعیت کانادا هستند که شروع به بازنشستگی می کنند. در واقع، در سال 2015، نسل بومر کودک 27 درصد جمعیت را تشکیل می دهد. در آن زمان، تنها 18 درصد از کودکان قدیم به سن 65 سالگی رسیده بودند که به این معنی است که افزایش حقوق بازنشستگی به سختی آغاز شده است. در نتیجه، بسیاری از فرصت های شغلی فوق العاده ممکن است برای کانادایی های جوان مانند شما وجود داشته باشد. بنابراین، به منظور کمک به شما در شناسایی این فرصت های شغلی ممکن است، ما 17 مورد از شایستگی های بزرگ در تقاضای کار در کانادا که برای چند سال آینده کشف شده است را بیان می کنیم.

کار در کانادا

مجموع فرصت های شغلی پیش بینی شده برای دوره 2023 تا سال 2024 قابل پیش بینی است. برای هر حرفه، شما همچنین می توانید استان هایی با بالاترین میزان تقاضا (تا سال 2019) و هزینه متوسط را بیابید. هنگامی که برای کار در کانادا درخواست می دهید، پرستاری می تواند به خوبی در لیست شما قرار گیرد. کار در کانادا

افراد سالخورده و افراد مسن معمولا نیازهای مراقبت های بهداشتی بالاتری نسبت به نسل های جوان دارند. بنابراین، انتظار می رود که تقاضا برای مراقبت های پزشکی افزایش یابد و در نتیجه تعداد بیشتری از مشاغل جدید ایجاد شود. در حقیقت، از سال 2015 تا سال 2024، کمبود بیش از 25000 پرستار ثبت شده در سراسر کشور می تواند وجود داشته باشد.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا

آموزش در کانادا

مدرسان کالج حرفه ای در موسسات دولتی و خصوصی که برنامه های آموزشی، فنی و حرفه ای را ارائه می دهند، تدریس می کنند. شما می توانید از زیبایی تا عدالت کیفری و هنر آشپزی تا طراحی را آموزش دهید. شما متوجه خواهید شد که الزامات آموزش و تجربه به عنوان یک معلم بسته به شرایط کاری متفاوت خواهد بود. یک موسسه متمرکز دانشگاهی احتمالا شما را ملزم به داشتن مدرک کارشناسی ارشد می کند، در حالی که یک موسسه متمرکز حرفه ای می تواند مدرک دیپلم یا مدرک لیسانس را بپذیرد و این مسئله تا زمانی که شما دارای تجربه گسترده و مرتبط با صنعت هستید امکان پذیر است. بنابراین مهم است که ابتدا اهداف حرفه ای خود را مشخص کنید تا مطمئن شوید که بهترین آموزش ها و فرصت های کار را دنبال می کنید.

ما راه های دریافت ویزای کاری کانادا را برای شما بازگو می کنیم، پس با مشاورین ما در موسسه میرداماد در ارتباط باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا