071-91009294  | 021-88724227  |

رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

رشته طراحی جواهرات از جمله رشته‌های پول ساز و جذابی است، که سالانه افراد زیادی را برای تحصیل در کشور‌های مختلف جذب می‌کند. در این میان رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا از جمله رشته‌هایی که متقاضیان زیادی آن را برای تحصیل انتخاب کرده و علاقمند به اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور شده اند. هدف افراد در یادگیری رشته طراحی جواهرات در ایتالیا ورود به دنیای پیچیده و جذاب جواهرسازی و سنگ تراشی می‌باشد.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل پزشکی در ایتالیا
  3. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

در این مقاله علاوه بر معرفی این رشته در کشور ایتالیا به مزیت‌های تحصیل در این رشته پرداخته و شما را با شرایط پذیرش در دانشگاه‌های ایتالیا برای رشته‌ی طراحی جواهرات آشنا می‎کنیم.

  • پذیرش رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا
  • شرایط تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا
  • طرح تحصیل طراحی جواهرات در ایتالیا
  • شرایط اخذ پذیرش رشته طراحی جواهرات از دانشگاه های ایتالیا
  • بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته طراحی جواهرات
  • هزینه تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا
  • سوالات متداول درباره رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا

افرادی که اقدام به مهاجرت به ایتالیا می کنند خوب است بدانند که رشته طراحی جواهرات اولین دوره مطالعاتی در دانشگاه‌های کاملا تخصصی می‌باشد، که محتوای فرهنگی یک طرح را به بخش‌های آموزشی متصل می‌کند، تا در نهایت از یک محصل طراحی جواهرت یک متخصص بسیار حرفه‌ای بسازد. این رشته قابلیت کاربردی در سطح بین الملل را دارد و اکثر دانشجویانی که مدرک طراحی جواهرات خود را از دانشگاه‌های تخصصی ایتالیا کسب می‌کند به جایگاه‌ها و مدارج علمی و کاری بین المللی فکر می‌کنند. در خصوص نحوه اقدامات لازم برای اخذ پذیرش در رشته‌ی طراحی جواهرات ایتالیا همکاران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد در دفاتر تهران و شیراز آمادگی لازم را برای راهنمایی شما دارند.

شرایط پذیرش رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا

پذیرش و تحصیل در ایتالیا در رشته‌ی طراحی جواهرات این کشور، جزو رشته‌های تحصیلی است که در چند دهه اخیر مدام در حال تغییرات بوده است. بنابراین برای داشتن اطلاعات دقیق و کافی در این خصوص باید رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهید. این دوره که ترکیبی از دروس کارگاه‌های هنری معمولی و مهارت‌های مهم طلاسازی با استفاده از بروزترین متد‌های مدل سازی جواهرات است، دانشجویان را به طراحان حرفه‌ای در این زمینه تبدیل می‌کند.طراح جواهر پس از گذراندن این دوره تحصیلی باید به یک جواهرشناس ماهر تبدیل شده و قدرت تشخیص سنگ‌های قیمتی و انواع جواهرات را داشته باشد، و علاوه بر شناخت مصارف آنها، با قدرت ذهنی باز و خلاقانه ساعت ها، جواهرات نفیس، سنگ های قیمتی، لوازم جانبی مد و فلز و… با یک طرح استادانه و خاص به یک جواهر دوستداشتنی تبدیل نمایند. اما آموزه‌های این دوره تنها به جواهرشناسی و طلاسازی ختم نمی‌شود، یک سری از اساتید در این دوره وظیفه آشناسازی دانشجویان با استراتژیک موجود در بازار و گرایشات افراد جامعه به جواهرات خاص را برعهده دارند.اساتید این رشته دانشجویان را به اخذ مدرک افتخاری مرتبط با طراحی و مد دعوت می‌کند. رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا یک تخصص برای افراد حرفه‌ای و صنعت گرا به شمار می‌آید، که به دنبال موقعیتی بهتر برای ارائه هنر دست خود به بازار کار هستند.

شرایط پذیرش رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا
شرایط پذیرش رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا

شرایط تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

دوره تحصیلی رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا شامل کارهای هنری معمولی و مهارت‌های اصلی طلاسازی به همراه آموزش‌های تئوری دقیق در این باره می‌باشد. پس از پایان دوره سه ساله تحصیل در این رشته، دانشجویان فارغ التحصیل می‌توانند با ذهنی خلاق و آگاه به ساخت جواهرات طراحی شده توسط خود امیدوار باشند.دوره اولیه تحصیلی با آماده سازی دانشجویان از طریق تدیس اصول مقدماتی با استفاده از موضوعات تئوری بر پایه‌ی یک طراحی اولیه به اتمام می‌رسد. دومین دوره تحصیلی برای دانشجویان رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا از طریق کار با مواد و آموزش تکنیک و تکنولوژی‌های معمول در رشته‌های مرتبط با طراحی طلا و جواهر آغاز و در انتهای آن هر دانشجو توانایی شناخت روش‌های طلاسازی را دارد.( در این بین به کارهای عملی مثل مدلسازی، میکرو مدلینگ، منبت و حکاکی، تنظیم، ذوب و ریخته گری نیز اهمیت داده می‌شود.) در نتیجه این دوره‌ها، دانشجویان توانایی اینکه هنر‌های قدیمی را در غالب نرم افزار های جدید قرار داده و یک نوآوری در رشته‌ی طراحی جواهرات بوجود بیاورند دارند.

شرایط تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا
شرایط تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

برنامه تحصیل طراحی جواهرات در ایتالیا

طرح تحصیل طراحی جواهرات در ایتالیا در با نظر گرفتن دروس جامع و کاربردی برای تبدیل یک دانشجوی مبتدی به یک طراح جواهر ماهر شکل گرفته است، هدف اصلی این دوره دانشگاهی ایجاد یک فضای آموزشی مدرن برای یادگیری متد‌های تشخیص سنگ‌های گرانقیمت و طراحی آنها برای استفاده در صنعت جواهر سازی می‌باشد. دروس این دوره بیشتر بصورت عملی و کارگاهی تدریس می‌شوند، اما در کنار کارگاه‌های آموزشی مبانی و تئوری نیز به دانشجویان ارائه می‌گردد. بعنوان مثال دروس دوره‌های آموزشی طراحی جواهرات در فلورانس ایتالیا که هر دوره شامل 3 واحد و 48 ساعت تدریس است، بصورت زیر می‌باشد:

برنامه تحصیل طراحی جواهرات در ایتالیا
برنامه تحصیل طراحی جواهرات در ایتالیا
درس طراحی جواهرات 1
تاریخ جواهرات و نماد آن ها
تکنیک های براق کردن، پوشاندن و ریخته گری: برای آشنایی با مبانی کار
ساخت جواهرات 1
مقدمه‌ای گوهر شناسی
طراحی جواهرات 2
ساخت جواهرات 2
کار های ساده روی فلز
گوهر شناسی
مواد اولیه جایگزین در جواهرات امروزی
طراحی مجموعه جواهرات
آزمایشگاه جواهرات و فناوری 1
ظروف نقره
پایه سنگ، مربوط به شناخت اصل سنگ‌های قیمتی
شکار سرد: تبلیغات تجاری و تجزیه تحلیل بازاریابی؛ بخشی از فنون ارائه جواهرات در بازار فروش
کارگاه های پیشرفته جواهرسازی
پروژه گروهی طراحی جواهرات 2
توسعه نمونه کار جواهرات

در این قسمت با دروس تدریس شده برای طراحی جواهرات در ایتالیا، آشنا شدید، این دروس می توانند وابسته به نوع دانشگاه با منابع مختلف تدریس شوند،علاوه بر این مورد متقاضیان تحصیل در این رشته می توانند دو ترم تحصیلی را گذرانده و ترم سوم را در تابستان در کنار ورودشان به بازار کار در ایتالیا تکمیل نمایند. برای داشتن اطلاعات تکمیلی در خصوص منابع درسی ارائه شده برای رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا با همکاران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل بفرمایید.

شرایط اخذ پذیرش رشته طراحی جواهرات از دانشگاه های ایتالیا

همان طور که اشاره کردیم، دوره طراحی جواهر جزو اولین علوم دانشگاهی است که بین محتوای فرهنگی و هنری و فعالیت‌های دستی ارتباط برقرار کرده است، این دوره در راستای تبدیل دانشجویان طراحی جواهرات به یک شخصیت حرفه ای با تخصص بالا در زمینه طراحی‌های بین المللی جواهرات شکل گرفته است.در این قسمت در کنار توضیح مختصری در خصوص چگونگی تبدیل یک دانشجو به یک طراح ماهر در زمینه طراحی جواهرات شرایط اخذ پذیرش در دانشگاه‌های طراحی جواهرات ایتالیا را برای دوره‌های مختلف تحصیلی شرح می‌دهیم.پس از اتمام اولین دوره تحصیلی طراحی جواهرات؛ تمرکز اصلی بر آماده‌سازی اصول اولیه آموزش داده شده با تئوری و مبانی هنری برای تبدیل شدن یک دانشجو مبتدی به یک طراح جواهرات می‌باشد. از نیم سال دوم به بعد دانشجویان شروع با کار با مواد، یادگیری تکنیک‌ها و فراگیری مهارت‌ها و فناوری‌های خاص رشته‌های طراحی جواهرات و طلا سازی می‌کنند. به همین دلیل در این ترم تحصیلی برای تدریس دروس در کارگاه‌ها بصورت عملی برای انجام کارهایی مثل: ساخت، مدل سازی، میکرو در موم، منبت کاری و حکاکی، تنظیم، ترکیب و ریخته گری اهمیت زیادی قائل هستند.

درنهایت دانشجوی این دوره می‌تواند با به کاری گیری خلاقیت و ایده‌پردازی خودش، بین هنر تجسمی و دورنمای معاصر پیوند ایجاد کند، و با به کار گیری تکنیک‌های سنتی با ابزار‌های جدید و مدرن امروزی برای طراحی مثل طراحی با رایانه(انواع نرم افزار‌ها)، با ایجاد یک فضای تبلیغاتی مناسب برای ورود به بازار کار ، هنر دست خود را به عرصه صنعت نزدیک نماید. این امر به گونه‌ای است که در طی دوره تحصیلی دانشجویان را برای شرکت در نمایشگاه‌های زیادی برای ارتقا استعدادشان و گرفتن تجربه‌های جدید در این زمنیه همراهی می‌کنند.پس از اینکه توضیحات لازم درباره نحوه اجرای دوره‌های تحصیلی در رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا، حال نوبت به اعلام شرایط یک دانشجو برای شرکت در دوره‌های یک ساله کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌رسد.

شرایط پذیرش در دوره یک ساله / دوره ترمی / دوره کارگاهی طراحی جواهرات ایتالیا

داشتن مدرک پایان دوره تحصیلی دبیرستان یا معادل آن (برای مبتدی ها )
به همراه داشتن پایان دوره کالج یا معادل آن ( برای دانش جویان پیشرفته )
مهارت در زبان انگلیسی یا ایتالیایی.
برای دانشجویان حرفه ای : مجموعه ای از دوازده اثار که به بهترین شکل نشان دهنده سبک متقاضی برای ارائه کار عملی مورد نیاز می‌باشد.

شرایط پذیرش دوره کارشناسی ارشد طراحی جواهرات در ایتالیا

فارغ التحصیلان دوره یک ساله طراحی جواهرات
فارغ التحصیلان دوره 4 ساله کالج های هنر یا طراحی
دارندگان یک تجربه کاری معادل در یک زمینه‌ی خاص متمایل به تحصیل بیشتر.
مهارت به زبان انگلیسی یا ایتالیایی کافی است.
یک نمونه کار مقدماتی کامل که بطور دقیق منکعس کننده سبک کاری متقاضی پذیرش در این رشته باشد.

دانشجویان متقاضی تحصیل در دوره کارشناسی ارشد رشته‌ی طراحی جواهرات، دوره‌های 12 تا 18 ماهه را در کالج تکمیل می‌کنند؛ که شامل پایان نامه نیز می‌باشد. در این دوره بیشتر بر یادگیری اینکه یک جواهر را چگونه با سلیقه شخصی خود طراحی کنید تمرکز شده است.شرایط پذیرش در دوره‌های کوتاه مدت فصلی ( دوره کوتاه هنری / دوره های تابستانه / دوره کریسمس )برای شرکت در این دوره‌های فصلی و کوتاه هنری که در قالب ورکشاپ برگزارمی‌شوند، تنها داشتن تسلط بر زبا انگلیسی یا ایتالیایی کافی می‌باشد.

بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته طراحی جواهرات

تمامی متقاضیان اخذ پذیرش در رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا، تمایل دارند در دانشگاه‌های معتبر دوره‌های آموزشی خود را بگذرانند. در این قسمت یک سری از بهترین دانشگاه‌های طراحی ایتالیا را برای آشنایی شما معرفی می‌کنیم.

اسامی دانشگاه‌های برتر در ایتالیا برای رشته‌ی طراحی جواهرات

مرکز آموزشی جواهرات فلز نجیب(دلیل این نام گذاری قرار گرفتن فلز طلا در دسته‌ی فلزات نجیب یعنی مقاوم در برابر ضربه و خوردگی است.)
مرکز آموزشی جواهرات  Metallo Nobile
مرکز آموزشی جواهرات در فلورانس (LAO)
مرکز آموزشی جواهرات مدرن Alchimia در فیرن
آکادمی هنرو طراحی مد ایتالیا در فلورانس
آکادمی هنر و طراحی ریاچی ایتالیا
آکادمی لباس و مد در ایتالیا
مدرسه جواهرات معاصر آلچمیا

هزینه تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

هزینه تحصیل رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا بر اساس نوع دوره تحصیلی، گرایش مورد نظر و همین طور نوع دانشگاه می‌تواند متفاوت باشد، یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از اقدام به اخذ پذیرش در دانشگاه‌های طراحی جواهرات ایتالیا باید به آن توجه شود، شهریه ترم‌های تحصیلی این دانشگاه می‌باشد.

هزینه تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا
هزینه تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

برای داشتن اطلاعات بیشتر و بهتر در زمینه هزینه تحصیل در این دانشگاه‌ها با همکاران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد، در دفاتر تهران و شیراز در ارتباط باشید.

هزینه تحصیل در کالج هنر و طراحی SACI فلورانس

هزینه تحصیل ( 15 هفته، بهمراه حداکثر 15 امتیاز): 12.000 دلار در ترم
دوره لیسانس پیشرفته
شهریه ترم پاییز معادل 12.250 دلار
دوره دو ساله MFA
شهریه ترم پاییز معادل 14.500 دلار
دوره یک ساله MA
شهریه ترم پاییز معادل 13.000 دلار
هزینه فعالیت ها: 1.200 دلار
هزینه سرویس‌های دانشجویی: 900 دلار
دوره کارشناسی ارشد
دانشجویان غیر اتحادیه اروپا: 16.600.00 دلار
دوره یک ساله
دانشجویان غیر اتحادیه اروپا: 15.500.00 دلار

هزینه تحصیل در آکادمی ایتالیا

ترم بهار
شهریه دوره تحصیلی: 8.400 دلار ( 4-5 کلاس)
ترم تابستان
شهریه دوره تحصیلی: 3.500 دلار( 2 کلاس)
ترم پاییز
شهریه دوره تحصیلی: 8.400 دلار( 4-5 کلاس)

آکادمی ریاچی هنر، در قلب فلورانس ایتالیا

دوره های آموزشی آکادمیک بلند مدت به همراه دوره های ارشد : تدریس به همراه ترجمه انگلیسی
دوره یک ساله برای دانشجویان غیر اروپایی
شهریه ثبت نام 3000 دلار
شهریه ترمی13600 دلار
مجموع هزینه ها 16600 دلار
دوره یک ترمه برای دانشجویان غیر اروپایی
شهریه ثبت نام 3000 دلار
شهریه ترمی 6900 دلار
مجموع هزینه ها 9900 دلار

در این قسمت سعی داشتیم برای آشنایی شما با نحوه هزینه‌های دوره‌های تحصیلی در ایتالیا چند نمونه را به اشتراک بگذاریم، برای داشتن اطلاعات درباره شهریه و نحوه تحصیل در رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا حتما از افراد مطلع درباره نوع هزینه‌های دانشگاه مدنظرتان تحقیق نمایید.یک سری سوالات در خصوص تحصیل در رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا، ممکن است در ذهن شما شکل گرفته باشد، در این قسمت سعی داشتیم یک سری از این سوالات را مطرح و پاسخ آنها را درج نماییم. با وجود مطالعه این قسمت از مقاله اگر هنوز در این خصوص ابهاماتی داشتید، می‌توانید با همکاران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد در دفاتر تهران و شیراز در ارتباط بوده و عمده سوالات تخصصی خود را در این رشته با همکاران ما مطرح نمایید.

سوالات متداول درباره رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا

1-ماهیت رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا چه می‌باشد؟

این دوره ترکیبی از دروس کارگاه‌های هنری معمولی و مهارت‌های مهم طلاسازی با استفاده از بروزترین متد‌های مدل سازی جواهرات است، و دانشجویان را به طراحان حرفه‌ای در این زمینه تبدیل می‌کند.

2-رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا چه بازار کار و موقعیت شغلی را برای افراد بوجود می‌آورد؟

رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا یک تخصص برای افراد حرفه‌ای و صنعت گرا به شمار می‌آید، که به دنبال موقعیتی بهتر برای ارائه هنر دست خود به بازار کار هستند.

3-دوره اول و دوم تحصیل در دانشگاه‌های طراحی جواهرات در ایتالیا به چه صورت است؟

دوره اولیه تحصیلی با آماده سازی دانشجویان از طریق تدیس اصول مقدماتی با استفاده از موضوعات تئوری بر پایه‌ی یک طراحی اولیه به اتمام می‌رسد. دومین دوره تحصیلی برای دانشجویان رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا از طریق کار با مواد و آموزش تکنیک و تکنولوژی‌های معمول در رشته‌های مرتبط با طراحی طلا و جواهر آغاز شده و در انتهای آن هر دانشجو توانایی شناخت روش‌های طلاسازی را دارد.

4- هر ترم و دوره تحصیلی در رشته طراحی جواهرات در ایتالیا به چه صورت است؟

دوره‌های آموزشی طراحی جواهرات در فلورانس ایتالیا که هر دوره شامل 3 واحد و 48 ساعت تدریس است.

5-آیا برای قرار گرفتن در بازار کار پس از فارغ التحصیلی در رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا درسی در نظر گرفته شده است؟

واحد درسی شکار سرد: تبلیغات تجاری و تجزیه تحلیل بازاریابی؛ بخشی از فنون ارائه جواهرات در بازار فروش می باشد.

6-شرایط پذیرش دوره یک ماهه کارگاهی رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا به چه صورت است؟

برای پذیرش در این دوره ها متقاضی با توجه به شرایط تحصیلی قبلی باید مدارک و شرایط زیر را داشته باشد:

داشتن مدرک پایان دوره تحصیلی دبیرستان یا معادل آن (برای مبتدی ها )، به همراه داشتن پایان دوره کالج یا معادل آن ( برای دانش جویان پیشرفته )، مهارت در زبان انگلیسی یا ایتالیایی، برای دانشجویان حرفه ای : مجموعه ای از دوازده اثار که به بهترین شکل نشان دهنده سبک متقاضی برای ارائه کار عملی مورد نیاز می‌باشد.

7-شرایط پذیرش دوره کارشناسی ارشد رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا به چه صورت است؟

  • فارغ التحصیلان دوره یک ساله طراحی جواهرات
  • فارغ التحصیلان دوره 4 ساله کالج های هنر یا طراحی
  • دارندگان یک تجربه کاری معادل در یک زمینه‌ی خاص متمایل به تحصیل بیشتر.
  • مهارت به زبان انگلیسی یا ایتالیایی کافی است.
  • یک نمونه کار مقدماتی کامل که بطور دقیق منکعس کننده سبک کاری متقاضی پذیرش در این رشته باشد.

8-شرایط پذیرش دوره فصلی رشته‌ی طراحی جواهرات در ایتالیا به چه صورت است؟

برای شرکت در این دوره‌های فصلی و کوتاه هنری که در قالب ورکشاپ برگزارمی‌شوند، تنها داشتن تسلط بر زبا انگلیسی یا ایتالیایی کافی می‌باشد.

9- بهترین دانشگاه‌های ایتالیا برای تحصیل رشته طراحی جواهرات نام ببرید؟

مراکز آموزشی جواهرات فلز نجیب، مراکز آموزشی جواهرات Metallo Nobile، مراکز آموزشی جواهرات در فلورانس (LAO)مدرسه جواهرات مدرن Alchimia در فیرن، آکادمی هنرو طراحی مد ایتالیا در فلورانس ، آکادمی ریاچی؛ آکادمی لباس و مد،مدرسه جواهرات معاصر آلچمیا

10-هزینه یک ترم تحصیلی برای دوره ‌های مختلف در دانشگاهSACI فلورانس ایتالیا برای رشته‌ی طراحی جواهرات چقدر است؟

هزینه تحصیل ( 15 هفته، حداکثر 15 امتیاز): 12.000 دلار در ترم ،می باشد که به تفکیک در دوره‌های مختلف و برای موارد متنوع در نظر گرفته شده است، برای داشتن اطلاعات بیشتر به جدول بخش هزینه تحصیل در رشته‌ی طراحی جواهرات مقاله مراجعه نمایید.

11-هزینه یک ترم تحصیلی برای دوره ‌های مختلف در آکادمی ایتالیا برای رشته‌ی طراحی جواهرات چقدر است؟

هزینه تحصیل در این آکادمی بر اساس سه ترم تحصیلی بصورت زیر است:

  • ترم بهار شهریه‌ی ترم تحصیلی: 8.400 دلار ( 4-5 کلاس،12-16 امتیاز)
  • ترم تابستان شهریه‌ی ترم تحصیلی: 3.500 دلار( 2 کلاس، 6 امتیاز)
  • ترم پاییز شهریه‌ی ترم تحصیلی: 8.400 دلار( 4-5 کلاس، 12-16 امتیاز)

نظرات کاربران

  • توسط نسرین بیغمیان
    تاریخ: اردیبهشت 9, 1398
    نفر
    نفر

    سلام لطفا من رو راهنمایی کنید من میخواهم در رشته طراحی جواهرات تحصیل کنم به صورت رایگان

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اردیبهشت 11, 1398
      نفر
      نفر

      سلام در ایتالیا جهت تحصیل در مقاطع مختلف با قبولی در آزمون آیمت یا آلفا تست بر اساس رشته ی مورد نظرتان تحصیل رایگان را در دانشگاه های این کشور تجربه خواهید کرد.

  • توسط shirin
    تاریخ: دی 25, 1398
    نفر
    نفر

    سلام ببخشید میخواستم بدونم بورس استانی به رشته طراحی جواهر تعلق میگیره؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 30, 1398
      نفر
      نفر

      سلام و وقت بخیر
      برای دریافت بورس تحصیلی این کشور، باید ازطریق سفارت ایتالیا اقدام نمایید. بورس تحصیلی ارائه شده توسط دولت ااست که بنابر شرایط زندگی شما ارائه می گردد.

  • توسط هاینه
    تاریخ: خرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    من فوق دیپلم رشته طراحی و ساخت طلا جواهر رو دارم که میخوام بورس بشم و تحصیلم ادامه بدم
    میخواستم ببینیم شرایط چجوره

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل رشته طراحی جواهر باید از ابتدا دوره کارشناسی را شروع کنید و به مقطع کارشناسی به زبان ایتالیایی برگزار می شود.

  • توسط فرزانه
    تاریخ: دی 7, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    من کارشناسی کامپیوتر دارم . میتونم جواهرسازی رو در آموزشگاه های آزاد یاد بگیرم از اونجایی که این آموزشگاه ها مدرک پایانی به هنرجو نمیدن من میتونم فقط با ارسال نمونه کارهام برای دانشگاه های ایتالیا در مقطع کارشناسی اپلای کنم ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 8, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در ایتالیا در ابتدا می بایست شرایط سنی شما مناسب باشد . متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

      • توسط فرزانه
        تاریخ: دی 8, 1399
        نفر
        نفر

        من 29 سالمه … میتونم با رزومه و نمونه کار قوی پذیرش بگیرم ؟ دانشگاه علمی کاربردی رشته جواهرسازی داره با فرض این که مدرک کاردانی جواهرسازی بگیرم با سن 32 سال امکانش هست برای دوره کارشناسی ایتالیا اپلای کنم ؟

        • توسط مهدی کیوانی
          تاریخ: دی 9, 1399
          نفر
          نفر

          سلام وقتتون بخیر
          مقاطع تحصیلی مورد تایید ایتالیا کارشناسی است. بهتر است برای تحصیل جواهرسازی در این کشور مدرک دانشگاهی ارائه دهید.

  • توسط R.m
    تاریخ: بهمن 8, 1399
    نفر
    نفر

    سلام. ممنون از مطالب مفیدتون. سوالم اینه که با مدرک بین المللی که مجتمع فنی تهران میده میشه پذیرش ارشد گرفت ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: بهمن 9, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای پذیرش کارشناسی ارشد در ایتالیا نیاز به ارائه مدرک دانشگاهی کارشناسی دارید.

  • توسط شریفی
    تاریخ: دی 21, 1400
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر،
    با مدرک لیسانس معماری و سابقه کاری در حوزه طلا و جواهر میشه برای ارشد اپلای کنم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 21, 1400
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      به شما توصیه می کنیم جهت افزایش شانس ویزا و پذیرش خود رشته های مرتبط را انتخاب نمایید.

  • توسط Sahar
    تاریخ: شهریور 5, 1401
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر،من کارشناسی صنایع دستی گرایش جواهر سازی دارم،برای ارشد رشته طراحی جواهر سازی میشه با این مدرک اقدام کرد؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: شهریور 7, 1401
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      بله، با ارائه مدرک زبان برای کارشناسی ارشد جواهرسازی امکان اقدام دارید.

  • توسط فاطمه
    تاریخ: آذر 15, 1401
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخير باشه
    پذيرش در مقطع كارشناسي ارشد در دانشگاهاي ايتاليا داراي محدوديت سني است؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: آذر 16, 1401
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      بهتر است جهت شانس پذیرش دانشگاه ایتالیای خود سن 32 سال داشته باشید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا