071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت و زندگی

بهترین شهرهای کانادا برای زندگی و مهاجرت

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

همان‌طور که می‌دانید کشور کانادا یکی از مهاجر پذیرترین کشورها در سراسر جهان است. به طوری که بسیاری از جمعیت این کشور از افرادی تشکیل شده که در کانادا متولد نشده‌اند. در حال حاضر بسیاری از افراد معتقدند که کشور کانادا دارای امکانات بهتر و مناسب‌تری برای مهاجرت و آغاز یک زندگی است. بنابراین این دسته از افراد قصد دارند این کشور را برای مهاجرت و زندگی انتخاب کنند. اما لازم است بدانید که این کشور از ایالت‌ها و شهرهای مختلفی به وجود آمده است که هر یک دارای امکاناتی خاص برای زندگی هستند. بنابراین لازم است پیش از مهاجرت به این کشور، شهرهای مختلف مهاجر پذیر این کشور را بشناسید و شرایط زندگی در آن‌ها را بدانید و سپس به مهاجرت اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت را معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:

مهاجرت به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

شهر اوتاوا

اوتاوا عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت است. اوتار یکی از شهرهای کانادایی است که در ایالت انتاریو واقع است. این شهر هر ساله تعداد زیادی مهاجر را از کشورهای مختلف به خود راه می‌دهد. یکی از مزایای این شهر برای زندگی، سرسبزی و طراوت آن است. از طرف دیگر در این شهر امکاناتی خاص برای مهاجران در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می‌توان راه‌اندازی سامانه‌هایی به نام LINK و OSICO را نام برد.

مقاله پیشنهادی: تحصیل دامپزشکی در کانادا

از طریق این سامانه‌ها به مهاجران به این کشور کمک می‌شود تا بتوانند زندگی خود را آغاز نمایند. بسیاری از افراد به این دلیل به شهر اتاوا سفر می‌کنند که معتقدند این شهر کانادایی، فرصت‌ها و امکانات شغلی متعددی دارد. از طرف دیگر کیفیت زندگی در این شهر در سطح بسیار مناسبی است. به نحوی که شهر اوتاوا، چهاردهمین شهر دنیا از نظر کیفیت و سطح زندگی است. آمار و نرخ بیکاری در شهر اوتاوا بسیار کم و نرخ جرم و خشونت نیز در این منطقه بسیار پایین است. نرخ درآمد ساکنین شهر اوتاوا نیز قابل قبول است. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای زندگی و سکونت در این شهر باید اجاره‌های بالایی را پرداخت کنید.

شهر گوئلف

گوئلف عنوان از جمله بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت است. این شهر نیز از نظر رتبه پذیرش مهاجر در حد بالایی قرار گرفته است. یکی از دلائلی که موجب شده تا مهاجران زیادی به این شهر کانادایی سفر کنند و به زندگی در آن بپردازند این است که در این منطقه، پیدا کردن شغل بسیار راحت است. این شهر تنها 120000 نفر جمعیت دارد و شهری بسیار کوچک است. اما با این وجود، کیفیت و سطح زندگی در  شهر گوئلف کانادا بسیار مناسب است. شهر گوئلف، آب و هوایی بسیار سرد در فصل زمستان و آب و هوایی بسیار گرم در فصل تابستان دارد و میزان بارش‌ها و برف و باران در این ناحیه بسیار بالا و سنگین است.

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت

شهر گاتینیو

شهر گاتینیو در ایالت کبک کشور کانادا واقع شده است و چهارمین شهر بزرگ این ایالت به شمار می‌رود. هزینه‌های زندگی در این شهر نسبت به شهرهایی مانند اوتاوا بسیار کم‌تر است. بسیاری از ساکنین این شهر به زبان‌های فرانسوی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

شهر ادمونتون

این شهر نیز یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت است. این شهر در ایالت آلبرتا واقع شده و بسیاری از جمعیت آن را مهاجرانی تشکیل داده‌اند که از کشورهای مختلف به کشور کانادا وارد شده‌اند. به طوری که 26 درصد از جمعیت آن را مهاجرانی تشکیل می‌دهند که از اروپا به کانادا آمده‌اند. در شهر ادمونتون بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کانادا واقع شده است که موجب شده بسیاری از افراد این شهر را برای زندگی و مهاجرت و تحصیل در کانادا انتخاب کنند.

شهر واترلو

واترلو عنوان یکی از کوچک‌ترین شهرها در کشور کانادا است که در ایالت انتاریو واقع شده است. افردی که قصد مهاجرت و زندگی در شهری را دارند که از نظر فرهنگ و هنر در حد بسیار بالایی قرار گرفته باشد می‌توانند این شهر را برای سکونت انتخاب کنند. شهر واترلو هم‌چنین دارای دانشگاه‌ها و مدارس با سطح آموزشی بالایی است.

شهر کلگری

این شهر کانادایی در ایالت آلبرتا واقع شده است. یکی از نکات قابل توجه در زمینه این شهر این است که نرخ جرم و جنایت در شهر کلگری بسیار پایین و نرخ بیکاری آن نیز بسیار کم است. از طرف دیگر دارای امنیت قابل توجهی است. یکی دیگر از نقاط قوت این شهر، معماری آن است. در حقیقت می‌توان گفت شهر کلگری کشور کانادا یکی از شاهکارهای معماری در سراسر جهان به شمار می‌رود.

مقاله پیشنهادی: تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا

در مناطق مختلف این شهر، ساختمان‌ها و یا رستوران‌هایی را می‌بینیم که با فرهنگ‌های مختلف ساخته شده‌اند. از جمله این رستوران‌ها می‌توان رستوران‌های چینی، عربی، آسیایی و .. .را نام برد. از طرف دیگر یکی از عواملی که موجب می‌شود تا بسیاری از مهاجران، زندگی و سکونت در این شهر را انتخاب کنند بنا به این دلیل است که قیمت خانه در این شهر در حد بسیار مناسبی است.

شهر بروسار

شهر بروسار یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت است.  این شهر در ایالت کبک در کشور کانادا واقع شده است. مردمی که در این شهر زندگی می‌کنند درآمد بالایی دارند. از طرف دیگر میزان خشونت و جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین است و امنیت خوبی دارد. مردم این شهر کانادایی به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. شهر بروسار مهاجران مختلفی از کشورهای سراسر جهان دارد. در حقیقت می‌توان گفت 36 درصد از جمعیت شهر بروسار از مهاجران چینی، اسپانیایی و… تشکیل شده است.

شهر رجینا

رجینا نیز یکی دیگر از شهرهای مهاجر پذیر در کشور کانادا به شمار می‌رود. این شهر در ایالت ساسکاچوان واقع شده است و از نظر سلامت و بهداشت، شهری بسیار مناسب است. خانه‌ها در این شهر قیمت‌های بسیار پایینی دارند و از طرف دیگر حمل و نقل عمومی این شهر نیز بسیار مناسب است.

شهر دلتا

شهر دلتا در ایالت بریتیش کلمبیای کشور کانادا قرار گرفته است و جمعیت بالایی از مهاجران آسیای شرقی را درخود جای داده است. این شهر از محله‌های بسیار آرام و خلوتی تشکیل شده است و آب و هوای بسار خوبی هم دارد. بنابراین در صورتی که قصد دارید از آب و هوایی مناسب لذت ببرید و آرامش را تجربه کنید این شهر گزینه مناسبی برای زندگی و سکونت در کانادا است.

برای دریافت مشاوره جهت مهاجرت تحصیلی و یا کاری به کانادا با موسسه میرداماد در تماس باشید.

اسکرول به بالا