071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین دانشگاه هنر ایتالیا

بهترین دانشگاه هنر ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور ایتالیا دارای مناطق منحصر به فرد می باشد، همچنین در این کشور بهترین دانشگاه هنر ایتالیا نیز وجود دارد. از آنجایی که تا اواسط قرن نوزدهم کشور ایتالیا یکپارچه نشده بود اما هنوز هم بسیاری از مناطق برخی از غذاها، سنت ها و آداب و رسوم خود را حفظ کرده اند. در این کشور با سیستم راه آهن و اتوبوس و همچنین فرودگاه های متعدد، شما می توانید به راحتی به بقیه اروپا سفر کنید. اولین گام انتخاب یک شهر است که متناسب با نیازهای شما باشد .

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

تحصیل در بهترین دانشگاه هنر ایتالیا

تحصیل در ایتالیا در دانشگاه دولتی میلان برنامه های متنوع زیادی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد این برنامه ها که به زبان انگلیسی ارائه می شوند شامل : اقتصاد، کامپیوتر و دانشکده پزشکی (تحصیل پزشکی در ایتالیا) است. آنها همچنین برنامه های “ورودی” برای دانشجویان تازه وارد ارائه می دهند که در این برنامه دانشجویان ابتدا 45 تا 60 واحد را به زبان انگلیسی و سپس واحد های باقی مانده را به زبان ایتالیایی می گذرانند، ولی ممکن است پایان نامه به زبان انگلیسی نوشته شود. در سطح دکترا، دانشگاه میلان 21 رشته در سراسر رشته های مختلف ارائه می دهد. علاوه بر این، این دانشگاه در رشته های آماتور، ارکستر، کور، تئاتر و فعالیت های فرهنگی نیز هنرجو می پذیرد.

فارغ التحصیلان در دانشگاه هنر ایتالیا

متقاضیان مهاجرت به ایتالیا بد نیشت بدانند که میلان در سال 2012 در رتبه 21 بهترین شهر برای دانش آموزان در رتبه بندی دانشگاه QS قرار گرفت، چون جمعیت دانشجویی بزرگ و متنوع، فضای جهانگردی و تاثیر عمده در صنعت مد دارد. در رشته ورزش بهترین تیم فوتبال مربوط به میلان هست که این تیم اینترنشنال است. در این شهر تعداد زیادی از فارغ التحصیلان به عنوان کار آفرین شروع به فعالیت کرده اند.

فارغ التحصیلان در دانشگاه هنر ایتالیا

زندگی در ایتالیا شرایط مختلفی را برای شما چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ تحصیلی فراهم می کند تا شما بتوانید بهتر و بیشتر به پیشرفت بپردازید، این شرایط را از زبان مشاورین موسسه حقوقی میرداماد بشونید چرا که خود دارای سابقه زندگی و تحصیل در خارج از کشور هستند.

نظرات کاربران

  • توسط نسترن
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    ببخشید میخواستم بپرسم امکان گرفتن بورسیه با دیپلم هستش؟ من 2سال دیگه دارم برای گرفتن دیپلم میخوام دانشگاه موسیقی بخونم
    بعد اگه امکان گرفتن بورسیه هست چه شرایطی داره و ما باید کنکور رو ت ایران بدیم یا ن؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بورسیه تحصیلی ایتالیا بر اساس شرایط اقتصادی شما ارائه می شود.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا