071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور اتریش که از پیشرفته ترین و ثروتمندنرین کشورهای اروپایی است، شرایط تحصیل بدون ارائه مدرک زبان را برای متقاضیان فراهم کرده است. بر این اساس در این مقاله به بررسی چگونگی تحصیل در این کشور اروپایی برتر بدون مدرک زبان می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • اهمیت تحصیل در کشور اتریش
  • زبان تحصیل در دانشگاه های اتریش
  • دوره های آمادگی زبان در کالج های اتریش
  • شرایط پذیرش مشروط دانشگاه های اتریش
  • شرایط پذیرش مشروط دانشگاه های اتریش برای متقاضیان ایرانی
  • تحصیل در مقطع کارشناسی اتریش بدون مدرک زبان
  • تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اتریش بدون مدرک زبان
  • تحصیل در مقطع دکترا اتریش بدون مدرک زبان
  • تحصیل رایگان و بدون مدرک زبان در اتریش
  • هزینه های تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان
  • کار پس از تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان
  • مزایای تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

اهمیت تحصیل در کشور اتریش

جمهوری اتریش که یکی از کهن ترین و زیباترین کشورهای اروپایی است در مرکز اروپای مرکزی قرار دارد. این کشور عضوسازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، پیمان شینگن و منطقه یورو می باشد. شهر وین پایتخت این کشور برتر اروپایی سالیان متوالی به عنوان یکی از ۱۰ شهر برتر دانشجویی جهان از لحاظ رفاه زندگی شناخته شده است. کشور پیشرفته و صنعتی اتریش یکی از مقاصد گردشگری و مهاجرت تحصیلی متقاضیان می باشد. از دلایل مهاجرت تحصیلی به اتریش برای متقاضیان را می توان بالا بودن کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی و امنیت و سطح بالای استانداردهای زندگی را نام برد. این کشور در سال ۲۰۱۸ بر اساس دارا بودن شاخص های انسانی در رتبه ۲۰ جهان قرار گرفت.تحصیل رایگان، عدم نیاز به مدرک زبان، اعتبار مدارک دانشگاهی و دانشگاه ها و بالا بودن سطح آموزشی و سیستم تحصیلی دانشگاه های اتریش موجب شده است تا متقاضیان فراوانی از سرتاسر جهان برای تحصیل این کشور را انتخاب کنند.

در این راستا کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) به تهیه این مقاله پرداختند تا چگونگی تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان را برای متقاضیان توضیح دهند. اگر قصد تحصیل در اتریش را دارید اما فاقد مدرک زبان می باشید، این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

زبان تحصیل در دانشگاه های اتریش

بیشتر دانشگاه های اتریش به زبان آلمانی تدریس می کنند، البته برخی دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی نیز تدریس می کنند. متقاضیان برای تحصیل در اتریش باید دارای مدرک مهارت زبان آلمانی باشند. مثلا متقاضیانی که قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش را دارند، باید دارای مدرک زبان آلمانی C1 باشند. متقاضی در ابتدای کار نیازی به ارائه مدرک زبان آلمانی ندارد و می تواند از دانشگاه پذیرش مشروط بگیرد و در طی یک سال همزمان با شرکت در دوره پیش پزشکی به تحصیل زبان آلمانی نیز بپردازد.متقاضیان بین المللی می توانند در دانشگاه های انگلیسی زبان این کشور به تحصیل بپردازند اما ذکر این موضوع ضروری است که متقاضیان تحصیل در هر کشور بر اساس کار و ارتباط و تعامل نزدیک با مردم آن کشور و کار پس از فارغ تحصیلی باید با زبان جامعه آن کشور آشنا باشند تا بهتر بتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند. در صورتی که متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان آلمانی باشد، می تواند در دوره های آمادگی زبان آلمانی کالج ها و دانشگاه های اتریش شرکت کند تا مهارت و تسلط لازم را کسب کند.

دوره های آمادگی زبان در کالج های اتریش

افراد برای مهاجرت به اتریش بدانند در نظر داشته باشند که کشور اتریش برای تحصیل در دوره های زبان انگلیسی این کشور دارای دوره های آمادگی زبان انگلیسی و آلمانی می باشد. این دوره ها که در کالج ها و موسسه ها و دانشگاه های اتریش برگزار می شود، بدون شرط سنی متقاضیان را می پذیرد. کالج ها و دانشگاه های اتریش علاوه بر دوره های آمادگی زبان انگلیسی و زبان آلمانی دوره های مدیریتی را نیز برگزار می کند. متقاضیان با شرکت در این دوره ها نه تنها دانش و مهارت زبانی لازم را کسب می کنند، بلکه می توانند پس از تمام شدن تحصیل به راحتی با ارائه مدرک معتبر این دوره ها وارد بازار کار این کشور شوند. هزینه هر ترم دوره آمادگی زبان در اتریش در حدود ۴۰۰ یورو تا ۶۰۰ یورو می باشد.

شرایط پذیرش مشروط دانشگاه های اتریش

پذیرش مشروط به معنای اخذ پذیرش در دانشگاه بدون ارائه مدرک زبان و شروع تحصیل پس از اخذ نمره و مدرک مهارت زبان می باشد. پذیرش مشروط به این معنی است که متقاضی در دانشگاه یا کالج اتریش پذیرفته می شود اما تا زمانی که نتواند نمره و مدرک زبان مورد نظر را کسب کند، نمی تواند تحصیل در دانشگاه را شروع کند. متقاضیانی که فاقد مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی می باشند و قصد تحصیل در اتریش در دانشگاه های این کشور را دارند، می توانند با ارائه مدارک لازم از دانشگاه مورد نظر پذیرش تحصیلی را اخذ کنند و سپس با کسب نمره و مهارت لازم زبان انگلیسی تحصیل در این دانشگاه ها را آغاز کنند.برخی ازدانشگاه ها دوره های آمادگی زبان انگلیسی یا آلمانی را در همان دانشگاه ها برگزار می کنند و متقاضی با شرکت در این دوره ها وارائه نمره آزمون زبان می تواند تحصیل در دانشگاه را آغاز کند. بدین منظور متقاضی می تواند در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در کالج ها و دانشگاه های اتریش شرکت کند و با کسب نمره و مهارت لازم وارد دوره تحصیلی دانشگاهی شوند.

شرایط پذیرش مشروط دانشگاه های اتریش
شرایط پذیرش مشروط دانشگاه های اتریش

شرایط پذیرش مشروط دانشگاه های اتریش برای متقاضیان ایرانی

متقاضیان ایرانی که قصد تحصیل در دانشگاه های اتریش را دارند و فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی یا زبان آلمانی می باشند، می توانند از طریق پذیرش مشروط در دوره های آمادگی زبان شرکت کنند و پس از کسب نمره و مهارت زبانی لازم تحصیل در دانشگاه های اتریش را شروع کنند. در حال حاضر بسیاری از دانشجویان ایرانی با اخذ پذیرش تحصیلی مشروط در دانشگاه ها و کالج های این کشور مشغول تحصیل می باشند. اگر متقاضیان ایرانی دارای همه شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیل، به جز مدرک مهارت زبان باشند مشکلی برای این متقاضیان به وجود نمی آید. البته دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی به عنوان یک امتیاز در اخذ ویزای تحصیلی اتریش محسوب می شود.

تحصیل در مقطع کارشناسی اتریش بدون مدرک زبان

مدت تحصیل در مقطع کارشناسی و لیسانس دانشگاه های کشور اتریش در حدود ۳ تا ۴ سال می باشد. متقاضی تحصیل کارشناسی در دانشگاه های اتریش باید دارای دیپلم دبیرستان و گواهی پذیرش در کنکور سراسری ایران باشد. در واقع متقاضی زمانی می تواند برای اخذ پذیرش مقطع کارشناسی دانشگاه های اتریش اقدام کند که در کنکور سراسری ایران پذیرفته شده باشد و از این پذیرش بیشتر از یک سال نگذشته باشد.

  • اگر متقاضی دارای مدرک زبان آلمانی B1 باشد، می تواند در دانشگاه های دولتی اتریش به طور رایگان تحصیل کند.
  • اگر متقاضی دارای مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۵.۵ باشد، می تواند در دانشگاه های انگلیسی زبان و با پرداخت شهریه تحصیل کند.
  • متقاضیان تحصیل در دوره کارشناسی اتریش می توانند تا ۱۵ ساعت در هفته به کار و اشتغال دانشجویی بپردازند.
  • اگر متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان آلمانی و انگلیسی باشد، می تواند با شرکت در دوره های آمادگی زبان آلمانی یا انگلیسی در کالج ها و دانشگاه های اتریش نمره و مهارت لازم را کسب کند و سپس تحصیل در دانشگاه را شروع کند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اتریش بدون مدرک زبان

متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و فوق لیسانس دانشگاه های اتریش بدون مدرک زبان می توانند پس از تمام شدن دوره تحصیلی کارشناسی برای ثبت نام اقدام کنند. متقاضیان با تحصیل در رشته های مهندسی دانشگاه های اتریش می توانند پس از تحصیل در این کشور مشغول کار و اشتغال شوند. طول مدت تحصیل در این مقطع در کشور اتریش در حدود یک تا ۲ سال است.

  • متقاضی برای اخذ پذیرش مقطع کارشناسی ارشد اتریش باید دارای مدرک کارشناسی و مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس ۶.۵ باشد.
  • اگر متقاضی فاقد نمره لازم آیلتس برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اتریش باشد، می تواند در دوره های آمادگی زبان آلمانی یا انگلیسی شرکت کند و پس از اخذ نمره و مهارت لازم تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را شروع کند.
  • اگر متقاضی دارای مدرک زبان آلمانی B2 باشد، می تواند در دانشگاه های دولتی اتریش در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل رایگان در اتریش داشته باشد.
  • متقاضی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی می تواند در بسیاری از شعبه های دانشگاه های آمریکایی، کانادایی، استرالیایی و انگلیسی در اتریش تحصیل کند.
  • متقاضی برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی به زبان انگلیسی الزاما نیاز به ارائه مدرک زبان ندارد و دارا بودن مدرک زبان به عنوان یک امتیاز در اخذ ویزای تحصیلی محسوب می شود.
  • متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اتریش می تواند تا ۴۰ ساعت در هفته به کار دانشجویی بپردازد.
تحصیل در مقطع ارشد اتریش بدون مدرک زبان
تحصیل در مقطع ارشد اتریش بدون مدرک زبان

تحصیل در مقطع دکترا اتریش بدون مدرک زبان

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا دانشگاه های اتریش را دارند، باید رزومه علمی تحصیلی خود را برای یک ناظر علمی و سوپروایزر در دانشگاه ها مورد نظر در اتریش ارسال کند. ناظر علمی پس از تائید رزومه علمی دانشجو و بر اساس شرایطی زمینه لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکترا را فراهم می کند.

  • به طور کلی دانشگاه های دولتی اتریش مدرک دانشگاه آزاد متقاضیان ایرانی را پذیرش نمی کند و متقاضی برای تحصیل دکترا باید در دوره های پیشدکترا در دانشگاه های این کشور شرکت کند.
  • تحصیل در مقطع دکترا اتریش با مدرک زبان آلمانی C1 و یا مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۷ امکان پذیر است.
  • تحصیل در مقطع دکترا اتریش با دارا بودن رزومه علمی تحقیقی عالی، دارا بودن مقاله های معتبر، دارا بودن معدل و نمره های عالی در مقطع کارشناسی ارشد و مدرک زبان امکان پذیر است.
  • تحصیل در مقطع دکترا اتریش با دارا بودن مدرک زبان آلمانی C1 به طور رایگان می باشد.
  • متقاضیان تحصیل در دوره دکترا اتریش می توانند تا حدود ۴۵ ساعت در هفته به کار و اشتغال دانشجویی بپردازند.

تحصیل رایگان و بدون مدرک زبان در اتریش

متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های اتریش را دارند و دارای مدرک زبان آلمانی می باشند، می توانند به صورت رایگان در دانشگاه های دولتی اتریش تحصیل کنند. متقاضی برای تحصیل رایگان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی اتریش نیازمند مدرک زبان آلمانی B1 و یا مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۶.۵ و در مقطع دکترا نیازمند مدرک زبان آلمانی C1 و یا مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۷ می باشد. در صورتی که متقاضی فاقد مهارت زبان آلمانی یا انگلیسی باشد، مدرک زبان در حد مقدماتی برای تعیین سطح دوره های آمادگی زبان در اتریش الزامی می باشد.

هزینه های تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

برآورد هزینه دقیق زندگی در هر شهر و کشور به نوع زندگی و الگوی مصرف هر فرد بستگی دارد اما از آن جا که تحصیل در کشور اتریش رایگان است، متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور متحمل هیچ هزینه ای نمی شوند و فقط باید بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

  • متقاضیان برای تحصیل فقط ملزم به پرداخت هزینه اندک سالانه ۶۰۰ یورو تا ۱۵۰۰ یورو برای تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور می باشند.
  • تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش سالانه در حدود ۱۰.۰۰۰ یورو تا ۲۰.۰۰۰ یورو هزینه دارد.
  • هزینه اجاره محل اقامت دانشجویی: ماهانه در حدود ۳۰۰ یورو تا ۴۰۰ یورو
  • هزینه خوابگاه های دانشجویی: ماهانه در حدود ۲۵۰ یورو
  • هزینه خورد و خوراک: روزانه در حدود ۱۰ یورو
  • هزینه بیمه دانشجویی: ماهانه در حدود ۵۵ یورو
  • هزینه های اضافی دیگر: ماهانه در حدود ۵۰۰ یورو
  • هزینه حمل و نقل عمومی دانشجویان با استفاده از کارت دانشجویی نصف قیمت می باشد. هزینه این کارت سالانه در حدود ۲۰ یورو است.

کار پس از تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

فارغ تحصیلان دانشگاه های اتریش می توانند برای کار و اشتغال در این کشور اقامت کنند. بسیاری از متقاضیان که قصد مهاجرت  به اتریش و اخذ اقامت اتریش را دارند، از طریق تحصیل و اشتغال اقامت این کشور را دریافت می کنند. ذکر این نکته ضروری است که صرفا تحصیل در اتریش منجر به اخذ اقامت این کشور نمی شود بلکه فارغ تحصیل با یافتن کار در فرصت یک ساله جست و جوی کار در اتریش می تواند ویزای تحصیلی این کشور را به ویزای کاری تبدیل کند.دولت اتریش با ارائه مهلت یک ساله به فارغ تحصیلان این کشور فرصت جست و جوی کار را برای آن ها مهیا می کند تا با یافتن شغل مناسب ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. با توجه به پایین بودن نرخ بیکاری این کشور در حدود ۵ درصد فارغ تحصیلان می توانند در این مهلت یک ساله کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را پیدا کنند. متقاضیان پس از ۵ سال کار و اشتغال در اتریش می توانند برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنند. پس از گذشت ۵ سال از اخذ اقامت دائم متقاضی می تواند مقدمات لازم برای اخذ پاسپورت اتریش را فراهم کند.

کار پس از تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان
کار پس از تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

مزایای تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

دانشجویان با تحصیل در دانشگاه های اتریش از مزایای فراوان تحصیل بدون ارائه مدرک زبان در این کشور برخوردار می شوند. از جمله مزیت های تحصیل بدون مدرک زبان در این کشور موارد زیر را می توان برشمرد:

  1. امکان اخذ مدرک مهارت زبان آلمانی در اتریش
  2. تحصیل به زبان آلمانی و انگلیسی
  3. تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی
  4. اخذ مجوز کار برای همسر متقاضی
  5. اخذ مجوز کار پس از یک سال فارغ تحصیلی
  6. تحصیل رایگان پزشکی و دندانپزشکی
  7. بالا بودن سطح رفاه و امنیت اجتماعی
  8. تحصیل در دانشگاه های معتبر و برتر جهانی با رتبه های زیر ۵۰ جهانی
  9. دارا بودن رتبه ۲۰ در میان کشورهای جهان از نظر بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی
  10. امکان اخذ ویزای همراه برای همراهی همسر و فرزندان متقاضی در اتریش
  11. تحصیل در دانشگاه های اتریش مورد تائید وزارت بهداشت و وزارت علوم ایران
  12. امکان اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال کار و اشتغال در اتریش
  13. امکان اخذ پاسپورت اتریش پس از ۱۰ سال کار و اشتغال در اتریش
مزایای تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان
مزایای تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

سخن آخر

در این مقاله تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان مورد بررسی دقیق و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی یا زبان آلمانی می تواند از طریق پذیرش مشروط یا شرکت در دوره های آمادگی زبان در کالج ها و دانشگاه های اتریش مهارت زبانی لازم را اخذ کند و سپس تحصیل در دانشگاه را شروع کند.

اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل بدون مدرک زبان در اتریش می باشید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر) بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران و شیراز با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را بر اساس شرایط زندگی، سن، تحصیلات و بودجه به متقاضیان ارائه می دهند.این مقاله به توضیح چگونگی تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان پرداخت.اگر قصد تحصیل در دانشگاه های برتر اروپا را دارید و فاقد مدرک زبان می باشید، اگر قصد تحصیل رایگان و ارزان در معتبرترین دانشگاه های اروپا را دارید، ما تحصیل بدون مدرک زبان در اتریش را پیشنهاد می کنیم. از موارد مهم تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان این است که در همان ابتدای امر دارا بودن مدرک مهارت زبان آلمانی الزامی نمی باشد و متقاضی می تواند با اخذ پذیرش مشروط در دوره آمادگی زبان آلمانی شرکت کند و پس از کسب نمره و مهارت لازم تحصیل در دانشگاه مورد نظر را شروع کند. اگر قصد تحصیل در کشورهای اروپایی را دارید، و فاقد مدرک زبان می باشید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) را دنبال کنید و از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

1- شرایط پذیرش مشروط دانشگاه های اتریش چیست؟

پذیرش مشروط یعنی متقاضی در دانشگاه یا کالج اتریش پذیرفته می شود اما تا زمانی که نتواند نمره زبان مورد نظر را کسب کند، نمی تواند تحصیل در دانشگاه را شروع کند.

2- هزینه دوره های آمادگی زبان در کالج های اتریش چقدر است؟

هزینه هر ترم در حدود ۴۰۰ یورو تا ۶۰۰ یورو می باشد.

3- آیا امکان تحصیل بدون مدرک زبان در اتریش وجود دارد؟

اگر متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان آلمانی و انگلیسی باشد، می تواند با شرکت در دوره های آمادگی زبان در کالج های اتریش نمره لازم را کسب کند و سپس تحصیل در دانشگاه را شروع کند.

4- آیا تحصیل در مقطع دکترا اتریش بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

تحصیل در مقطع دکترا اتریش با مدرک زبان آلمانی C1 و یا مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۷ امکان پذیر است.

5- آیا امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های اتریش وجود دارد؟

متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های اتریش را دارند و دارای مدرک زبان آلمانی می باشند، می توانند به صورت رایگان در دانشگاه های دولتی اتریش تحصیل کنند.

6- آیا برای تحصیل در دانشگاه خصوصی اتریش مدرک زبان الزامی است؟

متقاضی برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی به زبان انگلیسی الزاما نیاز به ارائه مدرک زبان ندارد و دارا بودن مدرک زبان به عنوان یک امتیاز در اخذ ویزای تحصیلی محسوب می شود.

7- زبان تحصیل در دانشگاه های اتریش چیست؟

زبان آلمانی و زبان انگلیسی

8- وضعیت کار پس از تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان چگونه است؟

فارغ تحصیل با یافتن کار در فرصت یک ساله جست و جوی کار در اتریش می تواند ویزای تحصیلی این کشور را به ویزای کاری تبدیل کند.

9- مزایای تحصیل بدون مدرک زبان اتریش چیست؟

تحصیل در دانشگاه های اتریش مورد تائید وزارت بهداشت ایرانامکان اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال کار امکان اخذ پاسپورت اتریش پس از ۱۰ سال کار

10- آیا تحصیل کارشناسی ارشد اتریش بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

اگر متقاضی فاقد نمره لازم زبان برای کارشناسی ارشد اتریش باشد، می تواند در دوره های آمادگی زبان آلمانی یا انگلیسی شرکت کند و پس از اخذ نمره لازم تحصیل کارشناسی ارشد را شروع کند.

11- هزینه های زندگی در اتریش چقدر است؟

هزینه اجاره محل اقامت دانشجویی: ماهانه در حدود ۳۰۰ یورو تا ۴۰۰ یوروهزینه خوابگاه های دانشجویی: ماهانه در حدود ۲۵۰ یوروهزینه خورد و خوراک: روزانه در حدود ۱۰ یورو

نظرات کاربران

  • توسط پویا بایرامی
    تاریخ: خرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    پویا هستم دانش آموز سال 12. ایلتس 6.5 دارم. برای ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در اروپا برنامه دارم. اگر امکانش هست کشور هایی که می تونید برای پذیرش و ویزا اقدام فرمایید پیشنهاد دهید تا در صورت امکان قرارداد بسته شود.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      برای تحصیل در دانشگاه های اروپایی باید رزومه علمی شما به طور دقیق بررسی شود. لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا