071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین شهر انگلستان برای تحصیل

بهترین شهر انگلستان برای تحصیل

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

انگلستان به داشتن بهترین و معتبرترین موسسات آموزش عالی در دنیا معروف است و در تمامی شهرها، دانشگاه هایی با کیفیت عالی وجود دارد اما برای دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند شناخت بهترین شهر انگلستان برای تحصیل الزامی است. در این مقاله که به کوشش موسسه میرداماد گردآوری شده به بررسی موارد زیر در ارتباط با بهترین شهر انگلستان برای تحصیل پرداخته شده است:

  • شرایط بهترین شهر انگلستان برای تحصیل
  • دانشگاه های بهترین شهر انگلستان برای تحصیل
  • هزینه ها در بهترین شهر انگلستان برای تحصیل

برای اخذ پذیرش در بهترین شهر انگلستان برای تحصیل و کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین مجرب موسسه میرداماد درشعب تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

شرایط بهترین شهر انگلستان برای تحصیل

لندن، پایتخت انگلیس و بزرگترین شهر این کشور، سال ها است که یکی از مطلوب ترین مقاصد برای تحصیل در خارج از کشور می باشد. عواملی چون تدریس با کیفیت بالا، دانشگاه های مشهور در سطح جهان و فرهنگ متنوع موجود در شهر باعث بالا رفتن شهرت لندن به عنوان بهترین مکان برای تحصیل در انگلستان شده است.آخرین آمار جمعیت تخمین می زند که در لندن پ 8.7 میلیون نفر زندگی می کنند و حدود 102،000 آن ها دانشجوی غیر انگلیسی هستند. جالب است بدانید شهر لندن دارای بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی در جهان است که همین موضوع لندن را به یک شهر بین المللی تبدیل کرده. تعداد دانشجویان بین المللی در این شهر بیش از 25٪ از کل جمعیت در حدود 400000 نفر می باشد که خود میزانی شگفت انگیز از تعداد افراد محصل در مقایسه با دانشجویان شهرهای بزرگ دنیا می باشد.داشتن مدرک تحصیلی در لندن می تواند یک قدم بزرگ در مسیر شغلی مورد نظر شما باشد زیرا بسیاری از کارفرمایان ارزش بالایی را برای تجربه تحصیل در چنین مکانی در نظر می گیرند. اقتصاد لندن در درجه اول توسط صنایع مبتنی بر خدمات هدایت می شود که این موضوع باعث شده است تا سرمایه گذاران حقوقی و رسانه ای لندن را برای قرار دادن دفتر مرکزی خود انتخاب کنند، بنابراین احتمال به دست آوردن تجربه کار در تمامی زمینه ها وجود دارد. با بیش از 30000 دوره تحصیلی قابل دسترس در لندن، شما قطعا موضوعی را برای آموزش و برآورده کردن نیازهای بازار در هر نوع حرفه ای پیدا خواهید کرد.بسیاری از سران کشورها، رهبران تجارت ها و سیاستمداران بین المللی در مؤسسات لندن تحصیل کرده اند. نمونه هایی از مشهورترین افراد موفق دنیا، فارغ التحصیلان آموزش عالی لندن هستند که شامل مهاتما گاندی (رهبر ایدئولوژیک هند) و دزموند توتو (اسقف انگلیس و فعال آپارتاید) است.

دانشگاه های بهترین شهر انگلستان برای تحصیل

با بیش از 45 دانشگاه، لندن قطب اصلی تحقیق و تدریس در جهان است. در سال 2018، چهار موسسه از 100 دانشگاه برتر جهان در این شهر مستقر بودند.یک موسسه جالب و منحصر به فرد دانشگاه لندن است، این دانشگاه یک نهاد رسمی با 28 مؤسسه و کالج خودگردان بوده و شامل برخی از کالج های بسیار معتبر مانند مدرسه بازرگانی لندن، UCL، کالج کینگ و ملکه مری است. به عنوان یک دانشجو در هر یک از کالج های نام برده شده تحصیل کنید، شما نیز به عنوان دانشجوی دانشگاه لندن در نظر گرفته می شوید و به شما امکان دسترسی به جامعه دانشجویی گسترده تری با بیش از 120،000 عضو داده می شود. پنج موسسه تحصیلات عالی برتر لندن در سال 2019 عبارتند از:

  • دانشگاه ملکه مری لندن
  • کینگ کالج لندن
  • دانشگاه کالج لندن
  • امپریال کالج لندن
  • دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن
دانشگاه های بهترین شهر انگلستان برای تحصیل
دانشگاه های بهترین شهر انگلستان برای تحصیل

با کمال تعجب، لندن هیچگونه دانشگاه قدیمی مانند آکسفورد یا کمبریج که در اوایل دهه 1800 تأسیس شده است را در خود ندارد. عنوان “قدیمی ترین دانشگاه لندن” امروز به شدت مورد بحث است که سه موسسه ادعای قابل قبولی برای این عنوان دارند. این دانشگاه ها UCL ، کالج کینگ لندن و دانشگاه لندن هستند. جدیدترین دانشگاه لندن، امپریال کالج است، اگرچه در سال 1907 تأسیس شد، اما تا سال 2007 هنگامی که به یک دانشگاه مستقل تبدیل شد، به عنوان کالج در دانشگاه لندن قرار داشته.در کنار این دانشگاه ها، لندن چندین مؤسسه خصوصی در سطح جهانی مانند کالج رجنتس ، BPP و دانشگاه ریچموند را در خود دارد. این دانشگاه ها و دانشکده ها به طور کلی کلاس های کوچکتری ارائه می دهند، تخصص بیشتری در موضوعاتی که تدریس می کنند داشته و شبکه فارغ التحصیلان قوی تری دارند که ممکن است در بازار حرفه ای بتوانند به نحو بهتری عمل کنند.

هزینه ها در بهترین شهر انگلستان برای تحصیل

توجه داشته باشید که متقاضیان می توانند با اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان بخشی از هزینه های تحصیل در این کشور را نامین کنند. با این وجود هزینه های تحصیل در بهترین شهر انگلستان به قرار زیر می باشد:

  • شهریه دوره های کارشناسی بسته به دانشگاه و موضوع انتخابی شما در لندن متفاوت است. دوره ها معمولاً به سه دسته تقسیم می شوند:
  • دوره های مبتنی بر کلاس همچون تاریخ، حقوق، جامعه شناسی و … که به صورت تئوری تدریس می شود، شهریه این دوره ها تقریباً از 10،000 پوند تا 16،000 پوند در سال است.
  • دوره های مبتنی بر آزمایشگاه همچون مهندسی عمران، زیست، فیزیک، و… که در کلاس های تئوری و آزمایشگاه ها تدریس می شود و شهریه این دوره ها از 12000 تا 26000 پوند در سال است.
  • دوره های مبتنی بر آزمایش های بالینی همچون پزشکی، دندانپزشکی و… که تدریس در کلاس های تئوری، آزمایشگاه ها و مراکز بالینی مانند بیمارستان ها بوده و شهریه این دوره ها از 30،000 تا 37،000 پوند در سال است.

دوره های کارشناسی ارشد یک ساله نیز موجود است، اگرچه برخی دوره ها دو یا سه سال به طول می انجامند. دوره های تدریس تحصیلات تکمیلی بر سخنرانی و سمینارها متمرکز است که یک پروژه تحقیقاتی در پایان برنامه نیز دارد. این مقطع نیز به سه دسته اصلی تقسیم می شود:

  • دوره های مبتنی بر کلاس همچون تاریخ، حقوق، جامعه شناسی و … که به صورت تئوری تدریس می شود، شهریه این دوره ها تقریباً از 8000 پوند تا 29000 پوند در سال است.
  • دوره های مبتنی بر آزمایشگاه همچون مهندسی عمران، زیست، فیزیک، و… که در کلاس های تئوری و آزمایشگاه ها تدریس می شود و شهریه این دوره ها از 11500 تا 35000 پوند در سال است.
  • دوره های مبتنی بر آزمایش های بالینی همچون پزشکی، دندانپزشکی و… که تدریس در کلاس های تئوری، آزمایشگاه ها و مراکز بالینی مانند بیمارستان ها انجام شده و شهریه این دوره ها از 11،000 تا 39،000 پوند در سال است.
هزینه ها در بهترین شهر انگلستان برای تحصیل
هزینه ها در بهترین شهر انگلستان برای تحصیل

بطور گسترده تخمین زده می شود که دانشجویان باید برای هزینه زندگی از جمله مسکن، مسافرت، غذا، حمل و نقل، هزینه های جانبی تحصیل و سایر هزینه های شخصی 1500 تا 2500 پوند در هر ماه پرداخت کنند. این قیمت ها بسته به سبک زندگی و شرایط مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود، بنابراین مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و با توجه به سطح زندگیتان هزینه ها را تخمین بزنید.

با مطالعه مقاله بالا تمامی ابعاد بهترین شهر انگلستان برای تحصیل همچون هزینه های رشته های مختلف، شرایط تحصیل، دانشگاه های معتبر و… را بررسی کردید. لازم به ذکر است که انگلستان از قدیمی ترین کشورهای دارای موسسات آموزش عالی و معتبرترین دانشگاه ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب موسسه میرداماد تماس برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین شهر انگلستان برای تحصیل

1- بهترین شهر انگلستان برای تحصیل کدام است؟

بهترین شهر انگلستان برای تحصیل، لندن می باشد.

2- هزینه ها در بهترین شهر انگلستان برای تحصیل چگونه است؟

هزینه های تحصیل در لندن از 10000 پوند تا 40000 پوند می باشد.

3- موسسات بهترین شهر انگلستان برای تحصیل کدامند؟

دانشگاه ملکه مری لندن، کینگ کالج لندن، دانشگاه کالج لندن، امپریال کالج لندن، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن بهترین موسسات لندن هستند.

4- رنکینگ دانشگاه های بهترین شهر انگلستان برای تحصیل چند است؟

دانشگاه های لندن که بهترین شهر انگلستان برای تحصیل است در میان 300 موسسه برتر جهان قرار دارند.

5- هزینه زندگی دانشجویی در بهترین شهر انگلستان برای تحصیل چقدر است؟

هزینه زندگی دانشجویی در لندن به طور متوسط حدود 1500 پوند تا 2500 پوند می باشد.

6- بهترین شهر انگلستان برای تحصیل پزشکی کدام است؟

بهترین شهر انگلستان برای تحصیل پزشکی لندن می باشد.

7- آیا برای تحصیل در بهترین شهر انگلستان به مدرک زبان انگلیسی نیاز است؟

بله در تمام انگلستان برای تحصیل باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشید.

8- آیا می توان در بهترین شهر انگلستان برای تحصیل بورسیه دریافت کرد؟

بله دانشگاه های لندن بورسیه های زیادی را به دانشجویان خارجی می دهند.

9- آیا تحصیل در بهترین شهر انگلستان سخت است؟

بله ورود به دانشگاه های لندن که بهترین شهر انگلستان برای تحصیل است، سخت می باشد.

10- آیا برای تحصیل در بهترین شهر انگلستان ویزای دانشجویی لازم است؟

برای برای تحصیل در کل انگلستان به ویزای دانشجویی نیاز دارید.

11- آیا هزینه تحصیل در بهترین شهر انگلستان زیاد است؟

بله هزینه دانشگاه های لندن که بهترین شهر انگلستان برای تحصیل است، زیاد می باشد.

اسکرول به بالا