071-91009294  | 021-88724227  |

بورسیه تحصیلی ارمنستان

بورسیه تحصیلی ارمنستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

ارمنستان یک کشور کوچک است، این کشور موقعیت جغرافیایی برجسته ای دارد که آن را در دروازه بین اروپای شرقی و خاورمیانه قرار می دهد. از لحاظ تاریخی برخی از تمدن های باستانی قدیم در ارمنستان به وجود آمده اند. دانشجویان ارمنی تبار، از طریق AGBU واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی ارمنستان و نیمه تحصیلی می باشند.

دریافت بورسیه تحصیلی ارمنستان

بورس تحصیلی دیوید ل.برن در برنامه آموزش ملی امنیت بر روی انگیزه های مالی پولی در مقابل دانشجویانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور برای یک سال در کشورهای غیر سنتی مانند ارمنستان هستند متمرکز شده است. با توجه به ماهیت رقابت این برنامه، چند صد نامزد از میان هزاران نفر انتخاب می شوند، که این بدان معنا است که رکوردهای تحصیلی شما باید خیلی خوب باشد. انتظار می رود که پس از فارغ التحصیلی شروع به کار کنید. شوراهای آمریکایی آموزش بین المللی غیر انتفاعی هستند که به شدت به ارائه خدمات آموزشی به ویژه برای همکاری بین المللی و فهم بشر دوستانه کمک می کنند.

شرایط بورسیه تحصیلی ارمنستان

بورس تحصیلی به طور مرتب به فارغ التحصیلان و محققان تحصیلات تکمیلی اهدا می شود که علاقه مند به انجام تحقیقات در یک کشور اروپای شرقی مانند ارمنستان هستند. یک کنسرسیوم از ادارات فدرال، از جمله وزارت آموزش و پرورش و صندوق ملی علوم انسانی، این برنامه را تأمین می کند. محققان واجد شرایط باید دارای یک پروژه مشخص و دقیق باشند که چند ماه در کشور پوشش داده شود. میزان جوایز ویژه برنامه های ویژه VIII به 3500 دلار برای محققان ایده آل اختصاص داده می شود.

شرایط بورسیه تحصیلی ارمنستان

زبان در دانشگاه ارمنستان

برنامه زبان محلی اوراسیا برای دانشجویانی که مایل به تحصیل دوره زبان در ارمنستان هستند در نظر گرفته شده است. AGBU از طریق وابستگی خود به دانشگاه کالیفرنیا برنامه تحصیلی تابستانی در خارج از کشور در ارمنستان ارائه می دهد. دانشجویان پذیرفته شده در این برنامه با دانشجویان دیگر آمریکایی و کارفرمایان AGBU زندگی خواهند کرد و به طور منظم در سفرهای تفریحی و گشت های فرهنگی خود به طور کامل به فضای فرهنگی و زندگی ارمنستان می پردازند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه پیتسبورگ ارمنستان

بورس اوراق بهادار دانشگاه پیتسبورگ صرفا به منظور ارائه برنامه های تحصیل در خارج از کشور در ارمنستان ایجاد شد. بورس تحصیلی مبلغ 4000 دلاری است. این پول به یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی اختصاص داده شده است. اتحادیه خیرخواه ارمنستان می تواند بهترین دوست و منبع شما در زمینه یافتن اخبار، شغل، کارآموزی، ارائه خدمات آموزشی جدید در خارج از کشور و رویدادهای فرهنگی مربوط به کشور باشد.

در خصوص بورسیه تحصیلی و همچنین اقامت در ارمنستان و دیگر کشورها سوال دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه میرداماد همراه باشید  تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

نظرات کاربران

  • توسط Imad shukur mahmood
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    من مى خواهم در دانشگاهاى ارمنستان ادامه اى تحصيلى بدهم، به طرايق بورسه اى تحصيلى براى دكترى رشته اى ادبيات ، تحقيقات زبان و ادبياتى زنده لطفن كمكم كنند . با سلام

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      در صورتیکه رزومه علمی و پژوهشی قوی داشته باشید، می توانید اقدام نمایید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا