071-91009294  | 021-88724227  |

روال انجام بیومتریک کانادا

روال انجام بیومتریک کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای انجام اقدامات مربوط به اخذ ویزای کانادا شما باید برخی مدارک و شواهد را به منظور تشکیل پرونده مهاجرتی، ارائه دهید تا صلاحیت اخذ ویزا برای شما تایید گردد. ثبت بیومتریک را نیز ممکن است قبلا شنیده باشید که مربوط می شود به درج اطلاعات اثر انگشت شما در محل سفارت کانادا. در این مقاله از موسسه حقوقی میرداماد روال انجام بیومتریک کانادا را مورد بررسی قرار داده ایم.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل در کانادا

روال انجام بیومتریک کانادا

  • پرداخت هزینه های بیومتریک

شما باید هزینه های بیومتریک را زمانی که درخواست خود را ارسال می کنید، پرداخت کنید. در غیر این صورت شما ممکن است شاهد تاخیر در روند کارتان باشید. استثنا: هیچ هزینه ای برای ارائه بیومتریک برای ویزای انتقال وجود ندارد.

  • نامه دستورالعمل را دریافت کنید.

پس از پرداخت هزینه بیومتریک شما نامه ای را دریافت می کنید که تایید می کند که آیا شما نیاز دارید بیومتریک خود را دریافت کنید و جایی که می توانید بروید. شما باید این نامه را هنگامی که بیومتریک خود را دریافت می کنید، ارائه کنید. شما همچنین باید پاسپورت معتبر خود را به همراه داشته باشید. اینکه چقدر سریع نامه را دریافت می کنید بستگی به نحوه اعمال درخواست شما و زمان پرداخت هزینه های بیومتریک شما می باشد.

  • برای فهمیدن به چند سوال پاسخ دهید.

به یک ایستگاه خدمات جمع آوری رسمی بیومتریک بروید. شما باید شخصا بیومتریک خود را دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که اگر این خدمات ارائه می شود، قرار ملاقات را رزرو کنید. قرار ملاقات خود را برای رفتن به VAC یا ASC سریع و راحت و رایگان رزرو کنید.

هزینه بیومتریک کانادا

  1. تقاضای فردی: 85 دلار کانادا
  2. تقاضانامه خانوادگی در زمان یکسان: حداکثر هزینه کل 170 دلار کانادا
  3. گروهی از 3 و یا بیشتری از هنرمندان به همراه کارکنان آنان که برای اجازه کار در یک زمان تقاضا ارسال نمایند: حداکثر هزینه کل 255 دلار کانادا

متقاضیان ویزا و یا مجوزهای زیر باید در هنگام درخواست اطلاعات بیومتریکی خود ( اثر انگشت و عکس) را ثبت کنند:

  • ویزای گردشگری
  • مجوز کار و یا تحصیل ( به غیر از شهروندان امریکایی)
  • اقامت دائم
  • وضعیت پناهندگی

در صورتی که دارای پاسپورت خارجی باشید، باید اطلاعات بیومتریک خود را صرف نظر از کشوری که پاسپورت شما را صادر کرده، ارائه دهید.

هزینه بیومتریک کانادا
هزینه بیومتریک کانادا

پاسخ به سوالات متداول درباره اطلاعات بیومتریک:

چه زمانی باید اثر انگشت و عکس را ارسال کرد ؟ اطلاعات بیومتریک را تنها می توان به عنوان بخشی از درخواست ارسال کرد. راهنمایی پروسه درخواست را با دقت مطالعه کنید تا از زمان ارسال اطلاعات بیومتریکی مطلع شوید. به عنوان مثال اگر برای ویزای گردشگری، مجوز کار و یا تحصیل درخواست می دهید، باید اطلاعات بیومتریک خود را پیش از شروع پروسه درخواست ارائه دهید.

هر چند وقت یک بار باید اطلاعات بیومتریکی ( اثر انگشت و عکس ) به روز رسانی شود؟

متقاضیان ویزای گردشگری، مجوز کار و یا تحصیل:

تنها کافی است هر 10 سال یک بار اطلاعات بیومتریک خود را به روز رسانی کنید و تا پیش از 10 سال نیازی به به روز رسانی مجدد این اطلاعات نیست. در صورتی که در گذشته اطلاعات بیومتریک خود را همراه با درخواست ویزای گردشگری، مجوز کار و یا تحصیل ارسال کرده اید و ویزای شما همچنان معتبر است، نیازی به به روز رسانی مجدد آنها نیست.

متقاضیان اقامت دائم:

افرادی که برای اقامت دائم درخواست می دهند، حتی اگر اطلاعات بیومتریک خود را در گذشته برای درخواست دیگری ارسال کرده اند، باید این اطلاعات را مجددا ارائه و در زمان درخواست هزینه آن را پرداخت کنند.

چگونگی چک آپ بیومتریک کانادا

زمانی که وارد کانادا می شوید مشخصات و هویت شما چک می شود تا مطمئن شوند شما همان شخصی هستید که برای سفر به کانادا با شما موافقت شده است. چگونگی انجام این کار بستگی به جایی دارد که از طریق آن وارد کانادا می شوید.

در 10 فرودگاه اصلی کانادا اثر انگشت شما به صورت خودکار در کیوسک های بازرسی اولیه چک می شود. سیستم، مشخصات و هویت شما را در مقابل اطلاعاتی که در هنگام درخواست ارسال کرده اید بررسی می کند. در فرودگاه های کوچک و تمام پورتهای ورودی زمینی اثر انگشت شما ممکن است بررسی شود اگر آنها مسافران را برای بازرسی ثانویه ارجاع دهند. در آنجا یک افسر خدمات مرزی از دستگاه بازبینی اثر انگشت برای بررسی اثر انگشت شما استفاده می کند.

اگر شما الزامات ورود را برآورده کنید و مراحل بازرسی شناسایی را گذرانده اید مامور خدمات مرزی پاسپورت شما را مهر می کند یا به شما می گوید که چه مدت می توانید در کانادا بمانید شما به طور معمول اجازه دارید که 6 ماه در کانادا بمانید. در بعضی از موارد مامور ممکن است مدت زمان اقامت شما در کانادا را محدود یا گسترش دهد تا اهداف مسافرت شما را پوشش دهد. اگر در مورد چیزی مطمئن نبودید سوال کنید. برای کسب اطلاعات کامل تر روال انجام بیومتریک کانادا بهتر است تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد گفتگو کنید، مشاورین ما در راستای دستیابی شما به اهداف مهاجرت به کانادا ، اطلاعات کاملی را در اختیار دارند که حتما برای اقدامات شما لازم خواهد بود.

اسکرول به بالا