071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در مورد انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت متقاضیان باید ملاک ها و معیارهای زیادی را مورد بررسی قرار دهند. در این راستا در این مقاله به بررسی بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • شاخص های انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت
  • روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی
  • دلایل مهاجرت به کشور آلمان
  • مزیت های مهاجرت به کشور آلمان
  • دلایل مهاجرت به کشور انگلستان
  • مزیت های مهاجرت به کشور انگلستان
  • دلایل مهاجرت به کشور اتریش
  • مزیت های مهاجرت به کشور اتریش
  • دلایل مهاجرت به کشور سوئد
  • مزیت های مهاجرت به کشور سوئد
  • دلایل مهاجرت به کشور هلند
  • مزیت های مهاجرت به کشور هلند
  • دلایل مهاجرت به کشور نروژ
  • دلایل مهاجرت به کشور سوئیس
  • مزیت های مهاجرت به کشور سوئیس
  • دلایل مهاجرت به کشور مجارستان
  • مزیت های مهاجرت به کشور مجارستان
  • دلایل مهاجرت به کشور فنلاند
  • مزیت های مهاجرت به کشور فنلاند
  • دلایل مهاجرت به کشور دانمارک
  • دلایل مهاجرت به کشور آمریکا
  • مزیت های مهاجرت به کشور آمریکا
  • دلایل مهاجرت به کشور کانادا
  • مزیت های مهاجرت به کشور کانادا
  • دلایل مهاجرت به کشور استرالیا
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت

شاخص های انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت

در انتخاب کشور اروپایی مناسب برای مهاجرت معیارها و شاخص های خاصی مد نظر می باشد. کشور مناسب از لحاظ متقاضیان باید از نظر اخذ اقامت و تابعیت، مالیات، امنیت شغلی، بیمه اجتماعی، حقوق بشر، حقوق شهروندی ، اقتصاد،حمایت از سرمایه گذار، از نظر تبعیض نژادی و آب و هوا دارای شرایط مناسب زندگی و کار و تحصیل باشد. متقاضیان قبل از اقدام به مهاجرت باید موارد فراوانی را در مورد کشور مقصد مورد تحقیق و بررسی دقیق قرار دهند. علاوه بر شاخص ها و معیارهای ذکر شده متقاضیان باید در مورد موضوعاتی چون امنیت و ثبات اجتماعی و اقتصادی، بیمه اجتماعی و سیستم حقوقی و اداری مناسب کشور مقصد مطالعه داشته باشند. پایین بودن نرخ تورم و نرخ بیکاری و به طور کلی شاخص تامین اجتماعی و بیمه و مالیات عوامل مهمی در انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت محسوب می شود.

در این راستا مشاوران و کارشناسان مجرب موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) با تهیه این مقاله به بررسی بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت پرداخته اند. اگر قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارید و نمی دانید کدام کشور اروپایی همه شاخص ها و معیارهای مطلوب زندگی و کار و مهاجرت را دارد، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی

متقاضی با توجه به شرایط زندگی، سن، تحصیلات، دارا بودن تمکن مالی می تواند از روش های گوناگون به کشورهای اروپایی مهاجرت کند. مهم ترین روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی سرمایه گذاری و تحصیل می باشد. در روش سرمایه گذاری متقاضی با خرید خانه و ملک، خرید سهام، ثبت شرکت تجاری، کارآفرینی و اشتغال زایی، خرید اوراق قرضه و خرید بورس و اوراق بهادار در کشور مقصد سرمایه گذاری می کند و به واسطه این سرمایه گذاری می تواند اقامت دائم و تابعیت آن کشور را اخذ کند.مهاجرت تحصیلی نیز از مهم ترین و رایج ترین روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی می باشد. البته خود تحصیل موجب اخذ اقامت کشور مقصد نمی شود، بلکه متقاضی با فارغ تحصیلی از دانشگاه های مقصد و یافتن کار می تواند ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کند و با کار و اشتغال در کشور مقصد پس از چند سال اقامت و تابعیت آن کشور را اخذ کند. از دیگر روش های مهاجرت می توان اخذ ویزای کار، ازدواج با تبعه و شهروند کشور مقصد، تولد کودک در خاک کشور مقصد،پناهنده شدن به کشور مقصد و دارا بودن استعداد و توانایی خاص در زمینه های هنری، ورزشی و فرهنگی را ذکر کرد. در ادامه به بررسی ۱۳ کشور برتر اروپایی برای مهاجرت می پردازیم:

دلایل مهاجرت به کشور آلمان

کشور آلمان که از ثروتمندترین و مرفه ترین کشورهای اروپایی است، در سال های اخیر از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا محسوب می شود. کشور آلمان هفتمین کشور پربازدید جهان و کشوری قانونمند و قدرتمند است. این کشور صنعتی که عضو سازمان ملل متحد، سازمان ناتو، سازمان کشورهای گروه ۸ و گروه ۵ می باشد، به عنوان پایه گذار اتحادیه اروپا محسوب می شود. این کشور در سالیان اخیر بسیار مورد توجه مهاجران ایرانی واقع شده است. بالا بودن رفاه اجتماعی و ثبات و امنیت کشور آلمان موجب شده است تا مهاجران و گردشگران از هر نقطه دنیا روانه این کشور شوند.وجود سیستم آموزشی با کیفیت بالا و پایین بودن هزینه های تحصیل در حد رایگان و وجود رشته های پزشکی و مهندسی موجب می شود تا مهاجران تحصیلی این کشور را در فهرست اول مقاصد مهاجرت خود قرار دهند. ثبات اقتصادی و مدیریت مناسب و پایین بودن نرخ بیکاری و تورم از عوامل مهم در رونق و رشد اقتصادی این کشور محسوب می شود. کشور آلمان با تسهیل روند مهاجرپذیری و حمایت از سرمایه گذاران خارجی به امر توسعه اقتصادی این کشور در جهت جذب سرمایه گذاران خارجی کمک شایانی کرده است.بالا بودن سطح آموزشی دانشگاه ها، بالا بودن کیفیت و سیستم آموزشی، مدرک های مورد اعتبار و باارزش و امنیت اجتماعی و اقتصادی از عوامل مهم در گرایش مهاجران تحصیلی به این کشور محسوب می شود. کشور آلمان به دلیل قرار گرفتن در مرکز اروپا و همچنین صنعتی بودن باید کشوری گران باشد، اما در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی کشوری ارزان و مقرون به صرفه است. هزینه های زندگی در شهرهای مختلف این کشور با هم متفاوت است. هزینه های زندگی در گران ترین شهر این کشور، دوسلدروف ماهانه در حدود ۲۵۰۰ یورو می باشد.

مزیت های مهاجرت به کشور آلمان

به طور کلی متقاضیان با مهاجرت به کشور آلمان از مزایای فراوانی برخوردار می شوند. رضایتمندی مهاجران از زندگی و اقامت در کشور آلمان بیش از ۹۸ درصد می باشد. شغل های مهندسی برق و تکنولوژی الکتریکی و راه اندازی سیستم های صنعتی شغل های پردرآمدی در کشور آلمان می باشند. البته متقاضی اخذ اقامت آلمان برای اخذ ویزای کار باید حدود یک سال و نیم تا دو سال در نوبت وقت سفارت منتظر باشد. اما پایین بودن نرخ بیکاری ۷ درصد که پایین ترین نرخ بیکاری در اروپا می باشد موجب شده است تا کشور آلمان تقاضای فراوانی برای نیروی کار متخصص و حرفه ای داشته باشد. بهترین روش اخذ اقامت آلمان روش ثبت شرکت می باشد. در این روش متقاضی پس از ۳ سال می تواند اقامت این کشور را اخذ کند. تمکن مالی برای ثبت شرکت در حدود ۲۵.۰۰۰ یورو می باشد.یکی از موارد مهم در اخذ ویزای آلمان این است که متقاضی با اخذ ویزای توریستی آلمان نمی تواند در این کشور مشغول کار و یا تحصیل شود. متقاضیانی که دارای ایده های اقتصادی و تجاری قوی و جدید باشند، می توانند با ارائه این ایده ها و طرح های تجاری ویزای کارآفرینی را اخذ کنند و با کمک از وام های دولتی این کشور ایده ها و طرح های خود را در آلمان توسعه دهند. متقاضی اخذ تابعیت آلمان باید از زمان اخذ اقامت آلمان حداقل ۵ سال گذشته باشد. متقاضی اخذ پاسپورت آلمان باید کاملا به زبان آلمانی مسلط باشد.

مزیت های مهاجرت به کشور آلمان
مزیت های مهاجرت به کشور آلمان

دلایل مهاجرت به کشور انگلستان

کشور انگلستان که از توسعه یافته ترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان محسوب می شود، به عنوان یکی از اعضا پادشاهی بریتانیای کبیر به شمار می آید. این کشور در رتبه بندی اقتصادی جهان در رتبه پنجم و در بین کشورهای اروپایی در رتبه سوم قرار دارد.وجود دانشگاه های معتبر و با ارزش جهانی و دارای رتبه های برتر در رنکینگ های جهانی و بالا بودن کیفیت سیستم دانشگاهی این کشور موجب شده است تا متقاضیان فراوانی این کشور را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنند. متقاضیان با تحصیل و کار و اشتغال در کشور انگلستان که علاوه بر دانشگاه های برتر و معتبر در سطح جهان دارای سرمایه گذاری های پرسود و منفعت و اشتغال با حقوق مکفی و مناسب نیز می باشد، می توانند مقدمات اخذ اقامت دائم و تابعیت انگلستان را با اشتغال و کار فراهم کنند.قدرتمند بودن اقتصاد انگلستان، تکلم مردم به زبان انگلیسی، بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی، اعتبار مدرک دانشگاهی دانشگاه های این کشور و ثبات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی این کشور مشکل بالا بودن هزینه های زندگی در انگلستان را کمرنگ کرده است.

مزیت های مهاجرت به کشور انگلستان

از مهم ترین مزیت های مهاجرت به انگلستان می توان زندگی و اقامت در یکی از برترین کشورهای جهان و اروپا را نام برد. به طور کلی برخی از مهم ترین مزیت های مهاجرت به انگلستان عبارت است از:

  1. تحصیل رایگان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی و تحصیل در دانشگاه های برتر جهان با رتبه بندی و رنکینگ های جهانی تک رقمی
  2. بالا بودن استانداردهای زندگی و معتبر بودن مدارک دانشگاهی دانشگاه های انگلستان
  3. نزدیکی جغرافیایی با کشور ایران و تنوع فرهنگی موجود در انگلستان و آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف
  4. امکان زندگی در هر شهر و محل این کشور با اخذ اقامت دائم این کشور
  5. امکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی و امکان برخورداری از بیمه و خدمات پزشکی رایگان
  6. بالا بودن کیفیت آموزشی و بالا بودن سطح امکانات رفاهی و رشد و توسعه سرمایه گذاری خارجی
  7. قدرتمند بودن اقتصاد و رونق و ثبات اقتصادی و زندگی در یک کشور ایده آل و پیشرفته
  8. امنیت اجتماعی و سیاسی و حمایت دولت انگلستان از مهاجران و وجود فرصت های شغلی مختلف برای مهاجران و وجودجاذبه های تاریخی و تلفیق سنت و مدرنیته در انگلستان
  9. زندگی در یک کشور پیشگام در زمینه علمی و صنعتی و ثبات مالی و اقتصادی انگلستان علی رغم بحران های مالی در کشورهای اروپایی
  10. وجود ۵ دانشگاه انگلستان در میان ۲۰ دانشگاه برتر جهان و وجود برترین دانشگاه جهان دانشگاه آکسفورد با رتبه یک جهانی در انگلستان

دلایل مهاجرت به کشور اتریش

جمهوری اتریش که یکی از کهن ترین و زیباترین کشورهای اروپایی است در مرکز اروپای مرکزی قرار دارد. این کشور عضوسازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، پیمان شینگن و منطقه یورو می باشد. کشور پیشرفته و صنعتی اتریش یکی از مقاصد گردشگری و مهاجرت تحصیلی متقاضیان می باشد. از دلایل مهاجرت متقاضیان به این کشور می توان بالا بودن کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی و امنیت و سطح بالای استانداردهای زندگی را نام برد. این کشور در سال ۲۰۱۸ بر اساس دارا بودن شاخص های انسانی در رتبه ۲۰ جهان قرار گرفت. علی رغم بالا بودن کیفیت زندگی در کشور اتریش و به ویژه در شهر وین پایتخت این کشور که به عنوان بهترین شهر برای زندگی در چند سال متوالی معرفی شده است، هزینه های زندگی در این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه و ارزان تر است. هزینه یک پرس غذا در رستوران در حدود ۱۲ یورو و هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر وین در حدود ۹۰۰ یورو و هزینه خورد و خوراک روزانه در حدود ۱۰ یورو می باشد.

مزیت های مهاجرت به کشور اتریش

متقاضیان با مهاجرت به اتریش از مزایای فراوان اقامت و زندگی در این کشور برخوردار می شوند. از جمله مزیت های مهاجرت به این کشور موارد زیر را می توان برشمرد:

  • زندگی در کشور اروپایی با ثبات و امنیت اقتصادی و بالاترین استانداردهای زندگی و رفاه و امنیت اجتماعی
  • عدم نیاز به مدرک تحصیلی دانشگاهی و عدم نیاز به مدرک مهارت زبان آلمانی در سطح بالا
  • امکان زندگی و کار در بهترین شهر جهان و امکان خرید خانه و ملک در اتریش
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان متقاضی در دانشگاه های معتبر و برتر جهانی با رتبه های زیر ۵۰ جهانی
  • امکان تحصیل همسر و فرزندان متقاضی در دانشگاه های برتر زبان آلمانی در میان کشورهای آلمانی زبان
  • دارا بودن رتبه ۲۰ در میان کشورهای جهان از نظر بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی
  • امکان اخذ ویزای همراه برای همراهی همسر و فرزندان متقاضی در اتریش
  • امکان اخذ مدرک مهارت زبان آلمانی در اتریش
  • امکان اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال اقامت در اتریش
  • امکان اخذ پاسپورت اتریش پس از ۱۰ سال اقامت در اتریش
مزیت های مهاجرت به کشور اتریش
مزیت های مهاجرت به کشور اتریش

دلایل مهاجرت به کشور سوئد

کشور پادشاهی سوئد سومین کشور وسیع و پهناور اتحادیه اروپا و از گران ترین ترین کشورهای جهان محسوب می شود، اما به دلیل بالا بودن امنیت و رفاه اجتماعی و بالا بودن سطح درآمد، بالا بودن کیفیت زندگی، وجود طبیعت بکر و دست نخورده، مکان های تاریخی قرون وسطایی و عدالت و برابری اجتماعی و مدنی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی می باشد. زبان رسمی این کشور سوئدی است اما زبان تحصیل در برخی دانشگاه های این کشور انگلیسی می باشد.میزان حقوق و دستمزد دریافتی در این کشور بالاترین میزان حقوق در کشورهای اروپایی است. در واقع با مشغول به کار شدن یک عضو خانواده، هزینه های زندگی همه اعضا خانواده تامین می شود. بر اساس آمار کشورهای حوزه اسکاندیناوی و از جمله سوئد دارای بهترین شرایط برای زندگی از لحاظ پایین بودن جرو و جنایت و بالا بودن رفاه و امنیت اجتماعی و پایین بودن نرخ بیکاری می باشند.این کشور زمستان های بسیار طولانی دارد و گاهی اوقات در هر شبانه روز فقط ۳ تا ۴ ساعت هوا روشن است. فرهنگ برابری حقوق انسان ها یکی از ویژگی های فرهنگی مردم سوئد است و خانواده در سوئد اهمیت فراوانی دارد. یکی از مزیت های زندگی در سوئد این است که پدر و مادر از زمان به دنیا آمدن کودک خود می توانند از ۱۸ماه مرخصی باحقوق خود استفاده کنند.عدم تبعیض و برابری مذهب در این کشور موجب شده است که دین اسلام یکی از بزرگترین مذهب های موجود در کشور سوئد باشد. مردم سوئد دارای نظم و ترتیب و دقت فراوانی در زندگی هستند. خوب است بدانید که در معامله های ملکی کشور سوئد فقط ساختمان و بنای خانه و ملک خرید و فروش می شود و زمین آن متعلق به دولت می باشد. کشور سوئد از مهاجرپذیرترین کشورهای اروپایی است و حدود ۱۰۰.۰۰۰ مهاجر ایرانی در این کشور زندگی و کار می کنند. متقاضیان ایرانی همواره از مهاجران تحصیلی و شغلی کشور سوئد محسوب می شود.

مزیت های مهاجرت به کشور سوئد

متقاضی با مهاجرت به کشور سوئد می تواند از مزیت های فراوان زندگی در این کشور برخوردار شود. از جمله مهم ترین مزیت های مهاجرت به سوئد موارد زیر را می توان برشمرد:

  1. برخورداری از اقتصاد قدرتمند و بالاترین میزان درآمد در بین کشورهای اروپایی
  2. بالا بودن امید به زندگی مردم سوئد، بر اساس آمار بانک جهانی میزان امید به زندگی زنان سوئدی ۸۳/۷ و مردان سوئدی ۸۰/۱ می باشد.
  3. پایین بودن نرخ بیکاری و وجود تعطیلات طولانی مدت در تقویم این کشور
  4. امکان برخورداری از مزایای شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
  5. بالا بودن امنیت اجتماعی و رفاه و بالا بودن استانداردهای زندگی و وجود جاذبه های طبیعی بکر و فوق العاده
  6. عدم تبعیض نژادی و رعایت برابری و عدالت اجتماعی
  7. رواج زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مردم
  8. امکان زندگی در کشوری پیشرفته با بالاترین سرعت اینترنت، دارای رتبه پنجم در جهان
  9. بالا بودن میانگین جهانی از لحاظ کیفیت محیط زیست و دارا بودن سیستم حمل و نقل منظم و دقیق
  10. وجود تعادل میان کار و زندگی و وجود ساعت های کاری انعطاف پذیر و دریافت حقوق در تعطیلات
  11. امکان برخورداری مهاجران از بیمه ها و خدمات اجتماعی
  12. زندگی در اجتماع مردم صلح طلب و ورزش دوست سوئد
  13. برابری و عدالت در محیط کار و عادت مردم به سفرهای تفریحی و کشتی سواری شبانه
  14. مرخصی برای والدین و مرخصی های با حقوق تا ۵ هفته در سال

دلایل مهاجرت به کشور هلند

کشور هلند، سرزمین گل های رنگارنگ لاله و آسیاب های بادی دارای سومین فرودگاه پرتردد در جهان می باشد. البته جذابیت های کشور هلند فقط به گل های زیبای لاله، آسیاب های بادی پرآب و بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری خلاصه نمی شود. این کشور در شاخص های جهانی کیفیت زندگی، خوشبختی، آزادی های مدنی و اجتماعی، آزادی بیان و مطبوعات و اقتصاد و همچنین پیشرفت انسانی در رتبه های برتر جهان قرار دارد. زندگی درکشور هلند به دلیل بالا بودن امنیت اجتماعی، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی و امکانات رفاهی بی نظیر بسیار مورد توجه مهاجران می باشد.بالا بودن سطح رفاه اجتماعی، بالا بودن سطح درآمد، پایین بودن نرخ بیکاری و وجود دانشگاه های برتر جهانی در کشور هلند موجب شده است تا هر سال متقاضیان فراوانی برای تحصیل و کار و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنند. دارا بودن اقتصاد قوی و فراهم بودن زمینه های لازم در جهت سرمایه گذاری خارجی کشور هلند را به کشوری مهاجرپذیر تبدیل کرده است. کشور هلند به عنوان هجدهمین اقتصاد جهان در حوزه های کشاورزی، هنر و طراحی و مدیریت آب در جهان پیشگام است.

مزیت های مهاجرت به کشور هلند

متقاضیان مهاجرت به کشور هلند با اقامت و زندگی در این کشور از مزیت های فراوانی برخوردار می شوند. از مهم ترین این مزیت ها موارد زیر را می توان ذکر کرد:

  • زیبایی جاذبه های طبیعی شگفت انگیز هلند
  • زندگی در کشوری اروپایی با بالاترین استانداردهای زندگی و برخورداری از امکانات رفاهی، تاریخی و فرهنگی
  • برخورداری دانشجویان از بورسیه های تحصیلی و امکان تحصیل رایگان از دبستان تا دانشگاه
  • امکان همراه داشتن خانواده در هلند و امکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سال
  • اعتبار بالای مدارک تحصیلی دانشگاهی و پایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۵ درصد
  • امکان اخذ اقامت دائم هلند با تمام شدن دوره تحصیلی و اشتغال
  • اخذ پاسپورت بسیار معتبر هلند و امکان سفر به ۱۸۴ کشور دنیا بدون اخذ ویزا

دلایل مهاجرت به کشور نروژ

کشور نروژ از برترین اقتصاد و پیشرفته ترین کشورهای جهان محسوب می شود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های معتبر و جهانی، امکانات پزشکی، امنیت و رفاه اجتماعی و بالا بودن امید به زندگی از جمله مقاصد مهاجرت تحصیلی و شغلی جهان به شمار می آید. کشور نروژ از لحاظ اقتصادی کشور سالمی است و در مقایسه با دیگر کشورهای جهان کمتر دچار فساد اداری و اقتصادی شده است. بر این اساس برای سرمایه گذاری از امنیت بالایی برخوردار است.سازمان ملل متحد کشور نروژ را به عنوان دارنده بالا ترین استانداردهای جهانی برای زندگی در میان کشورهای جهان معرفی کرده است. وجود برابری جنسیتی، پایین بودن جرم و جنایت و وجود امنیت اجتماعی و مالی از دیگر عوامل مهاجرت متقاضیان به کشور نروژ می باشد. امنیت اقتصادی، عدم وجود فساد اداری و اقتصادی. پایین بودن نرخ بیکاری و توروم از مهم ترین شاخص های اقتصادی هر کشور محسوب می شود که سرمایه گذاران خارجی بر اساس آن ها تصمیم به سرمایه گذاری در آن کشور می کنند. بر این اساس نرخ بیکاری کشور نروژ در حدود ۳ درصد می باشد.ایجاد فضای تجاری و کسب و کار رو به رشد و رونق اقتصادی و همچنین امنیت بازار موجب شده است تا مهاجران سرمایه گذار با درآمدزایی زندگی خوبی در این شادترین کشور جهان داشته باشند. رایگان بودن تحصیل دانشگاهی و عملی بودن واحدهای درسی دانشگاهی و همچنین بالا بودن کیفیت و مدارک دانشگاه ها موجب شده است تا متقاضیان با اطمینان از آینده ای درخشان در این کشور مشغول تحصیل شوند.سطح امنیت و رفاه در کشور نروژ بسیار بالا می باشد و افراد به راحتی می توانند با اشتغال بخشی از درآمد خود را پس انداز کنند. وجود آزادی های مدنی و مردم آرام و شاد و مهربان این کشور و همچنین شرایط اقتصادی بسیار خوب شهروندان و وجود بیمه های درمانی عالی این کشور موجب رضایت مندی مهاجران از زندگی در نروژ و اقامت در این کشور را فراهم کرده است. سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در این کشور کمتر از یک سال به سوددهی می رسند و دانشجویان با برخورداری از تحصیل رایگان شرایط اخذ اقامت خود را فراهم می کنند.

دلایل مهاجرت به کشور نروژ
دلایل مهاجرت به کشور نروژ

دلایل مهاجرت به کشور سوئیس

کشور زیبای سوئیس از زیباترین کشورهای اروپا و جهان در میان کوههای سربه فلک کشیده آلپ و در اروپای غربی قرار دارد. این کشور بی طرف در طول جنگ جهانی اول و دوم از دیرباز مورد توجه مهاجران و به ویژه ایرانی ها قرار داشته است. بالا بودن کیفیت آموزشی، ثبات اقتصادی، بالا بودن رفاه اجتماعی و شهروندی و تنوع فرهنگی از دلایل عمده دانشجویان و مهاجران به این کشور به شمار می آید. قرار گرفتن سازمان های بین المللی مهم مانند سازمان صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی در این کشور نشان دهنده ثبات سیاسی و روابط سیاسی مناسب با دیگر کشورهای جهان است. از دیگر جاذبه های مهم این کشور شهرهای ژنو و زوریخ است که در رتبه بندی ها و رنکینگ های برترین شهرهای جهان در ۱۰ سال اخیر در رتبه دهم برترین شهرهای جهان قرار دارند.دیگر عوامل انتخاب کشور سوئیس برای مهاجرت و تحصیل و زندگی، ثبات و امنیت سیاسی و اجتماعی این کشور است. تنوع فرهنگی و جاذبه های طبیعی بی نظیر و امکانات منحصربه فرد این کشور موجب شده تا افراد زیادی ار سرتاسر جهان نه تنها برای گذران تعطیلات و سفرهای توریستی بلکه به منظور ادامه تحصیل به این کشور سفر کنند. بر اساس آمارهای موجود کشور سوئیس نسبت به دیگر کشورهای جهان از رشد ۱۲درصدی در مهاجرپذیری برخوردار است. این افزایش و رشد به دلیل پایین بودن نرخ جرم و جنایت، بالا بودن سطح درآمد، پایین بودن نرخ بیکاری، بالا بودن سطح امنیت مالی و سیتم های پیشرفته بانکی و مالی این کشور اروپایی است. کشور سوئیس چند سال قبل با تسهیل شرایط مهاجرت از طریق ادامه تحصیل به تعداد مهاجرانی اضافه کرد که در پی اخذ اقامت سوئیس بودند.

مزیت های مهاجرت به کشور سوئیس

  • متقاضیانی که به کشور سوئیس مهاجرت می کنند از مزایا و امتیازهایی بهره مند می شوند. از مزایای مهاجرت به سوئیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • امکان تحصیل رایگان در دانشگاه ها و مدرسه های سوئیس
  • امکان اشتغال در پست های دولتی و خصوصی
  • امکان زندگی در هر شهر و کانتون سوئیس
  • امکان سرمایه گذاری و ثبت شرکت
  • امکان خرید خانه در هر شهر و کانتون سوئیس

دلایل مهاجرت به کشور مجارستان

کشور اروپایی مجارستان عضو سازمان های مهم جهانی مانند سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی، شورای اروپا و بانک جهانی است. این کشور از لحاظ تولید ناخالص ملی دارای اقتصادی قدرتمند و پویا است. پایین بودن نرخ جرم و جنایت، ثبات سیاسی و اجتماعی، امنیت اجتماعی و مردم صلح دوست، بالا بودن استانداردهای زندگی و پایین بودن هزینه های زندگی در کشور مجارستان موجب شده است تا هر ساله متقاضیان فراوانی از طریق سرمایه گذاری، تحصیل و یا کار و اشتغال اقامت این کشور را اخذ کنند.در واقع کشور مجارستان به عنوان پلی در جهت اقامت و زندگی در دیگر کشورهای برتر اروپایی محسوب می شود. فعالیت و پویایی و ثبات اقتصادی و رونق بازار و امنیت اجتماعی و سیاسی از مهم ترین دلایل سرمایه گذاری خارجی در این کشور محسوب می شود. مردم این کشور به موسیقی و سوارکاری علاقه فراوانی دارند. این کشور از دیرباز مهددانشمندان و مخترعان بزرگی بوده است. جذابیت های طبیعی و بکر، شگفت انگیزی معماری و تاریخ این کشور و تضاد زیبای سنت و مدرنیته در این پایتخت فرهنگی اروپا موجب شده است تا متقاضیان فراوانی از سرتاسر جهان برای اخذ اقامت مجارستان اقدام کنند.این کشور اروپایی از دیرباز مورد توجه متقاضیان ایرانی نیز بوده است و بسیاری از ایرانی ها در سال های اخیر برای تحصیل و یا اشتغال روانه این کشور شده اند. به طور متوسط هزینه های زندگی ماهانه در مجارستان در حدود ۶۰۰ یورو می باشد. این در حالی است که بر طبق آمارهای معتبر هزینه های زندگی در کشور مجارستان ۵۷ درصد ارزان تر از هزینه های زندگی درشهر لندن است. هزینه های اجاره خانه در مجارستان به مراتب پایین تر از ایران است. هزینه ماهانه اجاره آپارتمان ۷۰ متری در مرکز شهر بوداپست در حدود ۳۰۰ یورو است.

دلایل مهاجرت به کشور مجارستان
دلایل مهاجرت به کشور مجارستان

مزیت های مهاجرت به کشور مجارستان

متقاضی با مهاجرت به مجارستان از مزایای بی شمار اقامت و زندگی در این کشور برخوردار می شود:

  • سفر به کشورهای کشورهای عضو شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا و امکان کار و تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • پایین بودن هزینه های زندگی و بالا بودن اعتبار مدارک تحصیلی
  • دارا بودن پاسپورت معتبر مجارستان که از لحاظ اعتبار در رتبه نهمین پاسپورت جهان قرار دارد.
  • دارا بودن حق شهروندی ضمنی اتحادیه اروپا و به رسمیت شناختن تابعیت دوگانه(تابعیت کشور متقاضی و تابعیت مجارستان)
  • استفاده از سیستم های بهداشتی و درمانی پیشرفته و امکان تحصیل رایگان فرزندان
  • بالا بودن سطح رفاه و امنیت اجتماع

دلایل مهاجرت به کشور فنلاند

کشور فنلاند که یکی از زیباترین و توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی است، از کشورهای اسکاندیناوی محسوب می شود. کشور پیشرفته فنلاند یکی از مقاصد گردشگری و مهاجرت تحصیلی متقاضیان است. از دلایل مهاجرت متقاضیان به این کشور می توان بالا بودن کیفیت زندگی، رفاه اجتماعی، امنیت و سطح بالای استانداردهای زندگی، بالا بودن کیفیت آموزشی دانشگاه ها، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی و اعتبار مدرک تحصیلی را نام برد. شرایط تحصیل در این کشور همانند دیگر کشورهای اسکاندیناوی مناسب و مقرون به صرفه می باشد.علاوه بر این پایین بودن نرخ فساد اقتصادی و درآمد مکفی برای گذران زندگی را نیز می توان به عنوان دلایل مهم مهاجرت به این کشور ذکر کرد. سیستم آموزشی دانشگاه های فنلاند از سیستم آموزشی دانشگاه های آمریکا کامل تر و جامع تر می باشد. این کشور در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از باکیفیت ترین سیستم های آموزشی جهان معرفی شد. ثبات اقتصادی و سیاسی و امنیت اجتماعی و همچنین رواج زبان انگلیسی در کشور فنلاند این کشور را به یکی از گزینه های برتر برای تحصیل تبدیل کرده است.

مزیت های مهاجرت به کشور فنلاند

متقاضیان با مهاجرت به کشور فنلاند از مزایای فراوان اقامت در این کشور برخوردار می شوند. از جمله مزیت های اقامت و زندگی در این کشور موارد زیر را می توان برشمرد:

  1. بالا بودن سطح رفاه و امنیت اجتماعی و ثبات اجتماعی و سیاسی و اقتصادی
  2. دارا بودن رتبه برتر در میان کشورهای جهان از نظر بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی
  3. تحصیل در دانشگاه های معتبر و برتر جهانی با رتبه های برتر در جهان و کشورهای اروپایی
  4. تحصیل در دانشگاه های برتر به زبان فنلاندی و انگلیسی
  5. هزینه های تحصیل مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی
  6. امکان اخذ ویزای همراه برای همراهی همسر و فرزندان متقاضی در فنلاند
  7. امکان برخورداری از کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی
  8. تحصیل در دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت و علوم ایران
  9. امکان اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال کار و طبابت و اشتغال در فنلاند
  10. امکان اخذ پاسپورت فنلاند پس از ۱۰ سال کار و طبابت و اشتغال
  11. امکان اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی
  12. امکان دریافت ویزای شینگن و رفت و آمد به کشورهای اروپایی بدون نیاز به اخذ ویزا
  13. امکان تحصیل به زبان انگلیسی

دلایل مهاجرت به کشور دانمارک

کشور دانمارک بنا به دلایل فراوانی از جمله بالا بودن استانداردهای جهانی، بالا بودن کیفیت زندگی، بالا بودن سطح بهداشت و آموزش و همچنین مورد تائید بودن دانشگاه ها از لحاظ وزارت بهداشت و علوم ایران از مهم ترین مقاصد مهاجرت برای متقاضیان ایرانی محسوب می شود. کشور دانمارک دارای یکی از قوی ترین سیستم های آموزشی جهان می باشد و مدارک دانشگاهی پزشکی و غیر پزشکی این کشور دارای اعتبار و ارزش جهانی می باشد. دانشگاه های دانمارک از برترین دانشگاه های جهان محسوب می شوند و مدارک آن ها در تمامی کشورهای جهان دارای اعتبار و ارزش ویژه ای است.از دلایل مهاجرت به دانمارک می توان بالا بودن کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی و امنیت و سطح بالای استانداردهای زندگی را نام برد. هزینه های زندگی در دانمارک در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بالاتر است. هزینه کلی زندگی برای یک دانشجوی بین المللی در شهر ارزان دانمارک ماهانه در حدود ۱۰۰۰ یورو تا ۱۵۰۰ یورو می باشد.

دلایل مهاجرت به کشور دانمارک
دلایل مهاجرت به کشور دانمارک

دلایل مهاجرت به کشور آمریکا

کشور آمریکا که پس از کشور چین به عنوان قدرتمندترین اقتصاد جهان شناخته می شود، یکی از بانفوذترین کشورهای جهان در زمینه های سیاسی و نظامی و اجتماعی می باشد. کشور آمریکا که همواره دارای بالاترین نرخ تولید ناخالص ملی است، پیشرفته ترین و قدرتمندترین کشور جهان می باشد. تولید ناخالص ملی این کشور بیش از یک پنجم تولید ناخالص کل جهان است. این کشور با دارا بودن بالاترین استانداردهای زندگی، امکان کار و تحصیل تا بالاترین سطح کاری و علمی، پایین بودن نرخ بیکاری و فرصت های شغلی بی نظیر از بهترین کشورهای جهان برای زندگی و کار و تحصیل محسوب می شود.علاوه بر این موارد به دلیل رواج زبان انگلیسی متقاضیان فراوانی از سرتاسر جهان این کشور را در بالاترین فهرست مقاصد مهاجرتی خود قرار می دهند. سیستم آموزشی این کشور به عنوان معیار و الگوی سیستم آموزشی در جهان می باشد. کشور آمریکا با دارا بودن بیش از ۵۰۰۰ دانشگاه و کالج نه تنها از لحاظ کیفیت آموزشی بلکه از لحاظ کمیت و تعداد نیز حرف اول را در جهان می زند.کشور آمریکا از گران ترین کشورهای جهان محسوب می شود. شهر نیویورک در سال ۲۰۲۰ به عنوان گران ترین شهر جهان شناخته شده است به طوری که هزینه اجاره خانه در این شهر ۱۸۳ برابر بیشتر از ایران می باشد. متوسط هزینه های زندگی در این کشور ماهانه از ۱۰۰۰ دلار تا ۱۴۰۰ دلار آمریکا می باشد.

مزیت های مهاجرت به کشور آمریکا

متقاضیانی که موفق به مهاجرت به اقامت آمریکا می شوند، می توانند از کمک هزینه های تحصیلی برای تحصیل فرزندانشان در مدرسه و دانشگاه برخوردار شوند. البته افرادی که دارای گرین کارت آمریکا می باشند، باید هزینه های کمتری برای تحصیل در مدرسه و دانشگاه پرداخت کنند. افرادی که دارای کارت اقامت دائم آمریکا می باشند، می توانند به خارج از آمریکا سفر کنند. اگر مدت زمان سفر و دوری این افراد از کشور آمریکا کمتر از ۶ ماه باشد، مشکلی در دریافت حقوق شهروندی برای متقاضیان پیش نخواهد آمد. اگر متقاضی قبل از بازنشسته شدن به مدت ۱۰ سال در این کشور کار کرده باشد، می تواند از همه خدمات اجتماعی آمریکا بهره مند شود.افرادی که دارای کارت اقامت کشور آمریکا می باشند، می توانند از بیمه های درمانی این کشور برخوردار شوند و بسیاری از امور پزشکی و جراحی ها را با پوشش بیمه ای این کشور انجام دهند. از جمله معایب کشور آمریکا می توان بالا بودن هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور را نام برد. پرداخت مبلغ زیادی از درآمد ماهانه به عنوان مالیات را نیز می توان در زمره معایب این کشور محسوب کرد.

دلایل مهاجرت به کشور کانادا

کشور پهناور کانادا در شمال قاره آمریکا قرار دارد. کشوری با جاذبه های طبیعی و تنوع فرهنگی و استاندارهای برتر زندگی که یکی از ایده آل ترین کشورهای جهان برای زندگی و تحصیل و کار محسوب می شود. بالا بودن سطح رفاه اجتماعی، حقوق شهروندی، تنوع فرهنگی، امنیت و آرامش و بالا بودن سطح درآمد از ارزشمندترین ویژگی های این کشور به شمار می رود. تنوع فرهنگی موجود در این کشور موجب آشنایی افراد با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف می شود و سطح سازگاری افراد را افزایش می دهد. بالا بودن کیفیت زندگی، برخورداری از بیمه سلامت و بالا بودن استانداردهای زندگی سالانه مهاجران زیادی را روانه این کشور می کند. همه این عوامل موجب می شود تا این کشور در بالاترین فهرست مقاصد مهاجران تحصیلی و شغلی قرار گیرد.از آن جا که کانادا کشور بسیار پهناوری است که جمعیت کمی را در خود جای داداه است؛ در صورتی که متقاضیان دارای هر یک از شرایط اخذ اقامت این کشور باشند، به راحتی می توانند در این کشور زندگی و اقامت کنند و پس از اخذ تابعیت و شهروندی از همه حقوق شهروندی شهروندان این کشور برخوردار شوند. یکی از پرهزینه ترین موارد زندگی در کشور کانادا هزینه اجاره محل زندگی است. به طور متوسط اجاره یک آپارتمان دو خوابه در مرکز شهر در حدود ۹۹۰ دلار کانادا است. هزینه حمل و نقل ماهانه در حدود ۹۵ دلار کانادا می باشد. هزینه های کلی زندگی در کانادا به طور متوسط ماهانه در حدود ۱۰۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار کانادا می باشد. البته هزینه های زندگی و مسکن در شهرهای تورنتو و ونکور و انتاریو بالا است اما در شهر کبک هزینه ها پایین تر و مقرون به صرفه تر است.

مزیت های مهاجرت به کشور کانادا

افرادی که به کشور کانادا مهاجرت می کنند، از مزیت های زندگی و اقامت و کار و اشتغال در این کشور برخوردار می شوند. برخی از مهم ترین این امتیازها و مزایا شامل موارد زیر است:

  1. برخورداری از خدمات درمانی رایگان کانادا
  2. بالا بودن کیفیت سیستم آموزشی کانادا و اعتبار بالای پاسپورت کانادا در میان برترین کشورهای جهان
  3. وجود آزادی های فردی و اجتماعی کشور کانادا و حقوق برابر افراد ساکن در کانادا
  4. امنیت و ثبات سیاسی و اجتماعی کانادا و فرصت های کاری گوناگون
  5. وجود امکانات عمومی فراوان در شهرهای کانادا و رشد و توسعه زیرساخت های شهری کانادا
  6. ثبات و امنیت اقتصادی کانادا و بالا بودن استانداردهای تحصیلی
  7. خونگرم و مهمان نواز بودن مردم کانادا و حمایت دولت از شهروندان در سختی ها و بحران ها
  8. برخورداری از بالاترین رتبه استاندارد جهانی بالاتر از کشور آمریکا و برخی از بهترین کشورهای اروپایی
  9. سازگاری و احترام مردم کانادا به مهاجران
  10. امکان تحصیل رایگان فرزندان متقاضی تا ۱۸ سالگی در مدارس دولتی کانادا
  11. امکان اقدام برای دریافت تابعیت و شهروندی کانادا(پس از مدت ۳ تا ۵ سال)
مزیت های مهاجرت به کشور کانادا
مزیت های مهاجرت به کشور کانادا

دلایل مهاجرت به کشور استرالیا

کشور استرالیا از برترین مقاصد مهاجرتی برای متقاضیان ایرانی محسوب می شود. بالا بودن کیفیت زندگی و وجود استانداردهای عالی برای زندگی و کار، پایین بودن نرخ بیکاری، وجود آزادی های مدنی و اجتماعی، فرصت های شغلی گوناگون و ثبات و امنیت اجتماعی از دلایل مهاجرت متقاضیان برای کار و زندگی در این کشور می باشد. این کشور علی رغم بحران های مالی و اقتصادی در جهان دارای شرایط مناسب از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می باشد.متقاضیان مهاجرت به این کشور پهناور می توانند از روش های مهاجرت تحصیلی، سرمایه گذاری، ازدواج، احذ ویزای کار و تولد اقامت استرالیا را اخذ کنند. سیستم اخذ ویزای کار و ویزای سرمایه گذاری استرالیا بر اساس امتیازبندی می باشد. متقاضیان بر اساس مدرک تحصیلی، سن، تمکن مالی، دارا بودن مدرک مهارت زبان آیلتس، میزان سرمایه، دارا بودن سوابق حرفه ای درخشان و سابقه مدیریتی می توانند ویزای سرمایه گذاری و یا ویزای کار این کشور را دریافت کنند. هزینه های تحصیل و زندگی در استرالیا در مقایسه با دیگر کشورها کمی بالاتر است. هزینه های زندگی در این کشور سالانه در حدود ۱۸.۰۰۰ دلار استرالیا می باشد.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت پرداختیم. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان این نتیجه را گرفت که متقاضی با مهاجرت به کشورهای اروپایی می تواند تابعیت و شهروندی این کشورها را اخذ کند. متقاضیان از روش هایی مانند ثبت شرکت، خرید خانه و ملک و کارآفرینی، تحصیل، اخذ ویزای کار و ازدواج می توانند برای مهاجرت به کشورهای اروپایی اقدام کنند. مهم ترین موارد در مهاجرت به کشورهای اروپایی تمکن مالی متقاضی، شرایط زندگی، سن، تحصیلات و دارا بودن مدرک زبان می باشد.

اگر برای مهاجرت به کشورهای اروپایی و انتخاب بهترین کشور نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید از خدمات مشاوره ای مهاجرت تحصیلی موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر) بهره مند شوید. کارشناسان مجرب و برجسته موسسه ما در شعبه های تهران و شیراز همه تلاش خود را به کار می بندند تا بهترین گزینه مهاجرت را به شما ارائه دهند.در این مقاله بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت مورد بررسی قرار گرفت. اگر قصد مهاجرت به برترین کشورهای اروپا و آمریکا و کانادا را دارید، اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی مهاجرت به کشورهای اروپایی می باشید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. کشورهای دانمارک، اتریش، آلمان، سوئد، سوئیس، هلند، نروژ، فنلاند، انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا و مجارستان از برترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت متقاضیان ایرانی می باشند که به طور کلی دارای شرایط مطلوب برای زندگی و کار می باشند. از ویژگی های مشترک این کشورها می توان بالا بودن کیفیت زندگی، بالا بودن سطح استانداردهای زندگی، ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی و پایین بودن نرخ بیکاری و وجود فرصت های شغلی را ذکر کرد. به منظور بهره مندی از مشاوره های مهاجرت تحصیلی می توانید از مشاوره های کارشناسان مجرب و برجسته موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت

1- انواع روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی کدامند؟

سرمایه گذاری تحصیل در دانشگاه های کشور مقصداخذ ویزای کار کشور مقصدازدواج با تبعه و شهروند کشور مقصدتولد کودک در خاک کشور مقصد پناهنده شدن به کشور مقصد

2- شاخص های انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت چیست؟

اخذ اقامت و تابعیت، مالیات، امنیت شغلی، بیمه اجتماعی، حقوق بشر، حقوق شهروندی ، اقتصاد، حمایت از سرمایه گذار، از نظر تبعیض نژادی و آب و هوا دارای شرایط مناسب زندگی و کار

3- دلایل مهاجرت به کشور آلمان کدامند؟

وجود سیستم آموزشی با کیفیت بالا و پایین بودن هزینه های تحصیل در حد رایگان و ثبات اقتصادی و مدیریت مناسب و پایین بودن نرخ بیکاری و تورم از عوامل مهم در رونق و رشد اقتصادی

4- دلایل مهاجرت به کشور انگلستان چیست؟

قدرتمند بودن اقتصاد انگلستان، تکلم مردم به زبان انگلیسی، بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی، اعتبار مدرک دانشگاهی دانشگاه های این کشور و ثبات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی

5- مهم ترین مزیت های مهاجرت به کشور سوئیس چیست؟

امکان تحصیل رایگان در دانشگاه ها و مدرسه های سوئیسامکان اشتغال در پست های دولتی و خصوصیامکان زندگی در هر شهر و کانتون سوئیسامکان سرمایه گذاری و ثبت شرکت

6- دلایل مهاجرت به کشور فنلاند کدامند؟

بالا بودن کیفیت زندگی، رفاه اجتماعی، امنیت و سطح بالای استانداردهای زندگی، بالا بودن کیفیت آموزشی دانشگاه ها، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی و اعتبار مدرک تحصیلی را نام برد.

7- مهم ترین دلایل مهاجرت به کشور آمریکا چیست؟

دارا بودن بالاترین استانداردهای زندگی، امکان کار و تحصیل تا بالاترین سطح کاری و علمی، پایین بودن نرخ بیکاری و فرصت های شغلی بی نظیر

8- مهم ترین مزیت های مهاجرت به کشور کانادا کدامند؟

برخورداری از خدمات درمانی رایگان کانادابالا بودن کیفیت سیستم آموزشی کانادا و اعتبار بالای پاسپورت کانادا در میان برترین کشورهای جهانوجود آزادی های فردی و اجتماعی کشور کانادا

9- مهم ترین مزیت های مهاجرت به کشور مجارستان چیست؟

سفر به کشورهای کشورهای عضو شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا و امکان کار و تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه اروپاپایین بودن هزینه های زندگی و بالا بودن اعتبار مدارک تحصیلی

10- مزیت های مهاجرت به کشور اتریش کدامند؟

زندگی در کشور اروپایی با ثبات و امنیت اقتصادی و بالاترین استانداردهای زندگی و رفاه و امنیت اجتماعیعدم نیاز به مدرک تحصیلی دانشگاهی و عدم نیاز به مدرک مهارت زبان آلمانی

11- مهم ترین دلایل مهاجرت به کشور استرالیا چیست؟

بالا بودن کیفیت زندگی و وجود استانداردهای عالی برای زندگی و کار، پایین بودن نرخ بیکاری، وجود آزادی های مدنی و اجتماعی، فرصت های شغلی گوناگون و ثبات و امنیت اجتماعی

اسکرول به بالا