071-91009294  | 021-88724227  |

تحصيل در رشته حقوق در نيوزلند

تحصيل در رشته حقوق در نيوزلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

هیچ جایی بهتر از تحصیل در دانشگاه ویکتوریا برای تحصيل در رشته حقوق در نيوزلند با توجه به شرایط زندگی در نیوزلند نیست. این دانشگاه از نظر سیاسی و حقوقی در قلب نیوزلند واقع شده است و راه اصلی تحصیل در رشته حقوق با تحصیل مقطع کارشناسی آغاز می شود. پس از مطالعه مطالب زیر، کارشناس ما در موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد بهتر شما را راهنمایی خواهد کرد، با ما در ارتباط باشید.

تحصیل حقوق در دانشگاه های نیوزلند

در مورد تحصیل در نیوزلند در رشته حقوق باید بگوییم که نیوزلند بخش اعظم سیستم حقوقی خود را از سیستم عادی قانون استفاده کرده است که در انگلستان استفاده می شود. با این حال، برخی مناطق متفاوت هستند زیرا نیوزیلند شکل خاص خود را از قانون مشترک توسعه داده است. مردم نیوزلند نیز از قوانین قانونی پیروی می کنند که این امر قوانینی است که توسط پارلمان آن ایجاد کرده است.

بسیاری از افراد قانون را با وکلا و وکلای حقوقی مرتبط می کنند، اما این همه چیز نیست. یک مدرک حقوق کار شما را در طیف وسیعی از زمینه ها به کار خواهد گرفت. نیوزیلند به خاطر سیستم آموزشی شگفت انگیز خود شناخته شده است و بالاتر از آن شهریه یکی از پایین ترین سطح ها‌ در جهان است. مدارک تحصیلی در سراسر جهان به ویژه توسط کارفرمایان انگلستان به رسمیت شناخته شده و علاوه بر این آنها خدمات پشتیبانی را برای دانشجویان بین المللی نیز ارائه می دهند!

برنامه دوره چهار ساله قانون با حقوق نیوزلند شامل دانشجویان می باشد که سال سوم خود را برای تحصیل قانون نیوزلند در دانشگاه اوکلند یا دانشگاه کانتربری در کریست چرچ می گذرانند. دانشجویان دو سال و چهار سال اول خود را در برنامه های سه ساله معمول در ناتینگهام می گذرانند.

در طول سال در خارج از کشور، دانشجویان ترکیبی از دوره های مقرر و انتخابی در قانون نیوزلند را می آموزند و در همان کلاس هایی که دانشجویان نیوزیلند شرکت می کنند، شرکت می کنند.

مزایای تحصیل در خارج از کشور

این برنامه فرصتی را برای دانشجویان فراهم می کند تا یک سیستم حقوقی متفاوت و قانون آن را در یک محیط آموزشی متفاوت تحصیل کنند. این باید یک تجربه آموزشی و فرهنگی قابل توجه را برای آنها به وجود آورد. ثابت شده است که دانشجویان شرکت کننده در این برنامه برای کارفرمایان و به ویژه برای شرکتهای برجسته بین المللی وکلا بسیار جذاب هستند.

الزامات واجد شرایط بودن

نیوزیلند دارای شش دانشگاه است که دوره های حقوقی را ارائه می دهند که یکی از آنها بالاترین سطح ورود را نسبت به سایر دانشگاه های نیوزیلند دارد. علاوه بر الزامات عمومی مانند گواهینامه های مهارت انگلیسی و مدارک تحصیلی معادل استاندارد ورود به نیوزلند، شما همچنین باید الزامات مشخص شده برای قانون را رعایت کنید. این شرایط برای هر دانشگاه و کشور محل اقامت شما متفاوت است، بنابراین به شدت توصیه می شود برای بررسی شرایط ورود به وب سایت دانشگاه مراجعه کنید.

هزینه تحصیل رشته حقوق در دانشگاه های نیوزلند
هزینه تحصیل رشته حقوق در دانشگاه های نیوزلند

هزینه تحصیل رشته حقوق در دانشگاه های نیوزلند

با توجه به نوع دانشگاه شهریه تحصیل در رشته حقوق بین 4491.14 و 19895.41 دلار در سال خواهد بود. دانشجویان بین المللی علاوه بر پرداخت شهریه، باید هزینه های اضافه دیگری را نیز پرداخت کنند. این هزینه ها از جمله هزینه ثبت نام و هزینه پذیرش تنها یک بار پرداخت می شوند.

هزینه زندگی دانشجویی در نیوزلند:

اگر قصد ادامه تحصیل برای بیش از یک سال را دارید، برای درخواست ویزا باید حداقل 10200 دلار برای تامین هزینه های زندگی سال اول خود داشته باشید. با این حال با توجه به سبک زندگی، محل اقامت و نحوه خرج کردن، ممکن است بیش از این مبلغ نیاز داشته باشید. به عنوان مثال برای تحصیل در دانشگاه اوکلند به 1350016900 دلار در سال نیاز دارید.

پایتخت کشور، ولینگتون و بزرگترین شهر آن، اوکلند گرانترین شهرها برای زندگی هستند. هزینه های تقریبی هر هفته برای تحصیل در دانشگاه اوکلند به شرح زیر است:

  • خدمات رفاهی: 15.50 دلار
  • اینترنت: 5 دلار
  • طرح های تلفن همراه: 6.75 دلار
  • بیمه: 5 دلار
  • غذا: 80 دلار
  • حمل و نقل: 24 دلار
  • سرگرمی و اوقات فراغت: 37 دلار

تحصیل دکترای رشته حقوق در نيوزلند

دکترای حقوق یک مدرک تحقیقاتی پیشرفته است. بیش از شروع به تحصیل در مقطع دکترا به تناسب بین طرح پیشنهادی و دانشکده حقوق مورد نظر توجه کنید.

کیفیت تحقیقات

دانشگاه های عالی رتبه نیوزلند به دلیل تحقیقات با کیفیت بسیار شهرت دارند و تدریس در این دانشگاه ها در سطح عالی انجام می شود و متناسب با محیط یادگیری مطلوب و تدریس نوآورانه می باشد.

برتری آموزش در گزارشی منتشر شده توسط کمیسیون آموزش عالی که دانشگاه های نیوزلند را برای ارائه تحقیقات باکیفیت جز رنکینگ نخست قرار داده است، نمایان می باشد. این گزارش نشان می دهد دانشگاه ویکتوریا دارای بالاترین رتبه دانشکده حقوق برای تحقیقات در این کشور است. تحصیل در مقطع دکترا دو سال و نیم به صورت تمام وقت و یا حداقل 4 سال به صورت نیمه وقت به طول می انجامد. مدرک دکترا پس از تکمیل پایان نامه اعطا می شود.پایان نامه مدرکی دال بر توانایی شما در انجام تحقیقات اصلی و مستقل است و به اطلاعات موجود در زمینه حقوق کمک بسزایی می کند. انتظار می رود حداقل برخی از کارهای موجود در پایان نامه ارزش چاپ دانشگاهی داشته باشد.

شرایط اخذ مقطع دکترا:

  1. بهتر است دوره رزیدنسی را در داندین بگذرانید، با این حال ممکن است طبق توافقات دوجانبه ای از این شرط معاف شوید. 
  2. پایان نامه باید حدود 300-400 صفحه (9000-10000 کلمه) باشد و کمک قابل توجهی به تحقیقات حقوقی یا بورسیه ها کند.
  3. در صورتی که زبان مادری شما انگلیسی نباشد، باید مهارت زبان انگلیسی خود را اثبات کنید.

استانداردهای پذیرش در رشته دکترا:

باید LLB افتخاری، مدرک کارشناسی ارشد را از نیوزلند و یا مدرک معادل آن را از دانشکده حقوق خارج از نیوزلند با حداقل معدل B+ برای تمام مقالات 300-400 صفحه ای خود (یا معادل آن) دریافت کرده باشید.

شرایط کار رشته حقوق در نيوزلند

وکیل یک متخصص آموزش دیده است که بهترین مشاوره را به موکلان خود در رابطه با موضوعات حقوقی ارائه می دهد. وکلا به طور حرفه ای و مستقل کار می کنند تا از منافع دیگران دفاع کنند. وکلای آموزش دیده در نیوزلند آماده فعالیت به عنوان وکیل مدافع و مشاوره حقوقی هستند.

وکیل مدافع عمدتا در دادگاه ها فعالیت دارند. کار آنها شامل ارائه مدرک، اظهارنظر از طرف موکل، حضور به عنوان نماینده در دادگاه های جنایی، رسیدگی به اختلافات خانوادگی در دادگاه های خانواده و رسیدگی به مطالبات مدنی مربوط به خسارت و جبران خسارت است.

مشاوران حقوقی کارهایی از قبیل مشاوره عمومی، معاملات دارایی، املاک، تنظیم امور مالی و کارهای شرکت های تجاری را انجام می دهند. آنها همچنین به اموری از جمله تنظیم وصیت نامه، رسیدگی به اموال، مشاوره مالیاتی، تاسیس شرکت، عقد قرارداد و اخذ وام رسیدگی می کنند. وکلا می توانند به عنوان وکیل مدافع و یا مشاوره حقوقی کار کنند و بسیاری از آنها نیز به طور خصوصی وکالت می کنند.

شرایط کار رشته حقوق در نيوزلند
شرایط کار رشته حقوق در نيوزلند

برای وکالت باید شرایط زیر را داشته باشید:

  1. دارا بودن مدرک کارشناسی حقوق (LLB) از یکی از دانشگاه های: اوکلند، AUT، وایکاتو، ویکتوریا، کنتربری یا اوتاگو. معمولا اخذ مدرک کارشناسی 4 سال طول می کشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مربوط به هر دانشگاه مراجعه کنید.
  2. گذراندن دوره عملی در موسسه حرفه ای مطالعات حقوقی (IPLS) یا کالج حقوقی نیوزلند.
  3. در دادگاه عالی نیوزلند به عنوان وکیل مدافع و یا مشاوره حقوقی پذیرفته شوید.
  4. دارا بودن گواهی وکالت از انجمن حقوقی نیوزلند.

 غالبا دانشجویان برای وکالت به شرایط بیشتری از جمله اخذ مدرک دوگانه BA/LLB و یا مدرک افتخاری یا کارشناسی ارشد حقوق نیاز دارند. با داشتن مدارک عالی بیشتر، فرصت های شغلی بیشتری برای آنها وجود دارد.

فرصت های شغلی

فارغ التحصیلان حقوقی در حوزه های گسترده ای از جمله موارد زیر می توانند فعالیت داشته باشند:

  • وکالت خصوصی
  • طرح های پارلمانی
  • خدمات عمومی
  • شرکت های عمومی
  • تدریس در دانشگاه
  • سازمان دادگستری
  • تحقیق و پژوهش
  • اصلاحات حقوقی
  • دولت محلی
  • شرکت های خصوصی
  • شرکت های دولتی
  • ضابط دادگستری ( کارگزار حقوقی)

برخی از افراد به حقوق علاقه مند هستند، اما به عنوان وکیل آموزش و دوره نمی بینند. فرصت هایی برای کار در برخی از زمینه ها از جمله کارگزار حقوقی، گزارشگر دادگاه، کارمند اداره ثبت دادگاه یا منشی حقوقی برای این گونه افراد موجود می باشد.

بهترین دانشگاه های نیوزلند برای رشته حقوق

دانشگاه های حقوق نیوزلند بسیار شناخته شده هستند و تعدادی از آنها در سطح بین المللی شهرت دارند. دانشجویان بین المللی به ویژه دانشجویان جزایر اقیانوس آرام و هند به دلیل شباهت زبان و سیستم های حقوقی و همچنین سطح بالای آموزش تمایل دارند در این دانشگاه ها به تحصیل بپردازند و تجربه زندگی در نیوزلند را کسب کنند.

بهترین دانشگاه های حقوق نیوزلند و رنکینگ آنها:

دانشگاه های حقوق نیوزلندرنکینگرنکینگ بین المللی
دانشگاه اوکلند129
دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون238
دانشگاه اوتاگو351-100
دانشگاه کنتربری4101-150
دانشگاه وایکاتو5201-250
دانشگاه فنی اوکلن6251-300

بنابر مطالب گفته شده اگر تمایل دارید تا برای تحصيل در رشته حقوق در نيوزلند اقدام کنید و نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با مشاورین موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد گفت و گو کرده و از اطلاعات و تجربیات آن ها استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد تحصيل در رشته حقوق در نيوزلند

1- مزایای تحصیل حقوق در دانشگاه های نیوزلند چیست؟

نیوزیلند به خاطر سیستم آموزشی شگفت انگیز خود شناخته شده است و بالاتر از آن شهریه یکی از پایین ترین سطح ها‌ در جهان است. مدارک تحصیلی در سراسر جهان به ویژه توسط کارفرمایان انگلستان به رسمیت شناخته شده و علاوه بر این آنها خدمات پشتیبانی را برای دانشجویان بین المللی نیز ارائه می دهند!

2- آیا میتوانم در برنامه دوره چهار ساله قانون با حقوق نیوزلند شرکت کنم ؟

برنامه دوره چهار ساله قانون با حقوق نیوزلند شامل دانشجویان می باشد که سال سوم خود را برای تحصیل قانون نیوزلند در دانشگاه اوکلند یا دانشگاه کانتربری در کریست چرچ می گذرانند.

3- الزامات عمومی تحصيل در رشته حقوق در نيوزلند چه هستند؟

گواهینامه های مهارت انگلیسی و مدارک تحصیلی معادل استاندارد ورود به نیوزلند

4- هزینه تحصیل رشته حقوق در دانشگاه های نیوزلند چقدر است؟

با توجه به نوع دانشگاه شهریه تحصیل در رشته حقوق بین 4491.14 و 19895.41 دلار در سال خواهد بود.

5- هزینه ویزا دانشجویان خارجی برای ورود به دانشگاه های نیوزلند چقدر است؟

اگر قصد ادامه تحصیل برای بیش از یک سال را دارید، برای درخواست ویزا باید حداقل 10200 دلار برای تامین هزینه های زندگی سال اول خود داشته باشید.

6- هزینه تحصیل در دانشگاه اوکلند چقدر است؟

برای تحصیل در دانشگاه اوکلند به 1350016900 دلار در سال نیاز دارید.

7- هزینه های تقریبی زندگی برای دانشجویان بین المملی نیوزلند چقدر است؟

  • خدمات رفاهی: 15.50 دلار
  • اینترنت: 5 دلار
  • طرح های تلفن همراه: 6.75 دلار
  • بیمه: 5 دلار
  • غذا: 80 دلار
  • حمل و نقل: 24 دلار
  • سرگرمی و اوقات فراغت: 37 دلار

8- طول دوره دکترا حقوق در نیوزلند چقدر است؟

تحصیل در مقطع دکترا دو سال و نیم به صورت تمام وقت و یا حداقل 4 سال به صورت نیمه وقت به طول می انجامد.

9- برترین دانشگاه نیوزلند که دوره دکترا حقوق ارائه می دهد ، کدام است؟

دانشگاه ویکتوریا دارای بالاترین رتبه دانشکده حقوق برای تحقیقات در این کشور است.

10- آیا دوره های دکترا حقوق در دانشگاه های نیوزلند از کیفیت مطلوب برخوردار است؟

دانشگاه های عالی رتبه نیوزلند به دلیل تحقیقات با کیفیت بسیار شهرت دارند و تدریس در این دانشگاه ها در سطح عالی انجام می شود و متناسب با محیط یادگیری مطلوب و تدریس نوآورانه می باشد

11- شرایط اخذ مقطع دکترا چیست؟

  •  بهتر است دوره رزیدنسی را در داندین بگذرانید، با این حال ممکن است طبق توافقات دوجانبه ای از این شرط معاف شوید.
  •  پایان نامه باید حدود 300-400 صفحه (9000-10000 کلمه) باشد و کمک قابل توجهی به تحقیقات حقوقی یا بورسیه ها کند.
  •  در صورتی که زبان مادری شما انگلیسی نباشد، باید مهارت زبان انگلیسی خود را اثبات کنید.

12- بهترین دانشگاه نیوزلند برای تحصیل در رشته حقوق چه دانشگاهی است؟

در نیوزلند 6 دانشگاه برای تحصیل در رشته حقوق وجود دارد که دانشگاه ویکتوریا بهترین دانشگاه آن می باشد.

13- تحصیل در کارشناسی رشته حقوق چند سال طول می کشد؟

4 سال.

14- تحصیل رشته حقوق در نیوزلند به چه زبانی می باشد؟

انگلیسی.

15- آیا برای تحصیل رشته حقوق در نیوزلند مدرک زبان لازم است؟

بله ، مدرک زبان آیلتس یا تافل و …

16- هزینه تحصیل رشته حقوق در نیوزلند چقدر است؟

با توجه به نوع دانشگاه متفاوت می باشد و می تواند از 5000 تا 20000 دلار سالیانه باشد.

17- هزینه زندگی برای دانشجویان رشته حقوق در نیوزلند چقدر است؟

با توجه به سبک زندگی شما این هزینه متغیر می باشد و می تواند از 10000 دلار تا 16000 دلار سالیانه باشد.

18- تحصیل در مقطع دکتری رشته حقوق در نیوزلند چند سال طول می کشد؟

2.5 الی 4 سال.

19- شرایط کار فارق التحصیلان رشته حقوق در نیوزلند به چه صورت است؟

نیوزلند برای وکلا بازار کار خوبی دارد.

20- فارق التحصیلان رشته حقوق در نیوزلند در چه زمینه هایی می توانند کار کنند؟

مشاوره عمومی، معاملات دارایی، املاک، تنظیم امور مالی، تنظیم وصیت نامه، رسیدگی به اموال، مشاوره مالیاتی، تاسیس شرکت، عقد قرارداد، اخذ وام، وکیل مدافع و یا مشاوره حقوقی.

21- آیا فارق التحصیلان رشته حقوق می توانند به طور مستقیم وارد بازار وکالت شوند؟

غالبا دانشجویان برای وکالت به شرایط بیشتری از جمله اخذ مدرک دوگانه BA/LLB و یا مدرک افتخاری یا کارشناسی ارشد حقوق نیاز دارند. با داشتن مدارک عالی بیشتر، فرصت های شغلی بیشتری برای آنها وجود دارد.

22- در صورتی که فارغ التحصیلان رشته حقوق دارای مدارک جانبی وکالت نباشند چه شغل هایی برایشان وجود دارد؟

برخی از افراد به عنوان وکیل آموزش و دوره نمی بینند و فرصت هایی برای کار در برخی از زمینه ها از جمله کارگزار حقوقی، گزارشگر دادگاه، کارمند اداره ثبت دادگاه یا منشی حقوقی برای این گونه افراد موجود می باشد.

اسکرول به بالا