071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه های پزشکی ایرلند

دانشگاه های پزشکی ایرلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در این مقاله با بعضی از دانشگاه های پزشکی ایرلند از نظر تاریخچه و دوره هایی که در این دانشگاه ها تدریس می شود آشنا می شویم پس این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

تاریخچه دانشگاه های پزشکی ایرلند

دانشگاه کالج دوبلین در پایتخت سر زنده ایرلندی، ریشه هایی در دانشگاه کاتولیک ایرلند دارد که در سال 1854 تاسیس شد. دومین نماینده ایرلند در رتبه بندی جهانی، در جایگاه 168 رتبه بندی دانشگاه های جهان QS در سال 2018 قرار دارد. تقریبا 33460 دانشجو تا کنون ثبت نام کرده اند، و دانشگاه شامل پنج کالج، 34 مدرسه و 18 موسسه و مرکز پژوهشی می شود. این دانشگاه دارای همراهی بسیاری فارغ التحصیلان برجسته، شامل نویسنده معروف ایرلندی به نام جیمز جویس، بازیگر گابریل بایرن، و تهیه کننده و کاگردان برنده اسکار نیل جوردن بوده است.

گالوی دانشگاه ملی ایرلند

دانشگاه ملی ایرلند، گالوی، همچنان برای ارتقای جایگاه خود در ویرایش 2018 رتبه بندی دانشگاه های جهان QS ادامه می دهد، هم اکنون در جایگاه مشترک 243 قرار دارد و همچنین یک رتبه پنج ستاره را در سیستم ارزیابی ستاره QS به دست آورده است. بیش از 17000 دانشجو جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند ثبت نام کرده اند، که در شهر گالوی، در سواحل غربی ایرلند مستقر هستند، و محوطه دانشگاه هم کنون یک برنامه بازسازی 400 میلیون € را متحمل می شود. دانشگاه در ارائه بسیاری دوره های غیر معمول، مثل پزشکی و کارشناسی/کارشناسی ارشد در ورزش و مهندسی ورزش به خود می بالد.

گالوی دانشگاه ملی ایرلند

دانشگاه کالج کورک در ایرلند

موسسه آموزش عالی بعدی با بالاترین رتبه بندی در جایگاه مشترک 283 در جهان، دانشگاه کالج کورک است. در سال 1998، به طور رسمی از دانشگاه کالج کورک به دانشگاه ملی ایرلند، کورک تغییر نام داد، اما هنوز عمدتا به عنوان دانشگاه کالج کورک یا UCC شناخته می شود. دانشگاه کالج کورک اولین دانشگاه در جهان بود که پرچم سبز بین المللی را برای پایداری زیست محیطی در سال 2010 دریافت کرد، و 5 ستاره QS را برای عملکرد کلی خود اخذ کرد. این دانشگاه در شهر کورک، در بخش جنوبی ایرلند واقع شده است.

زندگی و تحصیل در کشور ایرلند شرایط مختلفی را برای شما فراهم میکند تا شما بتوانید پیشرفت بیشتری در زمینه تحصیل داشته باشید،شما می توانید با مشاورین ارشد موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید چرا که آنها خود دارای سابقه زندگی و تحصیل در خارج از کشور هستند.

سوالات متداول در مورد دانشگاه های پزشکی ایرلند

1- دانشگاه های پزشکی کشور ایرلند کدامند ؟

  • گالوی دانشگاه ملی ایرلند
  • دانشگاه کالج کورک در ایرلند
  • دانشگاه کالج دوبلین

2- دانشگاه کالج دوبلین در پایتخت سر زنده ایرلندی در چه سالی تاسیس شد ؟

ریشه هایی در دانشگاه کاتولیک ایرلند دارد که در سال 1854 تاسیس شد.

3- دانشگاه کالج دوبلین کشور ایرلند در رتبه بندی جهانی در جایگاه چندم قرار دارد ؟

دومین نماینده ایرلند در رتبه بندی جهانی، در جایگاه 168 رتبه بندی دانشگاه های جهان QS در سال 2018 قرار دارد.

4- در دانشگاه کالج دوبلین واقع در کشور ایرلند چند دانشجو ثبت نام کرده اند ؟

تقریبا 33460 دانشجو تا کنون ثبت نام کرده اند

5- گالوی دانشگاه ملی ایرلند در رتبه بندی QS و جهانی در جایگاه چندم قرار دارد ؟

دانشگاه ملی ایرلند، گالوی، همچنان برای ارتقای جایگاه خود در ویرایش 2018 رتبه بندی دانشگاه های جهان QS ادامه می دهد، هم اکنون در جایگاه مشترک 243 قرار دارد و همچنین یک رتبه پنج ستاره را در سیستم ارزیابی ستاره QS به دست آورده است.

6- در گالوی دانشگاه ملی ایرلند چند دانشجو ثبت نام کرده اند ؟

بیش از 17000 دانشجو جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند ثبت نام کرده اند، که در شهر گالوی، در سواحل غربی ایرلند مستقر هستند،

7- گالوی دانشگاه ملی ایرلند چه دوره هایی را ارائه میدهد ؟

دانشگاه در ارائه بسیاری دوره های غیر معمول، مثل پزشکی و کارشناسی/کارشناسی ارشد در ورزش و مهندسی ورزش به خود می بالد.

8- دانشگاه کالج کورک در ایرلند در رتبه بندی جهانی چه جایگاهی دارد ؟

موسسه آموزش عالی بعدی با بالاترین رتبه بندی در جایگاه مشترک 283 در جهان، دانشگاه کالج کورک است.

9- در چه سالی دانشگاه کالج کورک به دانشگاه ملی ایرلند تغییر نام داد ؟

در سال 1998، به طور رسمی از دانشگاه کالج کورک به دانشگاه ملی ایرلند، کورک تغییر نام داد، اما هنوز عمدتا به عنوان دانشگاه کالج کورک یا UCC شناخته می شود.

10- دانشگاه کالج کورک در کدام قسمت کشور ایرلند میباشد و از لحاظ رتبه بندی کیو اس در چه جایگاهی است ؟

دانشگاه کالج کورک اولین دانشگاه در جهان بود که پرچم سبز بین المللی را برای پایداری زیست محیطی در سال 2010 دریافت کرد، و 5 ستاره QS را برای عملکرد کلی خود اخذ کرد. این دانشگاه در شهر کورک، در بخش جنوبی ایرلند واقع شده است.

11- دانشگاه کالج دوبلین در کشور ایرلند چند کالج و مدرسه دارد ؟

دانشگاه شامل پنج کالج، 34 مدرسه و 18 موسسه و مرکز پژوهشی می شود. این دانشگاه دارای همراهی بسیاری فارغ التحصیلان برجسته، شامل نویسنده معروف ایرلندی به نام جیمز جویس، بازیگر گابریل بایرن، و تهیه کننده و کاگردان برنده اسکار نیل جوردن بوده است.

اسکرول به بالا