071-91009294  | 021-88724227  |

ایران در لیست کشورهایی با بالاترین میزان اقامت دائم کانادا

ایران در لیست کشورهایی با بالاترین میزان اقامت دائم در کانادا ۲۰۲۰

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

همان طور که می دانید مهاجرت پروسه ای جذاب و در عین حال  همراه با چالش های خاص خود است. مهاجرت به کانادا نیز همواره در میان برنامه زندگی افراد بسیاری بوده است. عموم مهاجران این کشور برای اخذ اقامت دائم کانادا و دریافت تابعیت این کشور اقدام می کنند. در ادامه ما توضیح می‌دهیم که چرا ایران در لیست بالاترین میزان اقامت کانادا قرار دارد.

ایران در لیست کشورهایی با بالاترین میزان اقامت دائم در کانادا

کانادا کشوری جذاب و پرطرفدار است که متقاضیان بسیاری از کشور های مختلف وارد آن می شوند. برای مهاجرت به کانادا به غیر از راه هایی مانند کار در کانادا یا تحصیل در کانادا، می توان به روش های دیگری هم اقدام نمود. اما در ادامه با توجه به اخباری که به صورت آماری و تحلیلی ارائه شده است، کشورهایی با بالاترین میزان اقامت دائم در کانادا را بیان می کنیم. طبق رتبه بندی کشور هایی که در نیمه اول سال ۲۰۲۰ میلادی منابع برتر اقامت دائم کانادا هستند، ایران را در رتبه ۱۱ قرار داده است.

در سال ۲۰۱۹، شش هزار و پنجاه و پنج ایرانی، با روش های مختلفی از جمله تحصیل در کانادا، اقامت دائم جدید کانادا شدند. این موضوع کشورمان را در ۱۰ منبع مهم اقامت دائم جدید کانادا قرار داد. اما همزمان با شیوع بیماری کرونا و همه گیری آن مهاجرت ایرانی ها به این کشور به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است. در ماه مارس فقط ۲۱۰ نفر از ایرانی ها توانستند اقامت دائم کانادا را برای خود اخذ نمایند. بااین توصیفات محدودیت های سفر بین المللی که به دنبال همه گیری ویروس کرونا اتفاق افتاده است، تعداد ایرانیان را که قصد سکونت در کانادا داشته اند، به شدت کاهش داده است.

انگلستان جایگزین رتبه ایران در منابع مهاجرتی کانادا

در نیمه اول سال جاری، ایران، جایگاه خود را با انگلستان در بین مهم ترین منابع اقامت دائم جدید کانادا عوض کرد. در پایان سال گذشته، انگلیس با ۵۶۳۵ مهاجر انگلیسی در جایگاه ۱۱ قرار گرفت. در نیمه اول ۲۰۲۰ میلادی، ۴۳۰ بریتانیایی کمتر از سال گذشته( تقریباً 16.7 درصد)، در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ ساکن دائمی کانادا شدند. در همین بازه زمانی، تعداد ایرانیانی که کانادا را برای اقامت دائم خود انتخاب کرده بودند تقریباً ۳۱.۸ درصد کاهش یافته است.

این تعداد ارائه شده در مقایسه با شش ماه اول سال ۲۰۱۹ میلادی است، که ۳۰۸۵ نفر از آن ها به کانادا آمده اند. با این حال پس از سه ماه پایین بودن سطح مهاجرت از ایران، تعداد اقامت دائم ایرانیان در ماه ژوئن، تقریباً ۴۷ و دو دهم درصد افزایش یافت و به تعداد ۳۹۰ نفر رسید. در نیمه اول امسال، ایرانیان ۲۱۰۵ جایگاه برای اقامت دائم جدید در کانادا را به خود اختصاص داده اند.

ایران با وجود رکود موقت فعلی که از COVID-19 ناشی شده است، هنوز یک کشور مهم برای اقامت دائم کانادا است. دقت داشته باشید گزینه های بسیار زیادی برای ایرانیانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند در دسترس می باشد.

اسکرول به بالا