071-91009294  | 021-88724227  |

مشاغل مورد نیاز در ایتالیا

مشاغل مورد نیاز در ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

افرادی که به دنبال مشاغل مورد نیاز در ایتالیا هستند می توانند در اردوگاه های تابستانی و یا استراحتگاه ها برای خود کاری پیدا کنید و اگر مهارت هایی در زمینه زمین های شیب دار دارید، می توانید در تفرجگاه های اسکی در آلپ ایتالیا کار کنند.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

مدارس و مشاغل مورد نیاز در ایتالیا

در سال های اخیر، استادان دانشگاه جهت تحصیل در ایتالیا شروع به تدریس دروس به زبان انگلیسی کرده اند، که تقاضا برای معلمان انگلیسی زبان در ایتالیا را افزایش داده است. مجموعه ای گسترده از فرصت های آموزشی در ایتالیا، از جمله در مدارس ابتدایی، دبیرستان ها، دانشگاه ها و موسسات زبان وجود دارد. موسسات خصوصی اغلب دارای مزایای بهتر، پرداخت و امنیت شغلی نسبت به مدارس دولتی هستند.

تقاضای زیادی برای ترجمه و تفسیر در ایتالیا وجود دارد. این حرفه ها به دنبال افرادی هستند که در هر دو زبان ایتالیایی و انگلیسی مسلط هستند. شغل های ترجمه و تفسیر بیشتر در شهرهای بزرگ در شمال ایتالیا، مانند رم، به آسانی قابل دسترسی هستند. این مشاغل، اغلب هزینه ثابت برای هر پروژه را پرداخت می کنند و به مترجمان توصیه می شود از طریق یک سازمان کار کنند. در صورتی که علافمند به تحصیل پزشکی در ایتالیا هستید، می توانید با خیالی راحت این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی انتخاب کنید.

شغل پرستار بچه در ایتالیا

افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند باید بدانند که پرستار بچه شغلی مشهور بین افرادی که تازه از کالج خارج شده اند است. والدین ایتالیایی معمولا پرستارهایی را انتخاب می کنند که به زبان انگلیسی صحبت می کنند، بطوریکه کودکان آنها در معرض زبان قرار می گیرند و دوزبانه می شوند. پرستار بچه بودن شما را به شدت در معرض فرهنگ ایتالیایی قرار می دهد، زیرا زمان زیادی را با زبان مادری ایتالیایی صرف می کنید.

شغل پرستار بچه در ایتالیا

مشاغل تابستانی در ایتالیا

از آنجا که گردشگری صنعت بزرگی در ایتالیا است، یافتن کارهای موقتی و پاره وقت بسیار آسان است.مشاغل فصلی زیادی در این زمینه وجود دارد و شامل کارهایی در بار، هتل و رستوران می شود. شما می توانید در اردوگاه های تابستانی و یا استراحتگاه ها برای خود کاری پیدا کنید و اگر مهارت هایی در زمینه زمین های شیب دار دارید، می توانید در تفرجگاه های اسکی در آلپ ایتالیا کار کنید. بخش کشاورزی همچنین مشاغل پاره وقت تابستانی را فراهم می کند، مانند برداشت میوه و دیگر فعالیت ها در فضای باز.

برای اینکه این مراحل و روند اجازه کار در لهستان را دقیق تر پیگیری کنید میتوانید زمانی را برای مشاوره با کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد تعیین کنید و ضمن آن اطلاعات کاربردی و خوبی را دریافت کنید.

اسکرول به بالا