071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در رشته مدیریت در چین

تحصیل در رشته مدیریت در چین

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

فارغ التحصیلان که به صورت عمده در AE در UIC مشغول به تحصیل هستند، می توانند به طور بالقوه در پست های سطح پایین مانند تحلیلگر کسب و کار، تحلیلگر بازار، متخصص منابع انسانی، قسمت بیمه نامه و مدیر زنجیره تامین مشغول به کار شوند. یک مدرک اقتصادی کاربردی جهت تحصیل در رشته مدیریت در چین می تواند به حرفه ای در سازمان های دولتی محلی، ایالتی یا فدرال منجر شود.

بیشتر بدانید:

مهاجرت به چین

تحصیل در چین

مهاجرت تحصیلی به چین

تحصیل پزشکی در چین

تحصیل دندانپزشکی در چین

شرایط تحصیل در رشته مدیریت در چین

به منظور کسب مدرک لیسانس از رشته مدیریت کسب و کار (BBA)، باید به طور معمول 4 سال در این رشته تحصیل کنید. دوره های عمومی مربوط به کسب و کار به عنوان پایه های رشته BBA هستند، که تمام دانشجویان باید برای دریافت این مدرک این دوره ها را بگذرانند. دولت اغلب هزینه تحصیلات عالی در دانشگاه های فنی و دولتی را تأمین می کند. دولت چین همچنین برنامه های آموزشی دانشگاهی را توسعه داده است که به دانش آموزان با مهارت های حرفه ای اجازه می دهد تا استعدادهای خود را پرورش دهند.

آموزش مدیریت در چین

تحت آموزش عمومی مدیریت در چین، دانش آموزان ملزم به انجام هر دو الزامات اصلی آموزش عمومی و الزامات توزیع عمومی هستند. اقتصاد کاربردی (AE) از تئوری های اقتصادی و روش های تحلیلی برای رسیدگی به طیف وسیعی از مسائل عملی در کسب و کار، صنعت و بخش مالی و دولت استفاده می کند.

آموزش مدیریت در چین

بسیاری از دانشگاه ها دوره های کارشناسی و فارغ التحصیلی در اقتصاد کاربردی را ارائه می دهند، که می تواند منجر به طیف گسترده ای از فرصت های شغلی شود که نیاز به مهارت های حل مسئله ای و تحلیلی برای رسیدگی به مشکلات روزمره کسب و کار دارند. فرصت کاری برای اقتصاددان از موقعیت در بخش کسب و کار مانند بانکداری، بیمه، سرمایه گذاری و شرکت های ارتباطات، به کسانی که در مؤسسات دانشگاهی، سازمان های دولتی، انجمن های تجاری و سازمان های مشاوره ای هستند، متفاوت است.

فارغ التحصیلان مدیریت در چین

مدرک BBA در AE برای دانش آموزان در دریافت اشتغال به عنوان اقتصاددانان کاربردی و در توسعه حرفه ای آینده بسیار مفید خواهد بود. برنامه AE کلاس های کارشناسی را بر گزار می کند که فارغ التحصیلان بسیار کارآفرین را تولید می کنند و برنامه با نیازهای کارفرمایان طراحی شده است. متخصصان موسسه میرداماد می توانند به صورت کاملا قانونی و فراهم کردن تمامی شرایط شما را به هدفتان که تحصیل در چین بدون مدرک زبان می باشد، برسانند.

اسکرول به بالا