071-91009294  | 021-88724227  |

 رشته های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه خزر باکو آذربایجان

تحصیل پزشکی دانشگاه خزر باکو

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

همانطور که میدانید، رشته های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه خزر باکو آذربایجان دانشگاه خزر باکو مورد تایید وزارت بهداشت واقع شده است، اما رشته  پزشکی و دندان پزشکی زیر مجموعه رشته های این دانشگاه نیست و در واقع هیچ دانشگاهی از آذربایجان در حال حاضر مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشد ولی با این حال مورد تحصیل در این کشور دارای متقاضیانی می باشد.

رشته های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه خزر باکو آذربایجان

  • دانشکده فنی و علوم کاربردی

کارشناسی ارشد علوم رایانه

این برنامه تحصیلات تکمیلی طراحی شده است تا به نیازهای دانشمندان و مهندسان کامپیوتر در صنعت و همچنین به دانشجویان واجد شرایط از رشته های مختلف تحصیلی که برای تحصیلات عالی در سطح پیشرفته علوم کامپیوتر مشتاق هستند، پاسخ گو باشد. دانش آموزان تحصیلات تکمیلی ممکن است در برنامه نویسی شبکه، گرافیک کامپیوتری و سیستم های چندرسانه ای و ریاضیات کاربردی تخصص داشته باشند و یا حتی دانشجوی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی آذربایجان باشند که مشتاق تحصیل در رشته های مهندسی هستند.

تحصیل پزشکی دانشگاه خزر باکو

کارشناسی ارشد مهندسی نفت آذربایجان

تحصیلات تکمیلی در رشته مهندسی نفت، مهندس را برای پذیرش مسئولیت در زمینه های فنی و مدیریت در صنعت نفت و گاز آماده می کند. یک مهندس نفت فارغ التحصیل می تواند انتظار داشته باشد که به سرعت و در زمینه های بالقوه قوی برای رشد شخصی و حرفه ای به چالش کشیده شود.

کارشناسی ارشد مهندسی عمران آذربایجان

مهندسی عمران شامل طیف گسترده ای از فعالیت های حرفه ای می شود. برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ترکیبی از دانش علمی و فنی در زمینه علوم و فنون کاربردی را فراهم می کند و هدف آن ایجاد اطلاعات جدید و پایه ای در رشته مهندسی عمران است. توجه خاص به نیازهای ملی و منطقه ای صورت می گیرد. در کره جنوبی نیز علاوه بر تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی رشته های عمران و سازه پیشرفت چشم گیری داشته است.

کارشناسی ارشد ریاضیات

هدف اصلی برنامه کارشناسی ارشد آموزش متخصصان و محققانی در زمینه ریاضیات محض و کاربردی می باشد.

تحصیل در مقطع دکترا آذربایجان

زمینه های تحقیقاتی در مقطح Ph.D. (دکترا) عبارتند از:

  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی نفت
  • مهندسی عمران
  • دانشکده اقتصاد و مدیریت

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) آذربایجان

برنامه MBA توسعه مهارت های مدیریت عمومی را در بر دارد و دانش و مهارت های پیشرفته در زمینه های مختلف فعالیت های اقتصادی بسته به مقدار و عمده فروشی را فراهم می کند. متخصصان دارای مدرک MBA، مزایای رقابتی قابل توجهی در انواع سازمان ها دارند. مدارک تحصیلی که توسط فارغ التحصیلان این برنامه تحصیلی به دست می آید برای تبدیل شدن به یک رهبر در جامعه اقتصادی ضروری است.

کارشناسی ارشد اقتصاد

دوره کارشناسی ارشد در اقتصاد طراحی شده است تا به ارائه آموزش عمیق نظری و کاربردی مورد نیاز برای عملکرد موفق به عنوان اقتصاددانان حرفه ای در محیط شرکت و تجارت بعنوان مثال پیشنیاز شرایط زندگی در سوئیس یک شهر اقتصادی، بپردازد و به دانشجویان کمک کند که،  بعنوان یک محقق به مدرک Ph.D. دست پیدا کنند. این برنامه دانشجویان را با زمینه های جامع در نظریه اقتصادی، دانش ابزار تحلیلی، کیفی و کمی مورد نیاز برای تصمیم گیری در زمینه های مختلف تجاری فراهم می کند.

برنامه تحصیلی  Ph.Dدر آذربایجان

برنامه تحصیلی در مقطع دکترای SEM طراحی شده است تا دانشجو را در زمینه انجام تحقیقات تجاری به یک سطح بالا برساند. برای رسیدن به این اهداف، این برنامه یک دوره آموزشی را با تاکید بر دانش نظری معاصر، تکنیک های کمی و روش تحقیق در رشته اصلی دانشجو ارائه می دهد. علاوه بر این، دانشجویانی که در تحصیلات دکترا ثبت نام کرده اند رویکرد فردی را برای برآورده کردن اهداف خود دریافت می کنند.

دانشکده علوم انسانی آذربایجان

کارشناسی ارشد در آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم (TESL)

برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد در TESL، زبان شناسی و دانش ترجمه، یک برنامه 1،5 تا 2 ساله طراحی شده برای بهبود عملکرد معلمان در کلاس ESL می باشد.

کارشناسی ارشد زبان شناسی

این برنامه به عنوان مقدمه ای برای زبان شناسی عمومی عمل می کند. دانش آموزان در زمینه مطالعه زبان، از جمله تفاوت های بین تئوری زبان شناختی و دستورالعمل های هنجاری، مشکلات عمومی و اساسی؛ اصول کلی زبانشناسی؛ و بررسی فرضیه های مختلف در ارتباط بین زبان و فرهنگ تحصیل می کنند.

کارشناسی ارشد ادبیات کشورهای خارجی

اهداف اصلی این برنامه شامل توانایی دانش آموزان برای کشف عمیق، تحلیلی و فعالانه ادبیات کشورهای خارجی می باشد. اهداف دوره ای از طریق فعالیت های زیر به دست می آید: تفکر، بحث و حضور فعالانه در کلاس؛ ارائه کنفرانس شفاهی؛ نوشتن تکالیف مختلف به صورت نثر، شعر و درام. این رشته به یادگیری در مورد ادبیات و هنرهای کشور مربوطه و نحوه ارزیابی ایده ها و اشکال زیبایی شناسی می پردازد.

کارشناسی ارشد زبان آذربایجان

کارشناسی ارشد زبان آذربایجان

این برنامه بر اساس مسائل و موضوعات مربوط به زبان آذربایجانی است. بخشی از زبان برنامه عمدتا به بررسی گسترده ساختارهای دستوری زبان آذربایجانی مدرن تمرکز دارد. در عین حال، موضوعات زبان شناختی، تاریخ زبان ادبی و روش های تدریس بر مبنای تطبیقی ​​نیز در این دوره گنجانده شده اند.

کارشناسی ارشد ادبیات آذربایجان

این برنامه تحصیلی به بررسی ادبیات آذربایجان از زمان ظهور آن تا دوره توسعه آن به ترتیب زمانی می پردازد. در این زمینه، زندگی و آثار نویسندگان و شاعرانی که در دوره های مختلف زندگی می کردند، مورد مطالعه قرار می گیرد، فعالیت های ادبی آن ها مورد بررسی قرار می گیرد، منابع ادبی ملی و جهانی تحلیل می شود، تاثیر ادبی یک نویسنده با شاعر بر دیگران تعیین می شود و فعالیت های خلاقانه آن ها در راستای دوره تاریخی زمان زندگی آن ها بررسی می شود. لازم به ذکر است که تحصیل دندانپزشکی در لهستان نیز علاوه بر تحصیلات اختصاصی، یک دید کلی و ادبی نیز به شما خواهد داد.

کارشناسی ارشد ترجمه در آذربایجان

در این برنامه، دانش آموزان جنبه های زبان شناسی را که در فرایند ترجمه مورد استفاده قرار می گیرند، مورد مطالعه قرار می دهند. پس از معرفی کوتاه تاریخچه علم ترجمه، دانشجویان بر مشکلات زبانی و مراجع و نشانه های زبانی تمرکز می کنند.

کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای (آمریکا، خاورمیانه، اروپا)

مطالعات منطقه ای شامل تمرکز بر مطالعات اروپا، مطالعات آمریکا، مطالعات قفقاز، مطالعات جهانی ترک، مطالعات خاورمیانه، مطالعات روسیه و مطالعات شرق آسیا می باشد.

کارشناسی ارشد روابط بین الملل: مطالعات منطقه ای

برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته روابط بین الملل طراحی شده است تا دانشجویان را با پس زمینه تحلیلی گسترده ای در زمینه های اصلی امور بین الملل همراه با تمرکز ویژه بر عملکرد منطقه ای آشنا سازد.

کارشناسی ارشد علوم سیاسی آذربایجان

برنامه تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی مشابه روابط بین الملل است. این برنامه معمولا در چهار ترم تحصیلی تمام وقت با 58 واحد و GPA حداقل 75 انجام می شود.

بطور کلی آذربایجان یکی از کشورهای همسایه شمالی ایران و دارای موقعیتی مناسب برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف می باشد.

شما نیز اگر مایلید تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنید پس بهتر است از قوانین مهاجرت و تحصیل در آذربایجان اطلاع پیدا کنید و بدین منظور، سابقه درخشان مشاورین و وکلای موسسه حقوقی میرداماد پاسخگوی نیاز اطلاعاتی شما می باشد.

اسکرول به بالا