071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در مجارستان 2023 | هزینه ها+ شرایط تحصیلی + دانشگاه ها

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تحصیل در مجارستان فرصتی استثنائی بوده تا بتوانید در کشوری عضو اتحادیه اروپا ولی با هزینه‌های کمتر تحصیل کنید. شرایط تحصیل در این کشور بسیار منعطف بوده و برای هر نیازی، پاسخ مناسبی وجود دارد. ما در این مقاله از موسسه میرداماد قصد داریم، با صفر تا صد تحصیل در مجارستان آشنا شویم. ابتدا با مقاطع تحصیلی آشنا شده، سپس به سراغ معرفی بورسیه‌ها، برترین دانشگاه‌ها و مراحل اخذ پذیرش می‌رویم. در تمام این مراحل هم ما در موسسه میرداماد همراه شما هستیم تا بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرید.

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل در مقاطع مختلف در مجارستان

شرایط تحصیل در مجارستان بسته به مقطعی که تحصیل می‌کنید متفاوت است. بنابراین باید اول مشخص کنید که قرار است در چه مقطعی پذیرش گرفته و بعد با شرایط آن آشنا شوید.

برای دانشجویان بین المللی، تحصیل در مجارستان در مقاطع مختلفی امکان پذیر است. شما با توجه به شرایط و آخرین مدرک تحصیلی خود می‌توانید برای مقطع مناسب اپلای کنید. در جدول زیر به صورت کامل با مقاطع مختلف تحصیل مجارستان آشنا می‌شوید.

مقاطع تحصیلی مختلف در مجارستان

طول دوره آموزشی

کارشناسی

3 الی 4 سال

کارشناسی ارشد

1 الی 2 سال

دکتری

3 تا 5 سال

پزشکی

بستگی به رشته و تخصص دارد

دندانپزشکی

5 سال

دوره‌ زبان

3 تا 6 ماهه

تحصیل مقطع کارشناسی در مجارستان

اگر کشور مجارستان را برای تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب کرده‌اید، باید بگوییم که زمانی بین 3 تا 4 سال را در نظر بگیرید. با توجه به اینکه در چه رشته‌ای تحصیل می‌کنید و پشتکارتان برای پاس کردن دروس چقدر زیاد است، ممکن است کارشناسی سه ساله تمام شود. حوزه‌های مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی از رشته‌های پرطرفدار در مجارستان هستند. دانشگاه‌های بسیاری هم در این کشور، این دوره‌های تحصیلی را ارائه می‌دهند. نکته مهمی که درباره تحصیل در مجارستان وجود دارد این است که به عنوان دانشجو امکان 20 ساعت کار در هفته را دارید. بنابراین بخشی از هزینه‌ تحصیا در مجارستان و هزینه‌های زندگی دانشجویی را می‌توانید خودتان تقبل کنید. برای اینکه بتوانید در مقطع لیسانس تحصیل کنید، حتما باید مدرک پایان دوره دبیرستان یا دیپلم را داشته باشید. تحصیل در دانشگاه‌های بین المللی مجارستان این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا برای مقاطع بالاتر بتوانید از دانشگاه‌های معتبر دیگر کشورها بورسیه بگیرید. مدارک مورد نیاز برای دریافت پذیرش تحصیلی کارشناسی داشتن مدرک پایان دوره دبیرستان، ارائه ریز نمرات و ترجمه شده و مدرک زبان انگلیسی است.

ویزاهای اخذ شده

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مجارستان

تعداد دانشجویانی که برای ادامه تحصیل در مجارستان در مقطع کارشناسی ارشد وارد این کشور می‌شوند؛ بسیار زیاد هستند. به صورت کلی در تمام دنیا، دانشجویان بین المللی اغلب برای کارشناسی ارشد وارد یک کشور دیگر می‌شوند. مجارستان هم برای این فوق لیسانس، دانشگاه‌های بسیار معتبری دارد. شما می‌توانید برای بیش از 70 دانشگاه دولتی و خصوصی این کشور درخواست بدهید. ادامه تحصیل در مجارستان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی، پزشکی و مدیریت همچنان جز گزینه‌های پرطرفدار است. البته اگر مایل به دریافت بورسیه باشید، در رشته‌های مهندسی این امکان بیشتر از دیگر رشته‌ها فراهم است. در حال حاضر سالیانه بیش از 20 هزار دانشجوی بین المللی در دانشگاه‌های این کشور مشغول تحصیل هستند.

مقطع کارشناسی ارشد

 این طول دوره هم کاملا به شما بستگی دارد که تا چه اندازه بتوانید دروس بیشتری را در یک ترم پاس کنید. بدیهی است که برای پذیرش در مقطع فوق لیسانس، حتما باید یک مدرک کارشناسی داشته باشید. برای انتخاب رشته، محدودیت خاصی وجود ندارد مگر اینکه دانشگاه آن را تعیین کرده باشد. به این صورت که می‌توانید با لیسانس مهندسی در مقطع فوق لیسانس یکی از زیرشاخه‌های مدیریت را هم بخوانید. علاوه بر این، همانند دوره لیسانس می‌توانید هفته‌ای 20 ساعت کار کنید؛ که در مشاغل عمومی مانند رستوران و کافی شاپ و داخل دانشگاه امکان پذیر است.

تحصیل در مقطع دکتری در مجارستان

گزینه دیگری که می‌توانید در مجارستان تحصیل کنید، مقطع دکتری است. تفاوت این دوره با دیگر مقاطع تحصیلی در این است که محدودیت سنی کمتری داشته و امکان دریافت اسکالرشیپ هم بیشتر است. البته فعالیت پژوهشی و کار مرتبط شانس دریافت اسکالرشیپ را افزایش می‌دهد. به صورت متوسط دوره دکترا بین 3 تا 5 سال طول می‌کشد. این در حالی است که اغلب دانشجویان 4 یا 5 ساله دکترای خود را دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که برای پذیرش دکترا هم باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشید. البته برای دریافت پذیرش می‌توانید مدرک زبان ارائه ندهید اما بعد از اینکه پذیرش خود را به صورت شرطی یا Conditional گرفتید باید مدرک زبان هم ارائه دهید.

برای پذیرش دکترا و تحصیل در مجارستان، حتما باید به سراغ یک استاد راهنما باشید. استاد راهنما کسی بوده که میزان بورسیه شما را مشخص می‌کند. دو سال بعد از شروع تحصیل دکترا، آزمونی از سوی دانشگاه برای ارزیابی شما گرفته می‌شود. برای تحصیل در مقطع دکتری محدودیت سنی وجود ندارد. افراد با هر سن و سالی، تا زمانی که مقالات، پژوهش‌ها و کار مرتبط داشته باشند، می‌توانند به دانشگاه درخواست دهند. دانشجویان دکترا هم مانند دانشجویان کارشناسی و ارشد امکان کار پاره وقت دارند. با این تفاوت که ساعات کاری دانشجویان دکتر بیشتر بوده و هفته‌ای 30 ساعت است.

تحصیل پزشکی در مجارستان

هزینه تحصیل

 به همین دلیل حتی برای رشته پزشکی هم گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. علاوه بر این، کیفیت تحصیل در این کشور هم بسیار بالا است. سیستم آموزشی نوین، هزینه‌های کم و آینده روشن سه عامل مهم برای انتخاب مجارستان به شمار می‌روند. برای یافتن دانشگاه‌های مناسب رشته شما و برآورد هزینه‌های مربوطه می‌توانید از موسسه میرداماد کمک بگیرید. با پر کردن فرم ارزیابی رایگان در سایت، می‌توانیم شما را راهنمایی کنیم تا بهترین مسیر مهاجرتی را برای خود انتخاب کنید. علاوه بر این، در نگارش انگیزه‌‌نامه، رزومه و پرکردن فرم‌های پذیرش تحصیلی شما را راهنمایی می‌کنیم.

تحصیل در مجارستان در مقطع دکتری به زبان انگلیسی است، اما برای پیدا کردن کار بهتر است به زبان‌ مجارستانی مسلط باشید. البته متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا، باید حتما یک آزمون ورودی بدهند. قبل از این آزمون ورودی، یک دوره یک ساله برای یادگیری زبان و دروس پایه برگزار می‌شود. هنگامی که توانستید این یک سال و آزمون ورودی را با موفقیت پشت سر بگذارید، وارد دوره پزشکی اصلی می‌شوید. این دوره 6 ساله بوده و بعد از آن شما یک پزشک عمومی خواهید بود. برای دوره تخصص هم می‌توانید در همین کشور بمانید یا پذیرش دیگر دانشگاه‌های اروپایی یا آمریکایی را دریافت کنید.  

تحصیل دندان‌پزشکی در مجارستان

دندان‌پزشکی عضو دیگر خانواده پزشکی بوده که برای تحصیل در مجارستان می‌توانید آن را انتخاب کنید. دوره تحصیلی دندانپزشکی هم حداقل 5 ساله بوده و به صورت کلی در مورد تمام مبانی مربوط به دهان و دندان در آن صحبت می‌شود. پذیرش در رشته دندان‌پزشکی هم مانند پزشکی نیازمند یک آزمون ورودی است. با قبولی در این آزمون، اجازه تحصیل در مجارستان را پیدا می‌کنید.

دوره های آمادگی آزمون ورودی

 در این دوره، دروس پایه آموزش داده می‌شود و از لحاظ مهارت‌های زبانی پیشرفت می‌کنید. اگر بتوانید در آزمون قبول شوید، می‌توانید برای مرحله بعدی که مصاحبه حضوری بوده آماده شوید. بعد از مصاحبه اگر شرایط لازم را داشته باشید، دوره دندان‌پزشکی شما شروع می‌شود. بعد از شروع دوره تحصیلی، ابتدا به شکل کاملا اصولی و کاربردی در علوم پایه متخصص می‌شوید و بعد نوبت به علوم بالینی می‌رسد. همانند دیگر کشورها، دانشجویان دندان‌پزشکی علاوه بر دروس تئوری و دانشگاهی، نیازمند گذراندن دوره‌های کارآموزی در بیمارستان هم هستند.

تحصیل دوره‌های زبان در مجارستان

یک روش برای دریافت ویزای تحصیلی مجارستان این است که برای دوره‌های زبان اقدام کنید. دریافت ویزای این کشور نسبت به دیگر کشورهای حوزه شنگن ساده‌تر است. علاوه بر این، با این ویزا می‌توانید نه تنها می‌توانید در دیگر کشورهای اروپایی تردد کنید، که برای دوره‌های دانشگاهی هم اقدام کنید. زبان‌های انگلیسی و آلمانی پرطرفدارترین دوره‌های زبانی در این کشور هستند. نکته مثبت دیگر هم این است که کالج‌های زبان این کشور از نظر وزارت علوم ایران معتبر است.

دوره‌های زبان با توجه به اینکه در چه سطحی هستید از سه ماه تا یک سال متغیر است. در این دوره‌ها، اجازه کار ندارید و باید بتوانید هزینه زندگی و تحصیل را با خود از ایران بیاورید. با این حال بعد از اتمام دوره، در هر دانشگاهی که مایل باشید امکان تحصیل وجود دارد. به عنوان مثال اگر بتوانید در دوره‌های زبان آلمانی در مجارستان پذیرش بگیرید، بعدا می‌توانید برای مقطع کارشناسی ارشد در آلمان به صورت رایگان تحصیل کنید. منعطف بودن برنامه‌های تحصیلی این کشور، دست شما را برای انتخاب کاملا باز می‌گذارد.

تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان

اگر مدرک زبان ندارید اما متقاضی تحصیل در مجارستان هستید، دو راه پیش روی شما قرار دارد:

  • در دوره‌های زبان شرکت کنید؛
  • پذیرش تحصیلی خود را به همراه دوره آماده‌سازی بگیرید.

در مورد شرکت در کالج‌های زبان که به تفصیل صحبت کردیم، حالا نوبت معرفی راه دوم برای تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان است. در این حالت شما پذیرش تحصیلی خود را از یکی از دانشگاه‌های مجارستان دریافت می‌کنید. علاوه بر این، یک سال زودتر هم وارد این کشور می‌شوید تا بتوانید دوره پیش تحصیلی را شروع کنید. در این یک سال اول از همه شما را با کالج و امکانات آن آشنا می‌کنند. سپس نوبت این است که دروس پایه و ضروری را یاد بگیرید. در بین این دروس، زبان انگلیسی یا آلمانی هم به چشم می‌خورد. با قبولی در این یک سال، می‌توانید وارد دانشگاه شوید.

بورسیه های تحصیلی مجارستان

با وجود کم بودن هزینه ی تحصیل در مجارستان باز هم برخی از افراد توانایی پرداخت آن را ندارند. در اینجا بورسیه های تحصیلی مجارستان به کمک شما می‌آید.

  • بورسیه تحصیلی دولت مجارستان

این بورسیه فول فاند بوده و از طرف دولت مجارستان ارائه می‌شود. برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بوده و همه دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا می‌توانند برای دریافت آن درخواست بدهند.

  • بورسیه تحصیلی اراسموس

بورسیه تحصیلی اراسموس از طرف اتحادیه اروپا ارائه شده و شامل مجارستان هم می‌شود. البته این بورسیه فقط برای دانشجویان اروپایی بوده و مدت زمان آن بین سه ماه تا یک سال است.

  • بورسیه تحصیلی Stipendium

این بورسیه برای تحصیلات عالی در مجارستان بوده و شامل هزینه‌های تحصیل،‌ اقامت، بیمه درمانی و کمک هزینه ماهانه است. در حال حاضر حدود 7000 نفر این بورسیه را دریافت می‌کنند.

  • بورسیه تحصیلی CEEPUS

برای دریافت این بورسیه باید حداقل دو ترم از درس خود را در یکی از کشورهای اروپای مرکزی گذرانده باشید.

دانشگاه های برتر برای تحصیل در مجارستان

همانطور که گفتیم تحصیل در مجارستان این فرصت را فراهم می‌کند تا وارد دانشگاه‌های برتر این کشور شوید. در جدول زیر لیست بهترین دانشگاه‌های مجارستان را مشاهده می‌کنید.

لیست بهترین دانشگاه‌های مجارستان

دانشگاه سگد

Szeged University

دانشگاه دبرسن

Debrecen University

دانشگاه فنی مهندسی و اقتصاد بوداپست

Budapest University of Technology and Economics

دانشگاه کوروینوس بوداپست

Corvinus University of Budapest

دانشگاه پچ

Pecs University

دانشگله سنت اشتوان

Szent István University

دانشگاه میشکولس

Miskolc University

دانشگاه اتووس لوراند

Eotvos Lorand University

دانشگاه دامپزشکی بوداپست

University of Veterinary Medicine Budapest

هزینه تحصیل در مجارستان

هزینه های تحصیل در مجارستان با توجه به مقطع تحصیلی شما، رشته و همینطور سبک زندگی و شهر محل سکونت، متغیر خواهد بود. در ادامه به بررسی هزینه تحصیل در مجارستان 2023 پرداخته‌ایم.

مقطع تحصیلی

هزینه تحصیل در مجارستان

کارشناسی

بین 3 تا 5 هزار یورو

کارشناسی ارشد

بین 7 تا 11 هزار یورو

دکترا

متفاوت بسته به نوع بورسیه

شهریه دانشجویان دکترا با توجه به تنوع بورسیه‌های موجود، بسیار متغیر است و نمی‌توان رقم دقیقی برای آن مشخص کرد. از طرفی شهریه تحصیل مجارستان رشته‌های پزشکی کمی بیشتر از مبالغ موجود در جدول است.

مدارک لازم جهت تحصیل در مجارستان

برای آنکه بتوانید تحصیل خود را در مجارستان ادامه دهید، باید لیستی از مدارک را آماده کرده و در هنگام اخذ ویزا، آنها را ارئه دهید. در درجه اول داشتن یک نامه رسمی از دانشگاه، که نمایانگر پذیرش شما باشد، لازم خواهد بود. همچنبن داشتن مدارک شخصی برای اهراز هویت لازم است. داشتن پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار نیز از جمله دیگر مدارک اصلی جهت تحصیل در مجارستان است.

باید چندین عکس با سایز و مشخصات پاسپورتی داشته و نامه‌ای به سفارت ارائه دهید که نشان دهد شما در مجارستان خانه‌ای اجاره کرده و یا خریداری کرده‌اید. داشتن تمکل مالی کافی برای برطرف کردن هزینه‌های زندگی و تحصیل در مجارستان از جمله دیگر مدارک مهم خواهد بود. باید حساب بانکی شما این مبلغ را به خوبی ساپورت کند.

از دیگر مدارک لازم برای تحصیل در مجارستان می‌توان به فرم‌های تکمیل شده درخواست ویزا اشاره کرد. این فرم‌ها به صورت آنلاین وجود دارند. اگر مدرک زبان معتبری دارید نیز می‌توانید در این مرحله آن را به عنوان یک امتیاز اضافی در پرونده خود قرار دهید.

مراحل اخذ پذیرش برای تحصیل در مجارستان

همانند بسیاری از کشورها، برای اینکه افراد بتوانند در دانشگاه‌های مجارستان تحصیل کنند، باید بتوانند شرایطی را فراهم کرده و نظر دانشگاه را به خود جلب کنند. ابتدا لازم است که مدارک گفته شده در بالا را آماده کرده و در مرحله بعدی مکاتبه خود را با دانشگاه یا یک استاد در آن دانشگاه شروع کنید. پس از مصاحبه‌های اولیه و تبادل اطلاعات با دانشگاه، باید منتظر بمانید که نظر آن‌ها مشخص شود.

در صورتی که پذیرش ابتدایی را بگیرید، کافیست دیگر مدارک مانند انگیزه نامه و رزومه تحصیلی را ارسال کرده و در مصاحبه اصلی شرکت کنید. ارسال مدارک اصلی، مانند سوابق تحصیلی دوره‌های قبلی و مقالات و…، در همین مرحله است. برخی از دانشگاه‌های این کشور و تمامی دانشگاه‌های پزشکی دارای آزمون ورودی هستند و باید بتوانید حداقل امتیاز را در این آزمون‌ها کسب کنید. بعد از قبولی در این امتحان، می‌توانید نامه پذیرش را از دانشگاه دریافت کرده و برای اخذ ویزای تحصیلی مجارستان اقدام کنید.

مزایای تحصیل در مجارستان

با توجه به اینکه هر کشوری دارای فرهنگ منحصر به فرد خودش است و از طرفی قوانین مختص به خود را دارد، می‌توان اینطور برداشت کرد که مزایای تحصیل در هر کشور با دیگری متفاوت بوده و بسته به شرایط خود، باید بتوانید بهترین کشور مقصد را برای خود انتخاب کنید. تحصیل در مجارستان هم مزایا و معایب خاص خودش را داشته و ایرانیان زیادی این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند.

مزایای تحصیل در مجارستان

 حتی امکان کسب اقامت دائم از طریق تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار، پس از اتمام تحصیل، وجود دارد. حتی دانشجویان می‌توانند در حین تحصیل به صورت پاره وقت کار کنند و بعد از تحصیل نیز در شرکت‌های معتبر استخدام شوند.

هزينه تحصيل در مجارستان بسیار پایین بوده و هزینه‌های زندگی نیز بسیار مقرون به صرفه است. اگر بخواهید در این کشور کار پیدا کنید، تا 9 ماه بعد از اتمام تحصیل در مجارستان می‌توانید در کشور مانده و به جست‌وجو مشغول باشید. اگر شرایط و مدارک خوبی داشته باشید، می‌توانید برای همسر خود ویزای همراه دریافت کنید. از دیگر مزایای تحصیل در این کشور، می‌توان به وجود خوابگاه‌های دانشجویی، حتی برای دانشجویان بین المللی، اشاره کرد.

اگر بخواهیم درباره معایب تحصیل در مجارستان صحبت کنیم، شهریه بالای رشته‌های پزشکی و همینطور آزمون اجباری ورودی در این رشته‌ها را می‌توان به عنوان امتیاز منفی در نظر گرفت. به دلیل اینکه دانشگاه‌های این کشور جزو بهترین دانشگاه‌های دنیا هستند، شاهد سختگیری شدید در این دانشگاه‌ها بوده و تمامی دانشجویان باید نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.

شرایط سنی تحصیل در مجارستان

به طور دقیق و مشخص، محدودیت خاصی برای تحصیل در مجارستان اعلام نشده و می‌توان اینگونه برداشت کرد که هر فرد با هر سنی می‌تواند برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کند. نکته ناگفته‌ای در این میان است که طبق تجربه، درخواست‌ افراد با اختلاف سنی بالا نسبت به مقطع تحصیلی معمولا رد می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که یک بازه سنی حدودی را مدنظر داشته باشید.

از شرایط بالا می‌توان اینگونه برداشت کرد که یکی از شرایط تحصیل در مجارستان سن افراد است. به طور کلی برای دانشگاه‌ها این نکته اهمیت زیادی دارد که فاصله، یا به اصطلاح گپ، تحصیلی شما نسبت به مقطع قبلی نباید زیاد شود. این نکته کاملا منطقی است، زیرا هرچه فاصله زمانی شما از آخرین مدرک بیشتر می‌شود، احتمال اینکه مطالب درسی را فراموش کرده باشید نیز افزایش می‌یابد.

بر اساس یک قاعده، گپ تحصیلی شما نباید بیشتر از 4 سال شود. در برخی موارد نهایتا می‌توانید تا 7 سال گپ تحصیلی داشته باشید. با در نظر گرفتن این فاصله زمانی، حداکثر سن پیشنهادی برای شرکت در یک مقطع تحصیلی به شرح زیر است.

  • دوره تحصیلی کارشناسی تا سن 26 سال
  • دوره تحصیلی کارشناسی ارشد تا سن 33 سال
  • دوره تحصیلی دکتری تا سن 38 سال

از جمله بیشرین تقاضا برای تحصیل در مجارستان، برای مقطع دکتری است. این مقطع استثنا بوده و می‌توان اینطور گفت که سقف و محدودیت سنی مشخصی ندارد. کافیست یک ایده یا مقاله مناسبی داشته باشید و بعد می‌توانید با ارسال درخواست به دانشگاه و مکاتبه با استاد مناسب، پذیرش خود را دریافت کنید.

در صورتی که فاصله سنی شما بیش از حد مجاز باشد، می‌توانید با ارائه مستنداتی مبنی بر اینکه مشغول به کار در یک حوزه مرتبط بوده و یا روی مقاله‌ای علمی کار می‌کردید، درخواست خود را ثبت کرده و امیدوار باشید که این موضوع به خوبی پیش برود. در کشور مجارستان تحصیل بسیار مهم بوده و امکانات تحصیلی برای مهاجران نیز فراهم است.

خدمات موسسه میرداماد برای تحصیل در مجارستان

بسیاری از افراد بعد از گذراندن یک دوره تحصیلی در ایران، به این موضوع فکر می‌کنند که چطور می‌توان برای ادامه تحصیل به کشور دیگری سفر کرد. تبلیغات غلط و دروغی در زمینه مهاجرت شکل گرفته و افرادی سودجو سعی دارند با دادن اطلاعاتی غلط، از روش‌های مختلفی کلاهبرداری کنند. در سال‌های اخیر بحث تحصیل در مجارستان بسیار بیشتر مطرح می‌شود. بهتر است که در انتخاب یک مشاور خوب، نهایت دقت را به خرج دهید.

در موسسه میرداماد سعی داریم تا اطلاعات صحیح را به شما دوستان برسانیم و در تمامی مراحل سفر، در کنار شما باشیم. تحصیل در کشور مجارستان گزینه‌ای بسیار جذاب بوده و می‌تواند آینده بسیار خوبی برای شما رقم بزند. موسسه ما دارای مشاورینی مجرب در ایران و کشور مجارستان بوده و تمامی کارهای حقوقی شما را در زمینه مهاجرت تحصیلی، بر اساس قوانین بین المللی پیش خواهد برد.

تیم حقوقی ما که با عنوان وکلای برگزیده میرداماد فعالیت می‌کند، با نام تجاری توسعه گران مهر ثبت شده و با فعالیت در زمینه حقوق بین الملل، مسیر تحصیل در مجارستان را برای دانشجویان ایرانی بسیار هموار کرده است. کافیست برای انجام پروسه مهاجرت خود از مشاوره رایگان استفاده کنید و پس از رسیدن به یک نقشه راه مطلوب، به کمک کارشناسان تیم ما، برای تحصیل در مجارستان بدون مدرک زبان آماده شوید.

از جمله مهم‌ترین خدمات موسسه میرداماد می‌توان به نگارش انگیزه نامه، رزومه کاری و تحصیلی، مکاتبه با دانشگاه، پذیرش تحصیلی و اخذ ویزا برای تحصیل در مجارستان اشاره کرد. همچنین در تمامی مراحل انتخاب دانشگاه و آماده سازی مدارک تحصیلی نیز، به شما کمک خواهیم کرد. بهتر است تمامی قدم‌های خود را در این مسیر قانونی برداشته تا در آینده با مشکلی روبرو نشوید.

سخن پایانی

حالا که با هزینه تحصیل در مجارستان 2023، برترین دانشگاه‌های این کشور و روش‌های پذیرش آشنا شدید، وقت آن بوده تا مسیر آینده خود را مشخص کنید. برای راهنمایی و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید در فرم ارزیابی سایت ما مشخصات خود را وارد کنید. با این ارزیابی بهتر از قبل با گزینه‌های پیش‌روی خود آشنا می‌شوید.

سوالات متداول درباره تحصیل در مجارستان

دانشجویان بسته به مقطع تحصیلی بین 20 تا 30 ساعت اجازه کار دانشجویی و پاره وقت دارند.

بله، باید ابتدا در کالج‌های زبان این کشور ثبت نام کنید.

بله در دانشگاه‌های بین المللی این کشور، تدریس به زبان انگلیسی انجام می‌شود.

بله، زیرا مبتنی بر سیستم آموزشی بولونیا است.

اخبار مرتبط

نظرات کاربران

  • توسط امیر
    تاریخ: شهریور 6, 1401
    نفر
    نفر

    تحصیل در مجارستان محدودیت سنی ؟ و آزمون ورودی دارد ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: شهریور 7, 1401
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      کشور مجارستان نیز مانند کشور های دیگر محدودیت سنی دارد.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا