071-91009294  | 021-88724227  |

قیمت مسکن در ایتالیا

قیمت مسکن در ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

توسکانی به شدت از محبوب ترین (و گران ترین) مناطق برای خانه های روستایی در میان خارجی ها است، به ویژه مثلث طلایی که توسط فلورانس، سینا و ولتررا احاطه شده است، که گران ترین ملک روستایی در جهان است. اگر شما به دنبال یک ملک روستایی در یک منطقه جذاب هستید، در Marche و Umbria قیمت ها حدود 30 تا 50 درصد پایین تر از مناطق گران قیمت توسکانی هستند. در ادامه به قیمت مسکن در ایتالیا به صورت مختصر اشاره شده است.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل پزشکی در ایتالیا
  3. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

قیمت مسکن در ایتالیا جهت زندگی

افراد به دلایل مختلفی همچون تحصیل در ایتالیا یا کار در این کشور زندگی می کنند. خانه های نزدیک رودخانه جهت زندگی در ایتالیا بسیار گران هستند، اما سرمایه گذاری خوبی است. در اینجا قیمت یک آپارتمان تجاری 100.000 یورو است و یک آپارتمان دوخوابه با چشم انداز دریا 300.000 یورو یا بیشتر است. اما با حدود 40.000 یورو می توانید خانه روستایی تعمیر نشده ای در یک جزیره دورتر خریداری کنید.

گرانترین املاک در ایتالیا

املاک در پیست های اسکی و بسیاری از جزایر نیز به دلیل کمبود زمین های ساختمانی و تقاضای بالا گران هستند، اما سرمایه گذاری خوب و دارای پتانسیل اجاره ای عالی است و این مسئله ای است که افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند باید آن را بدانند. در یکی از معروفترین کوه های اسکی مانند کورتینا از 100،000 یورو برای یک آپارتمان یک خوابه تجاری و از 250.000 برای آپارتمان دو خوابه هزینه خواهید کرد. هزینه ویلاهای دو یا سه خوابه 1 میلیون یورو است.

گرانترین املاک در ایتالیا

گرانترین املاک ایتالیا در شهرهای میلان و رم و البته ونیز می باشد که جزو بهترین شهر ایتالیا برای زندگی به حساب می آیند. در اینجا آپارتمان سه خوابه به راحتی می تواند بیش از 400،000 یورو هزینه داشته باشد. املاک در میلان، رم و ونیز تا 8،000 یورو در هر متر مربع و 1500 تا 5000 یورو در شهرهای بزرگ و مناطق پر رفت و آمد می باشد.

با این حال، املاک در اکثر شهرها معمولا از 700 یورو در هر مترمربع برای املاک جدید یا تعمیر شده تا 4000 یورو می رسد. در شهرها، گاراژها و پارکینگ های خارجی معمولا به طور جداگانه فروخته می شود و ممکن است هزینه های تقریبی 25،000 یا 12،000 یورو باشد. زندگی در ایتالیا چگونه است؟شما می توانید جهت دریافت جواب این سوال با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

  • توسط بهار
    تاریخ: تیر 9, 1399
    نفر
    نفر

    راهنماییاتون عااالیه ممنون🙏🌹

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 9, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      تشکر از لطف و نظر شما

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا