071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در آتلانتیک

تحصیل در آتلانتیک

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تحصیل در کشور های مختلف یک روش برای مهاجرت می باشد. البته باید در این زمینه جزئیات بسیار زیادی مورد مطالعه قرار گیرد. افراد زیادی برای ادامه زندگی خود روند مطالعاتی و مهاجرتی را در نظر می گیرند. تحصیل در هر کشوری شرایط مخصوص به خود را دارد. تحصیلات می تواند در مقاطع دانشگاهی و مدارس صورت گیرد. برای این که بتوانید تحصیلات خود را پیش ببرید لازم است که قبل از هر چیزی برای اخذ پذیرش از دانشگاه ها یا مدارس اقدام نمایید. پس از آن می توان در روند تحصیلات به خوبی پیش رفت. در این مقاله نیز هدف ما بررسی شرایط مربوط به تحصیل در آتلانتیک می باشد.

آتلانتیک یکی از مناطق کانادا می باشد که عده زیادی برای تحصیل یا کار وارد این قسمت می شوند. با توجه به این که هر ایالتی از کانادا دارای قوانین خاصی است باید در ارتباط با تحصیل در مناطق آتلانتیک اطلاعات دقیقی را کسب نمایید. در واقع تحصیل در مناطق آتلانتیک دارای قوانینی است. در کل اما برای مهاجرت به کانادا و مناطق مختلف آن می توان از راه هایی مانند مهاجرت تحصیلی به کانادا و اعزام دانشجو به کانادا، مهاجرت کاری به کانادا، مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا، مهاجرت از طریق تولد فرزند در کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا و غیره اشاره نمود. برای کسب اطلاعات دقیق تر در ارتباط با روش های مهاجرتی می توانید به موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد در شهر های شیراز و تهران نمایندگی های معتبری دارد.

ویزاهای اخذ شده

تحصیل در آتلانتیک

تحصیلات یکی از روش های خاص مهاجرتی می باشد که هر فرد می تواند در شرایط آینده نگرانه ای آن را پیش ببرد. در این راستا لازم است تا قوانین تحصیلی را به دقت مورد بررسی قرار داد. تحصیل در کانادا و منطقه آتلانتیک هم می تواند در دانشگاه های مختلف و با موضوعات مختلفی صورت گیرد. به طور مثال شما می توانید برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا یا تحصیل داروسازی در کانادا اقدام نمایید. البته به جز تحصیل در کانادا راه های دیگری هم برای مهاجرت وجود دارد.

به طور مثال شما می توانید برای کار در کانادا یا کار در آتلانتیک کانادا و اخذ ویزای کاری کانادا اقدام نمایید. البته برای حضور در این کشور می توان برای سرمایه گذاری در کانادا مثلا خرید ملک در کانادا یا ثبت شرکت در کانادا هم اقدام نمایید. مهم نیست که چه سطح از تحصیلات را دنبال می کنید یا تصمیم دارید برای چه مقطع تحصلی اقدام نمایید، آتلانتیک کانادا فرصت های متنوع و مداومی را با کیفیت بالا برای شما ارائه می دهد. در واقع تحصیل در دانشگاه ها و کالج ها و مدارس آتلانتیک با کیفیت بسیار زیادی امکان پذیر است.

تحصیل در آتلانتیک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که برای دانشجویان می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. به طور مثال تحصیل در جزیره پرنس ادوراد در آتلانتیک با هدف حمایت از دانشجویان بین المللی برای زندگی ، کار و اقامت در دوره پس از فارغ التحصیلی در این منطقه می باشد. برنامه های بسیار زیادی برای کار و زندگی در کانادا موجود است. این برنامه ها برای دانشجویان بین المللی استثنایی است و به آن ها در کار، زندگی و تحصیلات با کیفیت کمک بسیار زیادی می کند. اما باید قبل از هر چیزی با مدارس و کالج ها و دانشگاه های این کشور آشنا شویم. 

موسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه های آتلانتیک

برای این که بتوانید تحصیل در آتلانتیک را انتخاب کنید لازم است تا نکات بسیار زیادی را در این زمینه مورد بررسی قرار دهید. برای این که بتوانید در آتلانتیک تحصیل کنید لازم است که برای پذیرش از دانشگاه های این کشور یا مدارس این کشور اقدام نمایید. موسسات آموزشی و دانشگاه های بسیار زیادی در آتلانتیک وجود دارند که می توانید برای تحصیل در آن ها اقدام نمایید. در این بخش از مقاله ما قصد داریم در ارتباط با این مراکر صحبت کنیم و آن ها را خلاصه وار معرفی نماییم.

موسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه های آتلانتیک
موسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه های آتلانتیک

موسسات آموزشی و مدارس زیر در آتلانتیک کانادا در حال حاضر علاقه مند به جذب دانشجویان بین المللی هستند. در ابتدا کالج های آتلانتیک را بیان می کنیم. این کالج ها عبارتند از: کالج جامعه نیوبرانزویک (NBCC) و کالج هنر و طراحی کالای نوا اسکوشیا (NSCAD). دانشگاه های آتلانتیک نیز دانشگاه های بسیار معتبری در کانادا هستند. این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه کیپ برتون، دانشگاه دالاهو، دانشگاه Mount Allison، دانشگاه مونت سنت وینسنت، دانشگاه سنت فرانسیس ژاویر، دانشگاه سنت ماری، دانشگاه سنت توماس، دانشگاه نیوبرانزویک و دانشگاه جزیره پرنس ادوارد.


مدارس آموزش ابتدایی و متوسطه که در مقاطع مختلف ارائه آموزش ها را دارند و به صورت بین المللی کورس ها را ارائه می دهند عبارتند از: مدرسه بین المللی نیوبرانزویک (NBISP) و مدرسه بین المللی نوا اسکوشیا (NSISP). اما برخی از موسسات در این منطقه هستند که کورس های خود را به زبان انگلیسی هم ارائه می دهند.

این موسسات در آتلانتیک عبارتند از: کالج زبان ساحل شرقی (ECLC)، موسسه زبان هالیفاکس کانادا (HLIC) و برنامه های زبان انگلیسی دانشگاه مموریال. دانشگاه های این منطقه بسیار معتبر هستند. به طور مثال دانشگاه مموریال دارای رتبه هفتصد و یک در رتبه بندی بین المللی می باشد. 

شرایط تحصیل در دانشگاه های آتلانتیک کانادا

ما در بخش قبلی مقاله در ارتباط با دانشگاه های آتلانتیک کانادا صحبت کردیم اما در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور صحبت کنیم. دانشگاه ها و کالج های آتلانتیک برای تحصیل دانشجویان شرایط خاصیی را دارند و شما می توانید با رعایت این شرایط برای تحصیل اقدام نمایید. در سال هزار و نهصد و شصت و چهار در آتلانتیک کانادانجمنی مشغول به کار کرد با نام انجمن دانشگاه های آتلانتیک.

این سازمان در واقع از مشارکت شانزده دانشگاه در این استان فعالیت خود را آغاز کرده است. در این دانشگاه ها و در منطقه آتلانتیک حدودا هفتاد و یک هزار دانشجو در حال تحصیل هستند. این دانشگاه ها به گونه ای برای دانشجویان شرایط را مهیا کرده اند که سالانه حدود هفتاد و یک هزار دانشجو فارغ التحصیل می شوند و در همین منطقه شروع به کار می کنند. دانشگاه های آتلانتیک شرایط پذیرش راحت تری نسبت به سایر دانشگاه های بزرگ و در شهر های بزرگ کانادا دارند. از این رو شما می توانید راحت تر برای ادامه تحصیل خود اقدام نمایید.

به طور مثال برای پذیرش با نمره آیلتس شش می توانید در این دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوید. هزینه های تحصیل و زندگی هم در این منطقه از کانادا بسیار مناسب می باشد و می توانید راحت تر برای تحصیل خود اقدام نمایید. علاوه بر نمره آیلتس شما باید ریز نمرات تحصیلی دوره های قبل و مدارک تحصیلی دوره های قبل خود را نیز برای اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظرتان ارائه دهید.

شرایط کار در زمان تحصیل در آتلانتیک

به دست آوردن تجربه کار ارزشمند در آتلانتیک کانادا در طول تحصیل و بعد از آن می تواند کمک زیادی به شما در برقراری ارتباط تجاری برای آینده کند و حتی به شما کمک می کند تا پس از فارغ التحصیلی به طور موقت کار کنید یا به طور دائم به آتلانتیک کانادا مهاجرت کنید. در واقع با کار در زمان تحصیل در کانادا و بخش آتلانتیک می توانید یکی از بهترین شرایط را برای خود داشته باشید و در نهایت پس از تحصیل نیز شرایط اقامت کانادا در بخش آتلانتیک نیز دست پیدا کنید.

شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در آتلانتیک کانادا هنگام تحصیل واجد شرایط کار در دانشگاه یا خارج از دانشگاه خواهید بود. همچنین بسیاری از دانشگاه ها و کالج های آتلانتیک کانادا، برنامه های کارآموزی را ارائه می دهند تا دانشجویان بتوانند در زمینه تحصیلات خود تجربه کاری مربوطه را کسب کنند.

در نهایت این که تعدادی از برنامه ها وجود دارد که می تواند به تسهیل روند کار در آتلانتیک کانادا پس از فارغ التحصیلی برای افراد واجد شرایط کمک کند. در واقع هر استان آتلانتیک (نوا اسکوشیا ، نیوبرانزویک ، جزیره پرنس ادوارد ، نیوفاندلند و لابرادور) برنامه ای در سطح استان ارائه می دهد که دانشجویان بین المللی را به بازار کار و فرصت های کارآفرینی متصل می کند.

چرا در آتلانتیک کانادا تحصیل کنیم؟

با پیگیری مطالعات در آتلانتیك كانادا، شناخت ظریف تری از منطقه آتلانتیك و جایگاه آن در جهان کسب می کنید و در عین حال می توانید در زمینه تحصیلات خود به نتیجه بسیار مناسبی برسید. در دانشگاه های آتلانتیک کانادا شما می توانید برای رشته های مختلفی تحصیلات را داشته باشید. مهم ترین نکته این است که می توانید پس از تحصیل در این منطقه در دولت ، سازمان های غیر دولتی ، دانشگاه ها ، موزه ها و سازمان های فرهنگی، شرکت های تحقیقاتی یا مشاغل مورد نیاز در آتلانتیک کانادا استخدام شوید.


علاوه بر آن می توانید برای اخذ اقامت دائم کانادا و یا اخذ تابعیت کانادا نیز اقدام نمایید. این دانشگاه ها دارای اعتبار بسیار زیادی برای تحصیل هستند و در کل دنیا این اعتبار را خواهند داشت. هزینه تحصیل نیز در این منطقه نسبت به سایر مناطق کانادا کم تر است. تحصیل در آتلانتیک می تواند منجر به دریافت اقامت خانوادگی هم شود. شما می توانید برای دریافت بورسیه های تحصیلی هم اقدام نمایید. 

هزینه تحصیل در آتلانتیک کانادا

همان طور که در بخش های قبلی مقاله گفتیم تحصیل در آتلانتیک کانادا دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و یکی از این مزیت های مهم هزینه تحصیل پایین نسبت به سایر مناطق کانادا می باشد. هزینه تحصیل در کانادا و در دانشگاه های مختلف آتلانتیک با هم متفاوت هستند. البته دقت داشته باشید که شما می توانید برای اخذ بورسیه های تحصیلی نیز اقدام نمایید. بورسیه های تحصیلی آتلانتیک موجب می شوند که شما یتوانید تحصیلات خود را به صورت رایگان در این کشور داشته باشید. هزینه تحصیل در برخی از دانشگاه های آتلانتیک را بیان می کنیم.

هزینه تحصیل در آتلانتیک کانادا
هزینه تحصیل در آتلانتیک کانادا

به طور مثال هزینه تحصیل در دانشگاه داهوزی آتلانتیک سالیانه حدود شانزده هزار و هشتصد دلار کانادا می باشد. این هزنیه برای دانشگاه مموریال با مقدار حدودا یازده هزار و چهارصد و شصت دلار می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه پرنس ادوارد نیز به طور میانگین سیزده هزار دلار کانادا است. برای تحصیل در دانشگاه مونت سنت وینست حدودا هفده هزار دلار باید هزینه کنید. البته شما با کار در زمان تحصیل نیز می توانید هزینه های خود را پرداخت نمایید. البته علاوه بر هزینه تحصیل باید به هزینه های زندگی در کانادا و بخش آتلانتیک هم توجه داشته باشید.

به طور کلی و میانگین هزینه های زندگی در کانادا برای دانشجویان در یک سال هفده هزار دلار کانادا برآورد شده است. با این وجود باید توجه داشته باشید که هزینه زندگی در آتلانتیک کانادا نسبت به سایر مناطق کم تر می باشد. هزینه زندگی در این منطقه برای دانشجویان در یک سال حدودا پانزده هزار دلار می باشد. هزینه های زندگی شامل هزینه های خورد و خوراک، هزینه های مسکن، هزینه پوشاک و غیره می باشد.

سوالات متداول درباره تحصیل در آتلانتیک

بله آتلانتیک با دانشگاه های بسیار معتبر و شرایط عالی برای تحصیل و زندگی مناسب است.

این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه کیپ برتون، دانشگاه دالاهو، دانشگاه Mount Allison، دانشگاه مونت سنت وینسنت، دانشگاه سنت فرانسیس ژاویر و غیره.

کالج های آتلانتیک عبارتند از: کالج جامعه نیوبرانزویک (NBCC) و کالج هنر و طراحی کالای نوا اسکوشیا (NSCAD).

مدارس عبارتند از: عبارتند از: مدرسه بین المللی نیوبرانزویک (NBISP) و مدرسه بین المللی نوا اسکوشیا (NSISP).

بله این دانشگاه ها دارای اعتبار بالایی هستند و مدارک معتبری را ارائه می دهند.

هزینه تحصیل در دانشگاه های آتلانتیک بسیار مناسب است و نهایتا حدود هفده هزار دلار در سال می باشد.

بله امکان کار در زمان تحصیل در آتلانتیک موجود است.

از جمله این مزایا می توان به دانشگاه های معتبر، هزنیه تحصیل پایین، هزینه زندگی پایین، امکان کار در زمان تحصیل، امکان اخذ اقامت و … اشاره نمود.

هزینه زندگی دانشجویی در آتلانتیک کانادا حدودا پانزده هزار دلاز در سال می باشد.

بله پس از تحصیل می توان در این منطقه اقامت داشت.

بله شما می توانید برای دریافت بورسیه تحصیلی آتلانتیک اقدام نمایید.

اخبار مرتبط

اسکرول به بالا