071-91009294  | 021-88724227  |

بیمه درمانی رایگان برای دانشجویان در آلمان

بیمه درمانی یک ماهه رایگان برای دانشجویان در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت تحصیلی یکی از انواع راه های مهاجرتی می باشد که نیاز به پیش زمینه های خاصی دارد. هر کدام از متقاضیان مهاجرت تحصیلی باید پیش شرط های مربوطه را رعایت نمایند. یکی از اصلی ترین این موارد، بیمه درمانی مربوط به دانشجویان است که برای دریافت ویزای تحصیلی مورد نیاز می باشد. آلمان هم یکی از کشور های مهاجر پذیر می باشد و دانشجویان بسیاری برای تحصیل در این کشور اقدام می کنند. تحصیل در آلمان نیاز به رعایت موارد بسیاری دارد. اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا ممکن است دانشجویان موفق به انجام روند های مهاجرت تحصیلی نشوند. از این رو بیمه درمانی یک ماهه رایگان برای دانشجویان در آلمان برنامه ریزی شده است.

بیمه درمانی یک ماهه رایگان برای دانشجویان در آلمان

مهاجرت به آلمان همانند سایر کشور ها به روش های مختلفی مانند کار در آلمان امکان پذیر است. با این حال روند مهاجرتی این کشور همانند سایر کشور ها تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است. بیمه درمانی یک ماهه رایگان برای دانشجویان در آلمان  یکی از انواع اقداماتی است که دولت این کشور برای حمایت از دانشجویان صورت می دهد.

با توجه به این برنامه کلیه دانشجویان بین المللی ۲۹ ساله و کمتر که تحصیل خود را در آلمان آغاز می کنند ، می توانند از ۵ مارس ۲۰۲۰ تا ۳۱ روز از بیمه درمانی مسافرتی رایگان ارائه شده توسط بیمه خصوصی بهداشت آلمان DR-WALTER بهره مند شوند. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که این مسئله نیاز به شرط های خاصی دارد. دانشجویانی که در این گروه جای داشته باشند می توانند در زمان تحصیل در آلمان از این بیمه رایگان مسافرتی خصوصی یک ماهه استفاده نمایند. شرایط مربوط به دریافت این بیمه نامه چیست؟!

شرایط دریافت بیمه نامه رایگان دانشجویی

در مهاجرت به آلمان دانشجویان بین المللی، در صورت ورود به آلمان قبل از شروع تحصیل، می توانند از حداکثر 31 روز تحت پوشش بیمه درمانی مسافرتی توسط DR-WALTER بیمه دانشجویان آلمان استفاده کنند. در این شرایط دانشجویان باید گزینه های خاصی را برای دریافت این بیمه داشته باشند که عبارتند از:

  • سن آن ها از ۲۹ سال کم تر یا ۲۹ سال باشد.
  • آنها از ابتدای تحصیل در Techniker Krankenkasse (TK) ، بزرگترین ارائه دهنده بیمه بهداشت عمومی در آلمان بیمه شوند.

بر طبق نکات ارايه بیمه توسط دولت این بیمه درمانی رایگان مسافرتی در سراسر جهان برای درخواست ویزای تحصیلی آلمان در کلیه سفارت خانه ها و کنسولگری ها پذیرفته می شود. دانشجویان خارج از کشور اغلب فقط چند روز قبل از شروع تحصیل می رسند و بنابراین نیازی به بیمه درمانی طولانی مدت ندارند. از این رو بیمه ۳۱ روزه کمک بسیاری به دانشجویان می کند. این اقدام به منظور اطمینان از اینکه دانشجویان بین المللی که قبل از شروع تحصیلات خود به آلمان می رسند به درستی بیمه شده اند انجام شده است. دانشجویان مجبور نیستند برای مدت زمان بیشتری قبل از فعال شدن بیمه درمانی خود با Techniker Krankenkasse ، هزینه اضافی را برای بیمه شدن هزینه کنند.

اسکرول به بالا